Etkä voisi olla ilman?
Ketä sinä rakastat?
32
1310
Vastaukset
- Anonyymi
En sitä tänne laita.
Ketä sinä?- Anonyymi
No arvaa
- Anonyymi
Mmm.
- Anonyymi
Omaa tulevaa naistani tietysti. m>n
- Anonyymi
Sinä se oot
En voisi tyytyä vähempään
Muut ei kelpaa
Luotan arvostelukykyysi
Vaikka ei tämä oo helppoo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se oot
En voisi tyytyä vähempään
Muut ei kelpaa
Luotan arvostelukykyysi
Vaikka ei tämä oo helppooHei. Ei tämä ole helppoa, mutta tarviiko sen ollakaan? Olemme rakkauden kynnyksellä. m>n
- Anonyymi
Rakkauteni oli elävä Kohtaamisia livenä .Ei tällä pastalla.Mutta hän on kuollut 2v.sitten. Joten en tällä hetkellä ole ihastunnut, en rakastunut..
- Anonyymi
Itseäni rakastan ja ihailen.
- Anonyymi
Kiva😃😳
- Anonyymi
Totuutta, vapautta, hyvää tahtoa, ja kaiken kauneutta. Sitomatonta pyyteetöntä lahjaa, ihmetystä, iloa kummaa, Vannomatonta, ja vapaasti annettua, ilolla vastaan otettua. Tämän tunnistamissa itsessä ja muissa, sen todistamista, vaikka olisin pimeissä solissa.
Vaatimatonta, kenenkään itselleen omimaa, mihinkään itsekkääseen kahlitsemaa. Kenenkään määräämää, määrittämää tai vaatimaa. Syvää yhteyttä ja iloa tässä, suuressa salaisuudessa elämässä. Siellä olen ja kaiken jaan, kenen kanssa niin vapaasti tapahtuukaan. Kenenkään en anna siitä ryöstää, jos et tänne pääse, et minua saa lähelläsi pitää. Täällä on sopiva ja oikea paikka jokaiselle, ketään ei jätetä vaille, saati ulkopuolelle. Nyt on vaatimukset osaltani vaadittu, ja mihin minua käytetty tai sidottu, niin ne on nyt katkaistu. Vain vapaasti annan ja vapaasti saan. Kaiken valheen saan unohtaa.- Anonyymi
Peace &Love , 70-luku ja hippien kulta-aika tuli mieleen tuosta kirjoituksesta.
Ei kai ketään ihmistä voi omistaa. Ja mikään muu ei ole pakko kuin kuolema ja verot.
Oli kyllä vähän liian hienosti kirjoitettu.
- Anonyymi
Rakastan omia läheisiäni. Parisuhteen haluan suunnilleen ikäiseni miehen kanssa, sellaisesta haaveilen ja yhteisestä loppuelämästä hänen kanssaan.
Rakastan joo muutamaa ihmistä, jokaista erilailla ja voin olla jokaista heistä ilman. Eikä se tunne katoa mihinkään.
Rakastan rakastan =)
Ilmiselvästi itteeni.
- Anonyymi
Ei minulta kysytty. Totuttelen olemaan yksin.
- Anonyymi
Sannaa.
- Anonyymi
Sellaista ei ole, ja ihastuminen on vaikeaa.
- Anonyymi
Elämä on saamista
Haluan kaikki värit
Sen kirkkaimmankin
- Anonyymi
Sinua
- Anonyymi
Kiva
Ois kiva kopasta
- Anonyymi
Sonja.
- Anonyymi
En kerro enempää kun se on salaisuus.
- Anonyymi
En rakasta ketään, mutta haluan löytää ihmisen johon rakastun. Minua kiinnostaa tietyn ikäiset ja tietyn pituiset tummatukkaiset miehet.
- Anonyymi
Kouvolasta yhtä pientä vihreäsilmää. Hän on vaan kadonnut jonnekin?
- Anonyymi
En rakasta ketään, mutta olen kiinnostunut muutamaa vuotta nuoremmista tummatukkaisista miehistä. Saa nähdä mitä loppukesä tai syksy tuo tullessaan,
- Anonyymi
Jos löydän sellaisen muutamaa vuotta nuoremman miehen elämääni, haluan olla loppuelämäni ajan hänen kanssaan.
- Anonyymi
Joudun olemaan ilman Enkä voi sille mitään.
- Anonyymi
Jos sille Ei voi mitään niin sille ei voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sille Ei voi mitään niin sille ei voi mitään.
Ei sille voi mitään.
- Anonyymi
Lapsiani
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019