Nyt iski ahdistus

Anonyymi-ap

Tajusin että se sinä olit se jonka kanssa en pelännyt. Mun olo on ihan murtunut nyt.

30

1373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko yrittänyt korjata asiaa?

      • Anonyymi

        Se on liian myöhäistä jo.


    • Anonyymi

      Kerro lisää.

      • Anonyymi

        Mitä kertomista siinä on. En välitä tänne kertoa. Luin eilen ekan viestin täältä tähän joka koski jotenkin housuun pissimistä. Eiköhän se kerro kuinka täällä voi jakaa tuntemuksia.


    • Anonyymi

      Liian myöhäistä nyt. Ihan uusi on kaivattuni.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla. Ei se siltikään minun tunteita poista tämä ei ole ikävä palstalla edes.


    • Anonyymi

      Minäkin oin tajunnut että sitä naista rakastin, luotin häneen ja jälkeenpöin ajateltuna olin onnellinen mutta silloin pidin sitä itsestäänselvyytenä 😔😵

      • Anonyymi

        Hyh hyh :/ ei saa pitää ketään itsestäänselvyytenä, sillä kukaanhan ei sitä ole. Milloin tahansa voi menettää jonkun rakkaan ja ajatteletko silloin samoin? Että yhdentekevä juttu? Itsestäänselvyys, joten mitä tuosta välittämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyh hyh :/ ei saa pitää ketään itsestäänselvyytenä, sillä kukaanhan ei sitä ole. Milloin tahansa voi menettää jonkun rakkaan ja ajatteletko silloin samoin? Että yhdentekevä juttu? Itsestäänselvyys, joten mitä tuosta välittämään?

        Ei mutta en ottanut häntä tarpeeksi huomioon jne 😔😵


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta en ottanut häntä tarpeeksi huomioon jne 😔😵

        Siitä voi ottaa opiksi. Pyydä anteeksi, jos pystyt. Se on vähintä, mitä voit tehdä. Ja käy uudelleen asioita mielessäsi, niin osaat arvostaa seuraavaa suhdettasi paremmin.


      • Anonyymi

        Mennyt on mennyttä. Joskus vaan ne ajatukset iskee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mennyt on mennyttä. Joskus vaan ne ajatukset iskee.

        Joo ei sitä ihan niin vaan anteeksi pyydellä. Jos tietää edes tehneensä väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei sitä ihan niin vaan anteeksi pyydellä. Jos tietää edes tehneensä väärin.

        Niin ja se liittyy aloitukseen kuinka? Onko teidän jotenkin vaikea ymmärtää että nää ei olekaan tarkoitettu teille välttämättä?


    • Anonyymi

      No joo, en ole äitisi enkä isäsi enkä terapeuttisi. Olisin halunnut rakkaussuhteen sinuun. Etsi joku muu!

      • Anonyymi

        Meillä oli rakkaus suhde. Eikä ole kysymys mistään tuollaisesta hänen kanssaan uskaltasin tehdä asioita joita en tekisi kenenkään muun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oli rakkaus suhde. Eikä ole kysymys mistään tuollaisesta hänen kanssaan uskaltasin tehdä asioita joita en tekisi kenenkään muun kanssa.

        Ai sängyssä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sängyssä?

        Eikun elämässä ylipäätään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sängyssä?

        Mutta kun lueskelin näitä vastauksia. Ja mietin asiaa sisimmässäni ymmärrän että tämä oli hetken mielenhäiriö en enää tunne näin. Enhän ole koskaan saanut häneltä mitään oikeaa tukea ja turvaa. Se oli jotain mitä olin vain mielestäni kaunistelut ja kuvitellut. Todellisuudessa hän kohteli minua alarvoisesti. Eli tämän käsittely auttoi ymmärtämään.


    • Anonyymi

      Toivottavasti hän ei enää katsokaan sinuun.

      • Anonyymi

        Miksi muka? Minä ole hänelle mitään tehnyt.


    • Minä taasen pelkäsin omia tunteitani, kaikista eniten.

      • Anonyymi

        AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...........


    • Anonyymi

      Joo mull on ne kaikki täällä just nyt, täytyy käydä pehkuun.

      • Anonyymi

        Kiva. Hyvää yötä


    • Anonyymi

      Hyvä että hänellä on nyt mahdollisuus löytää rinnalleen joku joka arvostaa eikä pidä itsestäänselvyytenä.

      • Anonyymi

        En todellakaan tiedä kenestä luulet puhuvasi? Teetkö oman aloituksen kiitos.


      • Anonyymi

        Miksi ette mene hoitoon? Puhutte täällä kuin tuntisitte ilman ainuttakaan tunnistetta koko viestissä. Ootte ihan hulluja kaikki. Ei täällä voi mitään kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Huoleton on hevoseton poika..

      • Anonyymi

        Päteekö sama tyttöihin?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe