Ei tarvi mennä uudestaan, tämä oli minun kokemus.
Öljypiste huolto/korjaus kokemuksia.
12
2261
Vastaukset
- Anonyymi
Avaa nyt hieman kokemustasi. Emme ymmärrä arvoituksia.
- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Tuoki sinä missä haluat. hihihi
- Anonyymi
Mulle yritti korjata jarrut, ja sit vasta laahaskin.
- Anonyymi
Itse nämä remontit tehdään autolle. Voi sitten valittaa peilikuvalle, jos ei tullu kuntoon.
- Anonyymi
Oliko tämä Mulle alan ammattilainen?
- Anonyymi
Tuskin siellä on alan ammattilaisia, mitä kuullu.
- Anonyymi
Öljyn vaihto kohtuu hintanen. Jarruremontti heti kunnolla osien puolesta ylihintainen, tai sit akat heittää summassa hinnat.
- Anonyymi
Öljynvaihto hinta 155€.järjetön. öljystä laskuttivat 99€.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öljynvaihto hinta 155€.järjetön. öljystä laskuttivat 99€.
No etkö tohelo pyytänyt tarjousta ennen vaihtoa? Aina kannattaa pyytää sähköpostilla tarjous ja varmistaa että koneeseen tulee oikea öljy.
Etenkin täyssähköautoissa on hyvin tärkeää valita oikea öljy, koska niiden kiihtyvyys on hurjaa. Terv. DI Keljosta
- Anonyymi
DI on oikeassa. Täyssähköautoihin on valittava nk. synteettinen kiihdytysöljy, joka ei gavitoi kovemmassakaan kiihdytyksessä.
- Anonyymi
Minä käytin Porscheni liukastimen vaihdossa Öljypisteellä ja olen hyvin tyytyväinen. Antoivat yli jääneen erikoisöljyn, 1dl, vielä purkissa mukaan ja pyyhkivät kaikki sormenjälkensäkin autosta pois. Lähtiessä antoivat vielä lounassetelin läheiseen pizzeriaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670