Maksu ei lähtenyt

Anonyymi-ap

Maksoin tänään pankkikortilla erään ostoksen. Kun nyt katsoin tiliotetta, ,ei sitä ole otettu tililläni.
Op visa käytössä. Pitääkö olla huolissaan. Sain kyllä asianmukaisen kuitin.
Miten voin tarkistaa kuitista että kyse on minun pankkikortilla lähteneestä maksusta?
Niiden laite ei kyllä oikein meinannut hyväksyä korttiani. Monta kertaa piti lätkäistä koneen lähimaksuun.
Voiko olla että maksu meni vaikka edellisen asiakkaan tililtä . Voiko sellainen olla mahdollista?? Vai oliko heillä jotenkin maksulaite epäkunnossa. Summa ei ollu suuri. 9 e.

8

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja vielähuomautan, että ei näy katemaksuissa,

    • Anonyymi

      Odota nyt pari päivää.

      • Anonyymi

        Jep jep. Odotan ja en aio tästä numeroa tehdä. Jos ei oteta tililtä niin antaa olla .
        Eipä ole vain koskaan sattunut ennen tällaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep. Odotan ja en aio tästä numeroa tehdä. Jos ei oteta tililtä niin antaa olla .
        Eipä ole vain koskaan sattunut ennen tällaista

        No aika numero jo pari ketjua paukuttaa samasta turhasta asiasta. Tosiaan pankkikorttimaksuista yleensä tulee katevaraus, mutta ei automaattisesti vaan kortti voi tarpeen tullen toimia myös ”offlinena” ja veloitus tapahtuu myöhemmin.


    • Anonyymi

      Itselläni on tili Nordeassa, ja maksuni eivät koskaan ilmesty heti näkyviin verkkopankissa. Jos sattuu olemaan viikonloppu, voi kulua parikin päivää ennen kuin tulee näkyviin ilmoitus, että summa on VARATTU veloitettavaksi. Itse veloitus tapahtuu yleensä päivää myöhemmin.

      • Anonyymi

        Ok. Kiitos tiedosta 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Kiitos tiedosta 😊

        Nordea ei taida näyttää katevarauksia ollenkaan, mutta OP näyttää.

        Kaikista maksuista ei kuitenkaan mene katevarausta. Riippuu kuulemma monesta seikasta, mm. kaupasta ja kortista. Viime vuosina minulla kuitenkin lähes aina on tehty katevaraus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe