Joutaisin maatua jonnekkin ojan pohjalle. Koirat voisi tehdä tarpeensa mun päälle. Ehkä sitten minusta olisi jotain hyötyä.
Olen J**i. Ihmisjäte.
20
511
Vastaukset
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Kaipa ihmisestäkin ravinteita maahan imeytyy ruumiin maatuessa vitustako minä tiedän onko tuota kukaan tutkinu
- Anonyymi
Höpön löpön, senkin hassuli! Pois nuo aatokset.
- Anonyymi
Eipä mulla mitään aatoksia ihmeemmin ole suurimman osan elämästä viettäny miettien miksi ihmiset tietoisesti haluavat satuttaa lähimmäisiään
- Anonyymi
Trolli
- Anonyymi
Olen vaan turhake. Yks iso p*ska. Koska tää elämä loppuu. J**i.
- Anonyymi
Älä koskaan pilkkaa itseäsi! Olet arvokas, Pyhän Hengen temppeli. Myöskään toisia ei saisi halveerat. Jos niin tekee, aiheuttaa pahimman vahingon itselleen. Voimia!
- Anonyymi
Olet varmasti tai ainakin toivottavasti ihan eri henkilö, mutta yks joka tähän osuis on kyllä ainakin kaikkea ihan päinvastasta! 😊
- Anonyymi
Se on hyvä sille. Kannattaa sanoa se hänelle että tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä sille. Kannattaa sanoa se hänelle että tietää.
Mitäs sitä turhaan, voidaan leikkiä palsta-hippaa vielä pari kuukautta ainakin. 😂
- Anonyymi
J**i. olet, arvokas, =)
- Anonyymi
Niin makaa kuin petaa mut aina voi ottaa opikseen ❤️
- Anonyymi
Kuolema on ystävä näillä lähtökohdilla.
- Anonyymi
Ihastunut J ***in, mutta en uskalla tehdä mtn.
- Anonyymi
Mitä itse teit koirallesi? Potkit päähän ja heitit roskalavalle? Samaa ansaitsisitkin.
- Anonyymi
Potkit ihmisen pyörätuoliin ja maksat jatkuvasti rahaa jollekkin puoskarille että tuottaisit hänelle lisää pahaa. Voi voi ,ja sinun päätä pitäisi silittää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Potkit ihmisen pyörätuoliin ja maksat jatkuvasti rahaa jollekkin puoskarille että tuottaisit hänelle lisää pahaa. Voi voi ,ja sinun päätä pitäisi silittää..
Olet hirviö. Älä inise.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hirviö. Älä inise.
Kaiken sen muille toivomasi pahan itsellesi saat. Eli nauti nyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191