Joku mopojonnepetteri pärisytti mopoa yöllä 4 aikaan

Anonyymi-ap

Kannattaisiko vanhempian pitää vähän parempaa huolta kakaroistansa, eikä antaa luuhata ala-ikäisten ulkona yöllä klo 4 . Heräsin tähän, kun joku mopojonnepetteri meni tiellä viritetyllä mopolla. Tulevaisuuden lähettiläitä, elämänkoulun käyneitä. Ite olisin saanut korvilleni, jos tuohon aikaan luuhaisin tuossa iässä ulkona.

14

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyaikaa ja oli ennenkin tämmöistä.poliisilla ei ole halua puuttua näihin pärinöihin.amispojat meni kouluun poliisiaseman vierestä ja kauhee vauhti ym.varmasti kuului äänet kyttäaseman sisälle.no poliisi tekee mitä sossutantat yns ääliöt sanovat.

    • Anonyymi

      Ne kannattaa kiilata johonkin pahki, niin itse aina yritän varsinkin kun ajavat pyöräteitä pitkin. Joku päivä vielä onnistun.

    • Anonyymi

      Elkää nyt vapaankasvatukse saanut nuori saa ikuisia traumoja, jos menette häntä kieltämään. Saattaa vielä haastaa teidät oikeuteen. Vanhempi ei ole häneltä koskaa kieltänyt mitään tai toteuttamasta itseään!

      • Anonyymi

        Raahen kaupungin saisi myös virittää että alkaisi edes jotain tapahtumaan asiaa.mutta huomioikaa että kaupunki on hyvin likainen rakenteeltaan.koskee sosiaali yms laitoksia joiden hommat kaupunginvaltuusto siunaa kaikessa hiljaisuudessa.näin täällä homma pelaa.hyväveli hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raahen kaupungin saisi myös virittää että alkaisi edes jotain tapahtumaan asiaa.mutta huomioikaa että kaupunki on hyvin likainen rakenteeltaan.koskee sosiaali yms laitoksia joiden hommat kaupunginvaltuusto siunaa kaikessa hiljaisuudessa.näin täällä homma pelaa.hyväveli hommaa.

        Toveri älä unohda kaupunginvaltuustossa olevia hyväveli tovereita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toveri älä unohda kaupunginvaltuustossa olevia hyväveli tovereita!

        Hyväveli hyväveli ja paha keli kun lesta kulkee pattijokea kohti pohtien että on hyvä kun on hyväveli ja veli auraa että raamattu kalpenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväveli hyväveli ja paha keli kun lesta kulkee pattijokea kohti pohtien että on hyvä kun on hyväveli ja veli auraa että raamattu kalpenee.

        Mää oon ay200 päällikön poika mä saan tehdä Raahesa mitä mä tykkään älkää normi kanssa nillittäkö mun iskä on isokiho!


    • Anonyymi

      Kohti vaan ja kovaa.

    • Anonyymi

      Sama laki hoodee karvaturville, ilman äänenvaimentimia aamuyöllä aamu vuoroon alistuneena tehtaale luuserit kun lähtee!!

    • Anonyymi

      Keuliiko mopo.kyllä lähtee ja kulkee.aamen ja tankata voi kun on mukavaa keulia raahessa.

      • Anonyymi

        Ei sitä bensiiniä kuitenkaan tarvi impata, lopeta kun saat kirjoitettua edes tuon verran.


      • Anonyymi

        Toivottavasti keulivat meren pohjaan.


    • Anonyymi

      Ilmoita saatanan lastensujeluun.suellä lestat pitävät huolen ettei lestojen toimiin puututa.on nähty tuokin homma hyväveli toimii raahessa.

    • Anonyymi

      Mulla on hd ja komia harmaa karvaturpa, aamulla jytkytän nii että pissa meinaa lahkeesee tippua!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe