Herttoniemen surkein autokorjaamo - VIP AUTOHUOLTO

Anonyymi-ap

Herttoniemen surkein, epäammattimaiset ylläpitäjä & työntekijät. Korjaamo vaurioittaa asiakkaiden autoja sekä ei maksa työntekijöilleen palkkaa. Työntekijöillä on ollut vaikeeta saada palkkaa kyseisestä korjaamosta, koska tässä korjaamossa työntekijät ovat pimeällä paperilla. Googlessa näkyy myös vielä arvostelut kyseisestä korjaamosta, jossa he ovat vaurioittaneet muiden asiakkaiden autoja, esim. moottoreita yms.

ÄLÄ MENE VIP AUTOHUOLTOON, SÄÄSTÄT AUTOASI VAURIOILTA!

14

4307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oho onpas tynpeä korjaamo :D ajelin justiinsa pari päivää ohi, onneksi en mennyt.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­­N­­y­m­f­­o­­m­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17886494W

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

juuhhh kaverin autoa vaurioittivat

• Anonyymi

Suosittelen ylpeästi atoy autokorjaamoa saa jopa sijaisautoa!!!

• Anonyymi

Melko onneton avaus, kilpailijaksi vai reppana asialla?

• Anonyymi

Paikan omistaja haukkui autoani pystyyn kun ajelin vanhalla FIAT.lla sisään ja nauroi siinä puhui outoa kieltä työntekijöilleen ja käski minun tulla seuraavana päivänä, onneksi en mennyt

• Anonyymi

hertsikan vaurioituva huolto

• Anonyymi

VIP Autohuolto Edullinen autokorjaamo Herttoniemestä, nopea palvelu ja luatettava.

• Anonyymi

On käynyt 4 vuoden aikana VIP Autohuolton aina hyvä palvelu.

• Anonyymi

Suosittelen hyvä palvelu kaikki mennyt aina suunitelmien mukaan auto aina pestynä valmiinina ja edullinen

• Anonyymi

Outoa mustamaalausta. Olen käyttänyt autoani vuosikaudet vipissä ja ei moitteen sijaa.

• Anonyymi

Kuka käyttää autoa korjaamolla?? some täynnä lippalakkijannuja ja tatskattuja pikkupimuja jotka korjaavat autonsa itse himassa...joten eiköhän se ole jokaisen peruhommia korjata autonsa itse ihan kuten kaikki nikkaroi mökillään terassin ja muut systeemit itse. Auton korjaus helpompaa kuin terassin teko.

• Anonyymi

Vip autohuollon autopesu oli kerrassaan huono. Tilasin käsinpesun, sisäpesun ja kevytvahauksen. Auto oli likainen ovien puolivälistä alas, samoin etu ja takapuskuri. Oven välit olivat likaiset. Näki että pesu oli huolimaton ja pesutos huono. Kaveri selitti että kun musta auto niin ei lähde lika (!) ja pitäisi ottaa koneella. Jouduin itse pesemään uudelleen ja ihan hyvin lähti puhtaaksi. Ei tarvinnut konetta. Tuota pesulaa en voi suositella kenellekään!

• Anonyymi

Mersussa olisi turbon vaihto, onko edullinen huolto?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4168
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      112
      2701
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2212
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1863
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1833
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1556
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1390
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      62
      1265
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      114
      1213
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe