Joitakin hyviä hetkiä, ei kuitenkaan mitään ilon pirskahduksia aiheuttavaa. Synkät sadepilvet eivät väistyneet. Enemmän tuli pettymyksiä. Enemmän juttuja, jotka herättivät kysymyksiä ja epävarmuutta. Olisiko ollut parempi, ettei oltais koskaan kohdattu? En osaa sanoa. Sen näyttää tulevaisuus.
Olen miettinyt mitä sinulta sain
13
381
Vastaukset
- Anonyymi
Onko aloittaja mielessäsi mies vai nainen?
- Anonyymi
Nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen.
Näitkö hänet tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitkö hänet tänään?
En.
- Anonyymi
Joskus oli naurua, mutta nauraa nyt voi kenen kanssa tahansa.
- Anonyymi
No ei voi.
- Anonyymi
Ihan pimeitä kommentteja taas. Älä välitä.
- Anonyymi
Keskenkasvuinen ludvemppu syö pullaa. Elämä on epävarmaa
- Anonyymi
SIILI LIIKKUUU
- Anonyymi
Edellinen viesti poistettiin, kun kysyin, että mikä siili?
- Anonyymi
Lopeta jo ja jätä mut rauhaan... Ymmärsin yskän ei sinua enää minä kiinnosta ehkä joskus kiinnosti. Kokoajan silti olin uskollinen sulle. Samaa ei voi sanoa susta pidit flirtin sävyistä hassuttelua toisillekin ja ihan silmiäni alla. Se avasi silmäni tuskin ainakaan vakavasti tai palavasti olet minua rakastanut jos näet muitakin... Tuttuja ja kavereita voidaan olla mutta minä menen eteenpäin. Jos sua kiinnostaisi olisit jo jotain tehnyt itse osani tein ja vastakaikua en saanut ja olen kokoajan uskollisesti odottanut sinua siitäkin huolimatta että olet flirttaillut toisellekin. Ehkä hän on sopivampi sinulle... Nyt meen tuutumaan työntäyteinen viikko takana yhtä sekamelskaa ei jaksa valvoa nyt myöhään öitä!
- Anonyymi
Kirjoitit avoimesti, mutta et aloittajalle.
Kaikkea hyvää sinulle!
- Anonyymi
Samanlaisia ajatuksia kuin ap:lla. Jäljelle jäi vain hämmennystä ja useita kysymysmerkkejä. Myöhään illalla sitä alkaa aina pohtimaan kaikkea tapahtunutta ja sitä, oliko sillä jokin syvällisempi merkitys, tai että mitäköhän se toinen osapuoli ajatteli tilanteesta. -nainen sivusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119118
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265788- 554762
- 964716
- 633705
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743423- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502772- 432671