Herttoniemen surkein autokorjaamo - VIP AUTOHUOLTO

Anonyymi-ap

Herttoniemen surkein, epäammattimaiset ylläpitäjä & työntekijät. Korjaamo vaurioittaa asiakkaiden autoja sekä ei maksa työntekijöilleen palkkaa. Työntekijöillä on ollut vaikeeta saada palkkaa kyseisestä korjaamosta, koska tässä korjaamossa työntekijät ovat pimeällä paperilla. Googlessa näkyy myös vielä arvostelut kyseisestä korjaamosta, jossa he ovat vaurioittaneet muiden asiakkaiden autoja, esim. moottoreita yms.

ÄLÄ MENE VIP AUTOHUOLTOON, SÄÄSTÄT AUTOASI VAURIOILTA!

16

5093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oho onpas tynpeä korjaamo :D ajelin justiinsa pari päivää ohi, onneksi en mennyt.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­­N­­y­m­f­­o­­m­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17886494W

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

juuhhh kaverin autoa vaurioittivat

• Anonyymi

Suosittelen ylpeästi atoy autokorjaamoa saa jopa sijaisautoa!!!

• Anonyymi

Melko onneton avaus, kilpailijaksi vai reppana asialla?

• Anonyymi

Paikan omistaja haukkui autoani pystyyn kun ajelin vanhalla FIAT.lla sisään ja nauroi siinä puhui outoa kieltä työntekijöilleen ja käski minun tulla seuraavana päivänä, onneksi en mennyt

• Anonyymi

hertsikan vaurioituva huolto

• Anonyymi

VIP Autohuolto Edullinen autokorjaamo Herttoniemestä, nopea palvelu ja luatettava.

• Anonyymi

On käynyt 4 vuoden aikana VIP Autohuolton aina hyvä palvelu.

• Anonyymi

Suosittelen hyvä palvelu kaikki mennyt aina suunitelmien mukaan auto aina pestynä valmiinina ja edullinen

• Anonyymi

Outoa mustamaalausta. Olen käyttänyt autoani vuosikaudet vipissä ja ei moitteen sijaa.

• Anonyymi

Sama täällä!

• Anonyymi

Kuka käyttää autoa korjaamolla?? some täynnä lippalakkijannuja ja tatskattuja pikkupimuja jotka korjaavat autonsa itse himassa...joten eiköhän se ole jokaisen peruhommia korjata autonsa itse ihan kuten kaikki nikkaroi mökillään terassin ja muut systeemit itse. Auton korjaus helpompaa kuin terassin teko.

• Anonyymi

Vip autohuollon autopesu oli kerrassaan huono. Tilasin käsinpesun, sisäpesun ja kevytvahauksen. Auto oli likainen ovien puolivälistä alas, samoin etu ja takapuskuri. Oven välit olivat likaiset. Näki että pesu oli huolimaton ja pesutos huono. Kaveri selitti että kun musta auto niin ei lähde lika (!) ja pitäisi ottaa koneella. Jouduin itse pesemään uudelleen ja ihan hyvin lähti puhtaaksi. Ei tarvinnut konetta. Tuota pesulaa en voi suositella kenellekään!

• Anonyymi

Mersussa olisi turbon vaihto, onko edullinen huolto?

• Anonyymi

Tää kurdi aivan huippu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      167
      2480
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      54
      2037
    3. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      104
      1957
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      56
      1948
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      31
      1940
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      60
      1264
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      122
      1136
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      993
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      54
      920
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      877
    Aihe