Videollaan nietiskeli, että kuun reijistä (meteoriittien aiheuttamat kraaterit) näkee kuun läpi eli kuu on sisältä ontto. Nerokasta. Kummelitaso on lyöty.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Ihmettelen kuinka kauan tuo hullu saa liikkua vapaana. Sanat lällätellä ja puliveivaus esiintynyt jatkuvasti Anuksen videoilla. Kun jo luulee että Anus saavutti pohjakosketuksen jutun hulluudessa niin jo seuraava video vie edellisestä voiton!!
- Anonyymi
Kun on ja Anolla on puheripuli,niin paljon puhujilla tulee myös paljon virheitä, kun ei kerkiä millään ajatella mitä puhuisi. Anolta tulee paljon niin sanottuja aivopieruja,vaikka osa sen puheista on ok.
- Anonyymi
Kerro esimerkki milloin Anuksen puheet ovat ok. Umpihullu, ja eduskunnasta pudonneen katkeran miehen juttuja. Eräs syy miksi tuo tyhmä puhuu noin hulluja non se, että hänen tulonsa laskivat merkittävästi kun ei ole enää kansanedustaja.
- Anonyymi
Joo, katkeria ovat Anon lauseet. Pahasti vuotaa Anolla venttiili .
- Anonyymi
Lopettakaa nämä Anolangat. Ketään ei kiinnosta, ei edes meitä juvalaisia. Mesotkoon mitä mesoaa.
- Anonyymi
Hyvähän se on sopeutumisrahalla paskahuussia laitella...mahtuu sitä paskapuhetta sitte lisää.
- Anonyymi
Onko Kuu juustoa vai kuttaperkkaa saatana ??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568