Hei, olen aloittanut krääsän myymisen netissä ja ajattelin käyttää kansainvälisiä laajempia myyntisivustoja, koska, noh, isompi ostaja kunta. Kuitenkin, mitä postitukseen tulee, en ole ihan varma. Tiedän toki että postiin kun pistää niin kulkee kyllä ulkomaille ajallaan, mutta kun pistää tavaraa myyntiin, niin postitusmenetelmä on käytännössä pakollinen tieto myydessä ja useimmilla sivustoillahan suomen posti ei ole vaihtoehtona.
Tietääkö kukaan miten menetellään?
Netti myyminen ulkomaille
7
395
Vastaukset 7
- Anonyymi
Et taida olla kellekään myymässä mitään. Voitko aloittaa aluta ja kertoa mikä on ongelmasi?
- Anonyymi
Tiedän että osaan puhua välillä turhaa roskaa mutta au.
Siis kun laittaa sivustolla myyntiin jotain, niin tieto että mitä posti palvelua käyttää on laitettava tietoihin, mutta suomen Posti ei ole ulkomaisilla sivuilla vaihtoehtona.
Joten onko jokin tietty ulkomainen postiyritys joka toimii suomen Postin kanssa vai onko Posti itse osa jotain isompaa tai..?
- Anonyymi
Posti ei liene paras mahdollinen yhteistyökumppani ulkomaille myynnissä, mutta myyntiartikkelit lienevät niin pieniä, että rahtarit eivät tule kyseeseen?
Vaikea nähdä muutenkaan kannattavana toimintana (kiinalaisen?) krääsän rahtaamista fyysisesti Suomen kautta, mutta toimitukset Postin hinta-laatusuhteella vie siitä viimeisenkin järjen.- Anonyymi
Kyse on pääosin kämmen kokoisesta krääsästä juu, keräily tavaraa jota ei yleisesti nykyään enää saa virallisista lähteistä, joten uskon kannattavuuden olevan ihan ok -olen myynyt suomen sisällä tavaraa ja kysyntää on, ajattelin vain kasvattaa myynti mahdollisuuksia
- Anonyymi
Mutta silti mikä on ongelma? Esim Ebay voit laittaa että lähetät ja hinta eu-alueelle 35€. Ei siinä tarvitse lukea Suomen Posti. Toki myös esim DHL ja Schenker toimittavat ulkomaille. Nämä toki Postia kalliimpia lähtökohtaisesti.
- Anonyymi
Ajatuksena oli enimmänkin että olisin mahdollisimman tarkka ja rehellinen. Ehkä pistän vain ilmaisen postituksen ja korotan hintoja, olisi varmaan 10 kertaa helpompi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981057
- 119873
- 48855
- 144842
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40639Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu184591- 32559
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47538- 80530
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62524- 65516
- 39489
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3464Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31456- 45453
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61450- 41446
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446