miksi kunnille ja kaupungeille tuntuu olevan vuodesta toiseen tärkeämpää osoittaa auramiehille aurauskohteet omille parkkipaikoille,jotka itseasiassa otetaan käyttöön virka-ajan alettua,eli n.klo 09.00 alkaen.Ennen yhdeksää moni kuuteen menevä työläinen toivoisi,että pääreitit teollisuusalueelle olisivat aurattu.Töissäkäyvät ne verot kunnalle,kaupugille maksaa,herää kysymys nivalan kaupugille,ettekö tosiaan edesauta töissäkäyviä ,helpottamaan heidän töihin menoa,vai onko niin,ette välitä,että duunari saa ennen kuutta aamulla kahlata 20c lumessa työmaalle?Saatte taas uuden yhteiskunnan elätin,jos tulevana talvena nivalan pyörätiet ovat auraamatta töihin menijältä.rahasta ei ole kysymys,vaan sen kohdentamisesta ,kumpi maksaa enämpi,minä töissä käyvä duunari,vai kunnan paperinpyörittäjä viranomainen,laskekaa siitä.
Pienväylien auraus,pyörätiet,jalankulku,ym.
3
281
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän ne parhaansa yritä ja menevät reittinsä järjestyksessä. Jos pekka pelottavan pyörätie pitää ottaa ensiksi ja sitten puikkelehtia toisaalle niin ennenpitkää menee niin sekaisin auraukset että siitä ei ota selvää erkkikään.
Kun pekka pelottavan pyörätie on ennen kuutta aurattu rupeaa toiselta puolen kylää maija mariseva valittamaan miksi minun tieta ei oo aurattu kun se toinenkin on aurattu.
Eipä aikaakaan kun yrjö ärjyvä liittyy samaan kuoroon ja kun nämä on hoidettu niin klo9 aamulla on vielä koko keskusta taajama auraamatta. Joskus ei ole kuin yksi heppu auraamassa niin kyllä nyt vähän pitäisi sääliä ja ymmärtää. Se varmasti tekee hikihatussa töitä ja palkka on ikuinen kettuilu että nyt vähän sitä järkeä mitä höpisee!
Menkääpä valittajat itse yrittämään pystyttekö parempaan! - Anonyymi
Niin se on. Asun Vantaalla. Täällä katujen hoito on priorisoitu. Meidän lähikadut ovat alimmalla prioriteetilla. Kaikki hoidetaan, useimmiten viiveellä. Veronmaksajana olen ensimmäisellä prioriteetilla. Joskus sapettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713498
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851516Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745