Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Saadaa kivasti näkyvyyttä

Anonyymi-ap

Mun verorahat ovat kyllä hyvässä käytössä:

https://www.partisaani.com/news/decadence/2023/06/07/pieni-savolaiskunta-jarjestaa-homotapahtuman-veronmaksajien-rahoilla-erityisesti-lapsille/

Paljonko vetoa, että tulee samanlainen skandaali kuin tästä_

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f57e92cc-a82d-4d69-ba18-e59f748d25b1

Ei kai sillä väliä ole juu mitä puhutaan, kunhan vain pieni kunta mainitaan.

Hälläväliä vaikka lapset kärsii?

20

1108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten ne lapset nyt kärsivät?

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­N­y­­m­­f­­­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17887207w

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hyvää mainosta pienelle kunnalle.Raha tulee liikkumaan tuossa tapahtumassa,ravintolat,kaupat ym. Hyötyvät tapahtumasta.

    • Anonyymi

      Eipä tullut skandaalia eikä lapset näyttäneet kärsineiltä.Marssilla oli mukana lapsiperheitäkin,kadunvarren ihmiset eivät huudelleet mitään negatiivisia päinvastoin kannustavia kommentteja.Torilla ja puistossa mukava lämminhenkinen tunnelma,samoin Puulaakissa.Mahtavaa oli olla osana tätä tapahtumaa.HYVÄ KANGASNIEMI!

      • Anonyymi

        Marssijoita oli yhtä vähän kuin kommunistien vappumarssilla. Eikä se yksi omasta mielestään julkkis todellisuudessa säälittävä turhimo saanut naamaansa lehtikuviin. Itse aion kiertää tätä tapahtumaa tukeneet yritykset kaukaa, enkä tue järjestöjä jotka olivat tätä tapahtumaa tukemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marssijoita oli yhtä vähän kuin kommunistien vappumarssilla. Eikä se yksi omasta mielestään julkkis todellisuudessa säälittävä turhimo saanut naamaansa lehtikuviin. Itse aion kiertää tätä tapahtumaa tukeneet yritykset kaukaa, enkä tue järjestöjä jotka olivat tätä tapahtumaa tukemassa.

        Julkkis pääsi lehtikuviin,et vaan ole lukenut kaikkia lehtiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marssijoita oli yhtä vähän kuin kommunistien vappumarssilla. Eikä se yksi omasta mielestään julkkis todellisuudessa säälittävä turhimo saanut naamaansa lehtikuviin. Itse aion kiertää tätä tapahtumaa tukeneet yritykset kaukaa, enkä tue järjestöjä jotka olivat tätä tapahtumaa tukemassa.

        Aiot siis boikotoida myös Kangasniemen kuntaa joka myös rahoitti tapahtumaa.Harmi jos asut itse kys.kunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiot siis boikotoida myös Kangasniemen kuntaa joka myös rahoitti tapahtumaa.Harmi jos asut itse kys.kunnassa.

        Taitaa olla edessä muutto pois Kangasniemeltä jos aikoo lupauksensa pitää.


    • Anonyymi

      Milloin on heteroiden kulkueen vuoro, vai olisiko liian normaalia?

      • Anonyymi

        Heterot marssii joka päivä,etkö ole huomannut sitä omalla kylälläsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heterot marssii joka päivä,etkö ole huomannut sitä omalla kylälläsi!

        Ei heterot marssi,he grillaavat ja juovat keppanaa.


    • Anonyymi

      Nyt on vuosi2023,millä vuosisadalla te negatiivisia kommentteja laukovat elätte? SUOMI ON EDELLÄ KÄVIJÄ TASAARVOISUUDESSA,HELSINGISSÄ 100000 MARSSIJAA!

      • Anonyymi

        Ei se muuta enemmistön mielipidettä jos joku hölmö porukka marssii homoletkassa moniväri lippuja heilutellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se muuta enemmistön mielipidettä jos joku hölmö porukka marssii homoletkassa moniväri lippuja heilutellen.

        Eipä siellä montaakaan homoa näkynyt,naisia oli enemmistö ja nehän eivät voi olla homoja.Naiset ovat lesboja ja niistähän miehet tykkäävät.


      • Anonyymi

        Ihan samalla kuin tekin. Eikö negatiivista mielipidettä saati kriteeriä voi ilmaista??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samalla kuin tekin. Eikö negatiivista mielipidettä saati kriteeriä voi ilmaista??

        Kyllä voi antaa palautetta mutta asiallista.


      • Anonyymi

        Kuule, ihan samalla kuin sinäkin!


    • Anonyymi

      On väestönvaihdon kannalta hyvä juttu jos valkoiset lapset opetaan jo lapsena homoiksi.

    • Anonyymi

      Tunnista kaappihomo haukkuu toisia homoiksi säilyttääkseen hetero imagonsa. Sössöttävä puhetapa. Perse hartioita leveämpi. Herpes huulessa. Ja Kangasniemellä näitä olioita on enemmän kuin laki sallii, sisäsiittoisuuden seuraus, eli jumalan ratkaisu.

    • Anonyymi

      Pienen kylän pervo tapahtuma järjestetään näköjään taas heinäkuussa. Joillakin on uskomaton tarve pilata kauniin kuntamme mainetta. Toivottavasti Kunta ei osallistu rahallisesti tällä kertaa tuohon sairaaseen touhuun.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe