Pitääkö laihduttaa?

Anonyymi-ap

Joo. Elikkä oon 10v(parin viikon päästä 11v) ja oon 38kg ja 142cm pitkä. Mulla ei oo alkanut vielä pituuskasvu. Terveydenhoitaja sanoi että kaikki on ihan ok mutta itseni mielestä tarvitsen laihdutusta. Mutta mulla on laihdutuksen kanssa sellainen ongelma että mä meen ihan sekaisin siitä. Väsyttää paljon. Ahdistaa ihan helvetisti, ja mä en anna jostain syystä itseni syödä( olin joskus 3 päivää syömättä) että onko myös vinkkejä että miten "pysyn kasassa" laihdutuksen ajan

Kiitos vastauksista ja hyvää kesää☀️☀️☀️

14

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laihdutuskuurit lapsilla eivät ole suositeltavia.

Aikuista vastaava painoindeksisi on noin 22.3 kg/m2.

Lapsi on normaalipainoinen.

Tämän pituisen ja ikäisen lapsen normaalipainon alue on 29.0 - 43.0 kg. Kasvuiän aikana normaalipainoisen lapsen painon tulee nousta.

https://www.terveyskirjasto.fi/pgt00004

PS. Kohta tänne alkaa kirjoitella neljä sekopäätä, joista yksi suosittelee sinulle rehtorin puoleen kääntymistä, toinen laihdutusleikkasta, kolmas väittää että olet pilailija ja neljäs että olet oikeasti vanha mies joka kirjoittelee tänne usein.

• Anonyymi

"Kohta tänne alkaa kirjoitella neljä sekopäätä joista yksi suosittelee sinulle rehtorin puoleen kääntymistä, toinen laihdutusleikkausta, kolmas väittää että olet pilailija ja neljäs että olet oikeasti vanha mies joka kirjoittelee tänne usein"

Olen aikaisemmin kirjoitellut aika samanlaisesta asiasta tänne ja nämä kommentoijat kuulostavat erittäin tutuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kohta tänne alkaa kirjoitella neljä sekopäätä joista yksi suosittelee sinulle rehtorin puoleen kääntymistä, toinen laihdutusleikkausta, kolmas väittää että olet pilailija ja neljäs että olet oikeasti vanha mies joka kirjoittelee tänne usein"

Olen aikaisemmin kirjoitellut aika samanlaisesta asiasta tänne ja nämä kommentoijat kuulostavat erittäin tutuille.

Olisit mennyt jo nukkumaan!

Eivätkä vanhempasi katso lainkaan perääsi? Kummallista kun pPienet lapset saavat pyöriä keskellä yötä vapaasti tällaisilla roskafoorumeilla. Koska suhteesi vanhempiisi on ilmeisesti täysi fiasko, pyydä apua isovanhemmiltasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit mennyt jo nukkumaan!

Eivätkä vanhempasi katso lainkaan perääsi? Kummallista kun pPienet lapset saavat pyöriä keskellä yötä vapaasti tällaisilla roskafoorumeilla. Koska suhteesi vanhempiisi on ilmeisesti täysi fiasko, pyydä apua isovanhemmiltasi.

"pienet lapset"
        Minä kirjoitin tuon kommentin mihin mihin sinä kommentoit mutta Anteeksi vain mutta en ole 10v aloittaja, vaan 22v tervejärkinen nainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"pienet lapset"
        Minä kirjoitin tuon kommentin mihin mihin sinä kommentoit mutta Anteeksi vain mutta en ole 10v aloittaja, vaan 22v tervejärkinen nainen!

Tuskin olet tervejärkinen kun tekeydyt pikkulapseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin olet tervejärkinen kun tekeydyt pikkulapseksi.

Millä perusteilla "tekeydyin pikkulapseksi"????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perusteilla "tekeydyin pikkulapseksi"????

avaus on sinun tekemäsi tai muun aikuisen joka on sairas luonnostaan

• Anonyymi

Muista mitä terveydenhoitaja sanoi. Muista syödä säännöllisesti että pysyt terveenä. Hyvää kesää.

• Anonyymi

"Kohta tänne alkaa kirjoitella neljä sekopäätä, joista yksi suosittelee sinulle rehtorin puoleen kääntymistä, toinen laihdutusleikkasta, kolmas väittää että olet pilailija ja neljäs että olet oikeasti vanha mies joka kirjoittelee tänne usein."

Hyvin sanottu. Itse veikkaan että avaajan kohdalla kyse on pahoista pääpuolen ongelmista.

• Anonyymi

Viimeksi oli 12-vuotias poika, 45 kiloa ja 150 cm. Niin ne ajat muuttuvat.

• Anonyymi

Kun esiintyy lapsena, vanhuksena tai vammaisena, saa usein paljon sympatiaa osakseen.

• Anonyymi

Totta kai pitää laihduttaa jos siltä tuntuu!

Kannattaa ennen laihdutusta kuitenkin miettiä onko vika todellisuudessa kropassa vai mielessä.

• Anonyymi

Aloittaja on normaalipainoinen. Jos haluat elimistön ja hormonitoiminnan niin laihduta toki. Pituuskasvu ei ala jos olet syömättä. Mutta jos haluta jäädä alle 145 senttikseks niin toki sekin käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      277
      2551
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2433
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1824
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      29
      1666
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1608
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      56
      1532
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1386
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1268
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      75
      1068
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1059
    Aihe