Voisin tehdä sen

Anonyymi-ap

Laittaa sinulle viestin, viattoman viestin... Mutta kun en vaan kykene, kynnys on valtava. Voisitko tulla vastaan?

- Etuileva Nainen

58

2433

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kynnys on valtava koska todellisuudessa mikään viesti välillänne ei oikeasti ole viaton?

• Anonyymi

Niin, onhan minulla ainakin taka-ajatuksia..

• Anonyymi

Totta. Ei ole pelkästään kaverillisia tunteita. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takanasi tietenkin, hietsun mäessä. :Q

• Anonyymi

Mistä sä Kari sen muka tiedät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sitä muuten palaisi asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sä Kari sen muka tiedät?

Olen Kari , mikä on sukunimen eka kirjain ?

• *kannustaa laittamaan viestit*
      *kannustaa puhumaan asiat halki*
      *kannustaa etenemään*
      *kannustaa ottamaan selvää asioista*

• Anonyymi

"Tuu mua vastaan".. kuten eräs artisti laulaa.... Tässä tuun erästä vastaan 🤍

• Anonyymi

Tunnistan biisin - mutta ken on eräs?🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnistan biisin - mutta ken on eräs?🤔

Kukapa ei tunnistaisi ja tämä ko. eräs on eräs, jota olen ikävöinyt jo tosi pitkään. Joka päivä ja jokainen hetki päivästä hän on mielessäni. En ole saanut karkoitettua poiskaan ajatuksistani, vaikka ahkerasti oonkin sitä yrittänyt erinäisin keinoin. T. Tyhmä MT-mies aka Mmies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukapa ei tunnistaisi ja tämä ko. eräs on eräs, jota olen ikävöinyt jo tosi pitkään. Joka päivä ja jokainen hetki päivästä hän on mielessäni. En ole saanut karkoitettua poiskaan ajatuksistani, vaikka ahkerasti oonkin sitä yrittänyt erinäisin keinoin. T. Tyhmä MT-mies aka Mmies

Mitä MT meinaa? Kenelle naiselle haluat viestiä laittaa kerron hänestä jotain? Missä ootte tavanneet? 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä MT meinaa? Kenelle naiselle haluat viestiä laittaa kerron hänestä jotain? Missä ootte tavanneet? 😊

MT on lyhenne nimistä. Nainen tunnistaisi kyllä itsensä, jos haluaisi. Tavattiin kirjainten parissa, jatkettiin ilman kirjaimia 😉😎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MT on lyhenne nimistä. Nainen tunnistaisi kyllä itsensä, jos haluaisi. Tavattiin kirjainten parissa, jatkettiin ilman kirjaimia 😉😎

En kyllä tunnista ketään MT nimestä, mutta pakko myöntää, että kirjaimet on kyllä tullu työn oheessa aika hyvin tutuiksi. 🤭😅 -nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä tunnista ketään MT nimestä, mutta pakko myöntää, että kirjaimet on kyllä tullu työn oheessa aika hyvin tutuiksi. 🤭😅 -nainen sivusta

Joo, itsekin ollut sillä alalla töissä. Tää ei nyt kuitenkaan liity mitenkään siihen. T. MT mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MT-mies Mmies, niinpä niin mitäpä muutakaan....

https://youtu.be/PPOR7GQWoFY?si=nb-EZoKdWym12-4R

Ja vielä toi kappale sekä kaiken muun lisäksi vielä 🤍 kuin koristeena piirakan päällä.
        Mutta minkä piirakan?? 😪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MT-mies Mmies, niinpä niin mitäpä muutakaan....

https://youtu.be/PPOR7GQWoFY?si=nb-EZoKdWym12-4R

Ja vielä toi kappale sekä kaiken muun lisäksi vielä 🤍 kuin koristeena piirakan päällä.
        Mutta minkä piirakan?? 😪

Mt:llä yleensä viitataan mieIenteveyden ongelmiin, joten ehkä he tapasivat suljetulla.

• Anonyymi

Sä laitat sen viestin en minä odotetaan sit 10-20 viestiä sinulta

• Anonyymi

Laita vaan viesti kyllähän sinä minut tunnet eikait siinä mitään kynnystä pitäisi olla... Sitten vaan jutskaillaan 😊

• Anonyymi

Laita se viesti, eikä kynnys nyt noin iso voi olla. Jos saat vaan yhteyden.. Jos mua tarkoitit niin anna tulla vastaan kyllä jos tulee perille vaan..

• Anonyymi

Älä etuile, laitat vain sen viestin.
      N, Y, T…NYT!

• Anonyymi

Jo on epätoivoista, kun anonyymina, ilman mitään tunnisteita heittää tuollaisia toiveita, yrittää vielä nakittaa miehen kontolle ekan viestin lähettämisen. Voi voi, tuosta ei tule koskaan yhtään mitään.

• Anonyymi

Ei viesti ensimmäinen olisi, aikoinaan oli keskusteluyhteys...tulinen sellainen, salamatkin sinkoili, ja ehkä olen jo epätoivoinen...💔

• Anonyymi

Kyllä. Hyvä. Nainen. Tämä. On. Anonyymi, trollipalsta (tekstisi on hermostunutta ja sekavaa) ja mitä nakittamisiin tulee, niin tuntuu menevän toisin päin kun näihin miehen provoihin vastataan vai onko tämä ihan vaan sen haaveilua, että kohta se nainen laittaa viestin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Hyvä. Nainen. Tämä. On. Anonyymi, trollipalsta (tekstisi on hermostunutta ja sekavaa) ja mitä nakittamisiin tulee, niin tuntuu menevän toisin päin kun näihin miehen provoihin vastataan vai onko tämä ihan vaan sen haaveilua, että kohta se nainen laittaa viestin

Mutta. Tärkeintä. On sanoa. Tuntemattomille ihmisille ettei niiden jutuista tule koskaan mitään. Vanhapiikasyndrooma on gone to the dark side

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta. Tärkeintä. On sanoa. Tuntemattomille ihmisille ettei niiden jutuista tule koskaan mitään. Vanhapiikasyndrooma on gone to the dark side

Kyllä! Todellakin hyvä että joku palauttaa nämä toivojat ja uneksijat maanpinnalle. Jos ette tee itse mitään konkreettista, täydellisen hyödytöntä anonyymina huudella ilman tunnisteita.

• Anonyymi

Kivasti. Käytät. Pisteitä.

• Anonyymi

Kiva. Että. Tykkäät.

• Anonyymi

Tuun vastaan jos teet sen. 😀🌈

• Anonyymi

Haluatko varmuuden kaipaamasi läsnäolosta täällä?

Mikä oli viimeisimmän viestin viimeinen sana, tai edes kirjain?

• Anonyymi

Sana ; sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana ; sulle

Oliko hän potilaasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko hän potilaasi?

Ei ollut. Älä sinäkään kajoa lääkäriisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana ; sulle

Entä sitä edellinen sana? Tuon "sulle" ennen olevan sanan edessä oleva? Jatkoa??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sitä edellinen sana? Tuon "sulle" ennen olevan sanan edessä oleva? Jatkoa??

Ei ollut, vaan "odotusta"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut, vaan "odotusta"

Okei, ja sitä ennen oli sana "joulun"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, ja sitä ennen oli sana "joulun"?

Hyvä veikkaus👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä veikkaus👍

Ei se ollut veikkaus :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ollut veikkaus :/

Mitkä hymiöt on lopussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä hymiöt on lopussa?

..... ku vielä muistais... Sydämet kaiketi, ei oo enää tallessa se, kun on kaikki menny uusiks. Itse asiassa en oo ees varma, oliko mitään hymiöitä, mutta mikäli oli, niin yleensä laitan lumihiutaleen, kuusen ja sydämen. Joskus huutomerkkisydän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..... ku vielä muistais... Sydämet kaiketi, ei oo enää tallessa se, kun on kaikki menny uusiks. Itse asiassa en oo ees varma, oliko mitään hymiöitä, mutta mikäli oli, niin yleensä laitan lumihiutaleen, kuusen ja sydämen. Joskus huutomerkkisydän.

Mitä kautta viestit kulkee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kautta viestit kulkee?

Kulki, huom kulki, ei kulje enää. Meilin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulki, huom kulki, ei kulje enää. Meilin.

Tämä ei osu.

• Anonyymi

Ei. Sinun on se laitettava.

• Anonyymi

Laita säädytön, kerran se vaan kirpaisee.

• Anonyymi

Tahdot lisää alastonkuviani?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahdot lisää alastonkuviani?

Todellakin!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mistä päin nainen on?

• Anonyymi

Sinä mitään viestä laita kun et vssn kykene muuhun kun täällä kirjoittamiseen.
      Unohda ja jatka matkaasi

• Anonyymi

Teen sen kyllä. Muutenkin alkaa kohta uudet tuulet muulla ja olen vähän vain innoissani / sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen sen kyllä. Muutenkin alkaa kohta uudet tuulet muulla ja olen vähän vain innoissani / sivusta

Kerro kuka sai tämän aikaan.Tuskin oli pitkäaikainen suunnitelma.Joku tunniste.Ei tarkoita kaivattuasi vaan haluan tietää oliko jollakin ulkopuolisella ihmisellä vaikutus tuohon?Minulla?
        T.n

• Anonyymi

On se korkea, en ole siitä tähän päivään mennessä vielä yli päässyt. - aloittaja.

- Miksi kaivoit vanhan aloitukseni esiin? Ken lienetkin...

• Anonyymi

Sivusta: juhannus lähestyy niin ihmiset kaipaa enemmän sitä halutuinta seuraa.

• Anonyymi

Minuun osuu nuo tunnisteet mutta ei viimeisimmästä viestistä vaan vähän aiemmasta. Minkälaista vastaantuloa haluaisit jos tarkoitit minua?

• Anonyymi

Osuu tännekin, mutta en ole aloittaja, enkä aiempien viestien lähettäjä.

• Anonyymi

Hei. Haluaisin viestin viehkeältä naiselta joka vei mun sydämeni. Hän oli varattu.

• Anonyymi

Laita nyt vielä ennen juhannusta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe