Mies mua. Oikeasti oon kauhee pehmo nainen ja en tekisi pahaa kuin kärpäsille.. 🥲😊
Ihan turha pelätä
20
459
Vastaukset
- Anonyymi
Ja hyttysille.. lisätään viel. Nii ja paarmat.
- Anonyymi
Mutta kun olen kärsänen.. :) tuskin siedät
- Anonyymi
Kohdallani arkuus menee jo sairauden puolelle. Ei ole normaalia olla näin pelokas.
- Anonyymi
Ei tuo tarkoita sen kummenpaa kui et sulta vai puuttuu elämänkokemusta kenties tai ehkä et ole elänyt päivääkään omaa elämääsi syystä tai toisesta
- Anonyymi
Hyvä että ilmoitit, nyt ei enää tarvi pelätä 🙂
- Anonyymi
Taidat pelätä kuitenkin. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat pelätä kuitenkin. -sivusta
Totta puhuen polvet alkoi jo lyödä loukkua kommenttisi jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhuen polvet alkoi jo lyödä loukkua kommenttisi jälkeen
Tuon tuossa yllä vai niiden miljoonan muun? Vai yhteisvaikutuksesta? -sivusta
- Anonyymi
Mutta se sun puhetyyli ja mitä koko ajan mua kiusaat ja härnäät en kaipaa sellaista kohtelua mulle on sinusta jo tullut mitta täyteen en aijo enään olla sun kanssa tekemisissä ei normaali ihminen käyttäydy noin miten sä käyttäydyt
- Anonyymi
En mä kenties ole normaali kuin itselleni tiedäks mikä siinä on hyvä mua ei vittuakaan kiinnosta muiden mielipiteet itsestäni koska aidosti minä olen ainoa joka minut kokonaisuudessaan tuntee mä olen ainoa ihminen elämässäni jonka kanssa joudun tulemaan toimeen 24/7 jos en tulisi itse itseni kanssa toimeen voisi elämä olla erityisen vittumaista kun ei ole hyvä olla missään teki mitä tahansa
- Anonyymi
Nii että miehet sitten yleensä pelkää sua niikö?
- Anonyymi
Sekä että kai koska olen kai kaksi kertaa lähestulkoon tappanut tyttäreni äidin josta mainitsin jo soskussa kun piti väitellä olemattomasta huoltajuudesta
- Anonyymi
Tästä on jo yli kaksikymmentä vuotta jos se nyt vielä on jollekin epäselvää pitäskö jo joidenkin tuoda päänsä nykyaikaan eletään kuitenkin vuotta 2023
- Anonyymi
Näinköjän jos olisit luonteeltasi pehmo tuskin täällä kirjottelisit jos viittaat ulkoiseen muotoosi on nuo asioita joita naiset eivät yleensä mainitse koska häpeävät itse sitä miltä mielestään näyttävät johtunee siitä että joku on heidän ulkonäköään haukkunut
- Anonyymi
Mä teen niin yleensä niiden kohdalla joilla on mielestäni liikaa narsistisia piirteitä jos vain uskaltautuisivat itse kysymään mu se on jotain sellaista jota he itsekään eivät halua kuulla
- Anonyymi
Rupesit möykkäämään ja huutamaan kun kerroin rakastavani sinua... Koitapa sitte enää mitään tehä! En pysty tekemään suhteen aloituksen eteen enää mitään. Arvaa miltä tuntuu kun koskaan ei tiedä millä tuulella olet se tekee puoleltani lähestymisen lähes mahdottomaksi.
- Anonyymi
Mitä pahaa teet kärpäsille? Kidutatko niitä?
- Anonyymi
Olet pelottava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?485938Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki603545- 1862759
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t152705mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132319- 322245
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182047- 181885
- 1481399
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2811332