Häpeästä pitää vaihtaa kansalaisuus

Anonyymi-ap

Jos homo presidentti tulee Suomeen.En kehtaa enää olla Suomalainen......

13

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyky hallitusneuvotteluissa pitää osoittaa selvä määräraha,esim kehitysvaroista homorokotteen kehittämiseen.Saataisiin nämä kuvottavaa sairautta sairastavat terveiksi......

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍒 ­­­N­­y­­m­f­­­o­­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17886113d

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Haavisto on ruskeanreijän ritari

• Anonyymi

"Jos homo presidentti tulee Suomeen.En kehtaa enää olla Suomalainen......"

Tuo on ihan sinun oma häpeäsi.

• Anonyymi

Suomalainen on ilmeisesti sinun sukunimesi, koska kirjoitit sen isolla alkukirjaimella, miksipä ajattelit nimesi vaihtaa?

• Anonyymi

Please, muuta Latviaan!

• Anonyymi

Ei sentään vielä pelkoa!

• Anonyymi

Entä jos persujen Tynkkynen olisi ehdolla? 🤔

• Anonyymi

Entäs jos ja jos, mut kun ei ole.

• Anonyymi

Linnannajuhlilla härkäpari kättelemässä vieraita, onko Pekun siippa siis herra vai rouva presidentti?

• Anonyymi

Muslimimaiden lähettiläät kiusallisessa tilanteessa siis kätellä vai ei kätellä tätä siippa?

• Anonyymi

Suomi ja suomalainen elinkeinotalous on kärsinyt mittavasti Koronan takia erityisesti matkailuelinkeino ja turismi. Suomi on saavuttamassa seksuaalisesti vapautuneen maan imagoa ja joka sellainen osaltaan kasvattaa turismia ja vaikuttaa myönteisesti matkailuelinkeinon kasvuun. Ja juuri siksi seuraava maan lippulaivan eli presidentin täytyy olla esimerkki seksuaalisesta vapautuneisuudesta.

Pekka Haavisto kuuluu presidentiksi.

https://www.qx.fi/lifestyle/240444/helsinki-toisena-maailman-parhaiden-homokaupunkien-listalla/

• Anonyymi

Hei sinä häpeällinen keskustelun aloittaja sinun täytyy muuttaa pois Suomesta jos et hyväksy sitä että Suomi on freakien maa. Suomi itse on tehnyt itsestään sexual liberaalin maan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      40
      2421
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe