Sinulle pieni muistutus

Anonyymi-ap

En ole hiljaa koska en uskaltaisi laittaa viestiä, vaan siksi, että en ajattele asioita lyhyessä mittakaavassa, ja pidemmällä tähtäimellä on parempi, että se, joka säikähti jo käynnissä ollutta kehityskulkua, ottaa ensiaskeleen yhteisen polun ääreen.

145

2340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mäen en säikähdä mitään toisinaan saatan säpsähtää jos kun kun jos olen omissa ajatuksissani

• Anonyymi

Säpsähdyksen johdostakin voi sattua vahinkoja varsinkin jos on peloissaan

• Anonyymi

Odotat siis, että varattu henkilö ottaisi sinuun yhteyttä? Eipä taida tulla tapahtumaan. Varatut kyllä syövät kuormasta, jos se on helppoa eikä edellytä mitään uhrauksia itseltä, muutoin eivät.

• Anonyymi

Puhutko tässä ny itse itsestäsi miltä tuntui lukea millainen itse olet tarkistit kirjoittamasi kuitenkin kenties jopa moneen kertaan että oli varmasti oikeikirjoitettu jäikö kirjoitusesta siltikään mitään mieleesi ilman kuvitusta

• Anonyymi

Onko kaivattusi mies vai nainen? Miten hän säikähti?

• Anonyymi

Nainen miksi miehen pitäisi miestä kaivata edes

• Anonyymi

Numero siis on.

• Anonyymi

Kummallakin on ollut toisen numero. Mistä sitä tässä maailmanajassa tietää onko numero hukkunut luurin uusimisen yhteydessä, joten ei varmuutta siitä onko parhaillaan tallennettuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallakin on ollut toisen numero. Mistä sitä tässä maailmanajassa tietää onko numero hukkunut luurin uusimisen yhteydessä, joten ei varmuutta siitä onko parhaillaan tallennettuna.

Nääh, ei sitä tarvi tallentaa, jos sen osaa ulkoa. Vieläkin.

• Anonyymi

Mikä numero

• Anonyymi

oletko varma että tiesi mitä sinä tahdot tulevaisuudelta, voi säikähtää jos pelästyy ettei toinen tahdokkaan samaa...

• Anonyymi

Olen varma, että kohdaltani tiesi. Voi myös olla, ettei hän koskaan ota sitä askelta enää suuntaani, senkin tiedostan hyvin.

• Anonyymi

No monesti se tulevaisuus on mitä on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten helvettiä oikein lässytät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on elämää ei sen ihmeempää mitä tulevaisuuden si pitäs olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten helvettiä oikein lässytät

Kirjoittaen hän näyttäisi tänne ainakin kirjoittelevan joten kädet ainakin lie toimivat vähintäänkin jotenkin

• Anonyymi

Toivottavasti toinen sitten rohkaistuu...

• Anonyymi

Kumman pitäisi rohkaistua sinun kenties vaiko minun

• Anonyymi

No ei se mene niin. Jos toinen ei tiedä mitään ajatuksistasi, niin ei hän uskalla ottaa yhteyttä.

• Anonyymi

Nimenomaan tämä! -sivusta

• Anonyymi

Minulta minun ajatuksistani ei tarvitse kuin kysyä

• Anonyymi

Täyttä pskaa koko aloitus. Et usko tuota itsekään.

• Anonyymi

Mistä tiedät edes mitä paska on ja kenen pitäisi uskoa ja mitä

• Anonyymi

Onko hän varattu?

• Anonyymi

En tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä.

No ota yhteyttä ja kysy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ota yhteyttä ja kysy

En, koska se tieto ei muuttaisi toimintaani mitenkään. Lue ketju äläkä ehdottele tuollaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, koska se tieto ei muuttaisi toimintaani mitenkään. Lue ketju äläkä ehdottele tuollaista.

No ei siitä viisaammaksi tullut

• Anonyymi

Mistä minä voin tuota tietää jos en asiasta toiselta edes kysy ole kysynyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ota yhteyttä ja kysy

Kuinka ottaa yhteyttä jos ei edes ole yhteystietoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kukahan sä olet tai kuka luulet olevasi viitsisitkö ystävällisesti kertoa vai etkö uskalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei siitä viisaammaksi tullut

Viinasta juu ei siitä ainakaan viisaammaksi tule onko joku niin joskus väittänyt

• Anonyymi

Nimenomaan.
      Pelkkää spekulointia.

• Anonyymi

Aika paha jos ei tiedä, ei sille sitten voi mitään

• Anonyymi

Turhaa uhoamista ja ajatustesi säveltämää harhaa raukka parka.

• Anonyymi

Niin se on asian laita sinullakin kun annat näille miehen provokaatioille merkityksellisyyksiä sekä ennen kaikkea henkilöit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on asian laita sinullakin kun annat näille miehen provokaatioille merkityksellisyyksiä sekä ennen kaikkea henkilöit

En anna.
        Rakastan vain häntä.

• Anonyymi

Heräsin ja rupesin lukemaan palstaa. Aloittaja minä en uskalla enää tehdä aloitetta. Pelko että peräännyt ja päivien kiusaantunut olo sen jälkeen on syy sille.

• Anonyymi

En peräänny. Voit olla varma siitä. Luota.

• Anonyymi

Päivien kiusaantunut olo
        versus
        Mahdollinen loppuelämän rakkaus

Ei ole vaakakupissa tasan painot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivien kiusaantunut olo
        versus

Äsh muutaman päivän kiusaantuneisuus vs loppuelämän rakkaus, ei pitäisi tuottaa ongelmia valita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivien kiusaantunut olo
        versus

Eiiii. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Miksi pitäisi perääntyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivien kiusaantunut olo
        versus

Mielummin mahdolline loppuelämän rakkaus/onni mutta sekään ei kai ole mahdollista jos antaa pelon viedä voiton eikä näin ollen uskalla edes lähestyä kun pelkää että kuitenkin vain satuttaa toista usei näi sillon kun ei enään juurikaan itse itsestään välitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiiii. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ja mihinhän tämä vastaus on

• Anonyymi

Olet oikeessa.
      Jos 1. säikähtämisestä on kulunut vain alle vuosi
      2. säikky tietää nykyiset tunteesi

• Anonyymi

Ja tällä mahdollisesti tarkoitetaan mitä tai ketä

• Anonyymi

Laita viestiä vain

• Anonyymi

Pliiz. Älä laita. 💃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pliiz. Älä laita. 💃

Ei ehdi vasta, koska rytmi veressä.
        Solen schkiner 🦂🐤🛵🌝☀️

• Anonyymi

Kenelle ja minne ja miten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pliiz. Älä laita. 💃

Bilehileelle en laittaskaan varsinkaan enään tässä iässä mun ikänen bilehile varsinkin jos on lapsia tuskin on muuta kun jakorasia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ehdi vasta, koska rytmi veressä.
        Solen schkiner 🦂🐤🛵🌝☀️

Mihin pitäs vastata ja mitä ja miksi

• Anonyymi

Okei miksi sä olet ensin yhden ukon kans sitten sä pelästyt ja menet seuraavaan ukkoon tätä en tajua mutta olet mikä olet tämä saa minut sinulta katoamaan

• Anonyymi

Mistäs oot niin varma, että on mennyt toisiin ukkoihin? Nähnyt, kuullut, luullut?

• Anonyymi

Eiks tohon oo selitys että säikähti käytöstös. Ja se toinen taas kohtelee paremmim? Vaihtamalla paranee nääs!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks tohon oo selitys että säikähti käytöstös. Ja se toinen taas kohtelee paremmim? Vaihtamalla paranee nääs!

Näin 🎪

• Anonyymi

Ehkä sinun kannattaisi sukupuolta ym postiota kuin sukkaa anonyymilla keskustelupalstalla vaihtava aloituksia massapostaava mies tulla siihen tulokseen, että sinulla ei ole koskaan ollutkaan mitään kyseisen naisen kanssa ja mitä tulee jatkuvaan misogynistiseen fantasiaasi vaihtuvista miehistä, niin sekin ”taitaa” olla mielikuvituksen tuotosta

• Anonyymi

Etkö osannu miettä omaa osuutta tapahtumien kulkuun edes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs oot niin varma, että on mennyt toisiin ukkoihin? Nähnyt, kuullut, luullut?

Ukko on yleensä jo vanhempi mies kenties jopa varttunut herrasmies usein riippuu siitä naisten kohtelusta miestä miehiä kohtaan myöskin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nl eipä kuule nääs ai paran ainakaan jos ottaa samanlaisen kun edellinen oli onko mannet paennu tampereelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sinun kannattaisi sukupuolta ym postiota kuin sukkaa anonyymilla keskustelupalstalla vaihtava aloituksia massapostaava mies tulla siihen tulokseen, että sinulla ei ole koskaan ollutkaan mitään kyseisen naisen kanssa ja mitä tulee jatkuvaan misogynistiseen fantasiaasi vaihtuvista miehistä, niin sekin ”taitaa” olla mielikuvituksen tuotosta

Opitko koulussa edes tavaamaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opitko koulussa edes tavaamaan

🫢
        Opin lukemaan. Suomeksi.’

• Anonyymi

Pidemmässä tähtäimessä ajattelit että täydellinen välinpitämättömyys on ratkaisu? Ymmärrän tavallaan mitä haet takaa mutta ei tule toimimaan

• Anonyymi

Toiveissani olisi että se olisi sinun vuoro tehdä aloite... odotan! Aijotko yrittää? Ehkä mun pitää jotain yrittää jos et halua tehdä mutta ymmärräthän että minua jännittää joudun keräämään rohkeutta jne jne. Anteeksi että olen vähä tämmöinen mutta olen vähän epävarma kelpaanko sinulle ja edellinen yritys kun se mrni vähän mönkään sai mut enemmän epävarmaksi... Tiedät ainakin että rakastan sinua sen sinulle silloin kerroin...

• Anonyymi

Sen vaihtoehdon olemassaolon hyväksyn. En haluaisikaan ihmistä, joka aina olettaisi, että hänen perässään juostaisiin. Hän lähti tilanteestamme pois ja hän myös tekee paluun jos mitään välillämme enää meinaa tapahtuvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen vaihtoehdon olemassaolon hyväksyn. En haluaisikaan ihmistä, joka aina olettaisi, että hänen perässään juostaisiin. Hän lähti tilanteestamme pois ja hän myös tekee paluun jos mitään välillämme enää meinaa tapahtuvan.

Millainen tilanne teillä oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan ajattele mitään itsestään selvyytenä ajattelen vaan mitä kannattaisi tehdä enkä todellakaan tahallaan ole välinpitämätön vaan kaikki johtuu ujoudesta haluan että sen tiedät...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voit olettaa, että hän tietäisi mitä ajattelet, jos et tuo esiin ajatuksiasi? Minulla siis sama tilanne yhden miehen kanssa, mutta en ota yhteyttä koska en tiedä mitä hän ajattelee. Eli se on jumitilanne molemmin puolin.
        Se että kerrot täällä tunteesi, menee harakoille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla lähdin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voit olettaa, että hän tietäisi mitä ajattelet, jos et tuo esiin ajatuksiasi? Minulla siis sama tilanne yhden miehen kanssa, mutta en ota yhteyttä koska en tiedä mitä hän ajattelee. Eli se on jumitilanne molemmin puolin.
        Se että kerrot täällä tunteesi, menee harakoille

En ole tuuliviiri, hänellä ei ole mitään syytä olettaa, että tunteeni olisivat tehneet täyskäännöksen. Jos minä tyhjästä nyt lähestyisin häntä, tehdäkseni ajatukseni selviksi, se olisi perässä juoksemista, koska en ollut se tilanteesta poistunut. Minä en juokse perässä, enkä toivo tai oleta, että perässäni juostaisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tuuliviiri, hänellä ei ole mitään syytä olettaa, että tunteeni olisivat tehneet täyskäännöksen. Jos minä tyhjästä nyt lähestyisin häntä, tehdäkseni ajatukseni selviksi, se olisi perässä juoksemista, koska en ollut se tilanteesta poistunut. Minä en juokse perässä, enkä toivo tai oleta, että perässäni juostaisiin.

Sinähän juuri oletat että hän tulee sinun luoksesi. Olet ristiriitainen,suojamuurit ylhäällä oleva ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nuita inhottavia provosoivia viestejä kirjoittanut ja nyt vasta näin tämän viestin ja tartun siihen... Siis en tiedä onko minulle mutta kerron tilanteeni ja näinhän se meni.

Paljastin sinulle tunteeni töissä kun olimme kahden ja sanoit jotain että miksi pitää sanoa noin ja vastasin että tarkoitin sitä ja olin niin tunnekuohuissani ja jännittynyt etten enempää edes muista... Sitten kun rupesit sanomaan jotain että nyt menee vaikeaksi jne jne... Niin minulla rupesi paniikki iskemään ja kaikki ei mennytkään niinkuin suunnittelin ja ainakaan siihen mennessä en saanut vastakaikua ja sitten poistuin tilanteesta ja sanoin unohda koko juttu.

Tarkoitatko tuota tilannetta? Nyt kun mietin tarkemmin niin kyllä poistuin tilanteesta enkä enää edes kuunnellut mitä sinulla oli sanottavana... surin ja kaduin heti että ei ois pitäny ja jatklin töitäni. No jos sun mielestä pakenin niin miksi säikäytit ja käyttäydyit itse niin ärhäkästi? Luuletko että se oli helppoa?

Itse en ota sitä perässä juoksemisena jos sinä lähestyisit itse en vaan uskalla enää... Jos sulla on tunteita niin miksi reagoit silloin niin? Ei ainakaan lisää rohkeutta kysyä uudelleen... En tiedä miten sinä näit sen tilanteen mutta itse vähän säikähdin ja olin sen jälkeen varma että ei sinulla ole romanttisia tunteita ja halua seurustella kanssani vaikutit jopa vähän vihaiseltakin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpikaan ei juokse kummankaan perään niin lopputulos on pattitilanne. Sulla on erikoinen käsitys perässä juoksemisesta? Se että lähestyt häntä viestillä ei ole perässä juoksemista. Ja kyllä sinä tuossa rivien välistä vaikutat toivovan että toinen "nöyrtyy" edessäsi ja kertoo tunteistaan koska olet liian hyvä lähestymään häntä. Valtataistelut ei päädy hyvin. Sivustavain.

• Anonyymi

ISO. TYTTÖ🎈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole nuita inhottavia provosoivia viestejä kirjoittanut ja nyt vasta näin tämän viestin ja tartun siihen... Siis en tiedä onko minulle mutta kerron tilanteeni ja näinhän se meni.

Paljastin sinulle tunteeni töissä kun olimme kahden ja sanoit jotain että miksi pitää sanoa noin ja vastasin että tarkoitin sitä ja olin niin tunnekuohuissani ja jännittynyt etten enempää edes muista... Sitten kun rupesit sanomaan jotain että nyt menee vaikeaksi jne jne... Niin minulla rupesi paniikki iskemään ja kaikki ei mennytkään niinkuin suunnittelin ja ainakaan siihen mennessä en saanut vastakaikua ja sitten poistuin tilanteesta ja sanoin unohda koko juttu.

Tarkoitatko tuota tilannetta? Nyt kun mietin tarkemmin niin kyllä poistuin tilanteesta enkä enää edes kuunnellut mitä sinulla oli sanottavana... surin ja kaduin heti että ei ois pitäny ja jatklin töitäni. No jos sun mielestä pakenin niin miksi säikäytit ja käyttäydyit itse niin ärhäkästi? Luuletko että se oli helppoa?

Itse en ota sitä perässä juoksemisena jos sinä lähestyisit itse en vaan uskalla enää... Jos sulla on tunteita niin miksi reagoit silloin niin? Ei ainakaan lisää rohkeutta kysyä uudelleen... En tiedä miten sinä näit sen tilanteen mutta itse vähän säikähdin ja olin sen jälkeen varma että ei sinulla ole romanttisia tunteita ja halua seurustella kanssani vaikutit jopa vähän vihaiseltakin...

Töissä?
        Olet lapsellinen isolapsi.

• Anonyymi

Välinpitämättömyys ketä kohtaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiveissani olisi että se olisi sinun vuoro tehdä aloite... odotan! Aijotko yrittää? Ehkä mun pitää jotain yrittää jos et halua tehdä mutta ymmärräthän että minua jännittää joudun keräämään rohkeutta jne jne. Anteeksi että olen vähä tämmöinen mutta olen vähän epävarma kelpaanko sinulle ja edellinen yritys kun se mrni vähän mönkään sai mut enemmän epävarmaksi... Tiedät ainakin että rakastan sinua sen sinulle silloin kerroin...

Et ääneen ainakaan voi olla että kenties mietit ilmeestäsi päätellen ainakin näytit yllättyneen iloiselta syytä en tiedä miksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epävarma sä olet turhaan ainakaan tuosta syystä minua sinun ei tarvitse ainakaan jännittää rohkeutta lähestyä mua sun ei ainakaan sitä varten tarvitse rohkeutta kerätä ja muutoin si taas voi ihan vai tutustumalla toiseen saada itselleen kenties rohkeutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaatko jättää hänet rauhaan jos näin ei tapahdu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan ajattele mitään itsestään selvyytenä ajattelen vaan mitä kannattaisi tehdä enkä todellakaan tahallaan ole välinpitämätön vaan kaikki johtuu ujoudesta haluan että sen tiedät...

Vaikuttas tämän kirjoituksen perusteella että sä et osaa edes ajatella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ujo vai oletko vain patalaiska syöttösika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä varmaan jos hän edes pystyy kävelemään jos on puhe siitä miehenkuvatuksesta ketä voisin olettaa tässä tekstissä tarkoitettavan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän juuri oletat että hän tulee sinun luoksesi. Olet ristiriitainen,suojamuurit ylhäällä oleva ihminen.

Mä en oleta korkeintaan toivon että hän uskaltaisi tulla luokseni ristriitainen olen syystä koska kysymyllä henkilökohtaisesti kasvotusten selvinnee paremmin suojamuurit mulla on siksi etten itse ole ainakaan se joka toista satuttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menee jo selittelyksi suurelta osin tämä teksti sisältänee enämpi valheita kun totuuksia yhtään mistään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpikaan ei juokse kummankaan perään niin lopputulos on pattitilanne. Sulla on erikoinen käsitys perässä juoksemisesta? Se että lähestyt häntä viestillä ei ole perässä juoksemista. Ja kyllä sinä tuossa rivien välistä vaikutat toivovan että toinen "nöyrtyy" edessäsi ja kertoo tunteistaan koska olet liian hyvä lähestymään häntä. Valtataistelut ei päädy hyvin. Sivustavain.

Mun edessä ei tarvitse nöyrtyä koska en ole nöyrä palvelija itsekään enkä mä pidä itse itseäni edes hyvänä muussa kun työssäni muutoin olen omasta mielestäni välttävä suoriutuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä?
        Olet lapsellinen isolapsi.

Mieleltäni olen kukn viisitoista vuotuas läpsi mutta käytökseltäni koitan olla vähintäänkin jollain tavalla kohtelias muita kohtaan kuulunee aikuismaiseen käytökseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mon Cherie!
        En minäkään!
        Pyöräilet niin kovin nopeasti.

• Anonyymi

No etpä sitä ole viljellyt vuosien yhteiselossa. En ole saanut kuulla.

• Anonyymi

Viljellyt mitä sana jota tarkoittanet lienee rakastan sinua

• Anonyymi

Enpä tiedä antaako aloittaja tahallaan itsestään huonon kuvan vai tarkoituksella. Onko tarkoituksena tulla esiin ylemmyydentuntoisena pskiaisena, joka ottaa asiakseen vaatia toiselta haluamansa tulematta itse vastaan? Onko tosiaan kyse näin kyynisestä vallankäytöstä?

• Anonyymi

Annan tahallani ja tarkoituksella huonon kuvan sellaisille ihmisille, jotka pitävät huonona sitä jos heidän perässään ei juosta aivottomina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan tahallani ja tarkoituksella huonon kuvan sellaisille ihmisille, jotka pitävät huonona sitä jos heidän perässään ei juosta aivottomina.

Sinä siis pidät sitä kaipauksen kohdetta aivottomana? Kuulostaa sille et egoa on loukattu tässä syvästi. Et sinä häntä halua vaan egon pönkityksen sillä et hän tulisi anelemaan. Et välitä hänestä tarpeeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko noin 10 vuotta vanhempi? Sivusta

• Anonyymi

Kyynistä vallankäyttöä anonyymilla keskustelupalstalla. Mitähän hittoa ihmiset oikein kelaa kun ne eläytyy näihin trollauksiin, on psykologisesti kiinnostava kysymys, onko tämä ikäänkuin jotain tunnenarkomaniaa vai mitä. Niin tai näin, alussa mainitut sanavalinnat on aika red flag😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä siis pidät sitä kaipauksen kohdetta aivottomana? Kuulostaa sille et egoa on loukattu tässä syvästi. Et sinä häntä halua vaan egon pönkityksen sillä et hän tulisi anelemaan. Et välitä hänestä tarpeeksi.

Just näin on. Kas kun ymmärrät. 😁

• Anonyymi

Mistä tuota tietää kun tiedä edes kuka on aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivoton kana on kaikista vittumaisin kaakattaja haukkuu muita näiden tekemättömyydestä eikä tajua että todellisuudessa on itse se joka ei tee mitään tai edes yritä tehdä mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenenkä egoa muka pitäs pönkittää ei mun ainakaan ei mulla edes ole moista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko noin 10 vuotta vanhempi? Sivusta

Mistä toisen iän voi tietää jos ei ole tältä sitä edes kysynyt tai hän ei itse ole sanonut todellista ikäänsä edes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyynistä vallankäyttöä anonyymilla keskustelupalstalla. Mitähän hittoa ihmiset oikein kelaa kun ne eläytyy näihin trollauksiin, on psykologisesti kiinnostava kysymys, onko tämä ikäänkuin jotain tunnenarkomaniaa vai mitä. Niin tai näin, alussa mainitut sanavalinnat on aika red flag😬

Kuinka täällä voi käyttää minkäänlaista valtaa mihinkään asiaan liittyen nykyisin kun puhelinlinjoissa ei edes ole lankoja joissa roikkua kui apina konsanaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin on. Kas kun ymmärrät. 😁

Mutta ymmärsikö hän että tarkoitit häntä itseään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ymmärsikö hän että tarkoitit häntä itseään

Ihan tosissaan, voisiko noi ennakkoluulot heittää jo menemään? Tuntuu, että niiden takia kaikki menee pieleen...

• Anonyymi

Kohtuullinen muistutus, jos haetaan yhteistä loppuelämää.

• Anonyymi

Jos?

Mutta me emme hae yhteistä elämää.
        Ymmärsitkö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos?

Mutta me emme hae yhteistä elämää.
        Ymmärsitkö?

Oletko aloittaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko aloittaja?

Tuo ei ollut aloittaja. Minä pyrin pysyvään suhteeseen. t:aloittaja

• Anonyymi

Syyllistävä ja manipuloiva sävy aina tämäntyyppisissä viesteissä, olivat ajatukset sitten aitoja tai keksittyjä

• Anonyymi

Realistinen ja tapahtuneet asiat suoraan toteava viesti voi kuulostaa syyllistävältä ja manipuloivalta, jos on kyseessä on henkilö, joka potee syyllisyyttä jostain ja on haluton kantamaan vastuuta tekemisistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Realistinen ja tapahtuneet asiat suoraan toteava viesti voi kuulostaa syyllistävältä ja manipuloivalta, jos on kyseessä on henkilö, joka potee syyllisyyttä jostain ja on haluton kantamaan vastuuta tekemisistään.

Onnea valitsemallasi tiellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos paljon! Toivon sitä samaa takaisin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se siltä kuulostaa ihan näin sivustakin. Vaikuttaisi siltä, ettei kumpikaan teistä taida menettää yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se siltä kuulostaa ihan näin sivustakin. Vaikuttaisi siltä, ettei kumpikaan teistä taida menettää yhtään mitään.

Joo ei taida olla toisilleen tarkoitettu tämä pari.

• Anonyymi

Minusta näissä on aina kyse yhden ja saman äijän mielikuvitusleikeistä, on niin suuren suuria tunteita ja draamankaaria että fiksumpi tajuaa nauraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Ei. Hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin mitä tällaiseen lie edes voisi muuta vastata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mitään menetettävää jos kokee ettei ole mitään saavutettavaakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät mitä paria tällä tarkoitetaan edes

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Ei. Hyvä niin.

Onko päätös varma itsesi osalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät mitä paria tällä tarkoitetaan edes

Pari, jonka toisena osapuolena on aloittaja.

• Anonyymi

Voidaanko vähintään olettaa, että "säikähtänyt" tietää tilanteen/asian laidan.

• Anonyymi

Tuskin tietää.

• Anonyymi

Toivon mukaan kenties

• Anonyymi

Tavallaan noinkin, mutta saatan kaivata varmistusta siihen ettei kyse ollut puoleltasi jostain hetkellisestä heikkoudesta vaan vakavammasta.

• Anonyymi

Minkä suhteen

• Anonyymi

En säikähtänyt, ei vaan kiinnosta enää, siitä hiljaisuus.

• Anonyymi

Sinun elämäntehtäväsi vaikuttaa olevan pyrkiä aiheuttamaan ihmisille sydänsuruja. Käyt huutelemassa negatiivisia asioita eri ketjuihin - eikö löytyisi parempaa ajankulua tähän rajalliseen elämääsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun elämäntehtäväsi vaikuttaa olevan pyrkiä aiheuttamaan ihmisille sydänsuruja. Käyt huutelemassa negatiivisia asioita eri ketjuihin - eikö löytyisi parempaa ajankulua tähän rajalliseen elämääsi?

Tämä on varmaan se sama huutaja, joka huutelee niinikään joka ketjussa että omit täällä muiden tunteita, olet harhoissa ym ym, mutta silti itse kuvittelee vaikuttavansa juuri jonkun tietyn kahden ihmisen väleihin kommentoimalla näitä

• Anonyymi

Se on ok. Jatketaan näin. Sivusta

• Anonyymi

Minullakin on tapana selailla ikävä-palstaa kertomassa ketjuissa etten ole kiinnostunut. Minäpä olenkin itselleen valehtelun maailmanmestari vuodelta 2013.

• Anonyymi

Ketä ei kiinnosta mikä tai kuka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä helpostikin kai mu en ole epätoivonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on varmaan se sama huutaja, joka huutelee niinikään joka ketjussa että omit täällä muiden tunteita, olet harhoissa ym ym, mutta silti itse kuvittelee vaikuttavansa juuri jonkun tietyn kahden ihmisen väleihin kommentoimalla näitä

Mahtanee syyllistyä tuohon itse mistä tuota tietää jos ei hän ole rehellinen edes itselleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullakin on tapana selailla ikävä-palstaa kertomassa ketjuissa etten ole kiinnostunut. Minäpä olenkin itselleen valehtelun maailmanmestari vuodelta 2013.

Saattaa jopa olla että kenties olisit tuossa paras vieläkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ikuinen elämä.

• Anonyymi

Sitten tuossa tapauksessa se en ainakaan ole minä

• Anonyymi

Meillä on hiljaista, koska hän säikähti tunteitani. Olen hänelle liikaa..

• Anonyymi

Tuo kertoo vain siitä, että hänenkin tunteensa ovat vahvat. Tuntuvat välillä liiankin vahvoilta.

• Anonyymi

Rallimieskö?

• Anonyymi

Ei vaan merimies.

• Anonyymi

Kivat, Sulle, kultasormi.
      Olet miettinyt asioita.
      Luusin. ?!?

• Anonyymi

Otaa sinä yhteyttä koska se jäi sinun vuoroon viestit jooko

• Anonyymi

Kovasti tahtoisin laittaa viestiä ja kysyä kuulumisia, mutta viimeisestä yhteydenpidosta on kauan. Se on merkki siitä, että hänellä uudet tuulet puhaltaa ja tarjontaa riittää. Niinpä en halua olla häiriöksi, vaan jatkan elämääni rämpien päivän kerralla kaipuunsuossa. Hän laittaa itse, jos tahtoo olla tekemisissä. - Oletettavasti sivusta tämä

• Anonyymi

Turha yrittää täällä vaikuttaa toisiin. Jos se toinen tietäisi sun tunteista, olisitte varmaan jo yhdessä.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4862
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3523
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1548
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      40
      1413
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1312
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1108
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1027
    Aihe