Työmatkapyöräily Siilinjärvi - Kuopio -Siilinjärvi

Anonyymi-ap

Koska kysymykseni on näemmä syystä tai toisesta kadonnut, laadin sen uudestaan. Kas tässäpä se on:

Ostin taannoin Bianchi merkkisen polkupyörän. Se on itse asiassa maantiepyörä, malli on Via Nirone - hyvä pyörä myyjänkin mukaan, Shimanon vaihteilla (105 ja Tiagra) varustettu Celesten värinen kaunokainen.

Käyn päivittäin työssä Kuopiossa, eli työmatkaa kertyy rapiat kaksikymmentä kilometriä. - Koska aika on rajallista, ja tänä päivänä multitaskaaminen on niin kovin suosittua, olen pohtinut yhdistää juopottelun hieman puisevalta tuntuvan polkemisen keralle.

Ongelmani koskee alkoholin kuljettamista ja nauttimista. Pyörässäni ei ole tarakkaa, kuten ei maantiepyörissä yleensäkään. Repussani on läppäri, banaani ja sämpylä. Minne siis viina?

Olen yrittänyt säilöä tuota jaloa juomaa pyörän rungon sisään, mutta se pahalainen tahtoo tihkua ulos keskiölaakerin väleistä. Lisäksi mahdollinen rungon sisällä tapahtuva syöpyminen huolettaa, kyseessähän on alumiinirunko.

Tuon kiusallisen vuoto-ongelman takia asensin varmuusvälineen satulaputkeen, mutta runkoon ei sen jälkeen mahtunut enää tarpeeksi viinaa. Lisäksi viritelmä romahti välittömästi kun asensin satulatolpan paikoilleen.

Myös juoman nauttiminen on epämiellyttävää sillä pyörä painaa noin kahdeksan kiloa. Lisäksi niska kuormittuu kovin, koska pyörää on pidettävä kohtisuoraan yläpuolella. Muuten sitä ei jaksa kannatella.

Osaisiko joku neuvoa miestä mäessä? Kuinka tällaisessa tapauksessa kannattaisi toimia?

Jos juoman kuljettaminen osoittautuu liian haastavaksi, olen harkinnut etappeihin turvautumista. Kuka osaisi neuvoa janon sammuttamisen kannalta parhaat pysähdyspaikat Kuopion ja Siilinjärven välillä?

6

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosiaan jäi vielä yksi kysymys esittämättä. Pyörässäni ei ole satulaa ja kun satulantappi uppoaa sisälleni niin en enää kykene istumaan tuolissa. Tämä luonnollisesti haittaa suunnattomasti työntekoa kun teen toimistotyötä ja joudun sitten koko ajan työskentelemään seisten. Tarkoitukseni olisi jatkossa ajaa seisten Kuopioon, mutta reisissäni ei ole riittävästi voimaa. Kysymykseni kuuluu millaisia salitreenejä suosittelette jaloille, että jaksaisin polkea seisten Siilinjärvi-Kuopio-Siilinjärvi väliä.

      • Anonyymi

        Öö, seisoen ajaessa voimantuotto keskittyy muualle kuin reisiin. T. ap


    • Anonyymi

      Spandexhousuilla voi istua vaikka tapilla. Siku suosittelee.

      • Anonyymi

        Saisinko mä istua sun tapille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisinko mä istua sun tapille?

        Saat jos mä saan ruiskuttaa öljyt sisälle.


    • Anonyymi

      No nyt on joku pöllinyt pyörän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe