Liian laiska siihen hommaan. Laiskottelee ja perse leviää entisestäänkin.
Sofia ei urheile tänäkään viikonloppuna
20
269
Vastaukset
- Anonyymi
Miten se Sofian dietti, syö muka terveellisesti ja vetää dinkkejä! Se siitä dietistä...
- Anonyymi
Millä tuo urheilisi, menee salille seisomaan laitteiden viereen ja kuvaa.
- Anonyymi
Kuka sille merkkilaukkuja ostaa, mitäs nää Lontoon keikat oikein ovat kun edellinenkin oli kuin pommin jäljiltä, Sofian omien sanojensa mukaan.
- Anonyymi
Sofian dieetti on filtteri. Nopee, kapee ja jalat venyy.
- Anonyymi
Ravintolat kiinostaa niinkuin taas eilen näkyy olleen ryyppäämässä, ranne saa liikuntaa kun lasi on kädessä joka ikinen ilta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ravintolat kiinostaa niinkuin taas eilen näkyy olleen ryyppäämässä, ranne saa liikuntaa kun lasi on kädessä joka ikinen ilta .
Aamuyöllä suutaan väänteli jonkun asunossa klo.2:00, onko taas Roopen asunossa miksi ei LUKSUS hotelissa enää asustele ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamuyöllä suutaan väänteli jonkun asunossa klo.2:00, onko taas Roopen asunossa miksi ei LUKSUS hotelissa enää asustele ?
Rahaa rahaa aina tarvitsee 💰💰 👌.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa rahaa aina tarvitsee 💰💰 👌.
Voi sinua, sääliksi käy, ei ole varmaankaan sinun helppoa elää katkerana ja ilkeänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua, sääliksi käy, ei ole varmaankaan sinun helppoa elää katkerana ja ilkeänä.
Kuka piru tää nainen aina riittää näköjään juttua ja mitä merkittävää on tehnyt meidän yhteiskunnan hyväksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MÄÄ mää ja lehmät lentää 🐄🐄🐄🐄🐄.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka piru tää nainen aina riittää näköjään juttua ja mitä merkittävää on tehnyt meidän yhteiskunnan hyväksi ?
On viihdyttänyt meitä suomalaisia omilla mies jutuilla ja media kiittää 👌.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
#ITTU MITEN SÄ KORVAAT MULLE TÄN #?!?#!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
#ITTU MITEN SÄ KORVAAT MULLE TÄN #?!?#!?
Seiskalehti korvaa mahtipontinen summa on joka haastattelusta Sofialle ja ei mitään väliä mitä siellä on kirjoitettuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seiskalehti korvaa mahtipontinen summa on joka haastattelusta Sofialle ja ei mitään väliä mitä siellä on kirjoitettuna.
Siansaksaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johonkin miesten vaatekomeroon Sofia on itsensä näköjään tunkenut. Aivan liian pienet ja ahtaat housut jalassa, ei sovi yhtään. Tuolle takapuolelle on kyllä vaikea saada sopivia housuja, nytkin kamala ryppy tulee vetoketjun alaosaan, kun housut on niin kireät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antanut asianajajille töitä avomiestensä kanssa ja yhteiskunta maksaa.
- Anonyymi
Sofia taas viinilasi kädessä...Onko koko viikko mennyt ryypätessä?
- Anonyymi
Ei ole, mutta ehdotan että ottaisit sinäkin lasin viiniä. Voisi katkeruutesi helpottua.😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, mutta ehdotan että ottaisit sinäkin lasin viiniä. Voisi katkeruutesi helpottua.😘
Mutta ihanaa kuitenkin että seuraat Sofiaa niin ahkerasti. Olet Sofian aktiivisin seuraaja.🥇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lasin voi ottaa joskus viiniä ei joka päivä koska ajan kanssa se siirtyy yhteen viinipullon ottamiseen joka päivä. Sivusta seurannut läheistä henkilöä ja hänelle kävi niin .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026