Ei tarvi mennä uudestaan, tämä oli minun kokemus.
Öljypiste huolto/korjaus kokemuksia.
14
3014
Vastaukset
- Anonyymi
Avaa nyt hieman kokemustasi. Emme ymmärrä arvoituksia.
- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Tuoki sinä missä haluat. hihihi
- Anonyymi
Mulle yritti korjata jarrut, ja sit vasta laahaskin.
- Anonyymi
Itse nämä remontit tehdään autolle. Voi sitten valittaa peilikuvalle, jos ei tullu kuntoon.
- Anonyymi
Oliko tämä Mulle alan ammattilainen?
- Anonyymi
Tuskin siellä on alan ammattilaisia, mitä kuullu.
- Anonyymi
Öljyn vaihto kohtuu hintanen. Jarruremontti heti kunnolla osien puolesta ylihintainen, tai sit akat heittää summassa hinnat.
- Anonyymi
Öljynvaihto hinta 155€.järjetön. öljystä laskuttivat 99€.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öljynvaihto hinta 155€.järjetön. öljystä laskuttivat 99€.
No etkö tohelo pyytänyt tarjousta ennen vaihtoa? Aina kannattaa pyytää sähköpostilla tarjous ja varmistaa että koneeseen tulee oikea öljy.
Etenkin täyssähköautoissa on hyvin tärkeää valita oikea öljy, koska niiden kiihtyvyys on hurjaa. Terv. DI Keljosta
- Anonyymi
DI on oikeassa. Täyssähköautoihin on valittava nk. synteettinen kiihdytysöljy, joka ei gavitoi kovemmassakaan kiihdytyksessä.
- Anonyymi
Minä käytin Porscheni liukastimen vaihdossa Öljypisteellä ja olen hyvin tyytyväinen. Antoivat yli jääneen erikoisöljyn, 1dl, vielä purkissa mukaan ja pyyhkivät kaikki sormenjälkensäkin autosta pois. Lähtiessä antoivat vielä lounassetelin läheiseen pizzeriaan.
- Anonyymi
Tampere sama. Yli 700e vaihde ja moottoriöljyt. Ei tingannu, vaikka huomautin ylihinnasta. Ei ikinä tänne Öljypisteelle Tampereelle.
Erittäin mukava js ystävällinen henkilökunta, niiden puolesta harmi, mutta tätä sanomaa pitää jakaa. Kallis kallus kallis kalliimpi, Öljypiste. - Anonyymi
Vuosia ja vuosia käytetty heidän palveluita öljynvaihtoihin mutta täytyy sanoa että tämänpäiväinen (1.9) vei voiton kaikesta ja yhteistyö myös meidän osalta loppuu kyllä. Onneksi ei ainoa toimija tuolla alalla ja kun nyt kysellyt noita öljyjen ja suodattimien vaihtohintoja niin todellakaan sieltä halvimmasta päästä,nyt muualta saatujen tarjousten perusteella kun vertaa niin kirkkaasti kallein.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1405459Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1914525Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1764460Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin24437Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa544325Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas874143Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä153949Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast373811Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL613700Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik1043670