Öljypiste huolto/korjaus kokemuksia.

Anonyymi-ap

Ei tarvi mennä uudestaan, tämä oli minun kokemus.

16

4822

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Avaa nyt hieman kokemustasi. Emme ymmärrä arvoituksia.

• Anonyymi

Tuokin vain unelmissas onneton

• Anonyymi

Tuoki sinä missä haluat. hihihi

• Anonyymi

Mulle yritti korjata jarrut, ja sit vasta laahaskin.

• Anonyymi

Itse nämä remontit tehdään autolle. Voi sitten valittaa peilikuvalle, jos ei tullu kuntoon.

• Anonyymi

Oliko tämä Mulle alan ammattilainen?

• Anonyymi

Tuskin siellä on alan ammattilaisia, mitä kuullu.

• Anonyymi

Öljyn vaihto kohtuu hintanen. Jarruremontti heti kunnolla osien puolesta ylihintainen, tai sit akat heittää summassa hinnat.

• Anonyymi

Öljynvaihto hinta 155€.järjetön. öljystä laskuttivat 99€.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öljynvaihto hinta 155€.järjetön. öljystä laskuttivat 99€.

No etkö tohelo pyytänyt tarjousta ennen vaihtoa? Aina kannattaa pyytää sähköpostilla tarjous ja varmistaa että koneeseen tulee oikea öljy.
        Etenkin täyssähköautoissa on hyvin tärkeää valita oikea öljy, koska niiden kiihtyvyys on hurjaa. Terv. DI Keljosta

• Anonyymi

DI on oikeassa. Täyssähköautoihin on valittava nk. synteettinen kiihdytysöljy, joka ei gavitoi kovemmassakaan kiihdytyksessä.

• Anonyymi

Minä käytin Porscheni liukastimen vaihdossa Öljypisteellä ja olen hyvin tyytyväinen. Antoivat yli jääneen erikoisöljyn, 1dl, vielä purkissa mukaan ja pyyhkivät kaikki sormenjälkensäkin autosta pois. Lähtiessä antoivat vielä lounassetelin läheiseen pizzeriaan.

• Anonyymi

Tampere sama. Yli 700e vaihde ja moottoriöljyt. Ei tingannu, vaikka huomautin ylihinnasta. Ei ikinä tänne Öljypisteelle Tampereelle.

Erittäin mukava js ystävällinen henkilökunta, niiden puolesta harmi, mutta tätä sanomaa pitää jakaa. Kallis kallus kallis kalliimpi, Öljypiste.

• Anonyymi

Vuosia ja vuosia käytetty heidän palveluita öljynvaihtoihin mutta täytyy sanoa että tämänpäiväinen (1.9) vei voiton kaikesta ja yhteistyö myös meidän osalta loppuu kyllä. Onneksi ei ainoa toimija tuolla alalla ja kun nyt kysellyt noita öljyjen ja suodattimien vaihtohintoja niin todellakaan sieltä halvimmasta päästä,nyt muualta saatujen tarjousten perusteella kun vertaa niin kirkkaasti kallein.

• Anonyymi00017

Kysyin 3 tarjousta automaattilaatikon öljynvaihtoon. Hintaero Öljypisteen ja halvimman välillä oli 4,75 kertainen. Selittäkää tämä?

• Anonyymi00018

Voiskohan olla että halvin tarjous ei sisällä huuhteluvaihtoa vaan ropun kautta tehdyn öljynvaihdon.
        Tarjouksia vertaillessa on hyvä huomioida tarjouksen sisältö ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      286
      2963
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1751
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      61
      1283
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1213
    Aihe