pari viikkoa, mikä ei sinänsä ole mikään uutinen. Elämä on jokseenkin jatkuvaa pahaa oloa, joskin hieman vaihtelua on, toisinaan on paska olo ja toisinaan vielä paskempi olo. Mitä on tuntea hyvää mieltä, mitä on olla onnellinen? En tiedä, ne ovat minulle tuntemattomia asioita, jotain ufoelämää, jota en ole kokenut. Kaikki vastakkaiseen sukupuoleen liittyvä on mennyt aina päin persettä. Poikkeuksia ei ole.
Tällainen vuodatus.
On ollut taas paha olo tapissa viimeiset
7
292
Vastaukset
- Anonyymi
Samat sanat, nainen oon.
- Anonyymi
Tiedän tasan miltä susta tuntuu.. Yksin ei oo ajatusten kaa kiva olla..
- Anonyymi
Ihan sama kokemus täällä. Koko elämän ajalta.
- Anonyymi
Eikö olekin kummallista? Sit on porukkaa, jotka osoittelee sormella, että voit itse vaikuttaa, ja onni tulee sisältä ja plaa, plaa. Olet itse syyllinen, ja mitä valitat ja muuta hölinää, joissa ei ole himpun vertaa ymmärtämystä. Nämä taas eivät ole koskaan kokeneet, mitä on olla täysin ulkona normaalista elämästä ja sen tunteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olekin kummallista? Sit on porukkaa, jotka osoittelee sormella, että voit itse vaikuttaa, ja onni tulee sisältä ja plaa, plaa. Olet itse syyllinen, ja mitä valitat ja muuta hölinää, joissa ei ole himpun vertaa ymmärtämystä. Nämä taas eivät ole koskaan kokeneet, mitä on olla täysin ulkona normaalista elämästä ja sen tunteista.
Sanopas muuta. Jotkut vain elää nähtävästi elämänsä sivuraiteilla. Eipä sille mitään voi että näin asiat menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanopas muuta. Jotkut vain elää nähtävästi elämänsä sivuraiteilla. Eipä sille mitään voi että näin asiat menee.
Niin. Ja vaikka parhaansa yrittää päästäkseen onnettomuudesta, ajautuu vain syvemmälle pettymyksiin. Se on noidankehä, josta ei todenteolla ole helppo päästä. Mitä enemmän yrität, sen suurempia pettymyksiä. Jos olet passiivinen, olet silti onneton ja syytät siitä itseäsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?485978Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki623649Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162800- 1862779
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132329- 362315
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182117- 212049
- 1491418
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2841366