Tajusin että se sinä olit se jonka kanssa en pelännyt. Mun olo on ihan murtunut nyt.
Nyt iski ahdistus
31
1451
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko yrittänyt korjata asiaa?
- Anonyymi
Se on liian myöhäistä jo.
- Anonyymi
Kerro lisää.
- Anonyymi
Mitä kertomista siinä on. En välitä tänne kertoa. Luin eilen ekan viestin täältä tähän joka koski jotenkin housuun pissimistä. Eiköhän se kerro kuinka täällä voi jakaa tuntemuksia.
- Anonyymi
Liian myöhäistä nyt. Ihan uusi on kaivattuni.
- Anonyymi
Kiva kuulla. Ei se siltikään minun tunteita poista tämä ei ole ikävä palstalla edes.
- Anonyymi
Minäkin oin tajunnut että sitä naista rakastin, luotin häneen ja jälkeenpöin ajateltuna olin onnellinen mutta silloin pidin sitä itsestäänselvyytenä 😔😵
- Anonyymi
Hyh hyh :/ ei saa pitää ketään itsestäänselvyytenä, sillä kukaanhan ei sitä ole. Milloin tahansa voi menettää jonkun rakkaan ja ajatteletko silloin samoin? Että yhdentekevä juttu? Itsestäänselvyys, joten mitä tuosta välittämään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyh hyh :/ ei saa pitää ketään itsestäänselvyytenä, sillä kukaanhan ei sitä ole. Milloin tahansa voi menettää jonkun rakkaan ja ajatteletko silloin samoin? Että yhdentekevä juttu? Itsestäänselvyys, joten mitä tuosta välittämään?
Ei mutta en ottanut häntä tarpeeksi huomioon jne 😔😵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta en ottanut häntä tarpeeksi huomioon jne 😔😵
Siitä voi ottaa opiksi. Pyydä anteeksi, jos pystyt. Se on vähintä, mitä voit tehdä. Ja käy uudelleen asioita mielessäsi, niin osaat arvostaa seuraavaa suhdettasi paremmin.
- Anonyymi
Mennyt on mennyttä. Joskus vaan ne ajatukset iskee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennyt on mennyttä. Joskus vaan ne ajatukset iskee.
Joo ei sitä ihan niin vaan anteeksi pyydellä. Jos tietää edes tehneensä väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei sitä ihan niin vaan anteeksi pyydellä. Jos tietää edes tehneensä väärin.
Niin ja se liittyy aloitukseen kuinka? Onko teidän jotenkin vaikea ymmärtää että nää ei olekaan tarkoitettu teille välttämättä?
- Anonyymi
No joo, en ole äitisi enkä isäsi enkä terapeuttisi. Olisin halunnut rakkaussuhteen sinuun. Etsi joku muu!
- Anonyymi
Meillä oli rakkaus suhde. Eikä ole kysymys mistään tuollaisesta hänen kanssaan uskaltasin tehdä asioita joita en tekisi kenenkään muun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä oli rakkaus suhde. Eikä ole kysymys mistään tuollaisesta hänen kanssaan uskaltasin tehdä asioita joita en tekisi kenenkään muun kanssa.
Ai sängyssä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sängyssä?
Eikun elämässä ylipäätään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sängyssä?
Mutta kun lueskelin näitä vastauksia. Ja mietin asiaa sisimmässäni ymmärrän että tämä oli hetken mielenhäiriö en enää tunne näin. Enhän ole koskaan saanut häneltä mitään oikeaa tukea ja turvaa. Se oli jotain mitä olin vain mielestäni kaunistelut ja kuvitellut. Todellisuudessa hän kohteli minua alarvoisesti. Eli tämän käsittely auttoi ymmärtämään.
- Anonyymi
Toivottavasti hän ei enää katsokaan sinuun.
- Anonyymi
Miksi muka? Minä ole hänelle mitään tehnyt.
Minä taasen pelkäsin omia tunteitani, kaikista eniten.
- Anonyymi
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...........
- Anonyymi
Joo mull on ne kaikki täällä just nyt, täytyy käydä pehkuun.
- Anonyymi
Kiva. Hyvää yötä
- Anonyymi
Hyvä että hänellä on nyt mahdollisuus löytää rinnalleen joku joka arvostaa eikä pidä itsestäänselvyytenä.
- Anonyymi
En todellakaan tiedä kenestä luulet puhuvasi? Teetkö oman aloituksen kiitos.
- Anonyymi
Miksi ette mene hoitoon? Puhutte täällä kuin tuntisitte ilman ainuttakaan tunnistetta koko viestissä. Ootte ihan hulluja kaikki. Ei täällä voi mitään kirjoittaa.
- Anonyymi
Huoleton on hevoseton poika..
- Anonyymi
Päteekö sama tyttöihin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029