Sen tiedän. En halua, että olet onneton. Mutta vieläkin enemmän haluan, että lapset eivät ole onnettomia.
Olet hyvä tyyppi
22
733
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein mainio pointti.
- Anonyymi
Eipä paljon lohduta. Hyvä olisi kuulla tuo silmätysten.
- Anonyymi
Kenen lapset. Kenelle tämä on. Keneltä. Ihastukseni ei ole puhunut lapsista.
- Anonyymi
Lapset ei halua nähdä kärsivä ja onnettomia vanhempia vaan lapset haluaa nähdä onnellisia vanhempia.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
En usko, että kukaan lapsi on onneton, jos saa lisää hyviä tyyppejä elämäänsä. Sivusta vaan ajatus.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️
💚💚💚💚💚
- Anonyymi
No joskus pitää tehdä ratkaisu ja se voi silti olla lasten parhaaksi.
- Anonyymi
Sinustako se toisen onni sitten on kiinni? Älä ulkoista omia tunteitasi toiseen.
- Anonyymi
Onko tyyppi mies vai nainen?
- Anonyymi
Kuules nyt.. lapset ovat onnellisia jos äiti on tai isä on.
Onnettomiksi tuntevat itsensä mikäli perheen vanhemmat eivät tule toimeen keskenään.
Parempi silloin on erota ja lapsetkin toipuvat.
Jos lapset ovat aikuisia, eivät sure vanhempien eroa kauaakaan, eikä se edes kuulu heille mitenkään. - Anonyymi
Kuule, ihan sitä samaa.
- Anonyymi
Ei ollut varmaan mulle. Minun lapset tulee omillaan toimeen.Eivät määrää minun elämää,mutta vieraat ihmiset kylläkin.Olen tullut siihen tulokseen et miksi tanssisin niiden pillin mukaan.Pahimmat moralisoijat on kateellisia ja katkeria hankkikaa oma elämä.
- Anonyymi
Ei ollu, ja ei ehkä ihan aukea, ellei mene juuri oikealle.
- Anonyymi
Tyydytät miehen kunnolla niin kyllä siitä lapsetkin kiittää kun isi on kerrankin iloinen.
- Anonyymi
Jo oli itseriittoisa teksti.
Sika olet mieheksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sika olet mieheksi.👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sika olet mieheksi.Jaa kukas se siellä varattua/varattuna kaipailee. Oisko peiliin kattomisen paikka.
- Anonyymi
Voisi olla minulle,, luulen etten olisi enää samanlainen,, sellainen mikä sinua ärsyttää tai pahoittaa mielesi,, en halua enkä uskaltaisi,, menettäisin sinut,, mutta luulen ettei minulle,, maailma samanlaisia kohtaloita täynnä,, ja anteeksi rakas...
- Anonyymi
Ymmärrän hyvin, että lapset ovat sulla etusijalla. Mulla on omat ongelmani ja tämä vaihteleva onneni. Sen pitää riittää. Löydän onneni pienistä asioista. Arkirutiineista. Työ ja liikunta luonnossa. Reppu, Kala, makkara ja kahvi. Musiikki. m>n
- Anonyymi
Se on vaikea asia tuo… riippuu tietysti lapsen iästä myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265768- 544750
- 964716
- 613679
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743423- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502772- 432661