Ei tarvi mennä uudestaan, tämä oli minun kokemus.
Vastaukset 22
- Anonyymi
Avaa nyt hieman kokemustasi. Emme ymmärrä arvoituksia.
- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Tuoki sinä missä haluat. hihihi
- Anonyymi
Mulle yritti korjata jarrut, ja sit vasta laahaskin.
- Anonyymi
Itse nämä remontit tehdään autolle. Voi sitten valittaa peilikuvalle, jos ei tullu kuntoon.
- Anonyymi
Oliko tämä Mulle alan ammattilainen?
- Anonyymi
Tuskin siellä on alan ammattilaisia, mitä kuullu.
- Anonyymi
Öljyn vaihto kohtuu hintanen. Jarruremontti heti kunnolla osien puolesta ylihintainen, tai sit akat heittää summassa hinnat.
- Anonyymi
Öljynvaihto hinta 155€.järjetön. öljystä laskuttivat 99€.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öljynvaihto hinta 155€.järjetön. öljystä laskuttivat 99€.
No etkö tohelo pyytänyt tarjousta ennen vaihtoa? Aina kannattaa pyytää sähköpostilla tarjous ja varmistaa että koneeseen tulee oikea öljy.
Etenkin täyssähköautoissa on hyvin tärkeää valita oikea öljy, koska niiden kiihtyvyys on hurjaa. Terv. DI Keljosta
- Anonyymi
DI on oikeassa. Täyssähköautoihin on valittava nk. synteettinen kiihdytysöljy, joka ei gavitoi kovemmassakaan kiihdytyksessä.
- Anonyymi00019
Kannattaa samalla tarkistuttaa pakoputken paukkulaakerit
- Anonyymi
Minä käytin Porscheni liukastimen vaihdossa Öljypisteellä ja olen hyvin tyytyväinen. Antoivat yli jääneen erikoisöljyn, 1dl, vielä purkissa mukaan ja pyyhkivät kaikki sormenjälkensäkin autosta pois. Lähtiessä antoivat vielä lounassetelin läheiseen pizzeriaan.
- Anonyymi
Tampere sama. Yli 700e vaihde ja moottoriöljyt. Ei tingannu, vaikka huomautin ylihinnasta. Ei ikinä tänne Öljypisteelle Tampereelle.
Erittäin mukava js ystävällinen henkilökunta, niiden puolesta harmi, mutta tätä sanomaa pitää jakaa. Kallis kallus kallis kalliimpi, Öljypiste. - Anonyymi
Vuosia ja vuosia käytetty heidän palveluita öljynvaihtoihin mutta täytyy sanoa että tämänpäiväinen (1.9) vei voiton kaikesta ja yhteistyö myös meidän osalta loppuu kyllä. Onneksi ei ainoa toimija tuolla alalla ja kun nyt kysellyt noita öljyjen ja suodattimien vaihtohintoja niin todellakaan sieltä halvimmasta päästä,nyt muualta saatujen tarjousten perusteella kun vertaa niin kirkkaasti kallein.
- Anonyymi00017
Kysyin 3 tarjousta automaattilaatikon öljynvaihtoon. Hintaero Öljypisteen ja halvimman välillä oli 4,75 kertainen. Selittäkää tämä?
- Anonyymi00018
Voiskohan olla että halvin tarjous ei sisällä huuhteluvaihtoa vaan ropun kautta tehdyn öljynvaihdon.
Tarjouksia vertaillessa on hyvä huomioida tarjouksen sisältö ;)
- Anonyymi00020
Jos joku tarvitsee öljynvaihtoa moottorin,teen sen kahvipaketin hinnalla, juhla mokka käy..
- Anonyymi00021
Jos on noin surkea kirjoittamaan, niin ei anna hääppöistä kuvaa muustakaan.
- Anonyymi00022
Öljypiste: Automaattivaihteiston öljynvaihdon hinnasto
Automaattivaihteiston öljynvaihdon hinta on yleensä 200 - 500 €. Useimmissa tapauksissa automaattivaihteiston öljynvaihdon hinta on 270 €. Lisäksi vaihteiston pesu tarvittaessa 60 €. Hinnat vaihtelevat automerkeittäin, tarkemmat merkkikohtaiset hinnat löydät rullaamalla sivua alaspäin. Teemme pääosin kaikki öljynvaihdot huuhtelemalla koneellisesti, jolloin öljytilavuudesta vaihtuu 100 %.
Automaattivaihteiston öljynvaihdon hinta sisältää vaihtotyön ja ajoneuvon laatuvaatimukset täyttävän öljyn. Jos vaihteistossa on suodatin, löydät hinnastosta myös suodattimen vaihdon hintatiedot. Hinta sisältää suodattimen, vaihtotyön sekä suodattimen vaihdossa tarvittavat öljyt.- Anonyymi00023
Voi hyvänen aika mikä papukaija!
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Voi hyvänen aika mikä papukaija!
Ei kun olen Jyyvääskyyyläläinen Demari.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1531018En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44707Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.126647Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23638- 67605
- 42603
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää159556Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50545Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34544Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518