onko kukaan käyttänyt electronia ulkomailla,toimiiko?pystyyko ns. vetää miinukselle?suomessahan ei voi miinukselle mennä,koska menee suoraan tililtä.
visa electron ulkomailla
11
2405
Vastaukset
- löytyy
ja voin sanoa että oli aikamoinen shokki kun näin paljonko maksaa yksi nosto!Huhhuh!Siitä menee joku tietty prosentti(riippuu siis paljonko kullakin kerralla nostat).
- .....
juuh...ei pysty vetämään miinukselle mut aika suuret summat menetät jos sillä makselet kun se tosiaan maksaa ihan hom......na
- koko ajan
Tosiaan se maksaminen visaelectronilla ulkomailla ei maksa mitään ylimääräistä. Tulee halvemmaksi kuin vaihdella rahaa moneen kertaan ja kortilla nostaminen tosiaan maksaa. Mutta maksaminen ei ja toimii Tukholmassa, Tallinnassa, Turkissa jne. Ulkomailla on enemmän sirupäätteitä, joissa täytyy itse näppäillä oma tunnusluku.
- Mnn
Visa Electronilla maksaminen maksaa jotain 2 e/nosto tietty prosentti riippuen pankista. Visa Elecronilla VOI ylittää tilin ulkomailla, mutta en ole kuullut kenellekään niin käyvän, pankista vain sanottiin niin. Kun olin New Yorkissa, mulla oli vähän käteistä matkashekkejä luottokortti, jolla kylläkin maksoin vain yhden pienen ostoksen. Mielestäni matka-shekit olivat käteviä ja turvallisia.
- visailija
Visa Electron toimii ulkomailla hyvin.
Jos nostat Visa Electronilla automaatista käteistä, niin sinulta veloitetaan kiinteä hinta tietty prosenttiosuus nostosta. Aivan kuten tavallisenkin Visan kanssa toimitaan.
Jos sen sijaan maksat Visa Electronilla, sinulta ei veloiteta mitään ylimääräisiä kuluja.
Tyhmin temppu on nostaa käteisautomaatista useita kertoja pikkusummia, silloin Visan käyttö tulee kalliiksi. - Tahrapuuro
"Voit nostaa euroja EU-maissa ja kruunuja Ruotsissa automaateilla ilman nostopalkkiota. Käytä hyödyksesi myös Nordean automaateilla tehdyt kuluttomat käteisnostot Norjassa ja Tanskassa! Muista ulkomaan käteisnostoista veloitetaan palkkio suoraan tililtäsi Nordean palveluhinnaston mukaisesti."
Lähde: Nordea- jukka34597
nostin Saastopankin visa elektronilla Los angelesista viime kesana automaatista rahaa toimii kylla mutta maksimi summa mita kerralla voi nostaa on $150 ja minka pankki veti valista oli 7e per nosto ja nytten olen kiinassa, Guangzhoussa ja oon kerran nostanut kanssa maksimi mita voi pankista ottaa ulos kortilla on 180e per nosto ja valityspalkkio oli 8e per nosto ettei kauheasti naurattanu nostaa 1000e pihalle :P 5 nostoa ja 30e koyhempi :P
Jukka - kannattaa
Siksi kannattaakin maksaa ostokset suoraan sillä kortilla, eikä nostella automaateista rahaa. Mutta onhan se etu sekin, että voi ylipäätänsä nostaa sitä rahaa tililtä, voi pelastaa monta kertaa matkalla , että kyllä siitä voi vähän maksaakin.
- Matkailija198x
Electroni toimi ja sitä pystyi erinomaisesti käyttämään esimerkiksi Espanjassa ja Latinalaisessa Amerikassa, mutta Ruotsissa ei pelaa, ei oikein minkään pankin kortilla.
- matkustaja
tietääkön kukaan että toimiiko visa-elektron bulgariassa? voiko siellä nostaa käteistä tai maksaa?
- stillalive89
Mulla electroni on toiminut jokapaikassa minne olen matkustellut! UK, USA, eurooppa, aasia! laittakaa verified by visa ominaisuus päälle, niin onnistuu hotellien ja autojen buukkaus netin kautta! ja ainakin jenkeissä muistakaa valita/sanoa credit, niin kortti pelaa! sit tietty rajat tappiin, muistaakseni käteinostot n.1600 ja maksut päälle 16 tonnia päivässä! ja siis kortti käy kaikkialla missä lukee visa ja on nettiyhteys! ja kyllä se nykyään melkein kaikkialla on, ainakin isoimmissa paikoissa! En ymmärrä miks monet aina valittaa kuinka huono kortti se on, mut itellä on AINA toiminut moitteettomasti! Ehkä johtuu siitä että porukka ei tiedä tosta verkkomaksu-ominaisuudesta ja että noi rajat saa kohtuu korkeiksi ihan kirjautumalla verkkopankkiin ja säätämällä sieltä! mä ainakin tykkkään kun tili on ajantasalla koko ajan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827