Rakastan sinua nainen

Anonyymi-ap

Jos yritän vältellä niin tuntuu että tunteet vaan voimistuu. Haluaisin ottaa sut syliin ja hukuttaa sut suudelmiin, siltä tää nyt tuntuu. Jos en sua näe niin aika usein löydän itseni tuijottamasta kuvaasi. Olet kaunis.

Jos tässä tulee kohta pidempi tauko näkemiseen niin ehkä se on kuitenkin ihan hyvä, kun ei tämä oikein mihinkään taida edetäkään. Harmi juttu mutta ehkä tässä ei kemiat oikein kohtaa niin kuin pitäisi. Hyvää jatkoa sulle.

54

2290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siltä tuntuu itsestäkin, tää on tuskaa. Mistä hänen kuvaa katsot? Itse en oo uskaltanut somesta toista etsiä.

      Harmi juttu tosiaan kun suuret tunteet täytyy yksin kokea.

    • Anonyymi

      Voi jesus mikä kirjoitus!! Tunnelma laski niinku lehmän häntä. Tsemppaa hei vähän.

    • Anonyymi

      Onhan tässä ollut jo pitkä tauko näkemisestä.

    • Anonyymi

      Onko?
      Kuinka kauan aikaa, jos saan kysyä?

      • Anonyymi

        2 ja puoli tuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 ja puoli tuntia.

        Näinkö minäkin sinut, vai sinä vain minut? -sivusta


    • Anonyymi

      Laita viesti, niin etenee.

    • Anonyymi

      Mies MP suukkoja

    • Anonyymi

      Jos olet yhtä ristiriitainen viestinnässäsi hänen kanssaan niin en ihmettele vaikka olisi kanssasi varuillaan. Ole selkä jos jotain haluat.

      • Anonyymi

        Totta tämäkin! Mikään ihme jos on epäselvyyttä ellei tunteista puhu. Niistä voi eri syistä suoraan olla vaikea puhua mutta olettaminen on pahempi.


    • Anonyymi

      Et tiedä itsekään, mitä linjavetoa vedät ja mihin yrityksesi todennäköisesti kaatuu. Voi voi, uskon kohteesi ajattelevan loppujen lopuksi, helpottava fiilis hänelle.

    • Anonyymi

      Hyvin ristiriitaisia signaaleja tulee siltä naiseltakin.

      • Anonyymi

        Mitä helvettiä


      • Anonyymi

        No en minä ainakaan pysty vastaamaan kylmään ja kuumaan mitenkään muuten kuin samalla tavalla? Nykyään olen vaan ottanut etäisyyttä kun on niin epävarmaa ja epäselkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en minä ainakaan pysty vastaamaan kylmään ja kuumaan mitenkään muuten kuin samalla tavalla? Nykyään olen vaan ottanut etäisyyttä kun on niin epävarmaa ja epäselkää

        Kenenä esiinnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenä esiinnyt

        Naisena ja itsenäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenä esiinnyt

        Epävarmaa ja epäselkeää tää on ollut koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epävarmaa ja epäselkeää tää on ollut koko ajan.

        Alku oli hyvin selkeää.. Sitten ei ollutkaan


    • Anonyymi

      Millä tavoin ristiriitaisia?

      • Anonyymi

        Taitaa olla niin että ollaan niin erilaisia että minulta ainakin usein menee hänen viestintänsä ohi ymmärryksen. Sitten jälkikäteen olen tajunnut että olisi pitänyt olla rohkeampi tai ei ainakaan näin tyhmä kuin olen ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla niin että ollaan niin erilaisia että minulta ainakin usein menee hänen viestintänsä ohi ymmärryksen. Sitten jälkikäteen olen tajunnut että olisi pitänyt olla rohkeampi tai ei ainakaan näin tyhmä kuin olen ollut.

        Siinä on jatkuvan viestittelyn ja vähäisen viestittelyn ero. Myös se kuinka hyvin tuntee toisen vaikuttaa viestin tulkinassa. Ensi kerralla olet rohkeampi :) sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla niin että ollaan niin erilaisia että minulta ainakin usein menee hänen viestintänsä ohi ymmärryksen. Sitten jälkikäteen olen tajunnut että olisi pitänyt olla rohkeampi tai ei ainakaan näin tyhmä kuin olen ollut.

        Miksi turhaan soimata itseä jos ei tavat muutu kuitenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on jatkuvan viestittelyn ja vähäisen viestittelyn ero. Myös se kuinka hyvin tuntee toisen vaikuttaa viestin tulkinassa. Ensi kerralla olet rohkeampi :) sivusta

        Josko edes saa seuraavaa mahdollisuutta mulla on lapset jotka on ylisuojelevia isästään se on kiitos jonka kai olen saanut heiltä siksi että olen ollut heistä ylisuojeleva mutta kuitenkin antanut heille itselleen oikeuden itsenäisiin päätöksiin toki olen varoittanu heitä mahdollisista seurauksista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Josko edes saa seuraavaa mahdollisuutta mulla on lapset jotka on ylisuojelevia isästään se on kiitos jonka kai olen saanut heiltä siksi että olen ollut heistä ylisuojeleva mutta kuitenkin antanut heille itselleen oikeuden itsenäisiin päätöksiin toki olen varoittanu heitä mahdollisista seurauksista

        Jospa lapset ei sekaannu suhteisiisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Josko edes saa seuraavaa mahdollisuutta mulla on lapset jotka on ylisuojelevia isästään se on kiitos jonka kai olen saanut heiltä siksi että olen ollut heistä ylisuojeleva mutta kuitenkin antanut heille itselleen oikeuden itsenäisiin päätöksiin toki olen varoittanu heitä mahdollisista seurauksista

        😯😯😯


    • Anonyymi

      Ei tainnut olla minun kultani tämäkään 🥺 aika hämärät tunnisteet miehillä täällä...
      👩🏼‍🦳

    • Anonyymi

      Onpa myrkyllinen viesti jollekin...

      • Anonyymi

        Ei kai pahemmin. Ehkä enemmänkin marttyyri-tyylinen.


    • Anonyymi

      Kiitos samoin sulle vaikka et luultavasti minulle viestiäsi tarkoittanut

    • Anonyymi

      Rakastan sinua mies. Kemiat kyllä kohtaa, mutta aika ei. Kyllä me vielä joskus nähdään.

      • Anonyymi

        Mä olen jo mullan alla silloin.
        Sinä päätit näin.


    • Anonyymi

      Ihan sama eteni vai ei, minun kulta, silmänilo jos kirjoittaisi täällä, pitkä tauko näkemisessä on vain kidutusta ja kemioita tai ei, halata haluaisin. Mutta ei kirjoittele.

      Olipa myrkyllistä settiä, toivottavasti trollimies asialla.

      • Anonyymi

        ..toi "settiä" on tosi lapsellinen ja korni. Ällöän.


    • Anonyymi

      On kemiaa mutta aika (järki) tuli väliin. Vuosi sitten olisi toiminut toisin.

      • Anonyymi

        Joskus järki vaan on hyvästä.


    • Anonyymi

      Kuinka pitkä tauko on kyseessä näkemisen suhteen?

    • Anonyymi

      Se voi hyvinkin olla että oltaisiin jo yhdessä jos näin olisi tarkoitettu mutta siitä huolimatta ajattelen välillämme olleen jotain erityistä. Tuntui vaan olevan kovin paljon vastalauseita voitettavana ennen kuin olisi voinut edes yrittää.

      • Anonyymi

        Tämä juuri


    • Anonyymi

      Kiitos mutta minäkin rakastan sinua.

      Aina.

      Muista se.

      Kyllä me toivottavasti nähdäänkin pian

    • Sanoisipa joku tietty - rakaskulta - mulle noin kauniisti *kade*

    • Anonyymi

      Kerro nyt edes milloin näitte viimeksi?

      • Anonyymi

        Ei se pysty, koska joko tuota henkilöä ei ole olemassakaan, kenestä kirjoitti tai sitten ei halua, että ihastuksensa voi nähdä päivämäärän ja todeta, että nyt osuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pysty, koska joko tuota henkilöä ei ole olemassakaan, kenestä kirjoitti tai sitten ei halua, että ihastuksensa voi nähdä päivämäärän ja todeta, että nyt osuu.

        No ei ihme ettei juttu etene 😁


    • Anonyymi

      Ymmärrän ❤️hyvää jatkoa sinullekin. Toivottavasti voisimme olla hänen kanssaan vielä jotain. Mut mitään ei voi pakottaa.
      Ehkä on syitä mitkä estää kemioita kohtaamasta. Jos päästäisi valloilleen niin sitten se varmaan peruuttamattomasti lähtisi käsistä. Ei voi tietää.

      Ei tää välttämättä mulle ollu. 👻 Mut periaatteessa vois olla.

    • Anonyymi

      Jos näissä tälläisissä viesteissä ei ole tunnisteita, niin voi unihtaa kirjoituksen samoin tein. Näitä tulee aina silloin tällöin, kun joku nainen haluaa palstan miehet itselleen. Kilpailijat voi tiputtaa tälläisillä eroviesteillä.

    • Anonyymi

      Monilla ihmisillä on samanlaisia tilanteita, siitä se vain johtuu.
      Uskallus puhumiseen face to face puuttuu.

    • Anonyymi

      Et voi rakastaa kun et edes yritä pitää yhteyttä. Kirjoittamasi aloitus on vaan tyhjiä sanoja.

      • Anonyymi

        Sinä nainen haluat vain pitää hauskaa miesten kanssa. Paitsi minun kanssa et ilmeisesti sitten sitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nainen haluat vain pitää hauskaa miesten kanssa. Paitsi minun kanssa et ilmeisesti sitten sitäkään.

        Nyt oot ymmärtänyt jotain aivan väärin. Mietippä nyt aivan tarkkaan miten reagoin suhun verrattuna muihin. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nainen haluat vain pitää hauskaa miesten kanssa. Paitsi minun kanssa et ilmeisesti sitten sitäkään.

        Kutsutaan kunnioitukseksi


    • Anonyymi

      Mikset laita sille kaipaamallesi viestiä? Ja mahdollisesti kysy vaikka kahville tai muualle? Vai eikö ole yhteyttä?

    • Anonyymi

      Ahdistaa pahasti tommonen 🥺
      Olen joskus joutunut just tollasta kokemaan vaikka ei oltu edes suhteessa sen tyypin kanssa.
      Sairaalloinen mustasukkaisuus tappaa viimeisetkin tunteet jos niitä enää on.
      - nAinen -

    • Anonyymi

      Tee se. Älä emmi vaikka toinen empisi ja olisi epävarma. Tai sano suoraan lempeästi. :) <3

    • Anonyymi

      Kaunista omalla tavallaan jos naisellakin olisi vielä tunteita mutta toisealta ainakin itseä karmiva ajatus että joku takiainen kimpussa joka haaveilee kuvani kanssa ja masturboi sellainen josta ei itse lainkaan tykkää ja pitää jopa hirveänä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe