Jos yritän vältellä niin tuntuu että tunteet vaan voimistuu. Haluaisin ottaa sut syliin ja hukuttaa sut suudelmiin, siltä tää nyt tuntuu. Jos en sua näe niin aika usein löydän itseni tuijottamasta kuvaasi. Olet kaunis.
Jos tässä tulee kohta pidempi tauko näkemiseen niin ehkä se on kuitenkin ihan hyvä, kun ei tämä oikein mihinkään taida edetäkään. Harmi juttu mutta ehkä tässä ei kemiat oikein kohtaa niin kuin pitäisi. Hyvää jatkoa sulle.
Rakastan sinua nainen
54
2226
Vastaukset
- Anonyymi
Siltä tuntuu itsestäkin, tää on tuskaa. Mistä hänen kuvaa katsot? Itse en oo uskaltanut somesta toista etsiä.
Harmi juttu tosiaan kun suuret tunteet täytyy yksin kokea. - Anonyymi
Voi jesus mikä kirjoitus!! Tunnelma laski niinku lehmän häntä. Tsemppaa hei vähän.
- Anonyymi
Onhan tässä ollut jo pitkä tauko näkemisestä.
- Anonyymi
Onko?
Kuinka kauan aikaa, jos saan kysyä?- Anonyymi
2 ja puoli tuntia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 ja puoli tuntia.
Näinkö minäkin sinut, vai sinä vain minut? -sivusta
- Anonyymi
Laita viesti, niin etenee.
- Anonyymi
Mies MP suukkoja
- Anonyymi
Jos olet yhtä ristiriitainen viestinnässäsi hänen kanssaan niin en ihmettele vaikka olisi kanssasi varuillaan. Ole selkä jos jotain haluat.
- Anonyymi
Totta tämäkin! Mikään ihme jos on epäselvyyttä ellei tunteista puhu. Niistä voi eri syistä suoraan olla vaikea puhua mutta olettaminen on pahempi.
- Anonyymi
Et tiedä itsekään, mitä linjavetoa vedät ja mihin yrityksesi todennäköisesti kaatuu. Voi voi, uskon kohteesi ajattelevan loppujen lopuksi, helpottava fiilis hänelle.
- Anonyymi
Hyvin ristiriitaisia signaaleja tulee siltä naiseltakin.
- Anonyymi
Mitä helvettiä
- Anonyymi
No en minä ainakaan pysty vastaamaan kylmään ja kuumaan mitenkään muuten kuin samalla tavalla? Nykyään olen vaan ottanut etäisyyttä kun on niin epävarmaa ja epäselkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minä ainakaan pysty vastaamaan kylmään ja kuumaan mitenkään muuten kuin samalla tavalla? Nykyään olen vaan ottanut etäisyyttä kun on niin epävarmaa ja epäselkää
Kenenä esiinnyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenenä esiinnyt
Naisena ja itsenäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenenä esiinnyt
Epävarmaa ja epäselkeää tää on ollut koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävarmaa ja epäselkeää tää on ollut koko ajan.
Alku oli hyvin selkeää.. Sitten ei ollutkaan
- Anonyymi
Millä tavoin ristiriitaisia?
- Anonyymi
Taitaa olla niin että ollaan niin erilaisia että minulta ainakin usein menee hänen viestintänsä ohi ymmärryksen. Sitten jälkikäteen olen tajunnut että olisi pitänyt olla rohkeampi tai ei ainakaan näin tyhmä kuin olen ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla niin että ollaan niin erilaisia että minulta ainakin usein menee hänen viestintänsä ohi ymmärryksen. Sitten jälkikäteen olen tajunnut että olisi pitänyt olla rohkeampi tai ei ainakaan näin tyhmä kuin olen ollut.
Siinä on jatkuvan viestittelyn ja vähäisen viestittelyn ero. Myös se kuinka hyvin tuntee toisen vaikuttaa viestin tulkinassa. Ensi kerralla olet rohkeampi :) sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi turhaan soimata itseä jos ei tavat muutu kuitenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on jatkuvan viestittelyn ja vähäisen viestittelyn ero. Myös se kuinka hyvin tuntee toisen vaikuttaa viestin tulkinassa. Ensi kerralla olet rohkeampi :) sivusta
Josko edes saa seuraavaa mahdollisuutta mulla on lapset jotka on ylisuojelevia isästään se on kiitos jonka kai olen saanut heiltä siksi että olen ollut heistä ylisuojeleva mutta kuitenkin antanut heille itselleen oikeuden itsenäisiin päätöksiin toki olen varoittanu heitä mahdollisista seurauksista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Josko edes saa seuraavaa mahdollisuutta mulla on lapset jotka on ylisuojelevia isästään se on kiitos jonka kai olen saanut heiltä siksi että olen ollut heistä ylisuojeleva mutta kuitenkin antanut heille itselleen oikeuden itsenäisiin päätöksiin toki olen varoittanu heitä mahdollisista seurauksista
Jospa lapset ei sekaannu suhteisiisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😯😯😯
- Anonyymi
Ei tainnut olla minun kultani tämäkään 🥺 aika hämärät tunnisteet miehillä täällä...
👩🏼🦳 - Anonyymi
Onpa myrkyllinen viesti jollekin...
- Anonyymi
Ei kai pahemmin. Ehkä enemmänkin marttyyri-tyylinen.
- Anonyymi
Kiitos samoin sulle vaikka et luultavasti minulle viestiäsi tarkoittanut
- Anonyymi
Rakastan sinua mies. Kemiat kyllä kohtaa, mutta aika ei. Kyllä me vielä joskus nähdään.
- Anonyymi
Mä olen jo mullan alla silloin.
Sinä päätit näin.
- Anonyymi
Ihan sama eteni vai ei, minun kulta, silmänilo jos kirjoittaisi täällä, pitkä tauko näkemisessä on vain kidutusta ja kemioita tai ei, halata haluaisin. Mutta ei kirjoittele.
Olipa myrkyllistä settiä, toivottavasti trollimies asialla.- Anonyymi
..toi "settiä" on tosi lapsellinen ja korni. Ällöän.
- Anonyymi
On kemiaa mutta aika (järki) tuli väliin. Vuosi sitten olisi toiminut toisin.
- Anonyymi
Joskus järki vaan on hyvästä.
- Anonyymi
Kuinka pitkä tauko on kyseessä näkemisen suhteen?
- Anonyymi
Se voi hyvinkin olla että oltaisiin jo yhdessä jos näin olisi tarkoitettu mutta siitä huolimatta ajattelen välillämme olleen jotain erityistä. Tuntui vaan olevan kovin paljon vastalauseita voitettavana ennen kuin olisi voinut edes yrittää.
- Anonyymi
Tämä juuri
- Anonyymi
Kiitos mutta minäkin rakastan sinua.
Aina.
Muista se.
Kyllä me toivottavasti nähdäänkin pian Sanoisipa joku tietty - rakaskulta - mulle noin kauniisti *kade*
- Anonyymi
Kerro nyt edes milloin näitte viimeksi?
- Anonyymi
Ei se pysty, koska joko tuota henkilöä ei ole olemassakaan, kenestä kirjoitti tai sitten ei halua, että ihastuksensa voi nähdä päivämäärän ja todeta, että nyt osuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pysty, koska joko tuota henkilöä ei ole olemassakaan, kenestä kirjoitti tai sitten ei halua, että ihastuksensa voi nähdä päivämäärän ja todeta, että nyt osuu.
No ei ihme ettei juttu etene 😁
- Anonyymi
Ymmärrän ❤️hyvää jatkoa sinullekin. Toivottavasti voisimme olla hänen kanssaan vielä jotain. Mut mitään ei voi pakottaa.
Ehkä on syitä mitkä estää kemioita kohtaamasta. Jos päästäisi valloilleen niin sitten se varmaan peruuttamattomasti lähtisi käsistä. Ei voi tietää.
Ei tää välttämättä mulle ollu. 👻 Mut periaatteessa vois olla. - Anonyymi
Jos näissä tälläisissä viesteissä ei ole tunnisteita, niin voi unihtaa kirjoituksen samoin tein. Näitä tulee aina silloin tällöin, kun joku nainen haluaa palstan miehet itselleen. Kilpailijat voi tiputtaa tälläisillä eroviesteillä.
- Anonyymi
Monilla ihmisillä on samanlaisia tilanteita, siitä se vain johtuu.
Uskallus puhumiseen face to face puuttuu. - Anonyymi
Et voi rakastaa kun et edes yritä pitää yhteyttä. Kirjoittamasi aloitus on vaan tyhjiä sanoja.
- Anonyymi
Sinä nainen haluat vain pitää hauskaa miesten kanssa. Paitsi minun kanssa et ilmeisesti sitten sitäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä nainen haluat vain pitää hauskaa miesten kanssa. Paitsi minun kanssa et ilmeisesti sitten sitäkään.
Nyt oot ymmärtänyt jotain aivan väärin. Mietippä nyt aivan tarkkaan miten reagoin suhun verrattuna muihin. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutsutaan kunnioitukseksi
- Anonyymi
Mikset laita sille kaipaamallesi viestiä? Ja mahdollisesti kysy vaikka kahville tai muualle? Vai eikö ole yhteyttä?
- Anonyymi
Ahdistaa pahasti tommonen 🥺
Olen joskus joutunut just tollasta kokemaan vaikka ei oltu edes suhteessa sen tyypin kanssa.
Sairaalloinen mustasukkaisuus tappaa viimeisetkin tunteet jos niitä enää on.
- nAinen - - Anonyymi
Tee se. Älä emmi vaikka toinen empisi ja olisi epävarma. Tai sano suoraan lempeästi. :) <3
- Anonyymi
Kaunista omalla tavallaan jos naisellakin olisi vielä tunteita mutta toisealta ainakin itseä karmiva ajatus että joku takiainen kimpussa joka haaveilee kuvani kanssa ja masturboi sellainen josta ei itse lainkaan tykkää ja pitää jopa hirveänä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!
Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit3473844Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.
Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .2222654Miksi miehet jäävät lapsettomiksi Suomessa?
Suomessa jo puolet 35-vuotiaista miehistä oli lapsettomia. Osuus on kasvanut 10 prosenttia vuodesta 2015, eli todella no4042586Vakava onnettomuus
Kevätniemen sahalla tapahtunut illalla vakava onnettomuus, kuormaaja ja pakettiauto törmänneet yhteen. Kolme loukkaantun371767Miten ihmistä voidaan rangaista työttömyydestä, kun avoimia työpaikkoja ei edes ole kaikille ?
Vaikka kuinka työtön kuinka haluaisi työpaikan, hän ei sitä saa. Työttömiä työnhakijoita oli elokuun lopussa 249000 ja2371645Minun on aika
Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti651527- 281378
- 191257
Olisitko nainen halunnut oikeasti
olla jollainlailla tekemisissä vai miks kyselit ? Olisitko halunnut vain sotkea päätäni enemmän kun se on jo muutenkin s571062Niko Ranta-ahon kirja
Tosi kiinnostava. Että on huumeidenkäyttäjä ja diileri. No parempi sentään kuin pedo Sillanpää1291041