Maksoin tänään pankkikortilla erään ostoksen. Kun nyt katsoin tiliotetta, ,ei sitä ole otettu tililläni.
Op visa käytössä. Pitääkö olla huolissaan. Sain kyllä asianmukaisen kuitin.
Miten voin tarkistaa kuitista että kyse on minun pankkikortilla lähteneestä maksusta?
Niiden laite ei kyllä oikein meinannut hyväksyä korttiani. Monta kertaa piti lätkäistä koneen lähimaksuun.
Voiko olla että maksu meni vaikka edellisen asiakkaan tililtä . Voiko sellainen olla mahdollista?? Vai oliko heillä jotenkin maksulaite epäkunnossa. Summa ei ollu suuri. 9 e.
Maksu ei lähtenyt
8
248
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vielähuomautan, että ei näy katemaksuissa,
- Anonyymi
Odota nyt pari päivää.
- Anonyymi
Jep jep. Odotan ja en aio tästä numeroa tehdä. Jos ei oteta tililtä niin antaa olla .
Eipä ole vain koskaan sattunut ennen tällaista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep. Odotan ja en aio tästä numeroa tehdä. Jos ei oteta tililtä niin antaa olla .
Eipä ole vain koskaan sattunut ennen tällaistaNo aika numero jo pari ketjua paukuttaa samasta turhasta asiasta. Tosiaan pankkikorttimaksuista yleensä tulee katevaraus, mutta ei automaattisesti vaan kortti voi tarpeen tullen toimia myös ”offlinena” ja veloitus tapahtuu myöhemmin.
- Anonyymi
Itselläni on tili Nordeassa, ja maksuni eivät koskaan ilmesty heti näkyviin verkkopankissa. Jos sattuu olemaan viikonloppu, voi kulua parikin päivää ennen kuin tulee näkyviin ilmoitus, että summa on VARATTU veloitettavaksi. Itse veloitus tapahtuu yleensä päivää myöhemmin.
- Anonyymi
Ok. Kiitos tiedosta 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Kiitos tiedosta 😊
Nordea ei taida näyttää katevarauksia ollenkaan, mutta OP näyttää.
Kaikista maksuista ei kuitenkaan mene katevarausta. Riippuu kuulemma monesta seikasta, mm. kaupasta ja kortista. Viime vuosina minulla kuitenkin lähes aina on tehty katevaraus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379