Väitän, että RKP haluaa hallitukseen toiseksi eniten heti Kokoomuksen jälkeen. Tämä sen vuoksi, että muuten Perusuomalaiset hyökkäisivät kaksikielisyyden kimppuun päästessään hallitukseen muuta kautta. Kaksikielisyydestä Kokoomuksen olisi kaikkein "edullisinta" joustaa. Se tuskin poistuisi kerralla kokonaan, mutta esimerkiksi opetuksen muuttaminen vapaaehtoiseksi olisi jo lähtölaukaus tälle, josta ei olisi enää paluuta vanhaan.
RKP pitää teatteria yllä laskien suoraavaan punahallituksen varaan ja on silloin valmis huoraamaan sen vaatimalla tavalla. Taitaa jopa olla mieluisampi suunta monelle kannattajalle. Tälläinen vaikutelma ainakin jäänyt.
RKP:ko muka hallitusneuvotteluiden kipuilija
5
169
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo "huoraaminen" oli epäasiallista, mutta muuten olen samaa mieltä. Henriksson uhriutuu ihan turhaan, mitä on roikkunut näin kauan neuvotteluissa.
- Anonyymi
RKP = Rasistinen Kieli Puolue
- eli, yhden asian liike - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- eli, yhden asian liikePersu syyttämässä toista puoluetta rasismista. Eikö sinua edes hävetä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- eli, yhden asian liikeEihän tämä ole sinänsä salaisuus. Sama juttu kun punakkeja kutsutaan liberaaleiksi ilman, että moinen ulottuvuus heidän politiikassaan kovinkaan suurta roolia näyttelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010