Kesäiseen päivään

Hyvää huomenta vanhalta sudelta. ☕🐺🌞

115

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenta ☕👩

      • Miten menee?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten menee?

        Hyvin pitää lähteä kaupoille moi👩


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten menee?

        Mulla hyvin kuinka sulla teillä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla hyvin kuinka sulla teillä

        Siinähän se.


    • Anonyymi

      Ihanan lämmintä ja ulkoilua suosivaa päivää ☕️. Aamusta alkaen tuntenut energian vellovan ettei paikallaan pysy.
      Hyvin nukutun yön jälkeen tiedä ehtiikö nukkumaan ensi yönä lainkaan. Ei vaiskaan:)

      • Anonyymi

        Toivon suloisasti vikan sävelen tarkoitettunkin uivan mielenkantimiini


      • Ei niin hyvin nukuttu yö, mutta tuo kaunis kesäinen sää kyllä herättää. ☕️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei niin hyvin nukuttu yö, mutta tuo kaunis kesäinen sää kyllä herättää. ☕️

        Nukut päikkärit jossain välissä, jos siltä tuntuu. Lintujen heleä sirkutus kera auringon tekee myös mannaa sielulle🕊️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nukut päikkärit jossain välissä, jos siltä tuntuu. Lintujen heleä sirkutus kera auringon tekee myös mannaa sielulle🕊️

        Ajattelin lähteä reissuun tänään, niin ei ole oiken mahdollisuutta nukkua päikkäreitä... Jospa sitä jotenkin jaksaisi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ajattelin lähteä reissuun tänään, niin ei ole oiken mahdollisuutta nukkua päikkäreitä... Jospa sitä jotenkin jaksaisi.

        Kaverin luokse menossa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaverin luokse menossa?

        Ei kaverin luo tällä kertaa vaan yhtä nähtävyyttä katsomaan ja ihmettelemään Joensuuhun. En halua viettää yksin kotona istuen, kaikkia vapaitani. Kesä menisi ihan pilalle jos jään aina istumaan kotiin.


      • Anonyymi

        Ehtii hyvin kun edes odottele mitään tai ketään opettelin nääs joskus sen ajoituksen osaan halutessani väistää välttää ihan mitä tahansa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ajattelin lähteä reissuun tänään, niin ei ole oiken mahdollisuutta nukkua päikkäreitä... Jospa sitä jotenkin jaksaisi.

        Etköhän jaksa. Stoppaat kahvitellen jokusen pysähdyksen:)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kaverin luo tällä kertaa vaan yhtä nähtävyyttä katsomaan ja ihmettelemään Joensuuhun. En halua viettää yksin kotona istuen, kaikkia vapaitani. Kesä menisi ihan pilalle jos jään aina istumaan kotiin.

        Yhtään et kato kelle vastaat! Minä en kysynyt tuota 13.05 kysymystä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehtii hyvin kun edes odottele mitään tai ketään opettelin nääs joskus sen ajoituksen osaan halutessani väistää välttää ihan mitä tahansa

        Poistot toimii hyvällä taktiikalla.Siitä pidettävä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän jaksa. Stoppaat kahvitellen jokusen pysähdyksen:)

        Millä rahalla?

        Onko sulla termari mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä rahalla?

        Onko sulla termari mukana?

        Voin ottaa mukaan, jos sulla ei oo


    • Mitähän Prinsessalle kuuluu? 👸🏼 Varmasti on jo herännyt, kun kävi aikaisin nukkumaan...
      Vai eikö enää jutella minun kanssa tahdokkaan?

      Jos kyllästyi jo suteen...

      • Painu sinä alimpaan hel vet tiin.


    • Anonyymi

      ihan hyvää kuuluu,

      nukkunut, vain aika paljon, eilen koko illan ja tänä aamuna jonkisen verran,


      täytyy nyt odotella tieteen kehittymistä, että jaksaa paljon paremmin,

      mutta, siihen voi mennä 2-4 vuottakin,


      N

    • Huomenta päivää😊 vaikka aikaisemmin nukkumaan kävi Prinsessa, nukkui hän silti kovin myöhään. Univelat kai painaneet.
      Nyt kahvia keittämään ☕️

      • Anonyymi

        Miltä prinsessasta tuntuu kun susi on riippuvainen susta ja olet kuulemma hylännyt hänet taas. Eikö ole mukavaa että susi voi huonosti kun et pidä hänelle täällä seuraa.


      • Ai no huomenta päivää sinulle Prinsessa. 😊
        Olitpa sinä sitten väsynyt kovin... Hyvä jos sait nukuttua hyvin... Minä nukuin pätkissä.
        Kävin hakemassa lähikaupasta paketin, josta ei ollut tullut ilmoitusta. Sain onneksi selville, että paketti on haettavissa... Siellä sattui olemaan pullakahvi- ja makkaratarjoilua... Piti jäädä vielä niitäkin syömään.. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miltä prinsessasta tuntuu kun susi on riippuvainen susta ja olet kuulemma hylännyt hänet taas. Eikö ole mukavaa että susi voi huonosti kun et pidä hänelle täällä seuraa.

        Miksi änkeät joka väliin ja kyselemään näitä? Mihin oikein pyrit tällä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi änkeät joka väliin ja kyselemään näitä? Mihin oikein pyrit tällä?

        Mä en kysynyt sulta. Mua kiinnostaa mitä prinsessa ajattelee kun toisen hyvä olo on riippuvainen prinsessan läsnäolosta palstalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi änkeät joka väliin ja kyselemään näitä? Mihin oikein pyrit tällä?

        Etkö itse tajua että se yrittää saada jonkun reaktion/kommentin prinsessalta? Vai pitääkö sulle vääntää rautalangasta?


      • Onko sinulla ihanalla Prinsessalla, suunnitelmia täksi päiväksi? 😊

        Minä lähden ihan huvikseni, käymään Joensuussa. Haluan mennä katsomaan Botanian perhosia ja kasveja. 😊 🦋 🌼 🐛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö itse tajua että se yrittää saada jonkun reaktion/kommentin prinsessalta? Vai pitääkö sulle vääntää rautalangasta?

        Niin, kysyinkin juuri sitä, miksi hän haluaa reaktion prinsessalta? Et sinäkään taida olla penaalin terävin kynä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kysynyt sulta. Mua kiinnostaa mitä prinsessa ajattelee kun toisen hyvä olo on riippuvainen prinsessan läsnäolosta palstalla.

        Sinä änkeät meidän väliin aina, minulla on oikeus kysyä sinulta, mikä on motiivina näissä aina? Mikä psykologi kuvittelet olevasi?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko sinulla ihanalla Prinsessalla, suunnitelmia täksi päiväksi? 😊

        Minä lähden ihan huvikseni, käymään Joensuussa. Haluan mennä katsomaan Botanian perhosia ja kasveja. 😊 🦋 🌼 🐛

        Nyt taas hymyilyttää. Ja sitten taas puhutaan kohta hylkäämisestä kun ei saa huomiota.Sä haet töissäkin huomiota.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kysynyt sulta. Mua kiinnostaa mitä prinsessa ajattelee kun toisen hyvä olo on riippuvainen prinsessan läsnäolosta palstalla.

        Sinua ei minun hyvinvointi ainakaan kiinnosta tippaakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taas hymyilyttää. Ja sitten taas puhutaan kohta hylkäämisestä kun ei saa huomiota.Sä haet töissäkin huomiota.

        Miten minun työ nyt tähän liittyy?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, kysyinkin juuri sitä, miksi hän haluaa reaktion prinsessalta? Et sinäkään taida olla penaalin terävin kynä.

        Kirjoita vähän selkeämmin siinä tapauksessa. Olen terävämpi kun tylsä sapelisi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, kysyinkin juuri sitä, miksi hän haluaa reaktion prinsessalta? Et sinäkään taida olla penaalin terävin kynä.

        tuo ei ollut mun viesti. Täällä on muitakin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miten minun työ nyt tähän liittyy?

        No sä masennut kun sun työkaverit ei puhu sulla ja kaupankassa ei moikkaa sulle. Olet puhunut kun työkaverit ei edes moikkaa sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tuo ei ollut mun viesti. Täällä on muitakin.

        No niin näkyy olevan. Kaikilla on jotain minua vastaan selvästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sä masennut kun sun työkaverit ei puhu sulla ja kaupankassa ei moikkaa sulle. Olet puhunut kun työkaverit ei edes moikkaa sulle.

        Sellainen hylkiö paske olen. Voinkin kadota lopullisesti tältä pallolta. En ikinä tule saamaan kumppaniakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinua ei minun hyvinvointi ainakaan kiinnosta tippaakaan.

        Niin mutta sä masennut kun tuntematon ihminen ei pidä sulle seuraa netissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta sä masennut kun tuntematon ihminen ei pidä sulle seuraa netissä.

        No miksi pitää ensin olla mielinkielin, ja viikon päästä ei enää kiinnostakaan olla yhteyksissä edes? Luuletko ettei satuta sellainen? Kun on jo valmiiksi sydän murskana. eikä mitään luottoa tulevaisuuteen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä änkeät meidän väliin aina, minulla on oikeus kysyä sinulta, mikä on motiivina näissä aina? Mikä psykologi kuvittelet olevasi?

        niin ja miksi prinsessa ei laita sulle sähköpostia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No miksi pitää ensin olla mielinkielin, ja viikon päästä ei enää kiinnostakaan olla yhteyksissä edes? Luuletko ettei satuta sellainen? Kun on jo valmiiksi sydän murskana. eikä mitään luottoa tulevaisuuteen.

        Mähän olen sanonut sulle että prinsessalla on oma elämä. Etkö sä ymmärrä sitä. Ootko oikeesti noin tyhmä 50 vuotias aikuinen. Haluut koko ajan huomiota ja jos et saa niin sitten taas martyyriksi ryhdytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin ja miksi prinsessa ei laita sulle sähköpostia.

        Kuka haluaisi itselleen stalkkerin/takiaisen?


      • mustasusi kirjoitti:

        Ai no huomenta päivää sinulle Prinsessa. 😊
        Olitpa sinä sitten väsynyt kovin... Hyvä jos sait nukuttua hyvin... Minä nukuin pätkissä.
        Kävin hakemassa lähikaupasta paketin, josta ei ollut tullut ilmoitusta. Sain onneksi selville, että paketti on haettavissa... Siellä sattui olemaan pullakahvi- ja makkaratarjoilua... Piti jäädä vielä niitäkin syömään.. 😁

        Kiva 😃 pullakahvit onkin aina paikallaan 😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka haluaisi itselleen stalkkerin/takiaisen?

        Olet sinäkin yks sydämetön mulkku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin ja miksi prinsessa ei laita sulle sähköpostia.

        No miksi sitä minulta kyselet. Kyllä hän saisi laittaa, jos haluaisi paremmin tutustua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mähän olen sanonut sulle että prinsessalla on oma elämä. Etkö sä ymmärrä sitä. Ootko oikeesti noin tyhmä 50 vuotias aikuinen. Haluut koko ajan huomiota ja jos et saa niin sitten taas martyyriksi ryhdytään.

        No sitten saa olla. Olen tyhmä ja paska ihminen.


      • Vitut ole. Sanoin vaan mitä mieltä olen elämästä näin yleensä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Onko sinulla ihanalla Prinsessalla, suunnitelmia täksi päiväksi? 😊

        Minä lähden ihan huvikseni, käymään Joensuussa. Haluan mennä katsomaan Botanian perhosia ja kasveja. 😊 🦋 🌼 🐛

        Tänään on vapaapäivä, hmmm…🤔
        tuntuu, että minun on aina vaikea keksiä tekemistä vapaa-ajalle😆 lenkillä käyn ainakin juoksemassa, mutta myöhemmin kun ilma taas viilenee🏃🏼‍♀️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Tänään on vapaapäivä, hmmm…🤔
        tuntuu, että minun on aina vaikea keksiä tekemistä vapaa-ajalle😆 lenkillä käyn ainakin juoksemassa, mutta myöhemmin kun ilma taas viilenee🏃🏼‍♀️

        Niin on minullakin vaikea keksiä tekemistä. Jos olisi kumppani, jonka kanssa mennä. Yksin ei huvittasi mennä minnekään ja sitten istuu kotona ja alkaa masentamaan.
        Tänään tuleekin lämmin päivä. ☀️
        Ajattelin silti poistua kotoa, kun täällä saa olla ihan riittävästi aina muutenkin.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tänään on vapaapäivä, hmmm…🤔
        tuntuu, että minun on aina vaikea keksiä tekemistä vapaa-ajalle😆 lenkillä käyn ainakin juoksemassa, mutta myöhemmin kun ilma taas viilenee🏃🏼‍♀️

        no ole sudelle seurana kun hänellä on muuten paska olo jos et ole täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no ole sudelle seurana kun hänellä on muuten paska olo jos et ole täällä.

        Tuollainen saa vaan ihmisen ahdistumaan. Ei minun seurana ole pakko olla väkisin, jollei ole sellainen olo että haluaa olla. Kyllä minä aistin sen, milloin toista ei oikeasti kiinnosta olla. Se tuntuu ikävältä sitten. En minä kenenkään taakkana halua täällä olla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuollainen saa vaan ihmisen ahdistumaan. Ei minun seurana ole pakko olla väkisin, jollei ole sellainen olo että haluaa olla. Kyllä minä aistin sen, milloin toista ei oikeasti kiinnosta olla. Se tuntuu ikävältä sitten. En minä kenenkään taakkana halua täällä olla.

        Mutta sä haluat tolla asenteella prinsessan tänne.Ja hän tulee koska ei halua että sulla on paha olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sä haluat tolla asenteella prinsessan tänne.Ja hän tulee koska ei halua että sulla on paha olla.

        Se ei ole tervettä sellainen. Kukaan jaksa sellasta.
        Enkä ole hänelle mikään varteenotettava kumppaniehdokaskaan ilmeisesti.
        Niin mitä tässä sitte...
        Kaikki on paskaa paitsi kusi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Onko sinulla ihanalla Prinsessalla, suunnitelmia täksi päiväksi? 😊

        Minä lähden ihan huvikseni, käymään Joensuussa. Haluan mennä katsomaan Botanian perhosia ja kasveja. 😊 🦋 🌼 🐛

        Jää sinne.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sellainen hylkiö paske olen. Voinkin kadota lopullisesti tältä pallolta. En ikinä tule saamaan kumppaniakaan.

        Jos saat sinpanssin kunppanin sijaan. Reikä kuin reikä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se ei ole tervettä sellainen. Kukaan jaksa sellasta.
        Enkä ole hänelle mikään varteenotettava kumppaniehdokaskaan ilmeisesti.
        Niin mitä tässä sitte...
        Kaikki on paskaa paitsi kusi.

        Kuse paskas kun niistä puhut.


      • Anonyymi

        Nukkumaan Nainen klo 05 ja heräsi puna poskilla klo 11.30. 😘


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olet sinäkin yks sydämetön mulkku.

        Kiitos! 😘


    • Taidan alkaa matkustelemaan yksinäni ympäriinsä. Mitä muutakaan tässä voi enää. Elämä loppuu kohta ja en viitsi kotona mädäntyä.

    • Anonyymi

      no niin prinsessa tuli palstalle nyt pitää sudelle seuraa.Nyt taas hymyilyttää.

      • Anonyymi

        On tuo susi yksi tuuliviiri. Sama kun ei pysty pitämään mistään sovitusta kiinni.


      • Ja sinua kiinnostaa hirveesti tämä dynamiikka? Ei sullakaan näytä kovin paljon parempaa tekemistä olla...


      • Anonyymi kirjoitti:

        On tuo susi yksi tuuliviiri. Sama kun ei pysty pitämään mistään sovitusta kiinni.

        Mitä sovittua tässä nyt on ollut?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä sovittua tässä nyt on ollut?

        esim se että ettet ala martyyriksi ja puhu hylkäämisestä koska nuorella naisella on oma elämä ja sä et voi ymmärtää sitä. Heti itketään jos prinsessa ei sano sulle jotain. Hän taitaa nauttia tosta suden asennevammasta kun hoitaja on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        esim se että ettet ala martyyriksi ja puhu hylkäämisestä koska nuorella naisella on oma elämä ja sä et voi ymmärtää sitä. Heti itketään jos prinsessa ei sano sulle jotain. Hän taitaa nauttia tosta suden asennevammasta kun hoitaja on.

        No tällä vanhalla äijällä ei ole mitään elämää. Parempi lakata olemasta kokonaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tällä vanhalla äijällä ei ole mitään elämää. Parempi lakata olemasta kokonaan.

        Prinsessa tule sanomaan sudelle jotain kun hän haluaa sun huomion.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa tule sanomaan sudelle jotain kun hän haluaa sun huomion.

        hyvästi vaan... Minua ei kaipaa kukaan missään.
        Lähden ajamaan nyt pois kotoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        esim se että ettet ala martyyriksi ja puhu hylkäämisestä koska nuorella naisella on oma elämä ja sä et voi ymmärtää sitä. Heti itketään jos prinsessa ei sano sulle jotain. Hän taitaa nauttia tosta suden asennevammasta kun hoitaja on.

        Minä en nauti kenenkään asennevammasta tai pahasta olosta. Päinvastoin, sellaisesta tulee itsellekin huono mieli…
        Kyllä minua aina vaivaa, jos on toisella paha olla. Sellainen minä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa tule sanomaan sudelle jotain kun hän haluaa sun huomion.

        Sehän kertoi, että meni nukkumaan klo 05 ja nousi ylös puna poskilla klo 11.30. Tyytyväisenä. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän kertoi, että meni nukkumaan klo 05 ja nousi ylös puna poskilla klo 11.30. Tyytyväisenä. 😁

        Ei ollut minun kommenttini. Minä olen nukkunut lähes kellon ympäri, tyytyväisenä. 🙃


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Minä en nauti kenenkään asennevammasta tai pahasta olosta. Päinvastoin, sellaisesta tulee itsellekin huono mieli…
        Kyllä minua aina vaivaa, jos on toisella paha olla. Sellainen minä olen.

        Eli nyt sulla elämässä yksi murhe lisänä kun huolehdit suden hyvinvoinnista täällä palstalla. Se tuli sulle elämäntehtäväksi. Meinasitko montakin vuotta jaksaa hoitaa tälläistä velvollisuutta. Suden hyvä olo on sun velvollisuus. Jos et pidä sudelle seuraa hän masentuu. Onnea tähän sun uuteen tehtävään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli nyt sulla elämässä yksi murhe lisänä kun huolehdit suden hyvinvoinnista täällä palstalla. Se tuli sulle elämäntehtäväksi. Meinasitko montakin vuotta jaksaa hoitaa tälläistä velvollisuutta. Suden hyvä olo on sun velvollisuus. Jos et pidä sudelle seuraa hän masentuu. Onnea tähän sun uuteen tehtävään.

        Olen sanonut, että minun velvollisuudet ovat muualla kuin palstalla. Ei täällä ole mitään sellaista, mikä olisi minun velvollisuus.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Olen sanonut, että minun velvollisuudet ovat muualla kuin palstalla. Ei täällä ole mitään sellaista, mikä olisi minun velvollisuus.

        kuten suden hyvinvointi.Koska hän tykkää susta tosi paljon. Oletko valmis lukemaan hänen negatiivisia viestejä itsestään. ja kuinka hylkäät hänet jatkuvasti kun et ole palstalla hänen seuranaan.


    • Anonyymi

      Prinsessa tule pian koska sudella on paha olla koska et puhu hänelle.

      • Prinsessa osaa kyllä ihan itse päättää haluaako puhua minulle enää ikinä mitään...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Prinsessa osaa kyllä ihan itse päättää haluaako puhua minulle enää ikinä mitään...

        Ei se varmaan halua.


    • Parempi lakata unelmoimasta yhtään mistään ja kenestäkään. Satuttaa vaan itseään joka kerta enemmän ja enemmän.

    • Anonyymi

      prinsessa heti tänne kun sudella on paha olla.

      • Prinsessalla on varmasti parempia miehiä jonossa. Ei häntä tällänen takkuturkki kiinnosta siinä mielessä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Prinsessalla on varmasti parempia miehiä jonossa. Ei häntä tällänen takkuturkki kiinnosta siinä mielessä.

        eikö hän jo silittänyt sun turkkia tossa yksi ilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö hän jo silittänyt sun turkkia tossa yksi ilta.

        se jäi siihen kertaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Prinsessalla on varmasti parempia miehiä jonossa. Ei häntä tällänen takkuturkki kiinnosta siinä mielessä.

        Hän totesi jo ajat sitten ettei etsi miestä. Saattaa kuule olla ettei kiinnosta heilurilliset ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän totesi jo ajat sitten ettei etsi miestä. Saattaa kuule olla ettei kiinnosta heilurilliset ollenkaan.

        Heilurilliset? Mitä ne sellaiset ovat?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Prinsessalla on varmasti parempia miehiä jonossa. Ei häntä tällänen takkuturkki kiinnosta siinä mielessä.

        Aina sillä on ollut.


    • Anonyymi

      Voisko prinsessa tulla juttelee suden kanssa kun hän haluaa sun huomion.

      • Ei hän tule, jos ei halua. Ei häntä enää kiinnosta. Huomasin sen jo eilen. Tämmöisiä naiset aina on minua kohtaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei hän tule, jos ei halua. Ei häntä enää kiinnosta. Huomasin sen jo eilen. Tämmöisiä naiset aina on minua kohtaan.

        voisko prinsessa tulla oikeesti nyt palstalle koska sutta masentaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        voisko prinsessa tulla oikeesti nyt palstalle koska sutta masentaa.

        Tässä minä olen👋🏻


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei hän tule, jos ei halua. Ei häntä enää kiinnosta. Huomasin sen jo eilen. Tämmöisiä naiset aina on minua kohtaan.

        Ei ehdi.


    • Täällä on nyt niin masentava ja negatiivinen tunnelma 😔

      • No niin on. Anteeksi. En halua sinun päivääsi pilata tämän enempää. Vietä mukava lauantai. 🌞😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin on. Anteeksi. En halua sinun päivääsi pilata tämän enempää. Vietä mukava lauantai. 🌞😊

        Voi helvetti sun kanssa susi. Nyt taas hymyilyttää kun ekaks martyyria esitetään ja prinsessan hoitovietti heräsi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin on. Anteeksi. En halua sinun päivääsi pilata tämän enempää. Vietä mukava lauantai. 🌞😊

        anna mun nauraa. susi on ainoa joka on negatiivinen. Saa ihan itteensä syyttää.


      • mustasusi kirjoitti:

        No niin on. Anteeksi. En halua sinun päivääsi pilata tämän enempää. Vietä mukava lauantai. 🌞😊

        Toivottavasti viihdyt siellä minne olet menossa😊🌿🌱🌺🦋 vietä kiva päivä siellä ja toivon, että se piristää sinua😌


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Toivottavasti viihdyt siellä minne olet menossa😊🌿🌱🌺🦋 vietä kiva päivä siellä ja toivon, että se piristää sinua😌

        Kiitos sinulle
        Olen jo matkalla. 🌞


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos sinulle
        Olen jo matkalla. 🌞

        Susi sä osaat tolla martyyri tyylillä saamaa prinsessan huomion. Prinsessa eikö tunnu hyvältä saada asennevammainen hymyilee. Meinaatko vuosi kaudet olla suden seurana täällä. Susi haluisi susta tyttöystävän mutta sua ei taida susi kiinnostaa kumppanina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susi sä osaat tolla martyyri tyylillä saamaa prinsessan huomion. Prinsessa eikö tunnu hyvältä saada asennevammainen hymyilee. Meinaatko vuosi kaudet olla suden seurana täällä. Susi haluisi susta tyttöystävän mutta sua ei taida susi kiinnostaa kumppanina?

        Jos ei saa kunppania, voi saada sinpanssia.
        Samanmuotpisia. Samat aukot.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos sinulle
        Olen jo matkalla. 🌞

        Onkohan susi jo saapunut päämäärään? 🐺🚘🛣


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Onkohan susi jo saapunut päämäärään? 🐺🚘🛣

        Hei! Hyvin ajoitettu 😊. Juuri äskettäin saavuin tänne. Täällä ihmettelen eksoottisia kasveja. Matkaan menikin enemmän aikaa, kuin oletin. Täytyy varmaan jäädä yöksi ja tulla huomenna pois. 🚗🌱

        Kuinka Prinsessan ilta menee? ☺️


      • mustasusi kirjoitti:

        Hei! Hyvin ajoitettu 😊. Juuri äskettäin saavuin tänne. Täällä ihmettelen eksoottisia kasveja. Matkaan menikin enemmän aikaa, kuin oletin. Täytyy varmaan jäädä yöksi ja tulla huomenna pois. 🚗🌱

        Kuinka Prinsessan ilta menee? ☺️

        Noniin, kivaa ☺️🌿🌺✨
        Aika nopeasti on ilta mennyt, huomenna onkin aamu aikainen…😾


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Noniin, kivaa ☺️🌿🌺✨
        Aika nopeasti on ilta mennyt, huomenna onkin aamu aikainen…😾

        Täällä on ihan kivaa, mutta perhoset ovat jo käyneet nukkumaan. Yhden vain löysin. ☹️

        Oi ja voi aamu aikainen... Minulla on vapaa. 😌


      • mustasusi kirjoitti:

        Täällä on ihan kivaa, mutta perhoset ovat jo käyneet nukkumaan. Yhden vain löysin. ☹️

        Oi ja voi aamu aikainen... Minulla on vapaa. 😌

        Perhoset ne ovat illan torkkuja ja aamun virkkuja, toisin kuin me🦋
        Hyvää vapaapäivää sinulle😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Perhoset ne ovat illan torkkuja ja aamun virkkuja, toisin kuin me🦋
        Hyvää vapaapäivää sinulle😃

        Tosiaankin... Minä ajan takaisin kotiin nyt. 🚗😌


      • mustasusi kirjoitti:

        Tosiaankin... Minä ajan takaisin kotiin nyt. 🚗😌

        Aja varovasti🤗


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Aja varovasti🤗

        Ajan 🤗


    • Anonyymi

      Prinsessalla ja sudella on oikein hieno ystävyys.

    • Anonyymi

      Ei ei

    • Hyvää iltaa sudelle👱‍♀️

      • Hyvää iltaa Annabella.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää iltaa Annabella.

        Sanoit että olit raivostunut saunakaverille kun oli lyönyt liikaa löylyä niin olit kussut kiukoolle kostoksi


    • Anonyymi

      Susii, kerropa meille kaikilke se eilinen. Niin mistä syystä..... olit kussut saunankiukaalle viime juhannuksena? Ja kiuskin meni hajun vuoksi vaihtoon sittemmin

      • Olet nähnyt unta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olet nähnyt unta.

        No eikä kun eilen kerroit ja jäin ihmettekemään että miksi näin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olet nähnyt unta.

        Voi vi**u mikä lapsellinen sika! Ja esittää olevansa aikuinen ikäloppu kääkkä. Kuse omaan sänkyyn seuraavalla kerralla jos siltä tuntuu!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe