Mitä kaikkea hyvää Seppo on Ikaalisissa saanut aikaan? Tämän palstan kehittämisessä hänellä on ollut merkittävä rooli.
Vastaukset 18
- Anonyymi
Tärkeimmät saavutukset on jarmorintamalla
- Anonyymi
Visio ilmasillasta Ikaalinen-Kauhajoki elä!!!!!!
- Anonyymi
Myllysanomat ovat tuoneet iloa monen elämään.
- Anonyymi
kaksi lukijaa .... juha itse ja vajakki pekka homo-letelät niille iloa omista houruistaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaksi lukijaa .... juha itse ja vajakki pekka homo-letelät niille iloa omista houruistaan
he ovat aivan fantastisia ihmisiä, pitkää ja hyvää elämää heille <3
- Anonyymi
Häiriköiny kiitettävän paljon
- Anonyymi
Laittanut jampen kuriin ja se hyvä
- Anonyymi
Onko Myllis Rankaisijoita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Myllis Rankaisijoita?
jambe kuismo oli pahin lajiaan
- Anonyymi
esiitynyt jambena kun ei itsellä ole elämää lataamon ulkopuolella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
esiitynyt jambena kun ei itsellä ole elämää lataamon ulkopuolella
Myllis ja jambe on sama henkilöymä
- Anonyymi
Myllis on Kukkuran mylläri-mortin poika, jonka juuret ovat syvällä karjalassa.
- Anonyymi
isä tuttu heppu aikoinaan amigossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko näin?
- Anonyymi
suontaan perheellä oli saman tyyppisiä ongelmia kuin mylliksilläkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mortti tunnettiin HO TSI MINGinä jasaimaannorppana ja poja kuutteina istumassa
tyhjien kaljakorien päällä vuototaipumusten takia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mortti tunnettiin HO TSI MINGinä jasaimaannorppana ja poja kuutteina istumassa
tyhjien kaljakorien päällä vuototaipumusten takiaKaikesta huolimatta Myllis on saanut pidettyä Jarmon aika hyvin kurissa ja nuhteessa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591230
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571158Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71000- 97961
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5805- 46771
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27751Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669