Avaruusoliot ja paranormaalit ilmiöt Lieksassa.

Anonyymi-ap

Mieluusti pitäisin näitä asioita hieman erillään, paranormaalit ilmiöt voi olla mm. räyhähenkiä ja aaveita.

Avaruusoliot ei ole mitään paranormaalia, ne on ihan kuin kuin me, toki erilaisia, mutta ei mitään aaveita. Ne tulee mm Siriuksesta on tullut.

Millaisia kokemuksia teillä on näistä, toivoisin asiallista keskustelua, en niitä "panin siriuslaista paljaalla" juttuja....

Varmasti monella on kokemuksia!

23

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kokenut ja nämä tapahtumat on todella todellisia!

• Anonyymi

Ei täällä oo muuta paranormaalia kuin sateenkaarikerho.

• Anonyymi

Reunatiellä nåin valoilmiön!

• Anonyymi

Konttasin yöllä kotia kohti. Vastaan tuli sateenkaarenvärinen paranormaali-ilmiö joka pakotti ottamaan suihin. Kyllä oli aamulla krapula...

• Anonyymi

Kaarisillalla lokakuisena aamuyönä pikkopimeässä hiippaili hahmo vastaan, kun olin tulossa kapakasta. Sen naama oli kalmankalpea, eikä sillä ollut käsiä. Jalat oli ja niillä se potkiskeli sinne ja tänne. Sanoin sille: Hyvää iltaa, minneppä matka.
      Kunhan hiukan jalottelen, on tullut maattua jo kolmisenkymmentä vuotta Mähköllä.

• Anonyymi

Mähkössä hoikka luuranko tuli vastaan!

• Anonyymi

Nyt meni liian tieteelliseksi sano susihattu kun viitearvolaskuria töllötti.

• Anonyymi

Lieksan salot täynnä vihreäihoisia möhömaha pylleröitä jahtaamassa eilistä päivää.

• Anonyymi

Keskustassa on hybridi humanoideja joista ei saa selvää sukupuolesta? Osalla niistä on haalari ruskea edestä haaravälistä ja takaa haalari on perseenkohdalta keltainen ?Sitten ne vaatii jotain liputusta kirjavalla rättilipulla. Itse ovat niin häveliäitä humanoideja etteivät itse ilkeä laittaa kirjavaa rättiään lipputankoon.

• Anonyymi

Minut on abduktoitu avaruusalukseen missä minulle tehtiin hirvittäviä kokeita, kallooni porattiin reikiä yms. Tehtiin myös kauhistuttavia ja brutaaleja seksuaalitekoja, minuun mm yhtyi avaruusolio ja synnytin hybridi olion. Se oli kauheaa! Itkettää 😭

• Anonyymi

Tämä hybridi.. millainen hän on ja missä. Haluaisin hänen kummiksi! 🙋‍♂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä hybridi.. millainen hän on ja missä. Haluaisin hänen kummiksi! 🙋‍♂️

Xenomorphi 🐱‍🐉🐲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Xenomorphi 🐱‍🐉🐲

Liian rajua, itkettää 😭

• Anonyymi

Olen pannut paranormaalia ihmistä. Paljaalla.

• Anonyymi

Uffo havaittu pulipenkillä tarkkaillaan 🧐🤓 Uffo nappasi pirkka konttimme, täytyy hakea uusi cittarista 🏃🏻‍♂️🍺🍻

• Anonyymi

Alienit varastaa meidän Pirkat! 😨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi jättivät ahnukset ja tummelit rauhaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat kuulemma persoja alkoholille 🚬🛸🚀🍺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat kuulemma persoja alkoholille 🚬🛸🚀🍺

Epänormaalit paravajakit on aloittanut tämän ketjun kommentteineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epänormaalit paravajakit on aloittanut tämän ketjun kommentteineen.

Nyt siis puhutaan lieksalsisista, se on selvä.

• Anonyymi

9 euron kuntoutuva alien nyt loppuu vätkylöinti ja alien laitetaan töihin

• Anonyymi

Ei niistä ole lapion varteen, kovin ovat hintelän oloisia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe