Öljypiste huolto/korjaus kokemuksia.

Anonyymi-ap

Ei tarvi mennä uudestaan, tämä oli minun kokemus.

22

5316

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Avaa nyt hieman kokemustasi. Emme ymmärrä arvoituksia.

• Anonyymi

Tuokin vain unelmissas onneton

• Anonyymi

Tuoki sinä missä haluat. hihihi

• Anonyymi

Mulle yritti korjata jarrut, ja sit vasta laahaskin.

• Anonyymi

Itse nämä remontit tehdään autolle. Voi sitten valittaa peilikuvalle, jos ei tullu kuntoon.

• Anonyymi

Oliko tämä Mulle alan ammattilainen?

• Anonyymi

Tuskin siellä on alan ammattilaisia, mitä kuullu.

• Anonyymi

Öljyn vaihto kohtuu hintanen. Jarruremontti heti kunnolla osien puolesta ylihintainen, tai sit akat heittää summassa hinnat.

• Anonyymi

Öljynvaihto hinta 155€.järjetön. öljystä laskuttivat 99€.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öljynvaihto hinta 155€.järjetön. öljystä laskuttivat 99€.

No etkö tohelo pyytänyt tarjousta ennen vaihtoa? Aina kannattaa pyytää sähköpostilla tarjous ja varmistaa että koneeseen tulee oikea öljy.
        Etenkin täyssähköautoissa on hyvin tärkeää valita oikea öljy, koska niiden kiihtyvyys on hurjaa. Terv. DI Keljosta

• Anonyymi

DI on oikeassa. Täyssähköautoihin on valittava nk. synteettinen kiihdytysöljy, joka ei gavitoi kovemmassakaan kiihdytyksessä.

• Anonyymi00019

Kannattaa samalla tarkistuttaa pakoputken paukkulaakerit

• Anonyymi

Minä käytin Porscheni liukastimen vaihdossa Öljypisteellä ja olen hyvin tyytyväinen. Antoivat yli jääneen erikoisöljyn, 1dl, vielä purkissa mukaan ja pyyhkivät kaikki sormenjälkensäkin autosta pois. Lähtiessä antoivat vielä lounassetelin läheiseen pizzeriaan.

• Anonyymi

Tampere sama. Yli 700e vaihde ja moottoriöljyt. Ei tingannu, vaikka huomautin ylihinnasta. Ei ikinä tänne Öljypisteelle Tampereelle.

Erittäin mukava js ystävällinen henkilökunta, niiden puolesta harmi, mutta tätä sanomaa pitää jakaa. Kallis kallus kallis kalliimpi, Öljypiste.

• Anonyymi

Vuosia ja vuosia käytetty heidän palveluita öljynvaihtoihin mutta täytyy sanoa että tämänpäiväinen (1.9) vei voiton kaikesta ja yhteistyö myös meidän osalta loppuu kyllä. Onneksi ei ainoa toimija tuolla alalla ja kun nyt kysellyt noita öljyjen ja suodattimien vaihtohintoja niin todellakaan sieltä halvimmasta päästä,nyt muualta saatujen tarjousten perusteella kun vertaa niin kirkkaasti kallein.

• Anonyymi00017

Kysyin 3 tarjousta automaattilaatikon öljynvaihtoon. Hintaero Öljypisteen ja halvimman välillä oli 4,75 kertainen. Selittäkää tämä?

• Anonyymi00018

Voiskohan olla että halvin tarjous ei sisällä huuhteluvaihtoa vaan ropun kautta tehdyn öljynvaihdon.
        Tarjouksia vertaillessa on hyvä huomioida tarjouksen sisältö ;)

• Anonyymi00020

Jos joku tarvitsee öljynvaihtoa moottorin,teen sen kahvipaketin hinnalla, juhla mokka käy..

• Anonyymi00021

Jos on noin surkea kirjoittamaan, niin ei anna hääppöistä kuvaa muustakaan.

• Anonyymi00022

Öljypiste: Automaattivaihteiston öljynvaihdon hinnasto

Automaattivaihteiston öljynvaihdon hinta on yleensä 200 - 500 €. Useimmissa tapauksissa automaattivaihteiston öljynvaihdon hinta on 270 €. Lisäksi vaihteiston pesu tarvittaessa 60 €. Hinnat vaihtelevat automerkeittäin, tarkemmat merkkikohtaiset hinnat löydät rullaamalla sivua alaspäin. Teemme pääosin kaikki öljynvaihdot huuhtelemalla koneellisesti, jolloin öljytilavuudesta vaihtuu 100 %.

Automaattivaihteiston öljynvaihdon hinta sisältää vaihtotyön ja ajoneuvon laatuvaatimukset täyttävän öljyn. Jos vaihteistossa on suodatin, löydät hinnastosta myös suodattimen vaihdon hintatiedot. Hinta sisältää suodattimen, vaihtotyön sekä suodattimen vaihdossa tarvittavat öljyt.

• Anonyymi00023

Voi hyvänen aika mikä papukaija!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Voi hyvänen aika mikä papukaija!

Ei kun olen Jyyvääskyyyläläinen Demari.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      153
      1018
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      707
    3. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      126
      647
    4. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      23
      638
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      605
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      42
      603
    7. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      556
    8. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      545
    9. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      34
      544
    10. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      518
    Aihe