Herttoniemen surkein, epäammattimaiset ylläpitäjä & työntekijät. Korjaamo vaurioittaa asiakkaiden autoja sekä ei maksa työntekijöilleen palkkaa. Työntekijöillä on ollut vaikeeta saada palkkaa kyseisestä korjaamosta, koska tässä korjaamossa työntekijät ovat pimeällä paperilla. Googlessa näkyy myös vielä arvostelut kyseisestä korjaamosta, jossa he ovat vaurioittaneet muiden asiakkaiden autoja, esim. moottoreita yms.
ÄLÄ MENE VIP AUTOHUOLTOON, SÄÄSTÄT AUTOASI VAURIOILTA!
Herttoniemen surkein autokorjaamo - VIP AUTOHUOLTO
18
6211
Vastaukset 18
- Anonyymi
oho onpas tynpeä korjaamo :D ajelin justiinsa pari päivää ohi, onneksi en mennyt.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17886494W
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
juuhhh kaverin autoa vaurioittivat
- Anonyymi
Suosittelen ylpeästi atoy autokorjaamoa saa jopa sijaisautoa!!!
- Anonyymi
Melko onneton avaus, kilpailijaksi vai reppana asialla?
- Anonyymi
Paikan omistaja haukkui autoani pystyyn kun ajelin vanhalla FIAT.lla sisään ja nauroi siinä puhui outoa kieltä työntekijöilleen ja käski minun tulla seuraavana päivänä, onneksi en mennyt
- Anonyymi
hertsikan vaurioituva huolto
- Anonyymi
VIP Autohuolto Edullinen autokorjaamo Herttoniemestä, nopea palvelu ja luatettava.
- Anonyymi
On käynyt 4 vuoden aikana VIP Autohuolton aina hyvä palvelu.
- Anonyymi
Suosittelen hyvä palvelu kaikki mennyt aina suunitelmien mukaan auto aina pestynä valmiinina ja edullinen
- Anonyymi
Outoa mustamaalausta. Olen käyttänyt autoani vuosikaudet vipissä ja ei moitteen sijaa.
- Anonyymi
Sama täällä!
- Anonyymi
Kuka käyttää autoa korjaamolla?? some täynnä lippalakkijannuja ja tatskattuja pikkupimuja jotka korjaavat autonsa itse himassa...joten eiköhän se ole jokaisen peruhommia korjata autonsa itse ihan kuten kaikki nikkaroi mökillään terassin ja muut systeemit itse. Auton korjaus helpompaa kuin terassin teko.
- Anonyymi
Vip autohuollon autopesu oli kerrassaan huono. Tilasin käsinpesun, sisäpesun ja kevytvahauksen. Auto oli likainen ovien puolivälistä alas, samoin etu ja takapuskuri. Oven välit olivat likaiset. Näki että pesu oli huolimaton ja pesutos huono. Kaveri selitti että kun musta auto niin ei lähde lika (!) ja pitäisi ottaa koneella. Jouduin itse pesemään uudelleen ja ihan hyvin lähti puhtaaksi. Ei tarvinnut konetta. Tuota pesulaa en voi suositella kenellekään!
- Anonyymi00018
Vai niin ? No jonnekkin muualla sitten pesuun... !
- Anonyymi
Mersussa olisi turbon vaihto, onko edullinen huolto?
- Anonyymi
Tää kurdi aivan huippu.
- Anonyymi00019
Olet siis tutkinut ja käyttänyt jokaista Herttoniemen autokorjaamoa ja ihan vertailukelpoisesti. Hihii!
Ettet vaan ole se kilpailija jolla on taas pulaa asiakkaista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa711777- 261277
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341162Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200859- 64704
- 77682
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo208655On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 62530
- 55517
- 36494
- 24479
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398