Tämä liekki vain

Anonyymi-ap

On ja pysyy. Palaa sisällä jossain. Näkee toisen vaikka ei näekään. Tuntee ja tietää.

137

2320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näinhän se on. Ei kaikkien kohdalla, mutta ainakin itselläni kuten myös sulla näköjään.

• Anonyymi

Sinä siis tunnet sen saman? Etkö saanut unta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun vasta heräsin. Ja tunnen kyllä tuollaista tunnetta, joka kohdistuu vain yhteen naiseen. Ei ole ollut samanlaista tunnetta vielä koskaan aiemmin, vaikkakin sitä muistuttavia kylläkin, muttei ikinä näin voimakkaasti. No, tämä olikin aivan eri tasolla, tämä rakastumiseni häneen, kuin kehenkään toiseen tätä ennen. Nyt en häntä enää saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun vasta heräsin. Ja tunnen kyllä tuollaista tunnetta, joka kohdistuu vain yhteen naiseen. Ei ole ollut samanlaista tunnetta vielä koskaan aiemmin, vaikkakin sitä muistuttavia kylläkin, muttei ikinä näin voimakkaasti. No, tämä olikin aivan eri tasolla, tämä rakastumiseni häneen, kuin kehenkään toiseen tätä ennen. Nyt en häntä enää saa.

Kohtasitte täällä palstalla vai oikeassa elämässä? Miksi et saisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohdattiin oikeassa elämässä. Hän on jo toisen kanssa. Siksi en saa häntä enkä siksi voi edes yrittää. Ei minusta ole menemään kenenkään elämään yrittää vaikuttamaan, jos tiedän olevan varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalla? Et kai oikeasti kuvittele että täällä syntyy jotain tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohdattiin oikeassa elämässä. Hän on jo toisen kanssa. Siksi en saa häntä enkä siksi voi edes yrittää. Ei minusta ole menemään kenenkään elämään yrittää vaikuttamaan, jos tiedän olevan varattu.

Milloin te näitte viimeisimmän kerran?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi syntyä tai olla syntymättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tässä viitsi sitä kertoa, ettei hänelle tulisi mitään ongelmia, vaikkakaan en usko hänen/heidän käyvän täällä, mutta kaiken varalta olen mieluummin sanomatta. Miksi se sinua kiinnostaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tässä viitsi sitä kertoa, ettei hänelle tulisi mitään ongelmia, vaikkakaan en usko hänen/heidän käyvän täällä, mutta kaiken varalta olen mieluummin sanomatta. Miksi se sinua kiinnostaa?

Kysyin vain uteliaisuudesta. Itse jo kaivannut pidempään miestä joka voi luulla minun olevan varattu vaikka en ole. Meidän näkemisestä on jo pidempi aika tai silloin kun vielä katseltiin toisiamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyin vain uteliaisuudesta. Itse jo kaivannut pidempään miestä joka voi luulla minun olevan varattu vaikka en ole. Meidän näkemisestä on jo pidempi aika tai silloin kun vielä katseltiin toisiamme.

"kun vielä katseltiin toisiamme" sinä toissavuoden nainen todellakin pidät palstaa pystyssä yksin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kun vielä katseltiin toisiamme" sinä toissavuoden nainen todellakin pidät palstaa pystyssä yksin!

En tunnista tuosta itseäni. Näin viimeksi hänet alle vuosi sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekö on se kehen liekkisi palaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Se palaa johonkin muuhun jota en ole tavannut ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaiseen aitoon ja sydämelliseen ihmiseen. On vain niin uskomatonta kaikki tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieman alle vuosi siitä on :/ ja koko sen ajan olen ikävöinyt häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hieman alle vuosi siitä on :/ ja koko sen ajan olen ikävöinyt häntä.

Missä näit minut silloin? Katsoinko kohti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hän luulee sinun olevan varattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos luulisi. En voi tietää tuli vain sellainen olo kun ei vain sitten tapahtunutkaan mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä näit minut silloin? Katsoinko kohti?

Mistä mä tiedän, että just sinä olisit hän? Vastaan tuohon, kun vastaat ensin tähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä mä tiedän, että just sinä olisit hän? Vastaan tuohon, kun vastaat ensin tähän.

En minäkään tiedä oletko juuri hän. Siksi kysyinkin missä näit tai oliko se poikkeava siitä missä yleensä nähtiin? Katsoinko silloin kohti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään tiedä oletko juuri hän. Siksi kysyinkin missä näit tai oliko se poikkeava siitä missä yleensä nähtiin? Katsoinko silloin kohti?

Hän katsoi kohti, mutta myös ohikin. Välttelevästi siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän katsoi kohti, mutta myös ohikin. Välttelevästi siis.

Oliko siellä missä nähtiin vai jossain muualla se alle vuosi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko siellä missä nähtiin vai jossain muualla se alle vuosi?

Siellä missä nähtiin. Siellä missä oltiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä missä nähtiin. Siellä missä oltiin.

Yleensä siellä missä ollaan nähty useasti? Enemmän kuin kahdesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä siellä missä ollaan nähty useasti? Enemmän kuin kahdesti?

Paljon useammin kuin kahdesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon useammin kuin kahdesti.

Näinpä. Jospa löytyy hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. Jospa löytyy hän.

Ei löydy. Silti pitää ajoittain palstailla, joskin nykyään enää harvemmin kuin vielä muutama viikko sitten, mutta siltikin tänne on silloin tällöin palattava hieman tutkiskelemaan, jos sittenkin olisi mulle jotain, vaikka tiedänkin sen olevan vain pelkkää toiveajattelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei löydy. Silti pitää ajoittain palstailla, joskin nykyään enää harvemmin kuin vielä muutama viikko sitten, mutta siltikin tänne on silloin tällöin palattava hieman tutkiskelemaan, jos sittenkin olisi mulle jotain, vaikka tiedänkin sen olevan vain pelkkää toiveajattelua.

Jos ei muuta niin minut täältä löytää. En tosin voi antaa sitä samaa mitä häneltä haet mutta jotain ainakin. Sanoja ehkä ajatuksia. Tunteenpuuskia kaipaudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei muuta niin minut täältä löytää. En tosin voi antaa sitä samaa mitä häneltä haet mutta jotain ainakin. Sanoja ehkä ajatuksia. Tunteenpuuskia kaipaudesta.

Niitä tunteenpuuskia mulla on omasta takaa pitkin päivää ihan joka päivä. Enkä mä enää tunnistaisi sua täältä, jos tulisikin hetki, jolloin tahtoisin jotain ajatusta vaihtaa just sinun kanssasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä tunteenpuuskia mulla on omasta takaa pitkin päivää ihan joka päivä. Enkä mä enää tunnistaisi sua täältä, jos tulisikin hetki, jolloin tahtoisin jotain ajatusta vaihtaa just sinun kanssasi.

Pääasia että vain purkaa niitä tunteenpuuskia jos sille tuntuu. Jos löydän niin jaan omani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia että vain purkaa niitä tunteenpuuskia jos sille tuntuu. Jos löydän niin jaan omani.

No mähän oisin täällä lähes joka hetken vuorokaudesta, jos alkaisin purkamaan tuntojani tänne. Yritän käsitellä niitä yksin omassa päässäni. Toivon, että jään henkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mähän oisin täällä lähes joka hetken vuorokaudesta, jos alkaisin purkamaan tuntojani tänne. Yritän käsitellä niitä yksin omassa päässäni. Toivon, että jään henkiin.

Joskus tämä on ainoa paikka niitä purkaa. Toivo löytää juuri hänet niitä lukemassa. Tunteita tunnet samalla tavalla kanssani vaikka ei ollakaan juuri ne tietyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus tämä on ainoa paikka niitä purkaa. Toivo löytää juuri hänet niitä lukemassa. Tunteita tunnet samalla tavalla kanssani vaikka ei ollakaan juuri ne tietyt.

Joo, en viitsi rasittaa läheisiäni tämän takia. Muutenkin oon tottunut käsittelemään asiat aina itsekseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, en viitsi rasittaa läheisiäni tämän takia. Muutenkin oon tottunut käsittelemään asiat aina itsekseni.

Käsittelen minäkin itsekseni. Nämä asiat mitä tänne kerron on oma asia erikseen. Minä silti tunnen kaiken ja en pääse siitä kaipauksesta eroon joten koen sen helpommaksi kertoa tänne hänelle jos sattuisi lukemaan ja vastaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittelen minäkin itsekseni. Nämä asiat mitä tänne kerron on oma asia erikseen. Minä silti tunnen kaiken ja en pääse siitä kaipauksesta eroon joten koen sen helpommaksi kertoa tänne hänelle jos sattuisi lukemaan ja vastaamaan.

Mulla vähän sama juttu, mutten usko hänen lukevan täällä. Toive elää kuitenkin, on se vain jännä juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla vähän sama juttu, mutten usko hänen lukevan täällä. Toive elää kuitenkin, on se vain jännä juttu.

En minäkään oikein usko hänen olevan täällä. Joskus sain sellaisia kommentteja kuin häneltä mutta monella voi olla sama tilanne. En oikein tiedä välillä kaipaan paljon ja välillä vähemmän. Nyt tuo liekkikaipuu sotkee ajatuksia. Normaalisti en tekisi aloituksia täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään oikein usko hänen olevan täällä. Joskus sain sellaisia kommentteja kuin häneltä mutta monella voi olla sama tilanne. En oikein tiedä välillä kaipaan paljon ja välillä vähemmän. Nyt tuo liekkikaipuu sotkee ajatuksia. Normaalisti en tekisi aloituksia täällä.

Tunnenkohan vain minä tämän kaipuun vai tunteeko tämä kaipuun kohde sitä samalla tavalla. Sitäkin mietin onko nämä tunteet ja ajatukset vain minulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi liekkikaipuu sotkee sua? Itselläni on ollut tuo kaksoisliekkituntemus hänen kanssaan. Se ei sotke mua, mutta sen tunteminen yhäkin sotkee hieman ajatuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnenkohan vain minä tämän kaipuun vai tunteeko tämä kaipuun kohde sitä samalla tavalla. Sitäkin mietin onko nämä tunteet ja ajatukset vain minulla.

Tätä ajattelen joskus itsekin, mutta yleensä tulen siihen tulokseen, että ne ovat vain mulla itselläni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi liekkikaipuu sotkee sua? Itselläni on ollut tuo kaksoisliekkituntemus hänen kanssaan. Se ei sotke mua, mutta sen tunteminen yhäkin sotkee hieman ajatuksia.

Sotkee vain ajatukset ja saa tekemään ja ajattelemaan asioita mitä ei normaalisti ajattele. Saa vain ajatukset häneen mikä sitten lopettaa kokonaan sen kaivatun ajattelun jota olen nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä ajattelen joskus itsekin, mutta yleensä tulen siihen tulokseen, että ne ovat vain mulla itselläni.

Ehkä niin. En vain tiedä yhtään onko vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sotkee vain ajatukset ja saa tekemään ja ajattelemaan asioita mitä ei normaalisti ajattele. Saa vain ajatukset häneen mikä sitten lopettaa kokonaan sen kaivatun ajattelun jota olen nähnyt.

Niin kuin esimerkiksi tekemään mitä? Tai ajattelemaan millä tavalla eri tavalla? Tarkennatko, kun yritän saada sun ajatuksesta kiinni, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä niin. En vain tiedä yhtään onko vai ei.

Et voi kysyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kuin esimerkiksi tekemään mitä? Tai ajattelemaan millä tavalla eri tavalla? Tarkennatko, kun yritän saada sun ajatuksesta kiinni, kiitos.

Kirjoittamaan täällä hänelle. Ajattelemaan häntä enemmän toisin kuin sitä jonka olen nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi kysyä?

Voin kysyä jos hän on täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittamaan täällä hänelle. Ajattelemaan häntä enemmän toisin kuin sitä jonka olen nähnyt.

Rakastavammin? Läheisemmin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastavammin? Läheisemmin?

Läheisemmin luultavasti. Mielikuvitus heittää päin naamaa kaikkea mutta se ei ole se mikä on se oikea tilanne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin kysyä jos hän on täällä.

No mites sitä sen sit saa selville, onko täällä? Ehkä selvin tuntomerkein jättäen tuon kysymyksen hän, tunteeko saman kuin sinä. Kokeile. Tiedä, vaikka kävis hyvin 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mites sitä sen sit saa selville, onko täällä? Ehkä selvin tuntomerkein jättäen tuon kysymyksen hän, tunteeko saman kuin sinä. Kokeile. Tiedä, vaikka kävis hyvin 👍

Jos tunnistan hänet tai hän tunnistaa minut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Läheisemmin luultavasti. Mielikuvitus heittää päin naamaa kaikkea mutta se ei ole se mikä on se oikea tilanne.

Niin joo, ymmärrän. Mullakin mielikuvitus tekee tepposiaan ajoittain, kunnes se todellisuus ja ikävä palauttaa sujuvasti maan pinnalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin joo, ymmärrän. Mullakin mielikuvitus tekee tepposiaan ajoittain, kunnes se todellisuus ja ikävä palauttaa sujuvasti maan pinnalle.

Hän on kyllä tuntenut jotain ja joskus ainakin ajatellut minuakin enemmän. Joskus taas tuntui ettei tuntenut enää minua kohtaan mitään tai ei tarvinnut tuntea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on kyllä tuntenut jotain ja joskus ainakin ajatellut minuakin enemmän. Joskus taas tuntui ettei tuntenut enää minua kohtaan mitään tai ei tarvinnut tuntea.

Tuli vain olo oliko hänellä lopulta mitään tuntemusta minua kohtaan vai oliko se vain minun ajatusten myötäilemistä. Ei halunnut tuottaa minulle pahaa mieltä kun tunsin enemmän ja kuvittelin meille enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On selvästikin tuntenut, koska sulla on tuo käsitys jäänyt. Ei se siihen itsestään ole tullut. Eli molemminpuolista hyvinkin ja ilmeisen paljon myös. Hmm, kuulostaa vakavalta ja ymmärrän tuon tuskan, minkä kanssa taistelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tunnistan hänet tai hän tunnistaa minut.

No sehän jää sitten vain odotettavaksi, huomaako kumpikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On selvästikin tuntenut, koska sulla on tuo käsitys jäänyt. Ei se siihen itsestään ole tullut. Eli molemminpuolista hyvinkin ja ilmeisen paljon myös. Hmm, kuulostaa vakavalta ja ymmärrän tuon tuskan, minkä kanssa taistelet.

Mutta ei koko aikaa. Sanoi ettei tarvitse enää minua tai tuntea minua kohtaan mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sehän jää sitten vain odotettavaksi, huomaako kumpikaan.

Ehkä se oli vain sitä ajatusten myötäilemistä. Kuvittelin enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se oli vain sitä ajatusten myötäilemistä. Kuvittelin enemmän.

Ei sitä vielä voi tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei koko aikaa. Sanoi ettei tarvitse enää minua tai tuntea minua kohtaan mitään.

Okei, toi pistää kyllä mietityttämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä vielä voi tietää.

Hän sanoi ettei tuntisi samaa tai ehkä ajatukseni eivät ole totta kun aloin itsekin epäilemään omia ajatuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, toi pistää kyllä mietityttämään.

Hänellä taitaa olla muuta mietittävää kuin minä. Olen vain itse yksin näiden kuvitelmieni kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä taitaa olla muuta mietittävää kuin minä. Olen vain itse yksin näiden kuvitelmieni kanssa.

Sitähän se on täälläkin. Yksin olen mietiskellyt ja käännellyt ylösalaisin ja vaikka miten päin kaikkea tapahtunutta ja menneitä, en edes parhaimmille kavereillenikaan ole jakanut tästä oikeastaan mitään. Voi siis sanoa, että hyvinkin yksin oon ollu kaiken kanssa ja itsenäisesti oon yrittänyt selvitä tästä, ja niinhän se lopulta meneekin, vaikkakin siihen on vielä matkaa. Kuviteltua tai ei, mutta totta minun ajatuksissani yhtä kaikki. En pysty kysymäänkään keltään, en Häneltäkään. Siksi oonki yrittänyt olla liioittelematta mielessäni mitään ja perustanut ajatukseni pelkästään tosiasioihin ja niiden kautta yrittäny selittää itselleni, miksi meni kuten meni ja miten tästä eteenpäin, mutta oon tehny tuota jo lähes vuoden enkä vieläkään ole päässyt mihinkään ratkaisuun muuta kuin pitäisi ilmeisesti rakastua johonkin toiseen ihmiseen niin, että hän jäisi unholaan päästäni, mutta tuntuu, ettei mulla ole mitään annettavaa kellekään, koska tunnen olevani kuin tyhjä kuori vain. Eihän se ole totta, koska mulla on tunteita ihan älyttömän paljon, ja se kohde kaikille tunteille on vain väärä eli hän, jota turhaa ikävöin ja sen ikävöinnin pitäisi lopettaa. Oon tunneihminen kuten huomaat, mutta on mulla järkeäkin. En vain osaa hakeutua kaltaisteni joukkoon, en yleensäkään viihdy enää nykyään isommissa porukoissa ja se on yksi syy siihen, miksei tuu lähdettyä minnekään. Tiedostan kyllä, että harvoin kukaan tulee kotoo hakemaan, jollei nyt sit satu olemaan joku vanha tuttu kuten on silleesti käynytkin ja on myös ehdotettu kysymällä viestein, haluaisinko tavata jne. Kuitenkaan en koe, että kavereissani olisi ketään sellaista, joka kiinnostaisi mua deittimielessä. Tänne pitäisi luoda ilmoitus treffipuolelle, mutta miksi se sekin tuntuu niin vastenmieliseltä.. Toisaalta oishan se kiva, jos joku kiinnostava tulis oven taakse ja ottais kädestä kiinni ja sanois, että nyt sä lähdet mun kaa treffeille 😉 ois ois 👍 mutta eihän niin tuu tapahtumaan 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitte suhteessa vai ette koskaan edenneet suhteeseen asti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitte suhteessa vai ette koskaan edenneet suhteeseen asti?

Olimme suhteessa. Useita vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset eroaa. Vaikka eihän siihen tietenkään voi tuudittautua. En tiedä kauanko hän on mielessäsi ollut, mutta jos hän ei lähde mielestä niin teillä on joku tarkoitus. Oli se sitten ystävyys tai jotain muuta.

Itse tuonne toiseen ketjuun kirjoitinkin omasta tilanteesta, jossa yksi menneisyyden ihminen kummittelee mielessä. Olen ajatellut sen olevan vaan sitä, että jotain keskeneräistä on ja se pitää päättää. Muuten ei voi jatkaa matkaa. Minä vaan olen se varattu joka kaipaa jotain mitä ei koskaan ollutkaan. Olen nostanut hänet jalustalle mielessäni. Jotta voin jatkaa minun on pakko saada joku yhteys häneen ja tutustua kunnolla huomatakseni, että hän on tavallinen ihminen. Ei tästä oikein muuten selviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkuvuodesta nähtiin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihdoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Se palaa johonkin muuhun jota en ole tavannut ollenkaan.

Palstalta

• Anonyymi

Mistäs sä sen voit tietää mä olen vähemmälti keskustellu naisten kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vain väsyttänyt mä tunnen paljon ja laajalti olen ainkin yrittänyt tustua omien tunteideni laajaan skaalaan ehkä niiden sävyjä muokaten omiin tarkoituksiini parhaiten sopiviksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa elämmässä kun voi kohdata ihmisen henkilökohtaisesti täällä kun ei sillai kai voi tutustua kuin aina kyseisen ihmisen ajatuksiin ja mietteisiin kuinka tutustua toisen mielenlaatuun niin voi ehkä hyvällä onnella selvittää pystyykö kyseinen ihminen mieltään kehittää itsenäisellä ajattelulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempi antaa heille mahdollisuus edes yrittää olla onnellinen vähintäänkin on toista kunniottavaa käytöstä vähintäänkin ettei ainakaan itse yritä väenväkisin tunkea itseään kenenkään parisuhteen rikkojaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai täälläkin voi muodostua lämpimiä tunteita toista kohtaan joista voi ehkä jopa aikaan tulla loppuelämän kestävä rakkaustarinakin mistä sitä voi tietää aina jos ei toinen välttis uskalla tai kehtaa tai halua edes yrittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu ketä tällä tarkoitetaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi syntyä tai olla syntymättä.

Mikä jos kyse on lapsesta niin jos nainen jo odottaa niin eikö mies tällöin ole jo päätöksensä tehnyt aktiin ryhtyessään ilman ehkäisyä mihellä kun se kortsu on melkolailla minun tietääkseni ainoa ehkäisykeino ja kun nainen on odottavassa tilassa ni eikö nainen tällöin päätä itse omasta kehostaan jolloin ymmärtääkseni nainen itse päättää haluaako hän synnyttää kyseisen miehen lapsen vai kuinka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan tajunnut tota: varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu?
        Mihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varattu?
        Mihin?

Toisessa suhteessa, siinä uudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan tajunnut tota: varattu.

Et ilmeisesti oo ikinä seurustellut vakavasti......

• Anonyymi

Tiedän mies. Tunsit sut varsinkin aamupäivällä selvästi. Taisit istua aloillasi ja ehdit ajatella jopa minua.

• Anonyymi

Ei osu nyt tämä aloitus sinulle. Jospa miehesi kanssa kohtaa ajatukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei osu nyt tämä aloitus sinulle. Jospa miehesi kanssa kohtaa ajatukset.

Osuu häneen ehkä paremmin kuin arvaatkaan. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuu häneen ehkä paremmin kuin arvaatkaan. Sivusta.

Ei tämä aloitus osu kun sukupuoleni on väärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä aloitus osu kun sukupuoleni on väärä.

aloitus voi osua vaikket sitä hänelle tarkoittanut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aloitus voi osua vaikket sitä hänelle tarkoittanut...

Nuo sanat voivat osua mutta tämä aloitus on silti naiselta eikä mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo sanat voivat osua mutta tämä aloitus on silti naiselta eikä mieheltä.

Miksi sitä ei vaan heti voi laittaa tuonne aloitukseen?

• Anonyymi

Olisi kiva tietää tunnetko tämän saman poltteen? Miten voikaan pari sanaa ja kommenttia sinulta herättää sen tunteen kokonaan uudestaan. -ap

• Anonyymi

En voi tietää, onko polte sama, kun eiköhän se ole jokaisella omanlaisensa. Minulla häntä kohtaan on se ollut aina. Jo ennen kuin edes tunsin hänet, ennen kuin tutustuin. Ja kun hän osui kohdalle, tiesin samantien, että se on tässä. Hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi tietää, onko polte sama, kun eiköhän se ole jokaisella omanlaisensa. Minulla häntä kohtaan on se ollut aina. Jo ennen kuin edes tunsin hänet, ennen kuin tutustuin. Ja kun hän osui kohdalle, tiesin samantien, että se on tässä. Hän.

Joskus sen vain tietää. Voihan se tunne olla sama vaikka eri henkilöön tuntisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus sen vain tietää. Voihan se tunne olla sama vaikka eri henkilöön tuntisi.

Toki voi olla. Toki. Mutta häntä kohtaan se kaikki on ollut suurempaa ja vahvempaa kuin ikinä kehenkään toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki voi olla. Toki. Mutta häntä kohtaan se kaikki on ollut suurempaa ja vahvempaa kuin ikinä kehenkään toiseen.

Johonkin enemmän. Sitä se taitaa olla.

• Anonyymi

Olen vapaa. Mutta nyt tarvitsee huolehtia itsestä.

• Anonyymi

Se on hyvä huolehtia itsestäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä huolehtia itsestäkin.

Niinpä. Vähän vierasta mulle. Hyppy tuntemattomaan. Silti kaivaten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Vähän vierasta mulle. Hyppy tuntemattomaan. Silti kaivaten.

Hyvä tuntea itsensä ensin ennen kuin alkaa suhteeseen.

• Anonyymi

Älä nyt luule että mä oisin nää liekkijauhajat :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liekillä tarkoitetaan syvää tunteenpaloa sisällä. En tiedä kenet luulet täällä olevan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luule vaikka voisit ollakin. Paljon humbuukia meille syötetään. Menen takaisin luolaan, en pitänyt näkemästäni. Olethan vielä siellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luule vaikka voisit ollakin. Paljon humbuukia meille syötetään. Menen takaisin luolaan, en pitänyt näkemästäni. Olethan vielä siellä?

En ole. Tulen takas vaan jos pyydät. Tunnen oloni loukatuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole. Tulen takas vaan jos pyydät. Tunnen oloni loukatuksi.

Älä semmoista koe…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä semmoista koe…

No kun koen jo. Mua itkettää. Tuskin edes hän olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun koen jo. Mua itkettää. Tuskin edes hän olet.

Älä itke. Tai itke vaan jos osaat, se puhdistaaa. Kunpa minäkin voisin…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta kyselen, miksi olla varjoissa, kun voi olla valossa? T. Tämä mmies joka kommentoi tässä keskustelussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hemmetti tämä ei ole mitään jauhantaa!!!!

• Anonyymi

Ymmärrän. Mitä mahdollisuuksia minulla muuten olisi? Tule takaisin varjojen vaihteluun.

• Anonyymi

Tämä loukatulle…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä loukatulle…

Etsi joku muu kiusattavaks, kaipaan rakkautta enkä pelejä :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsi joku muu kiusattavaks, kaipaan rakkautta enkä pelejä :(

En pelaile

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pelaile

Toisin kuin eräät….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En pelaile

Kuka lie olet mutta mulla on nyt tosi paha mieli :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisin kuin eräät….

Haista home!

• Anonyymi

Ei mulla ole vanhoja liekkejä. Ei paluuta.

Vähän ihastusta uuteen mieheen jo on. Ihana.

• Anonyymi

Näinpä ka olis mukava olla yhteydessä mutta kun toinen on niin mustis niin ei pysty olemaan edes kavereita

• Anonyymi

Sanoja mahtuu maailmaan teot on erikseen. Niitäkin tekoja saa harkita ennen kuin tekee.

• Niin, tuli elää, tuli nuolee. kytee.

• Anonyymi

Sullakin? Sitä kun tuntuu olevan liikkeellä täällä, huomasin.

• Anonyymi kirjoitti:

Sullakin? Sitä kun tuntuu olevan liikkeellä täällä, huomasin.

Mulla tietenkin, juhannusta odotellessa. Kunnon roihuun!

• Anonyymi
        VienoRoihu kirjoitti:

Ahaa, no mulla on roihunnu enemmän ja vähemmän ajoittain kuten huomaa näistä mun teksteistä.. Toinenkin tuolla toisessa keskustelussa siitä kivasta piinaamisesta 😎 joo, joku on jäänyt mieleeni ainakin vielä toistaiseksi, mutta työn alla unohtaa ja löytää uusi liekki, jonka kanssa palaa yhdessä kirkkaana soihtuna polttamatta silti heti loppuun kummankaan liekkejä, niitähän täytynee säädellä 👍

• Anonyymi
        VienoRoihu kirjoitti:

Kunhan nyt ei koko Suomi pala! Tiedä onko metsäpalovaarakin vielä silloin... Kannattaa hillitä niitä pyromaanisia taipumuksia. 🙃 - sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, no mulla on roihunnu enemmän ja vähemmän ajoittain kuten huomaa näistä mun teksteistä.. Toinenkin tuolla toisessa keskustelussa siitä kivasta piinaamisesta 😎 joo, joku on jäänyt mieleeni ainakin vielä toistaiseksi, mutta työn alla unohtaa ja löytää uusi liekki, jonka kanssa palaa yhdessä kirkkaana soihtuna polttamatta silti heti loppuun kummankaan liekkejä, niitähän täytynee säädellä 👍

Leikkisä liekki kutittaa =)) Ihanaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Kunhan nyt ei koko Suomi pala! Tiedä onko metsäpalovaarakin vielä silloin... Kannattaa hillitä niitä pyromaanisia taipumuksia. 🙃 - sivusta

Antaa palaa vaan =)) * melkein tappavaa * =) ... tätä on liikkeellä TAAS!

• Anonyymi
        VienoRoihu kirjoitti:

Antaa palaa vaan =)) * melkein tappavaa * =) ... tätä on liikkeellä TAAS!

No oishan siinä toki kerrankin tarpeeksi iso juhannuskokko, kun koko Suomi ois yhtä kokkoa! -sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

No oishan siinä toki kerrankin tarpeeksi iso juhannuskokko, kun koko Suomi ois yhtä kokkoa! -sivusta

*rauhallisesti, lemmenliekeissä =) KOKO Suomi, sitä odotellessa!
        ja Kokkojuhlat asiallisesti.

• Anonyymi

Niin totta. Tätä ei ymmärrä muut kuin ne jotka kokee samaa.

• Anonyymi

Aina on toinen puoli, aina. Sitä tulee miettineeksi onko kaikella kauniilla aina surullinen kohtalo. Ennen pitkää hän liittyy noihin, jotka tietävät salaisuuden eivätkä kerro sitä. Tai eivät voi. Aikomukset ja olosuhteet eivät aina käy yksiin. Tai epäonnistuvat tietäessään liian vähän. Sen voi tunnistaa, nuo kivettyneet kasvot, hämmentyneet silmät, päämäärättömät eleet. Tapa, jolla lopuksi kävelevät lävitsesi ennen kuin katoavat. Ja muut odottavat ottaakseen paikan, se on pitkä jono. Hän on yksi heistä. Minäkin voin odottaa päivää, jolloin hän on vain muisto, joka on vältettävä, lukittava kuten kaikki muistot. Kuten legenda tai valhe...

• Anonyymi

Mitä häneen tulee, olen jo unohtanut hänet toistaiseksi. Joten en tule koskaan ymmärtämään, miksi olin yhtäkkiä niin hämmentävän varma, että kaikki oleva ympärilläni, se kaikki minkä olin kuvitellut olevan totuus, oli valhetta ja väärää. Ja vain taika ja unelma olivat totta. Tässä oli se salaisuus mikä sai jatkamaan niinkin kauan. Todellisuus ei ole tuntemaani kauniimpi mutta varmasti tyystin erilainen. Yritti tehdä minusta jonkun muun kutsumalla toiseksi. Sitten oli jo itse hiljaisuus.

• Anonyymi

Täytyy sanoa, et hyvin samaa koen ja mietin ja tunnen. Mua pelottaa, ja toivon vaan, että tästä pääsee toiselle puolelle.

• Anonyymi

En vaan usko, että mikään on niin yksinkertaista. Tai syyttä, jotakin. Mulla on sellanen kumma olo, että on joku suuronnettomuus, mitä seuraan hidastetusti, muttei sitä kukaan muu nää, vaikka tekisin mitä. Monta asiaa ja ihmistä näen samassa valossa. Joutuu suremaan jo ennalta. Vaikka kyseessä olis ehkä vaan väärinkäsitys...

• Anonyymi

Pride solisti

• Anonyymi

Kuinka ihmisen voi oikeasti tuntea jos ei tähän itseensä ole minkäänlaista keskusteluyhteyttä

• Anonyymi

Tämä vanha liekki vain hiipui ja sammui.

Uutta suoleen!

• Anonyymi

Yritän tukahduttaa sitä koko ajan, sitten tulee joku asia eteen, joka muistuttaa ja puhaltaa hiillokseen..❤️‍🔥

• Anonyymi

❣️🔥Nää on tärkeitä asioita nää tällaiset

• Anonyymi

Kuinka sen liekin paloa voisi kenties edes hieman helpottaa voisiko olla niin ettet kaipaa muuta kuin turvallista kainaloa jossa sun on hyvä olla mulle kun se ei pelkällään riitä mulle se ei ole riittävä osoitus toimivasta parisuhteesta

• Anonyymi

Kyl suhteeseen kuuluu muutakin kuin vain kainalo 😂

• Anonyymi

Juurikin näin. Liekki on ja pysyy. Se ei katoa mihinkään

• Anonyymi

Se lepattaa välillä, muttei sammu!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      64
      6175
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3796
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2811
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      2340
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      42
      2231
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1863
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1699
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1312
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1256
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      33
      1248
    Aihe