Maksaisit yhdestä elämäsi parhaasta suihinotosta?
Kuinka paljon
22
1137
Vastaukset
- Anonyymi
2€.
- Anonyymi
Paljonko SINÄ maksat siitä että saat edes yrittää mulle sellaisen antaa
- Anonyymi
50€ jos se on oikeasti hyvä ja naisen antama. 0€ jos en ole tyytyväinen.
Tämä ihan kokeilun vuoksi, koska haluaisin hyvän suihinoton kokea.- Anonyymi
Kukaan koske siihen kusikeppiin yök
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan koske siihen kusikeppiin yök
No se on sun ongelmas jos ei kusikeppis kellekkään kelpaa.
- Anonyymi
Mä saan 100e joka runkkauksesta. En ottaisi suihin tolla hintaa. Enkä satasella. Ja sitä enempää ei kyllä miesten kannata naisten palveluista ees maksaa joten jää nää hommat vähiin ja tekee sitte ilmaiseksi kaikkea. Ku löytyy sopiva mies. Mulle kyllä maksoi muutama vuosi sitten 1000e yks vanhempi mies suihinotosta. Se vielki laittaa välillä viestiä kuinka ihanasti otin suihin.
- Anonyymi
Buaahaa spede Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa spede Buaahaa
Buaahaa buahahhaa spede sää se vaan jaksat buahaa.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/X3f2B5
- Anonyymi
Minä en maksa vaan minä annan, koska minulla on todella iso. Sitä pääsee imeäään vain ne jotka osaa homman.
- Anonyymi
Iso persreikä sä oot ja koko säälittävyydessäsikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh sää mää ja bää mikä juntti piip piip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oohh sää mää ja bää mikä juntti piip piip
Nimenomaan oot ja hyvinkin säälittävä jopa
- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas onneton eunukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas hönö oot taas pyllistellyt peilis eessä, kai sä pierasit myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin vain unelmissas onneton eunukki
Jaahas on taas Niuvanniemikin heränyt eunukin muodossa.
- Anonyymi
Ennen venäläisiltä 100mk. Puiston kulmalla!
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S7b2I6
- Anonyymi
En mitään, koska saan sellaisen tyttöystävältä joka päivä ihan ilmaiseksi, ja lisäksi pääsen nuolemaan pillua. 69 is the best. 😎
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Z8e9K2
- Anonyymi
Eilen aamupäivästä pysähdyin Hml levarille jossa parkissa yksi auto. Vanhempi mies nousi käveli metsään, itsellä kusi hätä menin perässä laskee vedet. Tajusin mies katsoikin muutaman metrin päässä kun virtsasin kalu kädessä. Tervehti sanoi nyt hiljaista, kannon päällä ulkotuoli pehmuste, tokaisi tossapa hyvä touhuta. Sanoin haluisitko vastas aina, kaveri siirtyi istuu kannolle, riisuin shortsit kokonaan pois. Alkoi imee kaluuni, samalla pysähtyi auto parkkiin, mies tuumas jatketaan samalla asialla on. Kaveri tuli viereemme veti kalun alkoi runkkaa samalla katsoi kun nain itse suuta. Tuli hetkessä roiski mun jaloille spermat jolloin itsekkin laukesin suuhun.
- Anonyymi
Kuhinaa riittää kesällä aina varma saanti.
Ketjusta on poistettu 93 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915