Onko videoo vaihdosta jossain tai voisiko joku kertoa kuinka vaihdetaan polttimot ?
Paljonko joutuu purkamaan ?
Honda crv 2003 manual 2,0 mittariston polttimoiden vaihto
8
1866
Vastaukset 8
- Anonyymi
Mikkä polttimot käy mittaristoon ?
- Anonyymi
Mistä sais led polttimot ?
- Anonyymi
Kehys, muovipaneelit, mittarin kiinnitysruuvit pois, kääntää mittarin, irroittaa liittimet, ottaa mittarin irti. Vaihtaa uudet
Kaikissa samanlainen että jotakin pois edestä sitten näkee ruuvit ratin takana.- Anonyymi
5,40e maksaa polttimo käyttöautossa ja tilaus tavaraa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5,40e maksaa polttimo käyttöautossa ja tilaus tavaraa !
Googlaa Warren.jp ja valkkaa sieltä Neo wedge bulbs. Hinta 1.99/2 kpl ja toimitus 0.8€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlaa Warren.jp ja valkkaa sieltä Neo wedge bulbs. Hinta 1.99/2 kpl ja toimitus 0.8€
Siis Warden.. ei Warren 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Warden.. ei Warren 😂
Joku huijari firma ja todella epäilyttävä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku huijari firma ja todella epäilyttävä !
Hain käyttöautosta , tavarat tulivat ruotsista ! 3päivää kesti hakea marmoritiskiltä !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43787Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 40485
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432