Sitä ei juurikaan ole. On häpeällistä että kuuluisat+ rikkaat ja joilla on suhteita eivät auta Suomen vähäosaisia !! Leveilevät ja Leuhkivat vaan somessa ja lehdissä ! On outoa kun on niin vähän tukikonsertteja Suomalaisten sairaiden ja vähäosaisten hyväksi. Ei ole vissiin muodikasta ?! Ulkomaiset tähdet aina keräävat rahaa oman maansa kärsiville ja vähäosaisille. #Oma maa on suomessa unohdettu.
Julkkikset ja Hyväntekeväisyys Suomalaisten hyväksi
12
196
Vastaukset
- Anonyymi
Mara ja jaajo + muut vaan leuhkii siepin yms kanssa ! Olis oikeasti tosi jees jos järjestäisivät jonkun tukikeikan yms.. # Hursti.
- Anonyymi
Onks pakko olla Kelan asiakas, miksi itket olisit valinnut toisen tien elämässäsi !
- Anonyymi
Maralla mitään rahaa ole....kunhan leuhkii.
- Anonyymi
Huono-osaisia on aina ollut, monet ovat sen myös itse aiheuttaneet.
- Anonyymi
Äläpäs nyt! Eihän siitä ole pitkäkään aikaan kun Sieppi keräsi monta kassillista lahjaksi saamiaan kertakäyttömuotirytkyjä ja suurieleisesti lahjoitti ne jollekin köyhälle yksinhuoltajaäidille ja muisti vielä moneen kertaan mainostaa tekoaan sekä Instassa että televisiossa.
- Anonyymi
Töihin vaan ja valituksen pois, ei toisten tarvitse köyhiä elättää 💪.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töihin vaan ja valituksen pois, ei toisten tarvitse köyhiä elättää 💪.
Onneksi nyt Orpo ottaa ohjakset hoitaakseen hallituksessa ja Kelan rahat kuriin ja laiskat töihin heti .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi nyt Orpo ottaa ohjakset hoitaakseen hallituksessa ja Kelan rahat kuriin ja laiskat töihin heti .
TOTTA kerrankin laiskottelu loppuu ja vetelykset kaikki sängyn pohjalta duuniin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TOTTA kerrankin laiskottelu loppuu ja vetelykset kaikki sängyn pohjalta duuniin .
Samaa mieltä, luuserit töihin ja hankkimaan itse omaa elantoaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, luuserit töihin ja hankkimaan itse omaa elantoaan.
Mutta kun nää mitään osaamattomat laiskat yhteiskunnan elätit ei halua, mielenterveys siitä kärsii jos töitä tarjotaan.
- Anonyymi
Martina sensijaan oli juuri juontajana hyväntekeväisyystapahtumassa joka on järjestetty nuorten mielenterveyden puolesta. Muutenkin Martina osallistuu juuri sentyyppisiin hyväntekeväisyystapahtumiin joissa halutaan auttaa huumenuoria ja mielenterveyden ongelmista kärsiviä nuoria. On osallistunut hyväntekeväisyysjuttuihin jo ainakin 15 vuotta, myös Nenäpäivään ja Kummien toimintaan ja Bottaksen hyväntekeväisyyteen järjestämiin tapahtumiin. Esko keräsi viime vuonna 30 tuhatta euroa kävelemällä ja nyt pyrkii taas keräämään syksyllä hyväntekeväisyyteen polkemalla kuntopyörää. Minimitavoite on 10 tuhatta mutta tosiaan viimeksi keräsivät 30 tuhatta hyväntekeväisyyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916