Mitä kaikkea hyvää Seppo on Ikaalisissa saanut aikaan? Tämän palstan kehittämisessä hänellä on ollut merkittävä rooli.
Seppo Mylliksen vaikutus Ikaalisissa
18
450
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkeimmät saavutukset on jarmorintamalla
- Anonyymi
Visio ilmasillasta Ikaalinen-Kauhajoki elä!!!!!!
- Anonyymi
Myllysanomat ovat tuoneet iloa monen elämään.
- Anonyymi
kaksi lukijaa .... juha itse ja vajakki pekka homo-letelät niille iloa omista houruistaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaksi lukijaa .... juha itse ja vajakki pekka homo-letelät niille iloa omista houruistaan
he ovat aivan fantastisia ihmisiä, pitkää ja hyvää elämää heille <3
- Anonyymi
Häiriköiny kiitettävän paljon
- Anonyymi
Laittanut jampen kuriin ja se hyvä
- Anonyymi
Onko Myllis Rankaisijoita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Myllis Rankaisijoita?
jambe kuismo oli pahin lajiaan
- Anonyymi
esiitynyt jambena kun ei itsellä ole elämää lataamon ulkopuolella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
esiitynyt jambena kun ei itsellä ole elämää lataamon ulkopuolella
Myllis ja jambe on sama henkilöymä
- Anonyymi
Myllis on Kukkuran mylläri-mortin poika, jonka juuret ovat syvällä karjalassa.
- Anonyymi
isä tuttu heppu aikoinaan amigossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näin?
- Anonyymi
suontaan perheellä oli saman tyyppisiä ongelmia kuin mylliksilläkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mortti tunnettiin HO TSI MINGinä jasaimaannorppana ja poja kuutteina istumassa
tyhjien kaljakorien päällä vuototaipumusten takia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mortti tunnettiin HO TSI MINGinä jasaimaannorppana ja poja kuutteina istumassa
tyhjien kaljakorien päällä vuototaipumusten takiaKaikesta huolimatta Myllis on saanut pidettyä Jarmon aika hyvin kurissa ja nuhteessa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998