joka saa mut tuntemaan että olen hyvä ja riittävä juuri tällaisena ku oon ❤️ Oot ihana, rakas ja tärkeä 🌈🤗
Oot yksi niistä harvoista ihmisistä
69
1480
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle tämä?
- Anonyymi
T-naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T-naiselle
Olin siis oikeessa. :) Mun viesti tossa alla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin siis oikeessa. :) Mun viesti tossa alla.
I:tä palvotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I:tä palvotaan.
I:tä? Ei nyt ihan, läheltä liippaa kyl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I:tä? Ei nyt ihan, läheltä liippaa kyl.
aloittajan etunimessä on kaksi i kirjainta ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä totta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ninni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ninni?
kyllähän se ehkä lempinimestä käypi 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllähän se ehkä lempinimestä käypi 😆
Niilo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiira
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiira
Sehän tässä olis, ku tietäisi edes onko tää mieheltä, naiselta vai kenties joltain muulta sukupuolelta.
- Anonyymi
Aww, jos oot se keneksi luulen, nii ite oot ihana ja muutenki ihan paras! ❤️
- Anonyymi
Sinuna olisin hyvin varovainen kun olet noin yli innostunut vai eikö sulla ole elämässäsi edes ketään joka susta välittäisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinuna olisin hyvin varovainen kun olet noin yli innostunut vai eikö sulla ole elämässäsi edes ketään joka susta välittäisi
On mulla itteni, riittänee tähän hätään.
- Anonyymi
Ihanaa❤👩🦰
- Anonyymi
Tarkentava kysymys vielä, millon me nöhriin viimeksi? Porukka sotkee täällä ja pää sekoo. Voisit laittaa oikeeta viestiä.
- Anonyymi
Nähtiin* siis 😁
- Anonyymi
en oo ihan varma kun luulen näkevinäni häntä kaikkialla 😀😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en oo ihan varma kun luulen näkevinäni häntä kaikkialla 😀😍
No milloin todistettavasti, etkä vain luultavasti?
- Anonyymi
puhelin taitaa menna huomiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähtiin* siis 😁
en jaksa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No milloin todistettavasti, etkä vain luultavasti?
sanottasko sitten vaikka että helmikuussa koska en oikeesti noista muista sen jälkeen oo 100 varma. ;D
- Anonyymi
Sähän tekstasit että älä ota yhteyttä?
- Anonyymi
Mikä on mun lempibiisi mummelin laulamana?
- Anonyymi
siis minkä mummelin?? nyt en kyllä osaa sanoa 🤣
- Anonyymi
Jerusalema.
- Anonyymi
Hävisit jonnekin? Ois kiva saada vastaukset noihin, että kenties selviäisi tämä homma? 😁
- Anonyymi
Viittako sateenkaari sateenkaarikansaan?
- Anonyymi
Viittaa se
- Anonyymi
Nojoo... täällä on niin paljon trolleja, jotka sekottaa pakkaa, että niin kauan kunnes tulee jotain mikä saa mua selvästi tunnistamaan sut, oletan ettet oikeesti ole käynyt täällä. Vaan trollit luo harhojaan.
- Anonyymi
olet kaunis, juuri sellaisena kuin olet,
ja, älä ikinä muutu,
sillä, olet korvaamaton, kuin timantti, maailman kallein,
ja, anteeksi, että olen tällainen,
joskus, vain, minulla on kognitiivisia, oireita, aika paljon,
ja, väsyttää joka päivä,
joten, vaivoihini, tarvitsee, vain, tiedettä vain, sitten,
mutta, kuinka kauan tieteen kehittymisessä menee, se, on aivan toinen asia,
kaipaan sinua,
ja, olen aina kaivannut,
olet, tärkeä,
en, minä ole tärkeä,
ja, sen, vuoksi, jos, saisin aina toivoa, sinulle kaikkein parasta,
sen, myös toivon,
N- Anonyymi
Kiitos tästä, ainakin sain joltain viestin, jee. 🙃 Kivempi ois kyllä siltä oikeelta, mutta tais olla niin, ettei häntä sittenkään oikeesti täältä löydy...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästä, ainakin sain joltain viestin, jee. 🙃 Kivempi ois kyllä siltä oikeelta, mutta tais olla niin, ettei häntä sittenkään oikeesti täältä löydy...
Löytyypäs...
- Anonyymi
Kyllä mä luulen että säkin olet jollekin tärkeä jos nuo olivat aitoja tuntemuksiasi häntä kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsitkö oikeaa jalkaasi vai oikeaa kättäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsitkö oikeaa jalkaasi vai oikeaa kättäsi
Pakarapoimujen väliin kadonnutta perseenreikää
- Anonyymi
toivotaan, että sinulle tulee se oikea,
simbsalabim, ja, toiveet toteutukoon,
N- Anonyymi
Se ei kuul taida millään tapaa olla minusta itsestäni kiinni
- Anonyymi
Sano se hänelle.
- Anonyymi
Juu, kyllä se on aikalailla niin, että irl nää asiat pitää selvittää. Täällä vaan trollit onkii tunnisteita ja koittaa täsmätä niitä suhun selvästikin. Uskoakseen mitään täällä pitää olla sellainen tunniste, mitä ei kukaan voi varmuudella vain arvata, tai lukea jostain sun menneistä kirjoituksista täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kyllä se on aikalailla niin, että irl nää asiat pitää selvittää. Täällä vaan trollit onkii tunnisteita ja koittaa täsmätä niitä suhun selvästikin. Uskoakseen mitään täällä pitää olla sellainen tunniste, mitä ei kukaan voi varmuudella vain arvata, tai lukea jostain sun menneistä kirjoituksista täältä.
Tiedän mu se ei mua kiinnosta näjes kun täällä mä pääsääntöisesti kulutan aikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän mu se ei mua kiinnosta näjes kun täällä mä pääsääntöisesti kulutan aikaa
sika se on
- Anonyymi
Tuo on joitan mitä ei kannata rikkoa minkään turhan säädön takia
- Anonyymi
ei siita tarvitse valittaa kylla se parjaa ilman minuakin ite et teki mulle joskus sellaisen kallin eta sanoi mulle etta nyt se on loppu etta hanella on toinen ja sitten silla ei ollukkaan ja taas se rupesi jallittamaan mua jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei siita tarvitse valittaa kylla se parjaa ilman minuakin ite et teki mulle joskus sellaisen kallin eta sanoi mulle etta nyt se on loppu etta hanella on toinen ja sitten silla ei ollukkaan ja taas se rupesi jallittamaan mua jne.
kai minakin saan elaa elamaani eteenpain ja niin kuin itse haluan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kai minakin saan elaa elamaani eteenpain ja niin kuin itse haluan
nyt kirjoita minulle jotain mukavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt kirjoita minulle jotain mukavaa
miten espanjassa toimii posti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miten espanjassa toimii posti
nyt kerron sinulle yhben mukavan asian kuule mina en osaa sanaakaan espanjaa eiko ollutkin mukava juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt kerron sinulle yhben mukavan asian kuule mina en osaa sanaakaan espanjaa eiko ollutkin mukava juttu
kerron toisen viela mukavimman jutun saan tanaan toisen puhelimen ja toimii etta se sitten soi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerron toisen viela mukavimman jutun saan tanaan toisen puhelimen ja toimii etta se sitten soi
heti lahetan sinulle siita numeron
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai soitan halarin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehka puhelinhomma menee huomiseen kun pekka ei tunnu nytten kerkiava jos kerkee niin laitan numeron heti tulemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teeppä se niin saadaan homma toimimaan.
Tuollainen tunne on varmasti mahtava!
Onneks olkohon !!
Sinä valitsit minut, minut, minut - Joo ja minut sinä sait - Ota minut tällaisena kuin oon
Tällaisena kuin oon- Anonyymi
oikein mielelläni 😍
Anonyymi kirjoitti:
oikein mielelläni 😍
I want your ugly, I want your disease, I want your everything as long as it's free
I want your love - Love, love, love, I want your love
Hey!!!- Anonyymi
OolweisOnmyMind kirjoitti:
I want your ugly, I want your disease, I want your everything as long as it's free
I want your love - Love, love, love, I want your love
Hey!!!hyvää yötä rakkauteni ❤️
Anonyymi kirjoitti:
hyvää yötä rakkauteni ❤️
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Rakkaus on isosana
Rakkautein =))
Siltähän rakkauden kuuluukin tuntua, että on rakastettava itsenään eikä toista muutella muuksi. Jos se ei noin ole, ei ole löytänyt oikeaansa.
- Anonyymi
Voisit sitten käyttäytyä kunnolla ja arvostaisit minua etkä pelleilisi mun kanssa
- Anonyymi
Ja tässä taas yksi sateenkaaren varastajien ketju. Painaukaa maan alle levittelemään koipianne ja jättäkää taivaankappaleet rauhaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Taivaalla olevat nähtävyydet kuuluvat kaikille, eivät yksin pyllynkaivajille. Nyt kun näkee hienon sateenkaaren, tulee vain mieleen perveliinot ja pervelinnat, eikä ole mikään miellyttävä näkymä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Taivaalla olevat nähtävyydet kuuluvat kaikille, eivät yksin pyllynkaivajille. Nyt kun näkee hienon sateenkaaren, tulee vain mieleen perveliinot ja pervelinnat, eikä ole mikään miellyttävä näkymä.
Tälläkin sama mielipide. Suuntautuneet tehkööt mitä haluavat, toivoisin kuitenkin, että vaihtaisivat sateenkaaritunnuksensa johonkin muuhun, eivätkä metelöisi asiastaan.
- Anonyymi
Miksi käyttäydyt mua kohtaan huonosti rupee usko jo loppumaan kun olet nii hankala
- Anonyymi
soita mulle numero on sama
- Anonyymi
mun puhelin ilmoittaa etta numero ei ole kaytettavissä
- Anonyymi
Kateellinen, haluisin olla tällainen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!
Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit3403696Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.
Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .2202534Miksi miehet jäävät lapsettomiksi Suomessa?
Suomessa jo puolet 35-vuotiaista miehistä oli lapsettomia. Osuus on kasvanut 10 prosenttia vuodesta 2015, eli todella no3922449Vakava onnettomuus
Kevätniemen sahalla tapahtunut illalla vakava onnettomuus, kuormaaja ja pakettiauto törmänneet yhteen. Kolme loukkaantun371707Miten ihmistä voidaan rangaista työttömyydestä, kun avoimia työpaikkoja ei edes ole kaikille ?
Vaikka kuinka työtön kuinka haluaisi työpaikan, hän ei sitä saa. Työttömiä työnhakijoita oli elokuun lopussa 249000 ja2291555Minun on aika
Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti651507- 271302
- 181231
Olisitko nainen halunnut oikeasti
olla jollainlailla tekemisissä vai miks kyselit ? Olisitko halunnut vain sotkea päätäni enemmän kun se on jo muutenkin s571032Niko Ranta-ahon kirja
Tosi kiinnostava. Että on huumeidenkäyttäjä ja diileri. No parempi sentään kuin pedo Sillanpää1281020