Varovaisesti yritän sinua lähestyä. Olet kyllä komea,ihana,sinulla on iso sydän. Olin aivan myyty jo ensimmäisen tapaamiskerran jälkeen. Sinusta välittyy uskomaton energia,jota ei voi muille selittää. Toivottavasti tunnet kuinka haluaisin lähellesi. En uskalla pyytää sinua kahville,vaikka niin haluaisin.Toivottavasti sinä uskaltaisit pyytää, lähtisin aivan varmasti. Naiselta ihanalle miehelle❤️
Mies sinä ihana
43
2309
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää laittaa se perinteinen. Kuka ja kenelle?
- Anonyymi
Ei tänne sellasia uskalla kirjoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tänne sellasia uskalla kirjoittaa
Just joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo
Kirjoituksesta päätellen sama tranu mies, mene sateenkaari palstalle, ei tulis väärinkäsityksii!
- Anonyymi
Jos tunnet mut, soita ihmeessä.
- Anonyymi
Olen soittanut, hän voi soittaa vuorostaan, jos niin kokee.
- Anonyymi
Tämän aloituksen haluaisi moni mies omia. Tämäkin mies. Varmaan jollekin minua paremmalle. Sydän oikein iso. m>n
- Anonyymi
Ketäs sinä sitten kaipaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K naista.
- Anonyymi
Ihanuus,,,,,, Soita mulle.
- Anonyymi
Kiva viesti!!! Nämä ovat asioita, jotka saavat miehen ja naisen hakeutumaan toistensa seuraan. Silloin kun luonnollinen ihastuminen ja uteliaisuus näyttäytyy tällä tavoin, on tilanne hallinnassa ja "energian" jako hetket seuraavat toisiaan. Mutta joskus, vaikka pitää kovasti toisesta, ei energia osaa vetää pari tarpeeksi toisiaan vasten, silloin menetetään turhuuteen aika rakkauden, jää vain menetetty aika. Elämässä parasta on, kahvihetki, jossa jännitys purkautuu kasvoja kuumottavana ja hieman hikoiluttavana rentoutumisena.
https://youtu.be/Mr7JUa_PvyU - Anonyymi
Jotenkin robottimainen aloitus.
- Anonyymi
Eiköhän ihminen, jolla on arvostelukyky tallella osaa mieltää tämäntyyppiset superlatiivialoitukset miehen (katteettomaksi) itsekehuksi. Ihailun tarve voi olla pakkomielteisen kova jos on sillä tavalla patologisesta ihmisestä kyse. Yhtä lailla joku voi tuolla irl päteä tietävänsä näistä teksteistä kaiken. Miten kukin huomionsa kinuaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ihminen, jolla on arvostelukyky tallella osaa mieltää tämäntyyppiset superlatiivialoitukset miehen (katteettomaksi) itsekehuksi. Ihailun tarve voi olla pakkomielteisen kova jos on sillä tavalla patologisesta ihmisestä kyse. Yhtä lailla joku voi tuolla irl päteä tietävänsä näistä teksteistä kaiken. Miten kukin huomionsa kinuaa
Ps Uskomaton energia kuitenkin😂
- Anonyymi
Mä haluun kahvit sun kaa.......Laita viesti tai soita..... numero sulla on....
- Anonyymi
Ihana olet itsekin.... Saat kahvit milloin haluat.....minulta.
Kerroit aloituksessa energiasta,,,,, sitä multa löytyy...
Lähesty rohkeesti tai varovasti ......... odotan sua.- Anonyymi
Kannattaisi kielioppia vähän tankata, pisteet ja pilkut oikeaan kontekstiin. Kirjoitusasusta päätellen joku ukko siellä kiehnää, naiset ei kirjoittele noin tai sitten koulut on jäänyt käymättä. Kerro nyt vaan rehellisesti ootko mies vai nainen
- Anonyymi
Laita viesti ihana nainen, mennään kahville tai vaikka lounaalle yhdessä.
- Anonyymi
Se olisikin aivan mahtava ajatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisikin aivan mahtava ajatus.
Pyydä niin toteutetaan tää
- Anonyymi
Millä rahalla?
- Anonyymi
Oliko se eka tapaaminen asunnon näyttö? 🤔
- Anonyymi
Ei ollut.
- Anonyymi
Milloin ja missä oli ensitapaaminen ?
- Anonyymi
Töiden parissa tavattiin ja tavataan edelleenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töiden parissa tavattiin ja tavataan edelleenkin
Onko eka kerrasta kauankin?
Muutakin isoa löytyy...
- Anonyymi
Ego?
- Anonyymi
Etunimen kolmas kirjain?
- Anonyymi
Olekko robotti nykyisin
- Anonyymi
Etunimen kolmaskirjain on N ja voin paljastaa että neljäs ja viimeinen on G.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etunimen kolmaskirjain on N ja voin paljastaa että neljäs ja viimeinen on G.
Ooksää se DONG ?n.155cm ,tummat hiukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooksää se DONG ?n.155cm ,tummat hiukset?
Eiku DING ja 156cm, vaaleat hiukset..
Vähän meni pieleen. 😉
- Anonyymi
Laita nyt vain se kutsu.
Tekstiviestinä.
Whatsup ei toimi. Puhelin meni vaihtoon.
Tai soita suoraan. - Anonyymi
Lähestyisin mutta en voi kun oot esimiesasemassa.
- Anonyymi
No ei ole ainakaan minulle. Olen lähinnä väsynyt ja se näkyy kyllä ihan naamastakin.🫣
- Anonyymi
Mistä tiedät 🤭 ei tää silti multa oo.
- Anonyymi
No tottakai lähden kanssasi kahville ei ongelmaa ,jos hän nainen joka mielessä samoin ajattelen sinusta.
- Anonyymi
Tänään olisin voinut kanssasi syömään lähteä,mutta sulla taisi olla kiire.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään olisin voinut kanssasi syömään lähteä,mutta sulla taisi olla kiire.
Millä rahalla?
- Anonyymi
Yhdessä on lämpimämpää-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176