Lukion pysäköintialueelle on imestynyt tosiaan latauspistokkeita. Tämä kertoo siitä että Raisio on mukana tekemässä vihreämpää tulevaisuutta.
Sähköautot Raisiossa
7
300
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä joskus vuosisadan lopulla jos sähkötkin saisitte raisioon.Elelkää nyt vaan siihen asti nykyisillä nuotiopaikoillanne etc.
- Anonyymi
Kyllähän jo osaan Raisiota sähköt tulee, mutta varsinkin lähiöt ovat vielä sähköttömiä.
- Anonyymi
Petosmäki ja Vajakkisaari ainakin vielä sähköttömiä.
- Anonyymi
Mitä hyötyy sähköautoista kun ei niillä voi ajaa pitkää matkaa ilman lataamista.
- Anonyymi
Hyöty on se, että voi ajaa lyhyitä matkoja ilman latausta
Ja toinen hyöty on se, että voi ajaa pitkiä matkoja lataamalla välillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyöty on se, että voi ajaa lyhyitä matkoja ilman latausta
Ja toinen hyöty on se, että voi ajaa pitkiä matkoja lataamalla välillä.Sä hän oot nero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä hän oot nero.
Nerot on Suomi24 palstalla harvinaisuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837