Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolahtaa näin pienellä tuntemisella, niin se tunne on tullut jäädäkseen. Tavataan varmaan seuraavassa elämässä sitten, jos ois paremmat tsäänssit siellä.
Aarteelle.
En unohda sinua koskaan
63
2675
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mene päivääkään, etten ajattelisi sinua. Ehkä ei kokonaista tuntiakaan, että et edes kävisi mielessäni. Sellaista. Höpöttelen tähän omaan ketjuun jotain. T. Dramaattinen ap 😄
- Anonyymi
Samat sanat myös hänelle 😄
Unelmalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat myös hänelle 😄
Unelmalle.Kuulostaa joltain vanhan ajan romanttisen leffan parilta tuo Aarre ja Unelma. 😄🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa joltain vanhan ajan romanttisen leffan parilta tuo Aarre ja Unelma. 😄🥰
Aarre ja Unelma😂😂🤣nyt meinasin tukehtua iltateehen täällä saa joskus parhaat naurut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aarre ja Unelma😂😂🤣nyt meinasin tukehtua iltateehen täällä saa joskus parhaat naurut
Kelläs ne olikaan ne halvat huvit?
- Anonyymi
No miksi jättää seuraavaan elämään? Eikös tässä elämässä olis kuitenkin parempi? Henkilökohtaisesti en kyllä edes usko mihinkään seuraavaan elämään.
- Anonyymi
Kyllä se taitaa jäädä sinne seuraavaan elämään, jos sellanen sattuu olemaan ja tulemaan. Siltä näyttää, ja ei voi mitään. En nyt halua avautua tarkemmin, että miksi, koska ei kuulu tänne. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se taitaa jäädä sinne seuraavaan elämään, jos sellanen sattuu olemaan ja tulemaan. Siltä näyttää, ja ei voi mitään. En nyt halua avautua tarkemmin, että miksi, koska ei kuulu tänne. ap
Okei. No ei ole tietenkään pakko avautua. Mutta jos tilanne vaikuttaa mitenkään mahdolliselta tai sulla on edelleen yhteys häneen, niin kannattaisi varmaan edes yrittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäisit edes vai oletko provo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäisit edes vai oletko provo?
Älä jaksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa.
Jos kolahtaa tosissaan ja rakastat niin kait sun jotain kannattaisi tehdä??? Kyseessä on sinun elämä ja mahdollinen onni!!! Kyllä minä ainakin jotain yrittäisin jos oisin sinä! Vai eikö ylpeys anna periksi ja on niin vahvat periaatteet että ei? Vitsi minä en ymmärrä sinua että mikä mättää.
- Anonyymi
Jos tää ap ois kaivattuni. Minun ongelmani estävät molempien onnen …
Eli menis kyllä sinne seuraavaan elämään…
Ja sen miehen jota muistelen pitäisi kulkea parempaa kohti niinku BEMH ja Olavi Uusivirran biisis…
”Lupasit musta kiinni pitää
Mut et lupauksista pitänyt kiinni
Eihän siinä mitään
En aio sulle siitä suuttua
Koska yritithän todellakin muuttua
Kiitos siitä, vaikka yritys ei riitä
Suuret rakkaudet roihahtaa
Saimme ennätysajassa sellaisen ❤️🔥 sammumaan
Nyt haluun tyttööni tanssittaa
Vielä kerran sun huulia muistuttaa
Kelle ne kuuluukaan
Jos annat luvan vaan
En halua susta irti päästää
Mutta nyt täytyy sydäntä säästää
Se ei enää kestä (se ei enää kestä)
Pettymystä pettymysten perään
En enää hiusmeren seasta herää
Et mua lähtemästä estä
Ja jos tämä on viimeinen tanssi
Ole kiltti, tee siitä meidän vuosien arvoinen
Näytä kenestä hullaannuin silloin
Näytä vielä kuinka paljon sulle merkitsen
Rakas tämä on viimein tanssi
Ja sen jälkeen sut päästän pois luo parempiin
Koska ansaitset sen”
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikitään jos olisit hän, niin ihan samalla tavalla sinä olet piikkinä lihassa. Yritetty repiä ja ei lähde. Tämä on jo vakavaa. Mutta minä pyydän, tule vähän vastaan? Minä en saa sinua päästä pois. Enkä varsinkaan sydämestä.
- Anonyymi
enkä mä unohdA sua ikinä 💔 ps. Näytät hyvältä
- Anonyymi
Kiitos. Vaikka ei tää mulle oikeesti ollut.
A
- Anonyymi
Meidän seuraava elämä alkaa pian. Pikku tauko ja sitten kokeillaan uudestaan, jos vain jaksat ap odottaa. Ajattelen sinua paljon.
- Anonyymi
Jaksan odottaa sinua. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksan odottaa sinua. ap
Näin toivoinkin. Seuraavan kerran kun kohdataan, niin näytän kuinka kaipasin. Sen jälkeen tiedät, että olin koko ajan sinun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin toivoinkin. Seuraavan kerran kun kohdataan, niin näytän kuinka kaipasin. Sen jälkeen tiedät, että olin koko ajan sinun.
Huntsisminz
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huntsisminz
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Oletko kuinka kauan tuntentenut? Mikään ei pakota unohtamaan, kaunis muisto.
- Anonyymi
Itse en jaksa enää ajatella noin dramaattisesti. Pääasia toinen hengissä ja voi hyvin. Toivottavasti on onnellinen.
- Anonyymi
Jos mua tarkoitit niin en todellakaan ole täydellinen mun luonteessa on myös huonoja puolia, mut sanottakoon näin että mukaville mukava, mutta mulkuille mulkku, ja todella kylmä ihminen. Tämä kai kuvastaa mua parhaiten. Älä noin sano, kyllä musta tuntuu että olit ehkä hieman liian nätti mulle.. Jos osaan arvata kirjoittajaa nyt oikein. On rehellinen mielipide, ja näin ajattelen. Mutta onhan tää ollut kummallista, siksi on tullut jo tää luovutus ajatusmaailma. Tää maailma on mikä on, ja osa ihmisistä on mitä on. En ole kysellyt miten menee jne, koska tiedän kysymättäkin.
- Anonyymi
Oletko horoskoopilta neitsyt? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Härkänen
Cobra - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Härkänen
CobraYhtä rasittava siis 😁 Tosin neitsyt vie kyllä voiton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä rasittava siis 😁 Tosin neitsyt vie kyllä voiton.
Ikään, epäillykkään.
Yhdeltä toinenkin juolahti mieleeni, vaikkei siveelliseti. Paitsi 2 osan siveyden pyrinki säilyttämään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikään, epäillykkään.
Yhdeltä toinenkin juolahti mieleeni, vaikkei siveelliseti. Paitsi 2 osan siveyden pyrinki säilyttämäänTarkoitan ystävieni kokemus pohjalta. Puhuen itsestäni. Ekan lauseen. vilpittömät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä rasittava siis 😁 Tosin neitsyt vie kyllä voiton.
yks irl tuttu on vuosimallin 89 härkä käärme josta en oo kuullu 21 vuoteen ..
Tyypin etunimi alkaa T.
Nähny kerran kauempaa 2008 … missähän lienee menee🙄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen. Mutta en tuon kirjoittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen. Mutta en tuon kirjoittaja
Iso ego jne.
PS. Yks neitsyt -mies on 🔥 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Härkänen
CobraOikeesti liian nätti? Miksi luovutit? Sivusta.
- Anonyymi
Mites pitkään me ollaan tunnettu?
- Anonyymi
1001
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1001
113
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1001
Harmaa vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1001
Tuhat ja yksi yötä 🌌♾️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhat ja yksi yötä 🌌♾️
Kylvää mileen kuvana tietää
- Anonyymi
Ei vissiin mitenkään merkittävä kolahdus ole ollut, koska täällä….
- Anonyymi
Ainoana syyksi luettavan tunnustan
- Anonyymi
Asian omainen havahdutti ajatuksistani. Sanoi nähneensä sinusta. Eikä edes sivuista vedelty vielä vivuista
- Anonyymi
Pelataan varppii. Koska seuraavassa elämässä
Saatetaan
Pamahtaa erilajein. Kuvaile. Kettuu kielonpääl- Anonyymi
Kaksi kania...kuvittele sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatas siltä arvoituksilleset vuodet kiinni. Näytän kuitenkin miten pääsee blondiinikanin kintereille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatas siltä arvoituksilleset vuodet kiinni. Näytän kuitenkin miten pääsee blondiinikanin kintereille
Johan juttelee kuin ennekii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvitustani rajoittaisi vain yleisö Lissun ihmemaassaki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon aika hot blondi nyttennii
- Anonyymi
Saman todennut. Ihan mieletön juttu kaiken kaikkiaan.
- Anonyymi
Minulla samanlaiset tunnelmat. En ymmärrä miksi niin on, mutta katson sitä miestä ja pään täyttää ajatus: "tuossa on minun mieheni". Aivan kuin se olisi jotenkin vain itsestäänselvyys. Enkä tunne häntä käytännössä juuri ollenkaan.
- Anonyymi
Ota ihmeessä yhteyttä häneen jos on tollanen tunne. Se mies ei voi tietää tollasta jos et kerro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota ihmeessä yhteyttä häneen jos on tollanen tunne. Se mies ei voi tietää tollasta jos et kerro
Hän tietää, että olen kiinnostunut, mutta en kuitenkaan halua säikyttää häntä pois samantien. 😄
- Anonyymi
Vedättäjä taas iski. Yrittää saada nalkkiin mahdollisimman monta naista. Ei laita tunnisteita, koska ei ole ketään oikeaa kohdetta. Kunhan vaan mahdollisimman monta naista jäisi voivottelemaan ja parkumaan perään.
- Anonyymi
Ajattele, ehkä erehdyit toisesta. Ei ollut sinulle hän, joksi luulit? Luulit häntä liian hyväksi, ollakseen totta. Näin voi käydä monille, ei vain sinulle. Liikaa tunnetta ja vähemmän järkeä. Ja pettymys on suuri.
- Anonyymi
Seuraavassa elämässä...olen pahoillani ,ajattelin jatkat elämää,saat lapset lapsen mitä niin halusit jonkun kauniin naisen kanssa..Ajattelen sinua A...terveisin .E.... PSS.se oli tunne todellinen.
- Anonyymi
Sulle voi tapahtua mitä vaan
Löydät aarteen uudestaan🕊 - Anonyymi
Mulla kanssa tuollaisia ajatuksia. Toivottomalta tuntuu.
Kuitenkin meillä on se yks kirja siinä on toivoa. - Anonyymi
Minulla sama tilanne kuin aloittajalla. Tiedän, etten voi unohtaa häntä. Olosuhteet eivät ole suotuisat.
- Anonyymi
Näin on minullakin. Kaipaan varmaan koko loppuikäni häntä.
- Anonyymi
Minäkin luotan seuraavaan elämään. Kaipa ensirakkaus vaan on erityinen, vaikka on hän muutenkin erityinen.
- Anonyymi
Kannattaa kertoa sille ketä viestillä tavoittelet.
Voi muuten tulla aika yksinäinen elämä.- Anonyymi
Yksinäisyys on vain mutsinnussijoita varten.
- Anonyymi
BYE BYE vaan sitte!
- Anonyymi
Olet samantekevä. Et mitään. Pelkkä pettymys, valehtelija.
Onneksi uusi elämä nyt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!
Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit3473844Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.
Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .2222654Miksi miehet jäävät lapsettomiksi Suomessa?
Suomessa jo puolet 35-vuotiaista miehistä oli lapsettomia. Osuus on kasvanut 10 prosenttia vuodesta 2015, eli todella no4042586Vakava onnettomuus
Kevätniemen sahalla tapahtunut illalla vakava onnettomuus, kuormaaja ja pakettiauto törmänneet yhteen. Kolme loukkaantun371767Miten ihmistä voidaan rangaista työttömyydestä, kun avoimia työpaikkoja ei edes ole kaikille ?
Vaikka kuinka työtön kuinka haluaisi työpaikan, hän ei sitä saa. Työttömiä työnhakijoita oli elokuun lopussa 249000 ja2371645Minun on aika
Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti651527- 281378
- 191257
Olisitko nainen halunnut oikeasti
olla jollainlailla tekemisissä vai miks kyselit ? Olisitko halunnut vain sotkea päätäni enemmän kun se on jo muutenkin s571062Niko Ranta-ahon kirja
Tosi kiinnostava. Että on huumeidenkäyttäjä ja diileri. No parempi sentään kuin pedo Sillanpää1291041