parille miestä katselijaksi

Anonyymi-ap

41n ja 50m pari etsii tervettä ja fiksua,raitista miestä katselemaan touhujamme,huom,ei homoille.

45

3011

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olettekohan mistä päin? ;)

      • Anonyymi

        Satakunnasta,Pori,kerro jotain itsestäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Satakunnasta,Pori,kerro jotain itsestäsi.

        41v 181cm hoikahko/sporttinen sinisilmä.
        Kiinnostaisi ihan vaikka vakkarinakin katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakunnasta,Pori,kerro jotain itsestäsi.

        Hei, 62v miestä kiinnostaa kyllä tulla katselemaan mitä touhuatte. Pori ei oo kaukana. Heterona. Kunhan jotenkin yhteyttä, sopia koska ja missä tavata.


    • Anonyymi

      Kiinnostaisi kyllä, jos sopivan matkan päässä.
      M41 Satakunta

      • Anonyymi

        Taasen tää ihana mies🤗🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taasen tää ihana mies🤗🤗

        Olisitko kiinnostunut?


    • Anonyymi

      no mikä ettei - onnistuisko kameran välityksellä ?

    • Anonyymi

      Kyllä olis yksi ukm..18x 4.5 ja roikkupallit.. siisti ja muistaa käydä jokapv. Suihkussa... laita yhteys tiedot nin katsotaan lisää mitä tapahtuu..voin lähettää kuvia

    • Anonyymi

      Saako katselija jossain vaiheessa panna rouvaa!

    • Anonyymi

      Olen itsekin viisikymppinen, normaali mies.
      Minua kiinnostaisi erityisesti tapahtuma vaikkapa luonnossa ja niin, että rouva on täysin pukeutunut (alussa) - mieluiten jotenkin seksikkäästi.
      Toivomukseni on että saisin pidellä ainakin rouvan rintoja (vaatteiden päältä tai mieluummin paljaina) ja jos mahdollista hän runkkaisi minulta siemensyöksyn (päälleen, tisseilleen?). Tai jos mahdllista saisin myös panna häntä (kondomin kanssa). Mutta siis pelkkä katseleminenkin kyllä riittää kunhan näkisin kunnolla daamin pillun avoimena ja miten kulli uppoaa sinne toistuvasti.

      Mies 50v

    • Anonyymi

      Mekin voitais ottaa joku katselemaan Kuopioon.
      N45M50

      • Anonyymi

        Moi
        Kerrohan missä tavataan. Voidaan nääs siirtyä esim Pitkälähden apsilta sopivaan paikkasn.
        M54


      • Anonyymi

        Tuun kyllä.
        T. 55 mies Vantaalta.😄


      • Anonyymi

        Kiinnostaa. Olen 50+ sporttinen mies. Hierontataitoinen. Kuopiosta.


      • Anonyymi

        Moikka. Kiinnostaapi. Olen sporttinen, hierontataitoinen 50+v mies. Kuopio lähellä


    • Anonyymi

      Kuopion pari täällä ois mies 45v

      • Anonyymi

        Voitaisko jatkaa jossain yksityisemmin?
        N45M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitaisko jatkaa jossain yksityisemmin?
        N45M50

        kuhanen7 gmaili vastaa


      • Missä jatketaan jutustelua?


      • Anonyymi
        juusokarhu78 kirjoitti:

        Missä jatketaan jutustelua?

        Keneltä kysyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä kysyt?

        Kuopion parilta kysyn..


      • Anonyymi
        juusokarhu78 kirjoitti:

        Kuopion parilta kysyn..

        Olisko s.posti tai kik?
        N45M50


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisko s.posti tai kik?
        N45M50

        Tulkaa treffien puolelle


    • Anonyymi

      Ensi viikonloppuna meinasin vaimoa ulkoiluttaa Mikkelissä. Ainankin aluksi katselia olisi hyvä. Jos rouvaa miellyttää niin...

      • Anonyymi

        Missäpäin mikkeliä ulkoilette? 48v mies olisi kiinnostunut ihan vaikka vain katselijana.


      • Anonyymi

        Varkaus olisi 52v mies seuraksi parille


    • Anonyymi

      Juha täältä läh Poria moi. Olisin mielelläni seuraamassa aktianne. Saisin runkata samalla .

    • Anonyymi

      Ehkä olis ollu helpompi löytää katselija kun olisitte kirjottanu mistäpäi suomea ehtitte

    • Anonyymi

      Löytyykö läheltä HML paria joka antaa katsella

      • Anonyymi

        Käymme iltaisin Hirvijärvellä uimassa vaimon kanssa, usein panen kalliolla molempia kiihottaa jospa joku katselee. Pari 55v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käymme iltaisin Hirvijärvellä uimassa vaimon kanssa, usein panen kalliolla molempia kiihottaa jospa joku katselee. Pari 55v

        Missäpäin tämä Hirvijärvi sijaitsee.


    • Anonyymi

      Tuun mielelläni..
      T. 59v Mies.

    • Anonyymi

      Löytyykl pariskuntaa PK seudulta,mielelläni katselisin vaikka luonnon helmsssa


      Mies55

    • Anonyymi

      Kyllä löytyisi 52v terve, alkoton, 183cm, hoikahko, Saako muuta tehdä, kuin katsella, en ole homo. Koska teille käy ja missä?

    • Anonyymi

      Litiseekö ja lotiseeko vaimosi vittu, kun häntä nussitaan ?

      • Anonyymi

        Sinä joka kysyit ,olenko kuullut mitä vaimollesi tehdään kun vieras mies miehet touhuaa vaimos kassa. Kyllä olen kuullut , seurannut tarkkaa kun tämä vaki mies on eronnut ukkomies,49v .
        Vaimo on 51v, tiedän tarkkaa tämä.koska tämä mies on tämä minulle sanonut,että käy meillä sen takia 2 kertaa vk yön olemassa vaimo kanssa koska on vaimoo rakastunut.
        Sillä vaimo on uhkea muodoltaa .mitä tämä mies halua käsitellä. Vaimo on 163cm ja 84kg on
        tosi xxl pulkassa pullukka. Siis olen kuullut kui vaimo huutaa rääkyy tän. miehe käsittelyssä,
        On pelottava miten sängy rytisee sängy pääty hakkaa takoo seinää.
        Vaimo on itkenyt huutanut kun mies kurittanut kurittaa vaimo., että mies vaati että vaimo on tämä mihe vaki nainen, haluaa tästä vaimostani, oman akan. Ja vaimo pitää erota.
        Minä tiedä vaimo rakastaa tätä miestä,tämä mies on 198cm 98kg lihaksikas hirvee kestävä.
        Olen nähny tämä miehe saunassa , ja meidän terassilla kyrvän jäykkänä , se on hirvee kyrpä hävettää oma 19cm tämä mies kuuluu ori ryhmää 27cm on aisa suonikas.
        Olen tämä asia kuullut kuin vaimo itkien vannoo tälle miehelle että rakastaa tätä miestä,
        vaimo itkenyt vannonut kuinka rakastaa tätä miestä ja miehen kyrpää rakastaa,että mies saa tehdä mitä haluaa vaan tehä vaimolle niin vaimo alistuu kaikkee miehen tahtoo.
        Vaimo on itkenyt valttanut kuin rakastaa miehen kyrpää ,ja sitä tunnetta kun mies nussii työntää kyrpää vittu sisälle syvää,
        Sen toteen kui raju oli laivalla Tukholma matka, sama hytti mies halus näyttää kuinka hän haluaa vaimooni ottaa kurittaa lihv haarojen väliä,vaimo nuoli imi otti suuhun miehen kyrpää.
        Kun mies äytyi nussimaa vaimo tuskissaan huuti valitti nyyhkyttää. .jeesus sitä lätinää lutkutusta lätkytystä, mikä kuulu vaimo limasesta märästä virusta, ja lihvista hikisistä reisistä vitunhaaroista kuin ne lätkytti.ihan siinä minu silmieni edessä.,kun tää mies halus oikein näyttää miten aikaani nussitaa tako hakkasi vaimo oikeesti valitti nyyhkyttää huuti välillä,
        Tämä mies kun sai polkemalla polettua vaimo vittua mies alako noitua että saatanaa lihaa narttu
        tämä vittuje vittus nyt saa limat syvälle vittuusi,se oli näytös kuin mies nousi vaimo päältäse pitkä iso kyrpä oli kui turvoksissa ja Räsänen limane kyrvän pää terska tulipunane.
        Ja aamuyö vaimo vitun löysät häpylihat ne oli tuvoksisa, että tämä nussittu vittu haisi tosi kusiselle hikiselle vitulle. Vaimo haavojen väli oli hankautuu punaseksi ja oli mustemilla kui sitä hakattiin jynkytettii.
        Voin vielä tästä jatkaa toisaalla niin paljo elämä vituttaa kuten naisen täydellinen vittu vituttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä joka kysyit ,olenko kuullut mitä vaimollesi tehdään kun vieras mies miehet touhuaa vaimos kassa. Kyllä olen kuullut , seurannut tarkkaa kun tämä vaki mies on eronnut ukkomies,49v .
        Vaimo on 51v, tiedän tarkkaa tämä.koska tämä mies on tämä minulle sanonut,että käy meillä sen takia 2 kertaa vk yön olemassa vaimo kanssa koska on vaimoo rakastunut.
        Sillä vaimo on uhkea muodoltaa .mitä tämä mies halua käsitellä. Vaimo on 163cm ja 84kg on
        tosi xxl pulkassa pullukka. Siis olen kuullut kui vaimo huutaa rääkyy tän. miehe käsittelyssä,
        On pelottava miten sängy rytisee sängy pääty hakkaa takoo seinää.
        Vaimo on itkenyt huutanut kun mies kurittanut kurittaa vaimo., että mies vaati että vaimo on tämä mihe vaki nainen, haluaa tästä vaimostani, oman akan. Ja vaimo pitää erota.
        Minä tiedä vaimo rakastaa tätä miestä,tämä mies on 198cm 98kg lihaksikas hirvee kestävä.
        Olen nähny tämä miehe saunassa , ja meidän terassilla kyrvän jäykkänä , se on hirvee kyrpä hävettää oma 19cm tämä mies kuuluu ori ryhmää 27cm on aisa suonikas.
        Olen tämä asia kuullut kuin vaimo itkien vannoo tälle miehelle että rakastaa tätä miestä,
        vaimo itkenyt vannonut kuinka rakastaa tätä miestä ja miehen kyrpää rakastaa,että mies saa tehdä mitä haluaa vaan tehä vaimolle niin vaimo alistuu kaikkee miehen tahtoo.
        Vaimo on itkenyt valttanut kuin rakastaa miehen kyrpää ,ja sitä tunnetta kun mies nussii työntää kyrpää vittu sisälle syvää,
        Sen toteen kui raju oli laivalla Tukholma matka, sama hytti mies halus näyttää kuinka hän haluaa vaimooni ottaa kurittaa lihv haarojen väliä,vaimo nuoli imi otti suuhun miehen kyrpää.
        Kun mies äytyi nussimaa vaimo tuskissaan huuti valitti nyyhkyttää. .jeesus sitä lätinää lutkutusta lätkytystä, mikä kuulu vaimo limasesta märästä virusta, ja lihvista hikisistä reisistä vitunhaaroista kuin ne lätkytti.ihan siinä minu silmieni edessä.,kun tää mies halus oikein näyttää miten aikaani nussitaa tako hakkasi vaimo oikeesti valitti nyyhkyttää huuti välillä,
        Tämä mies kun sai polkemalla polettua vaimo vittua mies alako noitua että saatanaa lihaa narttu
        tämä vittuje vittus nyt saa limat syvälle vittuusi,se oli näytös kuin mies nousi vaimo päältäse pitkä iso kyrpä oli kui turvoksissa ja Räsänen limane kyrvän pää terska tulipunane.
        Ja aamuyö vaimo vitun löysät häpylihat ne oli tuvoksisa, että tämä nussittu vittu haisi tosi kusiselle hikiselle vitulle. Vaimo haavojen väli oli hankautuu punaseksi ja oli mustemilla kui sitä hakattiin jynkytettii.
        Voin vielä tästä jatkaa toisaalla niin paljo elämä vituttaa kuten naisen täydellinen vittu vituttaa.

        Meillä yksi vaki kaveri ollut kolmisen vuotta, ihastuminen ja rakastuminen aivan luonnollista.
        Molemmat tapaavat viikottain vähintään, vaimo siis rakastaa kahta miestä. Seksi vieraan kanssa parempaa sitä kautta rakkaus syntynyt, meillä tää asia keskusteltiin läpi kun aloimme etsiä rakastajaa vaimolle. Olimme juuri kaksiviikkoa mökillä kolmistaan, itse pannut vaimoa laisinkaan. Rakastaja nukkui aitassa vaimon kanssa, aamuyöllä istuin laiturilla kuuntelin lokkien ääntelyä ja vaimoni huutoaa kun nautti panosta. Pari 45


    • Löytyykö lapista paria joita voi katsella?

      • Anonyymi

        Emme välttämättä ole lappilaisia, mutta kyllä kaikki voidaan järjestää, olemme retkeily autolla liikkeellä voidaan sopia ihan mitä vaan siitä mitä minkälaista touhua halutaan nähdä, ihan kaikkee mitä sexi tarkoittaa miten saadaan kiima helpottumaan ja kyrpä laukeamaan, Olemme valmiit kaiken laisiin juttuihin mitä vaan haluaisitte nähdä katsoa . Aviopari.m42v sporttinen isokyrpä mies, n42v lyhyt tanakka sexikäs rva isot tissit pyöriä tyylikäs taka perse on, että tosi himottavat takareidet ,että katseitte keräävä pyöriä lihv vatsa
        .Vaimo ainaki on tosi himokas nauttii että voi olla seurattu katseiden kohde.
        Varmaan ei ketkää ole näkemääsä pettynyt. Ajatelkaa mitä haluaisitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme välttämättä ole lappilaisia, mutta kyllä kaikki voidaan järjestää, olemme retkeily autolla liikkeellä voidaan sopia ihan mitä vaan siitä mitä minkälaista touhua halutaan nähdä, ihan kaikkee mitä sexi tarkoittaa miten saadaan kiima helpottumaan ja kyrpä laukeamaan, Olemme valmiit kaiken laisiin juttuihin mitä vaan haluaisitte nähdä katsoa . Aviopari.m42v sporttinen isokyrpä mies, n42v lyhyt tanakka sexikäs rva isot tissit pyöriä tyylikäs taka perse on, että tosi himottavat takareidet ,että katseitte keräävä pyöriä lihv vatsa
        .Vaimo ainaki on tosi himokas nauttii että voi olla seurattu katseiden kohde.
        Varmaan ei ketkää ole näkemääsä pettynyt. Ajatelkaa mitä haluaisitte.

        Lähdemme huomenna Jyväskylään asunto autolla, tarkoitus löytää vaimolle vieraspanija vakkarista nautti loman ajan. Ralleissa kyllä löytynyt panija helposti bubeista. Kyllähän vaimokin aivan kiimassa taasen kun tietää saavan vierasta joku pääsee tyhjentää paineet rallin huumassa. Pari 45v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emme välttämättä ole lappilaisia, mutta kyllä kaikki voidaan järjestää, olemme retkeily autolla liikkeellä voidaan sopia ihan mitä vaan siitä mitä minkälaista touhua halutaan nähdä, ihan kaikkee mitä sexi tarkoittaa miten saadaan kiima helpottumaan ja kyrpä laukeamaan, Olemme valmiit kaiken laisiin juttuihin mitä vaan haluaisitte nähdä katsoa . Aviopari.m42v sporttinen isokyrpä mies, n42v lyhyt tanakka sexikäs rva isot tissit pyöriä tyylikäs taka perse on, että tosi himottavat takareidet ,että katseitte keräävä pyöriä lihv vatsa
        .Vaimo ainaki on tosi himokas nauttii että voi olla seurattu katseiden kohde.
        Varmaan ei ketkää ole näkemääsä pettynyt. Ajatelkaa mitä haluaisitte.

        Oletteko milloinkaan Kemijärvi, Kuusamo, Sallatunturi alueella? Tulisin mielelläni katselemaan touhujanne.


    Ketjusta on poistettu 122 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe