Creditstarilta lainanneet, mahdollisuus saada lainakuluja takaisin

Anonyymi-ap

Pyysin creditstarilta edellisistä luotoista selvityksen joita olen ottanut koskien palvelumaksuja (mm.pikamaksut ja pikakäsittelymaksut) jotka markkinaoikeus totesi laittomiksi. Lähetin heille tilinumeroni johon maksavat usean satasen takaisin.

Lähettäkää creditstarille sähköposti jossa pyydätte tarkastamaan edelliset ja nykyiset lainanneet heiltä ja palauttamaan laittomat lainamaksut teille.

Tässä osa heidän vastauksestaan:
Markkinaoikeuden päätöksen MAO 96/2022 mukaan katsotaan pikainen palvelu luottosuhteen osaksi eikä siitä voi syntyä kuluttajalle lisäkustannuksia. Creditstar Finland on perinyt sinulta pikapalvelusta Premium palvelumaksua.

Sain takaisin yli 500€.

23

1979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka nopeasti sulle tuo raha tuli siitä pyynnöstä?

    • Anonyymi

      4päivässä vastasivat ja maksoivat samana päivänä

    • Anonyymi

      Totta kai olet saanut rahaa takaisin yritykseltä, joka on tehnyt viimekset vuodet tappiota, ei omaa liiketoimintaa, päivittänyt taloustietonsa viimeksi 3v sitten. Aamulla sitten lentävällä porolla taas töihin reilua kyytiä.

    • Anonyymi

      Tänään kilahti tilille Creditstarilta. Lähetin viime viikolla heille kys. kuluista viestiä ja nyt homma ok

      • Anonyymi

        Koska sait vastauksen laitoin tänää spostia mutta en saanut vielä vastausta


    • Anonyymi

      Joku puhuu ihan höpöjä. Monta kertaa ollut jo itse yhteydessä Creditstariin ja sanovat että tällaista asiaa ei ole heille tullut käsittelyyn. Joku kusee nyt Suomi24 keskustelijoita silmään oikein kunnolla

    • Anonyymi

      Sekin voi olla. Tuli vaan mieleen että jos sama ap kun tuossa bluefinance hommassa niin ite sain sieltä liki 700e että eipä tässä häviä vaikka kokeilee

    • Anonyymi

      Kiitos tästä tuhannesti t 800e takaisin

      • Anonyymi

        Miten nopeaa oli käsittely ja pitikö kovasti taistella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nopeaa oli käsittely ja pitikö kovasti taistella?

        Lauantaina laitoin spostin ja ke klo17 tuli vastaus niin aamulla oli rahat tilillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauantaina laitoin spostin ja ke klo17 tuli vastaus niin aamulla oli rahat tilillä

        Aika uskomatonta!
        Mulla on Monefit, se Creditstarin toinen lafka ja olen myös laittanut viestiä, saapi nähdä miten käy. Ja jos jotain palauttavat niin ottavatko avoimesta saldosta vai laittavatko tilille.
        Peukkuja pystyyn vain 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika uskomatonta!
        Mulla on Monefit, se Creditstarin toinen lafka ja olen myös laittanut viestiä, saapi nähdä miten käy. Ja jos jotain palauttavat niin ottavatko avoimesta saldosta vai laittavatko tilille.
        Peukkuja pystyyn vain 👍

        En tiedä kun itsellä ei avoimena mutta aikanaan tullut creditiltä nosteltua ahkerasti


    • Anonyymi

      Onko kenelläkään Monefit Premium ollut käytössä?riita-asia heidän kanssa menossa ja valehtelevat aivan surutta asiakaspalvelussa.
      Kuulemma Premium- palvelu ei liittynyt mitenkään siihen saako luoton nostettua tai hakemuksen käsiteltyä nopeammin. Tämä on täysi vale.
      Todisteita kaivataan siis tai useampi, joka voi asiasta kuluttajariitaan valittaa.

    • Anonyymi

      Ihan täyttä totta niinkuin tuon blue financen kanssa myös. Noin viikko sitten laitoin viestin ja tänään sain yli tonnin palautusta tilille. Olkaa ihmeessä yhteydessä heihin!!kiitos ketjun aloittajalle !

    • Anonyymi

      Siis saitko kaikki korot takaisin että jouduit maksamaan ainoastaan pääoman vai vähensikö he summasta pois ainoastaan sen 50% premium kulun?

    • Anonyymi

      Moi, kuinka kauan teillä mennyt yhteydenoton jälkeen että ovat maksaneet laittomasti perityt maksut takaisin? Itse laitoin viimeviikolla sähköpostia, johon vastasivat samantien että 2viikon kuluessa ovat yhteydessä uudestaan. Taitaa tämäkin olla totta, niinkuin oli bluefinanssinki kanssa, sain sieltä yli 600e takaisin, aikaa meni noin 4viikkoa, mutta sain kuitenkin. Kiitos jälleenkerran ketjun aloittajalle! Ilman tälläisiä jäisi saamatta omat takas.

    • Anonyymi

      Onkohan joitain muitakin lainapaikkoja kuin bluefinance ja creditstar jotka palauttavat vääryydellä laskutettu ja laina palveluja?

      • Anonyymi

        Onkohan Lainasto tai Bondora. Näitä vähän pidän epäilyttäviinä?!


    • Anonyymi

      Mites jos on nykyistä lainaa? Eihän tota premium mitälie toimintoa edes ole enää käytössä?

    • Anonyymi

      Kuinka nopeasti saitte vastauksen? Laitoitteko oman vaatimuksen ihan siihen Creditstarin omaan aspan sähköpostiin?

    • Anonyymi

      Kyllä se ihan totta on. Itse otin creditstarilta 4 kertaa 2000 luoton. Sain takaisin tänä vuonna yli 2000 euroa ja bluefinancelta reilu 500 euroa. Vastaukseen meni parisen viikkoa. Rahat tuli samana päivänä tilille kun vastasivat. Viestiin laittakaa tämmöinen teksti:

      Hei .
      Haluan selvitysten vanhoista luotoista mitä otin teiltä aika monta kertaa. Asia koskee palvelumaksuja ja pikamaksuja ja pikakäsittelymaksuja joita olen maksanut ja jotka markkinaoikeus on todennut laittomiksi.
      Vaadin palauttaa nämä rahat takaisin välittömästi.
      Olen ollut yhteydessä kuluttajansuojaan ja he neuvoivat ottaa teihin ensin yhteyttä ja koittaa saada asia kuntoon rauhanomaisesti.
      Lisäksi loppuun oma tilinumero ja nimi ja henkilötunnus. Olkaa hyvät

      • Anonyymi

        Oliko maksupäivä merkattu kuitenkin parin päivän päähän viestin saapumisesta?


    • Anonyymi

      Joo kyllä tuolta kans reemium paskasta rahat tuloopi. Toki kk meni kun laitto tuon viestin niille, mutta saapahan 340e takasin pääsiäiseksi :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3045
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      104
      2384
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2142
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1963
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    7. 164
      1238
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe