Julkkikset ja Hyväntekeväisyys Suomalaisten hyväksi

Anonyymi-ap

Sitä ei juurikaan ole. On häpeällistä että kuuluisat+ rikkaat ja joilla on suhteita eivät auta Suomen vähäosaisia !! Leveilevät ja Leuhkivat vaan somessa ja lehdissä ! On outoa kun on niin vähän tukikonsertteja Suomalaisten sairaiden ja vähäosaisten hyväksi. Ei ole vissiin muodikasta ?! Ulkomaiset tähdet aina keräävat rahaa oman maansa kärsiville ja vähäosaisille. #Oma maa on suomessa unohdettu.

12

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mara ja jaajo + muut vaan leuhkii siepin yms kanssa ! Olis oikeasti tosi jees jos järjestäisivät jonkun tukikeikan yms.. # Hursti.

• Anonyymi

Onks pakko olla Kelan asiakas, miksi itket olisit valinnut toisen tien elämässäsi !

• Anonyymi

Maralla mitään rahaa ole....kunhan leuhkii.

• Anonyymi

Huono-osaisia on aina ollut, monet ovat sen myös itse aiheuttaneet.

• Anonyymi

Äläpäs nyt! Eihän siitä ole pitkäkään aikaan kun Sieppi keräsi monta kassillista lahjaksi saamiaan kertakäyttömuotirytkyjä ja suurieleisesti lahjoitti ne jollekin köyhälle yksinhuoltajaäidille ja muisti vielä moneen kertaan mainostaa tekoaan sekä Instassa että televisiossa.

• Anonyymi

Töihin vaan ja valituksen pois, ei toisten tarvitse köyhiä elättää 💪.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töihin vaan ja valituksen pois, ei toisten tarvitse köyhiä elättää 💪.

Onneksi nyt Orpo ottaa ohjakset hoitaakseen hallituksessa ja Kelan rahat kuriin ja laiskat töihin heti .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi nyt Orpo ottaa ohjakset hoitaakseen hallituksessa ja Kelan rahat kuriin ja laiskat töihin heti .

TOTTA kerrankin laiskottelu loppuu ja vetelykset kaikki sängyn pohjalta duuniin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TOTTA kerrankin laiskottelu loppuu ja vetelykset kaikki sängyn pohjalta duuniin .

Samaa mieltä, luuserit töihin ja hankkimaan itse omaa elantoaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, luuserit töihin ja hankkimaan itse omaa elantoaan.

Mutta kun nää mitään osaamattomat laiskat yhteiskunnan elätit ei halua, mielenterveys siitä kärsii jos töitä tarjotaan.

• Anonyymi

Martina sensijaan oli juuri juontajana hyväntekeväisyystapahtumassa joka on järjestetty nuorten mielenterveyden puolesta. Muutenkin Martina osallistuu juuri sentyyppisiin hyväntekeväisyystapahtumiin joissa halutaan auttaa huumenuoria ja mielenterveyden ongelmista kärsiviä nuoria. On osallistunut hyväntekeväisyysjuttuihin jo ainakin 15 vuotta, myös Nenäpäivään ja Kummien toimintaan ja Bottaksen hyväntekeväisyyteen järjestämiin tapahtumiin. Esko keräsi viime vuonna 30 tuhatta euroa kävelemällä ja nyt pyrkii taas keräämään syksyllä hyväntekeväisyyteen polkemalla kuntopyörää. Minimitavoite on 10 tuhatta mutta tosiaan viimeksi keräsivät 30 tuhatta hyväntekeväisyyteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      167
      7457
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4228
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3838
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      151
      3235
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2986
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2599
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2376
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2059
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2015
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1916
    Aihe