Pitääkö laihduttaa?

Anonyymi-ap

Joo. Elikkä oon 10v(parin viikon päästä 11v) ja oon 38kg ja 142cm pitkä. Mulla ei oo alkanut vielä pituuskasvu. Terveydenhoitaja sanoi että kaikki on ihan ok mutta itseni mielestä tarvitsen laihdutusta. Mutta mulla on laihdutuksen kanssa sellainen ongelma että mä meen ihan sekaisin siitä. Väsyttää paljon. Ahdistaa ihan helvetisti, ja mä en anna jostain syystä itseni syödä( olin joskus 3 päivää syömättä) että onko myös vinkkejä että miten "pysyn kasassa" laihdutuksen ajan


Kiitos vastauksista ja hyvää kesää☀️☀️☀️

14

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laihdutuskuurit lapsilla eivät ole suositeltavia.

      Aikuista vastaava painoindeksisi on noin 22.3 kg/m2.

      Lapsi on normaalipainoinen.

      Tämän pituisen ja ikäisen lapsen normaalipainon alue on 29.0 - 43.0 kg. Kasvuiän aikana normaalipainoisen lapsen painon tulee nousta.

      https://www.terveyskirjasto.fi/pgt00004

      PS. Kohta tänne alkaa kirjoitella neljä sekopäätä, joista yksi suosittelee sinulle rehtorin puoleen kääntymistä, toinen laihdutusleikkasta, kolmas väittää että olet pilailija ja neljäs että olet oikeasti vanha mies joka kirjoittelee tänne usein.

      • Anonyymi

        "Kohta tänne alkaa kirjoitella neljä sekopäätä joista yksi suosittelee sinulle rehtorin puoleen kääntymistä, toinen laihdutusleikkausta, kolmas väittää että olet pilailija ja neljäs että olet oikeasti vanha mies joka kirjoittelee tänne usein"

        Olen aikaisemmin kirjoitellut aika samanlaisesta asiasta tänne ja nämä kommentoijat kuulostavat erittäin tutuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kohta tänne alkaa kirjoitella neljä sekopäätä joista yksi suosittelee sinulle rehtorin puoleen kääntymistä, toinen laihdutusleikkausta, kolmas väittää että olet pilailija ja neljäs että olet oikeasti vanha mies joka kirjoittelee tänne usein"

        Olen aikaisemmin kirjoitellut aika samanlaisesta asiasta tänne ja nämä kommentoijat kuulostavat erittäin tutuille.

        Olisit mennyt jo nukkumaan!

        Eivätkä vanhempasi katso lainkaan perääsi? Kummallista kun pPienet lapset saavat pyöriä keskellä yötä vapaasti tällaisilla roskafoorumeilla. Koska suhteesi vanhempiisi on ilmeisesti täysi fiasko, pyydä apua isovanhemmiltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit mennyt jo nukkumaan!

        Eivätkä vanhempasi katso lainkaan perääsi? Kummallista kun pPienet lapset saavat pyöriä keskellä yötä vapaasti tällaisilla roskafoorumeilla. Koska suhteesi vanhempiisi on ilmeisesti täysi fiasko, pyydä apua isovanhemmiltasi.

        "pienet lapset"
        Minä kirjoitin tuon kommentin mihin mihin sinä kommentoit mutta Anteeksi vain mutta en ole 10v aloittaja, vaan 22v tervejärkinen nainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "pienet lapset"
        Minä kirjoitin tuon kommentin mihin mihin sinä kommentoit mutta Anteeksi vain mutta en ole 10v aloittaja, vaan 22v tervejärkinen nainen!

        Tuskin olet tervejärkinen kun tekeydyt pikkulapseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olet tervejärkinen kun tekeydyt pikkulapseksi.

        Millä perusteilla "tekeydyin pikkulapseksi"????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteilla "tekeydyin pikkulapseksi"????

        avaus on sinun tekemäsi tai muun aikuisen joka on sairas luonnostaan


    • Anonyymi

      Muista mitä terveydenhoitaja sanoi. Muista syödä säännöllisesti että pysyt terveenä. Hyvää kesää.

    • Anonyymi

      "Kohta tänne alkaa kirjoitella neljä sekopäätä, joista yksi suosittelee sinulle rehtorin puoleen kääntymistä, toinen laihdutusleikkasta, kolmas väittää että olet pilailija ja neljäs että olet oikeasti vanha mies joka kirjoittelee tänne usein."

      Hyvin sanottu. Itse veikkaan että avaajan kohdalla kyse on pahoista pääpuolen ongelmista.

    • Anonyymi

      Viimeksi oli 12-vuotias poika, 45 kiloa ja 150 cm. Niin ne ajat muuttuvat.

      • Anonyymi

        Kun esiintyy lapsena, vanhuksena tai vammaisena, saa usein paljon sympatiaa osakseen.


    • Anonyymi

      Totta kai pitää laihduttaa jos siltä tuntuu!

      Kannattaa ennen laihdutusta kuitenkin miettiä onko vika todellisuudessa kropassa vai mielessä.

    • Anonyymi

      Aloittaja on normaalipainoinen. Jos haluat elimistön ja hormonitoiminnan niin laihduta toki. Pituuskasvu ei ala jos olet syömättä. Mutta jos haluta jäädä alle 145 senttikseks niin toki sekin käy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe