että oot antanut mulle pakit 🤣🤣😦😜
Mee nyt tunnustaa sinne
14
521
Vastaukset
- Anonyymi
Ai kuka anto ja kelle ja minne pitäs männä tunnustaa
- Anonyymi
SIILI LIIKKUU!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SIILI LIIKKUU!
Voisko joku kertoa, mikä siili liikkuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisko joku kertoa, mikä siili liikkuu?
Siili liikkuu! Kosto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siili liikkuu! Kosto
Jaahas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas.
Sinä se jaksat ätmin anekdootteja kommentoida🥱
- Anonyymi
Mikä helkkarin SIILI täällä liikkuu joka aloituksessa.Mitä tää porukka on vetänyt taas.
- Anonyymi
Taitaa olla lapset liikkeellä.
- Anonyymi
Se tuskin on asia millä täytyy kehuskella.
- Anonyymi
Ootko saanu pakit =))
- Anonyymi
en nyt sillai suoranaisesti mutta tavallaan... 🤔🤭
- Anonyymi
En ole niin tyhmä. Älä yritä provoilla.
Minä rakastan häntä enemmän kuin ketään koskaan olen rakastanut!
Eikä tunteeni muutu yhtään mihinkään, hän osui ja upposi minuun kaikilla ihanilla ominaisuuksillaan.
Miksi sitten laitoin sen viestin, jonka voi tulkita pakittamisena; Olin silloin todella tuskastunut tilanteeseen ja hain ulospääsyä. Edelleen tunteeni ovat sekaisin.
Eikö me voida jutella tästä vuosikymmenien rakkaustarinasta kahden kesken? Ehkä se toisi rauhan. - Anonyymi
Ei varmaan mulle ,kun en antanut pakkeja ,mut tein vaan selväksi mistä vois tulla meille vaikeuksia.Ei meistä tainnut tulla Kyllä pariakaan.Eikä mulla ole tapanani selitellä yksityis kohtia suhteistani kellekkään .Mut kyllä on ikävä💔
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043