Olet hyvä tyyppi

Anonyymi-ap

Sen tiedän. En halua, että olet onneton. Mutta vieläkin enemmän haluan, että lapset eivät ole onnettomia.

22

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikein mainio pointti.

    • Anonyymi

      Eipä paljon lohduta. Hyvä olisi kuulla tuo silmätysten.

    • Anonyymi

      Kenen lapset. Kenelle tämä on. Keneltä. Ihastukseni ei ole puhunut lapsista.

    • Anonyymi

      Lapset ei halua nähdä kärsivä ja onnettomia vanhempia vaan lapset haluaa nähdä onnellisia vanhempia.

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      En usko, että kukaan lapsi on onneton, jos saa lisää hyviä tyyppejä elämäänsä. Sivusta vaan ajatus.

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️

        💚💚💚💚💚


    • Anonyymi

      No joskus pitää tehdä ratkaisu ja se voi silti olla lasten parhaaksi.

    • Anonyymi

      Sinustako se toisen onni sitten on kiinni? Älä ulkoista omia tunteitasi toiseen.

    • Anonyymi

      Onko tyyppi mies vai nainen?

    • Anonyymi

      Kuules nyt.. lapset ovat onnellisia jos äiti on tai isä on.
      Onnettomiksi tuntevat itsensä mikäli perheen vanhemmat eivät tule toimeen keskenään.
      Parempi silloin on erota ja lapsetkin toipuvat.
      Jos lapset ovat aikuisia, eivät sure vanhempien eroa kauaakaan, eikä se edes kuulu heille mitenkään.

    • Anonyymi

      Kuule, ihan sitä samaa.

    • Anonyymi

      Ei ollut varmaan mulle. Minun lapset tulee omillaan toimeen.Eivät määrää minun elämää,mutta vieraat ihmiset kylläkin.Olen tullut siihen tulokseen et miksi tanssisin niiden pillin mukaan.Pahimmat moralisoijat on kateellisia ja katkeria hankkikaa oma elämä.

      • Anonyymi

        Ei ollu, ja ei ehkä ihan aukea, ellei mene juuri oikealle.


    • Anonyymi

      Tyydytät miehen kunnolla niin kyllä siitä lapsetkin kiittää kun isi on kerrankin iloinen.

      • Anonyymi

        Jo oli itseriittoisa teksti.
        Sika olet mieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo oli itseriittoisa teksti.
        Sika olet mieheksi.

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo oli itseriittoisa teksti.
        Sika olet mieheksi.

        Jaa kukas se siellä varattua/varattuna kaipailee. Oisko peiliin kattomisen paikka.


    • Anonyymi

      Voisi olla minulle,, luulen etten olisi enää samanlainen,, sellainen mikä sinua ärsyttää tai pahoittaa mielesi,, en halua enkä uskaltaisi,, menettäisin sinut,, mutta luulen ettei minulle,, maailma samanlaisia kohtaloita täynnä,, ja anteeksi rakas...

    • Anonyymi

      Ymmärrän hyvin, että lapset ovat sulla etusijalla. Mulla on omat ongelmani ja tämä vaihteleva onneni. Sen pitää riittää. Löydän onneni pienistä asioista. Arkirutiineista. Työ ja liikunta luonnossa. Reppu, Kala, makkara ja kahvi. Musiikki. m>n

    • Anonyymi

      Se on vaikea asia tuo… riippuu tietysti lapsen iästä myös

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe