Olen 36-vuotias mies ja tilanteeni on kaikin puolin valitettava. Olen ollut suhteessa naisen kanssa yli 10 vuotta. Teini-iästä lähtien olen tiennyt olevani bi, mutta nykyään haluan vain miehiä. Väittäisin, että muutos on tapahtunut vähitellen. Mitä teen? En haluaisi tuottaa pettymystä naisystävälleni!
Tunnen enää vetoa vain miehiin
19
948
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedät olevasi bisse ja et tiedä bissejen omasta palstasta jonne bisset voivat ruikuttaa ja vertailla naiskokemuksiaan.
Henkilökohtaisesti minua homona ei kiinnosta bisset joilla on halu saada tyydytys mistä tahansa ja milloin tahansa.- Anonyymi
Noinko se tuntuu bissestä? Totuus kirvelee. Etkö nyt menisi pettämään vaimoasi jonkun pikkupojan kanssa ja hyvässä lykyssä poika panee sinua.
- Anonyymi
Missä ja milloin vain??????
Ei homojen seksielämä ole sen kummempaa kun heterojenkaan , mutta jos itse olet sitä
” missä ja milloin vaina tyyppiä niin älä sekoita asioita mistä et ymmärrä yhtikäs mitään.
Muuten jossain on kova puute ihmisillä kun joka päivä on seksi se ainut asia mistä haluavat jankuttaa. Normi ihmiselle seksi on osa elämää eikä tunneta tarvetta analysoida kenenkään seksi elämää.
Niin että sinä joka siellä puutteessa elät, hae seuraa että saat muutakin sisältöä elämääsi se kun kuvittelustahan muiden elämästä.Ainahan se on niin että siitä puhe mistä puute. Maailmalla nauretaan sinunlaisillesi typeryksille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ja milloin vain??????
Ei homojen seksielämä ole sen kummempaa kun heterojenkaan , mutta jos itse olet sitä
” missä ja milloin vaina tyyppiä niin älä sekoita asioita mistä et ymmärrä yhtikäs mitään.
Muuten jossain on kova puute ihmisillä kun joka päivä on seksi se ainut asia mistä haluavat jankuttaa. Normi ihmiselle seksi on osa elämää eikä tunneta tarvetta analysoida kenenkään seksi elämää.
Niin että sinä joka siellä puutteessa elät, hae seuraa että saat muutakin sisältöä elämääsi se kun kuvittelustahan muiden elämästä.Ainahan se on niin että siitä puhe mistä puute. Maailmalla nauretaan sinunlaisillesi typeryksilleYksi homo kirjoitti täällä myös naisen osaavan olla miehelle lämpimämpi ja hellempi kumppani kuin homomieskään kohtaan.
- Anonyymi
Aloittaja kaipaa kuulla niiden homojen ajatuksia jotka ovat ymmärtäneet olevansa homoja vasta aikuisiällä. Eivät kaikki homot ole ymmärtäneet totuutta itsestä jo nuorena. Mitä aloittajan tilanteeseen tulee niin eikö bisseys ole sitä kun on välillä hetero tai homo.
- Anonyymi
Et tainnut tajuta, että kyseessä on bissen keskustelu, joten muuta toi homo sana bisseksi niin juttu loksahtaa kohdalleen.
Hyvin on sinunkin ruikutuksia hyväksytty vuosia ja vielä alat edelleen kitisemään, olet parantumaton bisseruikuttaja pahimmasta päästä. - Anonyymi
Älä jauha paskaa, et edes osaa lukea jos tuollaista sontaa levittelet.
Sinulla ei ole kehittynyt muu kun vainoaminen ja vittuilu ja valehtelu, siitä sinut tunnistaa heti.
Olet ollut mielenvikainen koko elämäsi ja kuolet mielenvikaisena.
Sinut huomaa siitä että sinun kirjallinen ulosanti on alakoululaisen tasolla ja kyvystä ettet osaa kirjoittaa oikeassa järjestyksessä sanoja. Sinulla ei ole kykyä muodostaa lausetta järkevällä tavalla ja sanavalinta on väärä, silloin ei lauseesta tule kovinkaan järkevä ja sorrut jatkuvasti samoihin kirjoitusvirheisiin.
Varmasti luulet että sinun tyhmän lapselliset kommentit ovat jotenkin asiallisia. Jokainen viides luokkalainen pystyy parempaan ulosantiin kuin sinä, joka tarkoittaa sinun seonneen joskus 10-11 vuotiaana, kun kielellinen kehitys on pysähtynyt.
- Anonyymi
Jos et tunne vetoa vaimoasi tai ylipäätään naisia kohtaan niin älä roikota häntä suhteessa, se on väärin häntä ja itseäsi kohtaan.
- Anonyymi
Juurikin näin.
- Anonyymi
Aloituksessa ole ensimmäistäkään sanaa, että hän olisi homo, liitteenä keskustelun aloitus. Ylläpidon toimista lähti ilmoitus valtakuntamme suurimmille medialle.
Myöskin mainetta saa tämä ykkössekoilija ihan nimensä kera. Hahaa oli mediat mielissään "uutisesta".
"Olen 36-vuotias mies ja tilanteeni on kaikin puolin valitettava. Olen ollut suhteessa naisen kanssa yli 10 vuotta. Teini-iästä lähtien olen tiennyt olevani bi, mutta nykyään haluan vain miehiä. Väittäisin, että muutos on tapahtunut vähitellen. Mitä teen? En haluaisi tuottaa pettymystä naisystävälleni!"- Anonyymi
Hyvin annoit taas lisää todistetta omasta vainoamisesta ja lisäsit vain todisteita.
Johan vuosia sitten olet Aapon ja muutamasta toisestakin tehnyt rikosilmoituksen.
Juokse nyt uudestaan tekemään, päädyt lääkäreiden arvioitavaksi ja pakkohoitoon, materiaalia on vaikka kuinka paljon Suomi24:ssä ja Qruiserissa. - Anonyymi
Vai koka on sinun veturi ja et osaa lopettaa sen käyttöä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai koka on sinun veturi ja et osaa lopettaa sen käyttöä?
Jäitkö taas ilman, kun noin kakkosta kaihertaa? Hyvä kun saat edes tällä riidanhaastamisella seksuaalista tyydytystä.
- Anonyymi
Jos et vetoa naisiin tunne, olet homo. Jätä tyttöystävä ja anna hänen löytää rehellinen mies itselleen. Helpompaa on itsellesikin myöntää olevasi homo ja elää sen mukaan.
- Anonyymi
Ainakin naiselle pitää olla rehellinen. Naisilla on miltei täydellinen homotutka joten ap tyttöystävä tietää jo varmaan totuuden. Onhan palstalla kirjoittanut bi/homomiehen kanssa suhteessa olevia naisia. Näille naisille suurin harmun aihe on ollut etrei seksi tahdo toimia kunnolla. Mutta onhan ongelmia muillakin ja hetero miehet käyvät huorissakin. Seksi ongelmiin löytyy varmasti ratkaisut.
- Anonyymi
Vastasit itse itsellesi sinä olet gay
- Anonyymi
Naiset eivät ole sokerista eli kerro hänelle.
Heti.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161498
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881327Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1461123- 68994
- 39947
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.59907- 69894
- 97877
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V105873- 74860