Moi oon 13v tyttö oon ratsastanu noin neljä vuotta aktiiviseste kerran viikossa ja auttanu ilta talleissa taluttanubponeja tunneilla oon noin 170cm ja noin 70-85kg paljon voimaa löytyy ja oon ratsastanut itsenäisestikkin pari kertaa osaan kaikki perus asiat sekä hyppiä esteitä mutta en tykkää siitä olen miettinyt noin145-155cm suomenhevosta noin8-10vuotiasta en pelkää olla hevosten lähellä ja tunnistan jos hevosella on joku hätänä hevonen tulisi maastoilu käyttöön sekä maasta käsittely kaveriksi ja kevyeeseen ratsastukseen. Hevonen asuisi kotitallilla ja tarjolla olisi monta auttavaa kättä. Kiitos jo etukäteen jos jaksasit vastata!☺️
Olisinko valmis hankkimaan oman hevosen?
5
324
Vastaukset
- Anonyymi
riippuu vanhempiensi rahatilanteesta ja siitä, haluavatko he antaa sinulle hevosen ja kuka sen hoitovastuussa olisi, koska siä olet liian nuori, vasta 8 vuotias on itse vastuussa eläimestään, siihen asti viimeinen sana on holhoojilla
- Anonyymi
siis 18 vuotias, ei 8v.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17887247Z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
No siis, tavallaan joo, mutta aina on se kysymys, että onko rahaa riittävästi? Kuvitellaan nyt, että hevosen jalka on poikki. Onko varaa maksaa eläinlääkärimaksut? Ja oletteko ottaneet hevosen hoidosta tarpeeksi tietoa? Ihan kaikesta?
- Anonyymi
13-vuotias ei ole valmis huolehtimaan edes itsestään saati sitten hevosesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi892132En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222121- 431799
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 301296
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201006Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867