Siitä, miten on kohdellut kaivattuaan?
Onko kellään huono omatunto
99
2833
Vastaukset
- Anonyymi
On mulla.
- Anonyymi
Mullakin. Yhtä kohtaan, joka mahtui myös ajatuksiini, vaikken häntä olekaan kohdellut huonosti.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178894150
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Minulla vähän on, mutta se on myös tullut aidosta reaktiostani. Ihastukseni ilmeisesti on ollut minuun vähän ihastunut, antanut toivoa, mutta myös pimittänyt suhteensa. Tästä johtuen olen lapsellisesti alkanut vältellä häntä. Lapsellista kyllä, mutta lähinnä koetan näin kuolettaa häntä kohtaan kokemiani tunteita pettymyksen jäljiltä.
- Anonyymi
On ja erittäin paljon onkin hävettää 😵
- Anonyymi
Oho. Miksi 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Miksi 🤔
Loukkasin syyttä 😵
- Anonyymi
Ei. Tein kuitenkin irl mitä pystyin. Eiköhän hän ole pelleilyt vaan kustannuksellani. Tuskinpa olen edes ainoa jolle kirjoittelee. Tämä kuva syntynyt.
- Anonyymi
Sinä tunnut kirjoittelevan kaikille mitä olen seurannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että kirjoittelee kaikille? Lause on sitä taustaa vasten järjetön, että tämä on julkinen palsta. Toisekseen tämä taitaa olla ihan vaan trollaavan miehen projisointia omissa aloituksissaan aina on nainen leikkinyt ja pelannut ja kyynel…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, että kirjoittelee kaikille? Lause on sitä taustaa vasten järjetön, että tämä on julkinen palsta. Toisekseen tämä taitaa olla ihan vaan trollaavan miehen projisointia omissa aloituksissaan aina on nainen leikkinyt ja pelannut ja kyynel…
Ihan sivusta, mutta täällä palstalla nyt ei tiedä koskaan kenen kanssa keksustelee, joten varmaan tuleekin monien kanssa keskusteltua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kirjoitankin mutta kaivannut olen vaan yhtä. Siinä ero.
- Anonyymi
Ei enää. Vaikuttaa löytäneen sen mitä etsi ja toivottavasti minäkin löydän jonain päivänä.
- Anonyymi
Ei. Ei tämä ihan suunnitellusti ja kaikkien sääntöjen mukaan ole mennyt, mutta eipä tuo itsekään sitä hihnaa niin hirveästi löysää.
Mä olen miettinyt, miten kovin väärin kohtelin Häntä! *Hävettää melkoisesti*
Mutt ehkä saan anteeksi, ehkä en.
Katsellaan tulevaan!
Uutta alkua odotellessa!- Anonyymi
:D. Ootko kalat?
Anonyymi kirjoitti:
:D. Ootko kalat?
Just kuulin yks päivä sellaisen lausunnon kaloista, että
toiset on luotuja mereen, toiset puroihin =)
https://www.astro.fi/self_knowledge/characterHoroscope/sign/pisces
- Anonyymi
Jos se nainen oikeasti tahtoo minut omakseen ja todentotta kaipaa minua, niin olen anteeksipyyntöjä velkaa.
- Anonyymi
Pyydän kyllä sitten. Hyvittelen lopun elämää. Sovitaanko niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksipyyntö vain, jos siitä on hyötyä? Ei kuulosta kovin hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se nyt mikään paha ollut... Mut voin silti hyvitellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulta tämä. T. 11:45:44.
- Anonyymi
Sovitaan näin. Minun olet ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulta tämä. T. 11:45:44.
No se oli minulta, koska vastasin kommenttiin.
N - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Infinity ♾️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaako tämä miehen monologi nyt muutenkaan niin loogiselta? Vähän on ilmavaa ns toisen asemaan asettumista🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tarvitsen juuri tuota. Voi että kun kuulisi nuo sanat häneltä:"Minun olet ikuisesti".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaako tämä miehen monologi nyt muutenkaan niin loogiselta? Vähän on ilmavaa ns toisen asemaan asettumista🥱
Ketä haluu nössön miehen?
- Anonyymi
Kyllä se tahtoo ja kaipaa. Mitä sinun täytyy pyytää anteeksi?
- Anonyymi
Ei enää, koska olen pyytänyt anteeksi.
- Anonyymi
Tottakai, (liikaa) ahistelua muinoin erästä kohtaan mut olen ottanut oikeesti opikseni ja pysyn kyllä kaukana et ei tarvii hänen pelätä tulemistani lähelleen.
- Anonyymi
Ehkä siitä olen pahoillani, etten ole sanonut mitään vaikka hän on antanut tilaisuuksia.
- Anonyymi
Mikset sanonut mitään? Et ees moikannut sen jälkeen kun kysyin sulta kuulumisia. Aika tylyä.
Mietin sen jälkeen, että minä mahdat mua mielessäsi ajatella, eikä se ollut kaunista.
Muita kyllä moikkailit, sitäkin ihmettelin, että niitäkin umpikieroja juoruämmiä ja nousukkaita, leveilijöitä mieluummin kun minua.
Olin tosi pettynyt silloin sun valintoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sanonut mitään? Et ees moikannut sen jälkeen kun kysyin sulta kuulumisia. Aika tylyä.
Mietin sen jälkeen, että minä mahdat mua mielessäsi ajatella, eikä se ollut kaunista.
Muita kyllä moikkailit, sitäkin ihmettelin, että niitäkin umpikieroja juoruämmiä ja nousukkaita, leveilijöitä mieluummin kun minua.
Olin tosi pettynyt silloin sun valintoihin.Taidat olla väärä, ei multa ole kukaan kysynyt kuulumisia. Mutta yleisesti jäädyn aina kun se mies puhuu tai on lähellä, on oikea seksipommi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla väärä, ei multa ole kukaan kysynyt kuulumisia. Mutta yleisesti jäädyn aina kun se mies puhuu tai on lähellä, on oikea seksipommi
Seksikarisma on vaikeaa kohdata. Annan sulle vinkin, vaikka jäädyt, niin ole ihan rauhassa, seksikkäät ihmiset on yllättävän reloja, ne on tottuneet kaikenlaisiin reaktioihin ja tietää oman vaikutuksensa;))
Varmaan typpi on ollut susta kiinnostunut, kun on kerran antanut sulle tilaisuuksia ja ehkä hän on hyvä tyyppi, koska on tehnyt niin, eikä vaan pomotellen tallannut sua jalkoihinsa karismallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksikarisma on vaikeaa kohdata. Annan sulle vinkin, vaikka jäädyt, niin ole ihan rauhassa, seksikkäät ihmiset on yllättävän reloja, ne on tottuneet kaikenlaisiin reaktioihin ja tietää oman vaikutuksensa;))
Varmaan typpi on ollut susta kiinnostunut, kun on kerran antanut sulle tilaisuuksia ja ehkä hän on hyvä tyyppi, koska on tehnyt niin, eikä vaan pomotellen tallannut sua jalkoihinsa karismallaan.Toivotaan
- Anonyymi
Mielestäni minä en ole kohdellu vaan mua on kohdeltu huonosti ja jätetty viesteihin vastaamatta ei oikein enään innostuta tollainen ihminen
- Anonyymi
Jos ei viesteihin vastata, tai toinen ei ole koskaan aloitteellinen, siitä kannattaa vetää heti johtopäätökset ja lopettaa haaveilut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei viesteihin vastata, tai toinen ei ole koskaan aloitteellinen, siitä kannattaa vetää heti johtopäätökset ja lopettaa haaveilut.
Luuletko, että niin maaninen mies sitä tajuaa? Kannattaa vetää tosiaan jo ne johtopäätökset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko, että niin maaninen mies sitä tajuaa? Kannattaa vetää tosiaan jo ne johtopäätökset
Miten mania nyt liittyi tähän mitenkään? Vai sullako on mania, ja oletit tän viestin olevan sulle? -sivusta
- Anonyymi
Kyllä on.
- Anonyymi
Allways,, alldays,,, but hey, life sucks! =)
- Anonyymi
Pikkuhousunsuojat? Taitaa olla totta tuo "life sucks"
- Anonyymi
En osaa oikein sanoa, joo ja ei.
- Anonyymi
On huono omatunto.
Todellakin on. Anteeksi.
T: nainen- Anonyymi
Älä mies pyytele ittestäs anteeksi muiden puolesta ja opettele kestämään rukkaset kuin mies. Ei ole normaalia esittää jotain sorisoriperformanssia vain koska joku nainen ei luultavasti ole noteerannut ollenkaan tai jos on, niin torjuen
- Anonyymi
Nainen, mitä teit?
- Anonyymi
Totuuden perässä vain olin. Sitten tuli iso sotku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä, että totuus vapauttaa ja jos se ei sovi jollekin niin voi voi. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä, että totuus vapauttaa ja jos se ei sovi jollekin niin voi voi. Sivusta
Niinhän se pitäisi ollakin. Vaan kun ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa sä mies minkään totuuden perässä oot ollut
- Anonyymi
No, löytyikö totuus?
- Anonyymi
Noup, totuus ikuisesti hukassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin.
Eikö edes kaurapuurosta löytynyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
The truth is out there.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin.
Eikö edes kaurapuurosta löytynyt?No ei edes sieltä. Taino en kyllä tainnut katsoa sieltä vielä. Ootappa hetki niin tsekkaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
The truth is out there.
But where can I find it?
- Anonyymi
Ei. Minulla on huono omatunto siitä miten olen kohdellut itseäni, miten olen tyytynyt hirveään ja ala-arvoiseen käytökseen kohtaani. Anteeksi minulle.
- Anonyymi
Sama minulla. Muita olen kohdellut paremmin kuin he minua, joten ei hävetä. Itseäni olen antanut kohdella liian huonosti.
- Anonyymi
On kyllä
- Anonyymi
Heivaus ja veivaus on kans yksiä.....
- Anonyymi
Ei oikeastaan. Välimme ovat jäissä, mutta se johtuu hänestä, hänen puutteistaan ja heikkouksistaan.
- Anonyymi
Enpä ole vielä tavannut ihmistä, jossa ei olisi jotain puutteita ja heikkouksia.
- Anonyymi
Tuo vastaus kyllä kertoo kaiken tarvittavan sinusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kertoo eli niitä on myös minussa. Jotkut ei vaan näe niitä omia puutteitansa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri ajattelin täysin samaa.
- Anonyymi
Ehkä vähän. Hän olisi varmasti tarvinnut minua ja läheisyyttäni ja olin etäinen ja ylivarovainen ja blokkasin näyttämästä selkeämmin, että olen kiinnostunut.
Hän oli meistä kahdesta se pehmeämpi ja tarvitsevampi. Itse olen kyllä hellämielinen, mutta kova ja itsenäinen. Tykkään parisuhteessakin enemmän pelkästä rentouttavasta seksistä, kun tunteista. Joskus tunneälämölö suorastaan inhottaa, kun kokoajan tunteet sitä ja tätä ja kokoajan pitää tunteet olla näkyvillä ja huomioida.
En silti tunne, että välimme ovat pilalla. Hän elää elämäänsä ja minä omaani. Ehkäpä hän päätyy yhteen jonkun vähän sosiaalisesti riippuvaisemman tapauksen kanssa, minun kanssa oli varmaan niin vaikeaa.
Tämän kirjoituksen kun luin läpi, niin tuli vaan mieleen, ettei yhtään sovittu, vaikka kemiat oli voimakkaat.
N- Anonyymi
Pelkkä rentouttava seksi ihastuksen kanssa kuulostaisi kyllä hyvältä idealta. Jos sellaista olis, eipä silloin tarvitsisi tunteita vatvoa. Sen tietäis, että silloin niitä on!
Mies sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä rentouttava seksi ihastuksen kanssa kuulostaisi kyllä hyvältä idealta. Jos sellaista olis, eipä silloin tarvitsisi tunteita vatvoa. Sen tietäis, että silloin niitä on!
Mies sivustaJa arvaappa mitä? Voin melkein lyödä vetoa, että se munkin ihastus ajatteli juuri noin, mutta silti vaan oli vaikeeta. Jäin arvailemaan syitä.
Mun mielestä vois sopia, että tapaillaan exclusive, mutta kevyesti ja nautinnollisesti. Kun jos niitä syvempiä tunteita sitten syntyy, niin ei tunnu hyvältä, jos miehellä on jatkuvasti muita kierroksissa sekoittamassa ja pilaamassa hyviä fiiliksiä.
Jään semmoisesta karusellista ihan suosiolla sivuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja arvaappa mitä? Voin melkein lyödä vetoa, että se munkin ihastus ajatteli juuri noin, mutta silti vaan oli vaikeeta. Jäin arvailemaan syitä.
Mun mielestä vois sopia, että tapaillaan exclusive, mutta kevyesti ja nautinnollisesti. Kun jos niitä syvempiä tunteita sitten syntyy, niin ei tunnu hyvältä, jos miehellä on jatkuvasti muita kierroksissa sekoittamassa ja pilaamassa hyviä fiiliksiä.
Jään semmoisesta karusellista ihan suosiolla sivuun.Tuo "tapaillaan exclusive, mutta kevyesti ja nautinnollisesti" sopisi mulle just nyt. Tilanne on nyt sellainen, ettei ole mahdollista oikein tiiviiseen yhteydenpitoon ja tapailuun sitoutua. Realistista olis ehkä tavata kerran viikossa. Silloin kyllä varaisin toiselle koko päivän.
Ei ole, ei ole ikinä ollutkaan.
- Anonyymi
Ei oo en kaipaa ketää, nää joita kaipaa ni o kuollu ajatsitte.
- Anonyymi
Olisin voinut yrittää olla enemmän läsnä hänelle. Paremman puutteessa vaikka täällä palstalla ikävääni enemmän/useammin kailottamassa, kun tiedän, että hän täällä käy. Jotenkin minulla on sellainen olo, että hänelle on saattanut tulla ehkä unohdettu olo välillä... Se ei ole ollut tietenkään tarkoituksellista, minulla on vain huono tapa vetäytyä itseeni silloin kun minulla itselläni on vähän huonompi olo, ja kaiken tämän epävarmuuden keskellä on ollut usein huonompi olo... En kuitenkaan haluaisi hänen tuntevan oloaan epävarmaksi minun takiani, joten siinä minulla on petrattavaa jatkossa. Ettei tarvitsisi tuntea huonoa omaatuntoa samasta asiasta enää uudelleen. Virheistään pitää oppia.
- Anonyymi
Petraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petraa
Yritin taas eilen illalla. Joko hän ei ollut täällä tai en tunnistanut häntä (eikä hän kenties minua). Toivotonta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petraa
Piedro
- Anonyymi
On 😢😭. Vaikka en tahallisesti, vaan sosiaalisen kyvyttömyyden ja harjoituksen puutteen ja heikon itsetunnon ja ajattelemattomuuden vuoksi.
Siis muistakaa kaikki ihastuksen kohteet, että olette varmasti ihastuneen mielestä söpöjä, ja suloisia, vaikka mitään ei tapahdu tai käytös on ristiriitaista.- Anonyymi
No olipas kivasti sanottu:))
Usein tuli vaan tunne, että olen vääränlainen ja minusta ajatellaan vaan pahaa, kun en tajua olla oikeanlainen, semmoinen jonka kanssa asiat sujuu kuten ajatuksenlukuna ja joka aina osaa ottaa huomioin toisen jokaisen pienenkin toiveen ja tuntemuksen.. - Anonyymi
Lupaukset ja valheet
- Anonyymi
Hän on edelleen kaivattuni mutta hänestä tähän suuntaan en ole oikeastaan koskaan ollut varma ja ei sillä enää ole merkitystäkään, koska hänen vinkkelistään(ehkä?) muutuin etäiseksi ja sitäkään vähää puhumattomaksi. Kaivoin ikiroudan välillemme. Aloitus kyllä pisti. Tunteita on edelleen mutta olen purkanut niitä tänne ja tänne ne rajoittuvatkin. Itsesuojeluvaisto.
- Anonyymi
Hän muuttui tosi kylmäksi… katselin usein häntä syrjäsilmällä. Mietiskelin ja katselin. Sitten hän jo lähtikin. Ikävöin häntä paljon, oli tosi tyhjä olo.
Miksi tähän asiasta avauduin on siksi, että vastauksesi muistutti hänestä. - Anonyymi
Totta. Tunteita tosiaan on, eikä pakoon pääse. Jos kumpikin laskee sen suojamuurin niin ehkä voisi toimia. Ei tämä mulle ollut, mutta pisti myös silmään. Eri.
- Anonyymi
Jos haluaa rakentaa, kannattaa olla rakentava. Jos haluaa rikkoa, se on helppoa. Onnistuu ihan kaikilta. Joskus voi tulla rakentaneeksi aidan siihen polun päälle. Vaihtoehtoja on silloin kaksi. Lasin sirpaleilla on tuskallista kävellä. Joskus ne sirpaleet tuovat onnea. Katua voi, mutta vain oppiakseen ja tehdäkseen paremmin jatkossa. Mennyttä kun ei voi muuttaa. Voi vain toivoa, että pahasta syntyy jotain hyvää.
- Anonyymi
On tarkoituskin regressoitua johonkin primaaliseen tilaan aidossa suhteessa joten ei ole mitenkään epätavallista tulla kohdelluksi töykeästi ja sen voi ottaa osoituksena kiinnostuksesta.
- Anonyymi
Lauseessasi ei ole järjen häivääkään. Plus pilkku puuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauseessasi ei ole järjen häivääkään. Plus pilkku puuttuu.
tai sitten sä et vaan ymmärrä mistään mitään
- Anonyymi
Ei koska tämä toinen on niin mustis ja jopa valehtelee nyt täytyy töitä alkaa tekemään
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Olen katunut tyhmyyttäni harva se kerta.Nykyään olen olen armollinen myös itselleni.
- Anonyymi
On. En aluksi ymmärtänyt kunnolla miksi hän käyttäytyi niin kuin silloin käyttäytyi, mutta uskon, että hän tajusi sen itsekkin. En kuitenkaan vielä ole valmis antamaan anteeksi. Ehkä sitten joskus.
- Anonyymi
Kyse oli siitä onko sinulla huonm omatunto pösiIö!
- Anonyymi
Sama tunne minulla. Ehkä sitten joskus.
Hyväksikäytetty kusetettu fiilis.
Paskanmaku jäi suuhun.
Vuosia - kallisarvoisia - varastettu valheilla.
- Anonyymi
Ei ole. Viestinäni on ollut varmasti ristiriitaista (irl), mutta eipä häntä se tunnu kiinnostavan. Olen vaan hänelle joku tuttu, harmiton hölmö.
- Anonyymi
todella ristiriitaista ja se todella sattuu 😿😿
- Anonyymi
No enpä tiedä tuuleen kirjoitellut ja tilanne on outo ja tulos sen mukainen. Uskon kuitenkin, että moni juttu olis jäänyt postaamatta jos oikeasti irl tuntisi ja olisi puhunut. Nyt on kaikenlaista väärää säätöä ja luuloa jäänyt turhautumisen takia. Eikä tilanne tule muuttumaan.
- Anonyymi
Tervetuloa Huvikumpuun
- Anonyymi
Tervemenoa Huvikumpuun. Taas.
- Anonyymi
On siinä mielessä, että välillä on ollut pakko vältellä, että ei tavarat lentele käsistä ja kirjoittele mitä sattuu. Hassuahan se on näin jälkikäteen kun ajattelee, mutta siinä tilanteessa vetää välillä vakavaksi. Joten anteeksi.
- Anonyymi
Joo, toistuvasti tajuamattani loukkaan, jotta..
Ihan solmussa.
En voi, en ehkä edes halua, saada..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780