Nainen, koka pukeutui fiftarityyliin, myös työaikana. Ei ole näkynyt enää pitkään aikaan, missähän mahtaa olla, ei ainakaan Hintakaaressa enää.
Missä on Lotta Hintakaaresta?
13
754
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tietenkään oo hintakaatessa kun ne kaikki myyjät sai jostain syystä potkut.
- Anonyymi
Mitä ihmettä, että kaikki myyjät saivat potkut? Fiftarityttöhän oli siellä monta vuotta töissä,
ja oli kait myymälävastaavana, ei kuitenkaan päällikkönä. Eikös se vanha, tukeva nainen aina kassalla ole siellä päällikkönä. Fiftarityttö oli paras myyjä, iso menetys!
Aika rujoa toimintaa pistää kaikki hyvät myyjät pois!
- Anonyymi
Lopetin Hintakaaressa käymisen, kun fiftarityttöä ei siellä enää näkynyt.
- Anonyymi
Teija siellä kaikista paras myyjä oli. Ja sit yläkerrassa se poika joka tiesi kaikki ja joka on tokmannilla nykyään
- Anonyymi
Lotta on ehkä muuttanut pois Loimaalta kun ei oo näkynyt, eikä sen miesystävääkään oo näkynyt
- Anonyymi
Iso homma laittaa itsensä fiftarin näköiseksi joka aamu. Itselläni menee laittautuessa puolitoista tuntia, ja käyn vain toimistolla.
- Anonyymi
No töihin kannattaa pukeutua normaalivaatteisiin. Y
- Anonyymi
Ilopilleriä kaivataan Alkossa ja Fiftaria Hintakaaressa. Ovatko naiset kortilla Loimaalla vai mistä on kyse?
- Anonyymi
Naapurin pikkurouvasta ei ole hetkeen ollut juttua...? Tai seurapiirikaunottaresta...? Vai onko ne yksi ja sama daami...?
- Anonyymi
Saako passikuvaan mennä fiftari-luukissa, tai vaikka jos tykkää animesta ja mangasta, niin sitten sellaisena sodustautuneena?
- Anonyymi
No passikuvaanhan tulee vaan naama ei koko ihmistä
- Anonyymi
Sehän nyt on ihan sama keltä ostaa Alkossa kossupulloa tai hintakaatessa jotain tuotteita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569