Psykopaatin mielestä

Anonyymi-ap

Itkeminen on manipulointia. Hän itse manipuloi kaikella tavoin joten jos siitä joku surku syntyy toiselle niin katsoo vain vierestä ja nauttii.

51

497

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No aito psykopaattipa ei tunne empatiaa, joten hänen tunnereaktio itkuun on empatiakyvytön.

    • Anonyymi

      Haluaisn itkeä, but damm it, this well's gone dry. Long time ago.

    • Anonyymi

      Psykoopaatti poraa jos ei saa muita itkemään mikään onnellisuuteen tai iloin liittyvä ei tunnu miltään eikä tuo mielihyvää

      • Anonyymi

        Psykopaatti vaipuu usein myös psykoosinomaiseen tilaan jos ei saa mitä haluaa. Onhan se esim näissä mustamaalauskampamjisteissa nähty miten noloksi ja harhaisiksi touhu menee, yleensä jää yhden asian inttämisen tasolle ”hauki on kala”. Ja kuka käski lähteä sille tielle, tuskin mustamaalattava ainakaan, mutta samaan piikkiin ku ennenkin? Osa 2


    • Anonyymi

      Psykopaatti tuskin välittää tuon taivaallista itkuistasi. Narsisti sen puoleen voi tuntea nautintoa kärsimyksestäsi.

      • Anonyymi

        Narsisteilla on hippunen ihmisyyttä jäljellä, psykopaatin aivot ovat turmeltuneet jo sikiöasteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisteilla on hippunen ihmisyyttä jäljellä, psykopaatin aivot ovat turmeltuneet jo sikiöasteella.

        Luultavasti toinen tai molemmat vanhemmat on psykopaatteja. On vahvasti perinnöllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti toinen tai molemmat vanhemmat on psykopaatteja. On vahvasti perinnöllistä.

        Kotoa lähtee mallit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisteilla on hippunen ihmisyyttä jäljellä, psykopaatin aivot ovat turmeltuneet jo sikiöasteella.

        Harmi kun tälläisen ihmisen tunnen tosi raskas ihminen on ja suuttuu herkästi kuvittelee kaiken näköistä olen päättänyt luovuttaa hänen suhteen


      • Anonyymi

        Minusta tämä aloitus vaikuttaa näitä piirteitä omaavan miehen hattaraiselta unelmalta ja itsevahvistava kommenttisi just presiis ei häneltä, vaan siltä ”it” eli ei edes ihminen. Mukavaa päivää jokatapauksessa mikäli unelmasi ei ole jostain syystä eri henkilöiden kohdalla täyttynyt ja tsemppiä


    • Anonyymi

      Toisille itku on uhriutumista, toisille se on manipulointia. Joku voisi ajatella sen huomion hakuna, joku ajatella kutsuja, hellyyden kaipuulle. Minusta nämä kaikki on jopa järjellisiä, tunteiden nopeat vaihtelut voivat kadottaa myös järjen juoksua.

      • Anonyymi

        Narskujaki on kahdenlaisia. Niitä, jotka uhriutuu, ja sitten niitä, jotka yleisimminntunnetaan, hyökkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narskujaki on kahdenlaisia. Niitä, jotka uhriutuu, ja sitten niitä, jotka yleisimminntunnetaan, hyökkää.

        Se onki ihana liittonuhriutuva naisnarsku ja hyökläävä miesnarsku. Yhessä jopa vaaralliset liittolaiset 😂


      • Anonyymi

        Järkeä sulla ei taida olla koskaan ollutkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkeä sulla ei taida olla koskaan ollutkaan

        Ai aloittajamiehellä vai? No eipä kyllä. Itse voi pitää omiin aloituksiinsa vastailua jotenkin todella taidokkaana pelinä😉


    • Anonyymi

      Psykopaatille toisen kärsimys on hänen onnen avain. Itkin kerran ja psykopaatilla kiilsi silmät euforiasta, niin onnellinen hän oli surkeudestani, jonka hän oli aiheuttanut. Silloin ymmärsin kuinka valtavan sairas päästään hän onkaan. Onneksi pääsin eroon hänestä.

      • Anonyymi

        Kuvitellut oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitellut oot

        En ole. Muistan tilanteen tarkasti. En ole sairaampaa ihmistä koskaan kohdannut. Voisin kertoa kaikenlaista hänestä ja teoistasn mutta ei jaksa kirjoittaa.


      • Anonyymi

        Onneksi pääsit eroon. Aina niistä ei pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi pääsit eroon. Aina niistä ei pääse.

        On onneksi viimein jättänyt mut rauhaan. Tiedän hänestä yhtä ja toista ja en arkaile kertoa niitä jos vielä jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Muistan tilanteen tarkasti. En ole sairaampaa ihmistä koskaan kohdannut. Voisin kertoa kaikenlaista hänestä ja teoistasn mutta ei jaksa kirjoittaa.

        Itse olen yhden psykopaatin kynsissä. Vainoaa ja tekee kaikkensa että minulla menee huonosti. Haukkuu ja mustamaalaa täällä. On ottanut kotini haltuunsa. Käyttää muita hyväkseen tehdäkseen ilkivaltaa kodissani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen yhden psykopaatin kynsissä. Vainoaa ja tekee kaikkensa että minulla menee huonosti. Haukkuu ja mustamaalaa täällä. On ottanut kotini haltuunsa. Käyttää muita hyväkseen tehdäkseen ilkivaltaa kodissani.

        Mikä on syy tähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitellut oot

        Millainen tyyppi ja minkälaisen henkisen taakan kanssa kulkeva tulee kiistämään kategorisesti jonkun oman toimintansa tuloksista haaveilevan käppäukkrlin jutut. Tuskinpa sinäkään olet ketään saanut itkemään, älähän kuvittele liikoja🤣


    • Anonyymi

      Uhriutumista ei pitäisi väheksyä jos demokratiassa meinaa elää vastaisuudessa.

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä oikein selität idiootti


    • Anonyymi

      Psykopaatti manipuloi ihmisiä toisiaan vastaan. Saa ne riitelemään ja itse seuraa tyynesti taustalla.

      • Anonyymi

        Mutra eikös se ole kyky ja taito? Miksi katsella psykopatiaa negatiivisten lasien lävitse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutra eikös se ole kyky ja taito? Miksi katsella psykopatiaa negatiivisten lasien lävitse?

        Kyky luoda pahaa, onko se sun mielestä tavoiteltava asia? Psykopaatin ympärillä ihmiset voivat huonosti, riitaantuvat ja syyn saa aina joku muu kuin psykopaatti.


    • Anonyymi

      Hyvä ja valaiseva aloitus, johon oleellinen on kiteytetty.

    • Anonyymi

      Täällä jo jotkut pitää itkemistä uhriutumisena. Mitenhän se uhriutuminen tapahtuu siinä tapauksessa kun itkee yksinäisyydessä kenenkään tietämättä?

    • Anonyymi

      Manipuloinnin on kai onnistuttava ollakseen sitä. Psykopaaatti tuntee ainakin vihaa että siihen hänet voi lietsoa jos johonkin. Itkulla herätetty myötätunto sitten muilta.

      • Anonyymi

        "Psykopaaatti tuntee ainakin vihaa että siihen hänet voi lietsoa jos johonkin".

        Tuo lause ei auennut. Voitko selittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Psykopaaatti tuntee ainakin vihaa että siihen hänet voi lietsoa jos johonkin".

        Tuo lause ei auennut. Voitko selittää?

        Erittäin hyvä kysymys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Psykopaaatti tuntee ainakin vihaa että siihen hänet voi lietsoa jos johonkin".

        Tuo lause ei auennut. Voitko selittää?

        Varmaan ätmi, joka on aloituksessaan projisointi itseään tarkoitti sitä, että hän on ihan itse itsensä paras lietsoja. Erittäin yksinkertainen ja helposti oikoluettavissa asia mun mielestäni. Huomaa myös loppukaneetti, eh…


    • Anonyymi

      Tiedätkö tämän siitä että olet itse psykopaatti jos en ihan väärin arvaa ni luulen että psykopaatti on kyvytön itkemään varmaan siksi ettei tunne mitään ketään kohtaan jos jotain ni korkeintaan vihaa

    • Psykopaateilla ei ole empatiakykyä, tai sitä on olemattoman vähän. Kun psykopaatti näkee toisen ihmisen itkevän, ei hän todennäköisesti tunne yhtään mitään. Normaalilla ihmisellä sellainen herättää usein myötätuntoa.
      Sen sijaan narsisti manipuloi ihmisiä saadakseen mitä haluaa. Narsisti tekee mitä tahansa, että saa itsensä muiden yläpuolelle ja saa taitavasti toiset alistumaan manipuloiden heitä.
      Kyllä, narsisti nauttii toisen surusta silloin, kun se on edellytyksenä sille taikka seurauksena siitä, että narsisti saa tai on saanut mitä haluaa.

      Psykopaatteja en ole tavannut, mutta narsisteja olen. Heidän kanssaan on todella raivostuttavaa väitellä yhtään mistään, kun kaiken osaavat kääntää vastapuolen syyksi.

      • Anonyymi

        Mitä mieltä olet ätmeistä jotka leikkivät vuositolkulla netissä daameja kalastellen omiin runkkukansioihin milloin mitäkin dataa lapsista lähtien


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä olet ätmeistä jotka leikkivät vuositolkulla netissä daameja kalastellen omiin runkkukansioihin milloin mitäkin dataa lapsista lähtien

        Jos ymmärrän oikein, niin härnäät nyt ätmiä kommentoimalla hänestä pokalla hänen teksisemalleen sivupersoonalle? Sinulle ehkä selvä sävel, mutta yksinkertaisempi tapaus saa siitä vahvistusta omille luuloilleen, että tämä itseään ihannoiva ja puolusteleva yms olisi joku muu ja naisoletettu tietty🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ymmärrän oikein, niin härnäät nyt ätmiä kommentoimalla hänestä pokalla hänen teksisemalleen sivupersoonalle? Sinulle ehkä selvä sävel, mutta yksinkertaisempi tapaus saa siitä vahvistusta omille luuloilleen, että tämä itseään ihannoiva ja puolusteleva yms olisi joku muu ja naisoletettu tietty🥱

        Kun tuonkin litanian lukee rivien välistä, niin ihan on kynä kädessä yök


    • Anonyymi

      Juu näinhän se on nehän on ihmis roskaa manipuloijat

    • Anonyymi

      ei, ketään, ole roskaa,

      on, vain lukemattomia, erilaisia, lieviä tai vakavia tai erittäin vakavia sairauksia,


      joita, täytyy hoitaa, vain,

      ja, sen, vuoksi, Rakkaan Tieteen, pitää valon vuosien nopeudella, kehittyä,

      kohti Star Trekin aikaa,



      sillä, näitä sairauksia, on niin lukemattomia, kerrassaan.

      ja, ilman tiedettä olemme täysin hukassa,


      joten, siksi, ja, näin, tieteen pitää kehittyä,

      kohti, Star Trekin aikaa, vain,


      N

      • Anonyymi

        Olet ätmi kyllä varsin huvittava kun alat kertoilemaan omasta erinomaisuudesta ilmiselvänä reaktiona tuohon jonkun kommenttiin, missä esim tätä palstateatteriasi kommentoitiin roskan arvoisen ihmisen toimintana, eli olet ulkopuolisesta validaatiosta todella riippuvainen ja kärsit rehellisistä arvioista luonteenpiirteistäsi


    • Anonyymi

      En osaa asettua tuollaisen ihimsen asemaan, mutta luultavasti hän on oppinut manipuloimaan tunteita ja tuo saattaa olla reaktio, mihin hänen toimintansa on tähdännyt. Ei se luultavasti aiheuta hänessä mitään tunteita, vaan hän vain toteaa päässeensä tavoitteeseensa. Ihmiset ovat hänelle käyttövälineitä, joita hän on oppinut käyttämään päästäkseen omiin pyrkimyksiinsä Tämä on pitkän matkan varrella havaintoihin perustuvaa arviota titynlaisen ihmisen toiminnasta.

    • Anonyymi

      Itkeminen on silloin manipuloivaa, jos yrittää saada jotakin asiaa itkemällä. Koittaa vaikka itkemällä saada kumppanin ostamaan itselleen jotakin, tai tarjoamalla matkan jne. Tavallaan toimii samalla lailla, kuin lapsena halusi kaupasta jotakin ja itkun takia annettiin periksi ja ostettiin lelu.

      • Anonyymi

        Keskenkasvuisilla ehkä, ei aikuisilla ihmisillä.


    • Anonyymi

      Psykopaattinen narsisti käyttä itkua (teko) aseena kerätäkseen sympatiaa. Psykopaattinen narsisti on aina mieleestään oikeassa ja syyttää muita. Psykopaattinen narsisti ei pyydä anteeksi ja kostaa ja käyttää tekoitkua, että muut unohtaa, eikä edelleenkään tunnusta tehneensä mitään väärää. Kuvaus Sanna Marinista.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla edes psykopaatti. Todella moni ihna tavallinenkin ihminen (varsinkin mies) ärtyy toisen kyynelistä. Jostain syystä todella minella miehellä on suuria vaikeuksia suhtautua toisen kyyneliin empaatisesti, vaan ne lähinnä eskaloivat tilannetta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe