Kun sun keskivartalo on paksumpi kuin lantio?
Et taida nainen enää käydä jumpassa?
84
1031
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta silti ikävöit häntä. Tuota on rakkaus.
- Anonyymi
Joo ajattelin tappaa itseni kun kaikki läskit roikkuu
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17891797v
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sulla on iso perse, mustamaalaaja. Joka roikkuu.
- Anonyymi
Kaikkien perse keikkuu siellä perässä ite kantaen. Kannattaa nurista sitten vasta, jos joutuu jonkun persettä kannattelemaan. Nyt pojaat ihaileen uimarannoille perseitä, siis perseitä eikä mitään littanoita luisia.
- Anonyymi
Olet katsellut minua, ihana😘😘
- Anonyymi
Taasko naapuri kyylää ? Onko oma elämä noin köyhää? Minkälaisen kasvatuksen on tällaisen aloitusviestin kirjoittanut saanut?
- Anonyymi
Todella surullista luettavaa. Jotain on kotona mennyt pieleen miten ajatellaan ja puhutellaan muita ihmisiä. Oma katkeruushan siellä lymyää, elämä ei ole mennyt toivotunlaisesti ja ikää kertyy ja muilla menee paremmin. Väärät valinnat elämässä ja sitä purkaa muihin syyttömiin.
- Anonyymi
Miksi oletat, että naapurisi kyyläisisi sinua ja kirjoittelusi tästä oikein nettiin? Tiedän kyllä, että esim kyläpahaset voi olla hyvinkin dystooppisia ja hostiileja mestoja kokonaisuudessaan, mutta ehkä tuo skenaario menee hieman yli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi oletat, että naapurisi kyyläisisi sinua ja kirjoittelusi tästä oikein nettiin? Tiedän kyllä, että esim kyläpahaset voi olla hyvinkin dystooppisia ja hostiileja mestoja kokonaisuudessaan, mutta ehkä tuo skenaario menee hieman yli
Kuka tuo toisen vartaloa kommentoiva sitten on jos ei kyylä.
yleensä lähipiiristä löytyy nämä ihme läähättäjät.
naapuri kiikaroi, sukulainen seurailee.
Minulla ei ihan äkkiseen tule pieneen mieleen,
että täällä palstoilla alkaisin kenenkään vartalonmittoja kommentoimaan.
Jos ajattelee toisin päin, niin hyvä jos viimein joku uskaltaa kirjottaa edes tänne kokemansa kiusan.
sinä kiusaaja alat olee silloin altavastaaja.
Aikuisviihdettä ilmaiseksi on netti pullollaan,
jospa tutustuisit siihen, ja jättäisit kanssaihmisten lantion mitat murehtimatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella surullista luettavaa. Jotain on kotona mennyt pieleen miten ajatellaan ja puhutellaan muita ihmisiä. Oma katkeruushan siellä lymyää, elämä ei ole mennyt toivotunlaisesti ja ikää kertyy ja muilla menee paremmin. Väärät valinnat elämässä ja sitä purkaa muihin syyttömiin.
Mikä koti? Mikä isä? Mikä äiti? Mikä kasvatus?
- Anonyymi
Omenavartalo, mutta pystyn sentään kävelemään, tosin hitaasti. Vatsan koko on juuri nyt, ihan sivuseikka! Vaikka se elämää lyhentääkin...
- Anonyymi
Ehkä teidän daamien ei kannata mennä näihin poikuutensa pakolla säilyttäneen ätmin provoihin sitä voi kuvitella miltä jyskylän puskapaljastelija näyttää
- Anonyymi
Ne jotka näihin menee, on luultavasti juuri niin älykkäitä, että olettaa jonkun naisen muistavan miltä heidän keskivartalonsa näyttää ja kirjoittelevan oikein aloituksia tästä todella tärkeästä aiheesta, eli 100 % peilausta näin ollen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jotka näihin menee, on luultavasti juuri niin älykkäitä, että olettaa jonkun naisen muistavan miltä heidän keskivartalonsa näyttää ja kirjoittelevan oikein aloituksia tästä todella tärkeästä aiheesta, eli 100 % peilausta näin ollen
Et sinä ätmi ketään vedätä samaa harrastanut vuosikymmeniä palstalla naisia haukkuen. Menetetty tapaus ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä ätmi ketään vedätä samaa harrastanut vuosikymmeniä palstalla naisia haukkuen. Menetetty tapaus ns
Sinulle ei siis kertakaikkiaan kelpaa näkemys esim siitä, että millaiset ihmiset näitä juttuja mahdollisesti ottaa itseensä ja miksi. Muuten en oikein jaksaisi sulle edes niin kommentoida, mutta kun se on paras tapa täällä markan populismin joukossa tuoda esiin sitä, ettei niillä itsensä ottavalla ole ehkä puhtaat jauhot pussissa ja muitakin kirjoittelijoista ja mustamaalaajia saattaa olla kuin tuo ätmi itse. Esim ätmin jutulla ratsastavat yms. Joo ja tiedän että menee sinun maniassa yli hilseen, että unohda äläkä ihmeessä anna muille suunvuoroa👍
- Anonyymi
No se on hyvä että faijat sun muut olette vihaisia ja toivottavasti kans teette asialle muutakin kun luulottelette, että itse itse pääpiru on joka sanan päässä jos joku muu erehtyy kommentoimaan ohimennen näiden muiden wt-tyyppien käytöstä…eli niiden oletuksia ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan pyllystä se ätmi ei kannata välittää. Katkera
- Anonyymi
Onko Nokialta? En usko, että miehet tälläisiä kirjoittavat.
- Anonyymi
Et näköjään pysty unohtaan mun lantion kaarta 😘 se on niin upea ettei sitä millään vatsamakkaroilla ylitetä ☺️
- Anonyymi
Mun mielestä tämä on hyvin tyylikäs tapa suhtautua huumorilla jonkun pakit saaneen miehen kärtyämiseen toisin on näillä jotka fantasioi, että joku nainen jota on itse arvostellut arvostelisi heitä täällä responssia heitellen
- Anonyymi
Enää? En ole koskaan käynyt jumpissa.
- Anonyymi
Tämä tieto ei ollenkaan yllätä.
- Anonyymi
Et taida itse olla tyytyväinen kehosi. Surullista että se oirehtii sinusta näin
- Anonyymi
Miksi oletat, että aloittaja olisi nainen joka on tyytymätön kehoonsa? En usko, että puhuttelidit miestä ulkonäköretoriikkaa uusintamalla. Eiköhän kyseessä ole incel joka yrittää nakertaa randomeiden itsetuntoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi oletat, että aloittaja olisi nainen joka on tyytymätön kehoonsa? En usko, että puhuttelidit miestä ulkonäköretoriikkaa uusintamalla. Eiköhän kyseessä ole incel joka yrittää nakertaa randomeiden itsetuntoa
Kommenttini oli todellakin miehelle. Kukaan nainen ei tällaisia kirjoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttini oli todellakin miehelle. Kukaan nainen ei tällaisia kirjoita
Okei pahoittelut, oletin että tämä joku joka on täysin vakuuttunut siitä, että häntä haukutaan täällä, jotta saisi itse lisää syitä mustamaalata spämmäsi taas useamman vastauksen. Sivusta kun seuraa, niin on helppo päätellä
- Anonyymi
Niin ja miksi kerrot sen tänne? Luuletko etten minä itse näe läskejäni peilistä ja vaa,alta?
- Anonyymi
Olen tällainen. Minun on pakko kiusata muita, koska olen itse epäonnistunut Iuuseri, mitättömyys. Elän siitä että saan haukkua täällä muita ihmisiä. Minussa ei ole itsessäni muuta hyvää kuin tiukka vatsa - sekin vain toistaiseksi.
-aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tällainen. Minun on pakko kiusata muita, koska olen itse epäonnistunut Iuuseri, mitättömyys. Elän siitä että saan haukkua täällä muita ihmisiä. Minussa ei ole itsessäni muuta hyvää kuin tiukka vatsa - sekin vain toistaiseksi.
-aloittajaKäyn nyt ottamassa toisen pullan kahvin kanssa koska tuli aloituksesta pahamieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-aloittajaJa muuten oletkin luiseva luukasa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn nyt ottamassa toisen pullan kahvin kanssa koska tuli aloituksesta pahamieli.
Oletko aloittaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko aloittaja?
Koitahan ryhdistäytyä jo…
- Anonyymi
Suunnitellut oma-aloitteista vatsavoimistelua ihan kotosalla, mutta unohtuu vaan aina... jo 20v jäänyt väliin. Olen tyypillinen laiskimus ja siksi mahaakin jo on. 🤣
- Anonyymi
Sinä se laiska olet, luuhaat kotona etkä viitsi käydä töissä. Kaikki päivät ja yöt kuluu täällä. Haukut ja mustamaalaat, seuraat mua koko ajan olet stalkkeri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se laiska olet, luuhaat kotona etkä viitsi käydä töissä. Kaikki päivät ja yöt kuluu täällä. Haukut ja mustamaalaat, seuraat mua koko ajan olet stalkkeri.
Minä teen etätöitä :)
- Anonyymi
Mustamaalaaja Riituhan se siellä taas maalailee.
- Anonyymi
Bulkkikausi honey. Lihas ei kasva kalorivajeessa kovin hyvin.
- Anonyymi
En käy, jumppa on niin last season. Nyt olen kehopositiivinen
- Anonyymi
Näinpä suomi miestä täytyy miellyttää! Alkaa ahmed vaikuttaa paremnalta valinnalta🤣
- Anonyymi
Enää? Nuorempana keksivartalo pysyi kunnossa satunnaisella seksillä ja hampurilaisilla. Nyt pitää jumpata, juosta ja paastota ja silti leviää.
- Anonyymi
Jospa hommaan oman personal trainerin. Sisäliikuntaan.
- Anonyymi
Vois kans. Ratsastus pitää reidet timminä.
Joo no näin on päässyt käymään. Semmosta se elämä välillä on, ettei mikään kiinnosta. Tai elämäntilanne on sen verran haasteellinen. Voi olla vaikka mitä syitä.😌
- Anonyymi
Ei paljon huvita/jaksa jumppailla kun tämä elämä on usein aika raskasta. On monenlaisia huolia. Ahdistaa.
On yksinäistä. Ei ole rakkauselämää.- Anonyymi
Juuri silloinhan sitä liikuntaa tulisi harrastaa. Sieltä sitä virtaa tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö jos mieli on maassa , on aika vaikeeta saada hilattua persettään johonkin salille tai muuhun liikuntaan. Sanotko masentuneelle että reipastu nyt hyvä ihminen? Jos elämä tuntuu merkityksettömältä , niin lähdeppä siinä jumppaileen. Ei nyt ihan ensimmäisenä tule mieleen.
Ei se kaikilla tämä elämä toimi kuin nappia painamalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö jos mieli on maassa , on aika vaikeeta saada hilattua persettään johonkin salille tai muuhun liikuntaan. Sanotko masentuneelle että reipastu nyt hyvä ihminen? Jos elämä tuntuu merkityksettömältä , niin lähdeppä siinä jumppaileen. Ei nyt ihan ensimmäisenä tule mieleen.
Ei se kaikilla tämä elämä toimi kuin nappia painamalla.Miksi esiinnyt naisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se kaikilla tämä elämä toimi kuin nappia painamalla.Tuskin se olo ainakaan paranee, jos fyysinen kunto huononee tai paino kohoaa. Joskus täytyy vaan mennä vaik ei haluis tai jaksais, koska se on paras vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi esiinnyt naisena
Ätmillä on kaksi persoonaa ei ehkä vieläkään tiedä kumpi haluaisi olla. Siks kirjoittelee välillä nainen välillä ätmi.
Naisviha mikä lie jostain lapsuudesta jäänyt varmasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi esiinnyt naisena
Jäikö sullakin lelut patterin väliin kun olit lapsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi esiinnyt naisena
En ymmärrä miten sinä kehtaat. Etsin sen joka vaikuttaa sillä hetkellä heikoimmalta ja isket siihen. Minä ihan oikeasti toivon, että sinä kuoIet pois muita kiusaamasta. sivusta lukijalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot nöösi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ätmillä on kaksi persoonaa ei ehkä vieläkään tiedä kumpi haluaisi olla. Siks kirjoittelee välillä nainen välillä ätmi.
Naisviha mikä lie jostain lapsuudesta jäänyt varmasti.Se on parasta kun ätmi alkaa piipittää ja spinnata tätä ätmiyden käsitettä ja oikein näkee mielessään miten tietyt subjektiiviset tapaukset palaa omiin oletuksiinsa, eli yrittää uskotella itselleen että ätmi on kuin onkin joku nainen
- Anonyymi
Oliko aloitus tarkoitettu Minnalle vai Sannalle? Kummatkin käyvät jumpissa kilpaa ja ovat vartaloltaan olleet silti tasapaksuja. Isoja rintoja ei ole kummallakaan mutta isot perät.
- Anonyymi
Nykymuotitrendi. Treenataan hakemalla haetusi valtava persche. Sä olet vanhanaikainen.
- Anonyymi
Siskokset?
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
En
- Anonyymi
Tyypillinen suomalaisen naisen vartalo: paksut jalat, tasapaksu vyötärö, iso takapuoli ja roikkuvat kärpäslätkät.
- Anonyymi
Ei iso takapuoli kuulu. Se on persjalkainen eli selässä viiva.
Miehet taasen kasvattavat massaa kaikkialle. Persevako vaan vilkkuu, kun istutaan jossain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei iso takapuoli kuulu. Se on persjalkainen eli selässä viiva.
Miehet taasen kasvattavat massaa kaikkialle. Persevako vaan vilkkuu, kun istutaan jossain.Oletko koskaan nähnyt alastonta naisvartaloa en usko että olet
- Anonyymi
Mistä tuo viha?
Katsotaan vartaloasi mies ja nyt analysoidaan joka senttimetri!
- Anonyymi
Ei näytä monta kertaa päivässä juokseminenkaan auttavan siihen keskivartaloon ja lantioon. Takapuolikin pitää peittää pitkillä paidoilla tai takeilla. Terveisiä vaan eräälle naiselle. Tänään nähtiinkin useamman kerran. Huomiseen.
- Anonyymi
No onneksi sinulla taasen mies on ihana lantion kaari ja ampiaisvyötärö. Kateelliseksihan tässä itseni tunnen...
- Anonyymi
Pitäisiköhän sinun mies luumuilla vaikka sellaisissa paikoissa missä on miellyttävämpää nähtävää, sen sijaan että raportoit jostain lähiympäristössäsi asuvasta naisesta, joka on ilmeisesti ignoorannut puskajussin tehokkaasti
- Anonyymi
Väärin. Olin tuossa välissä lihavampikin. Nyt lauhtunut pari työvaatekokoa😁
Älä vertaa joihinkin kuviin minusta nuorempana 🤭
Nyt on uusi minä. Laihduttelen hiljalleen. Ärsyttää vaan kun kaikki tuijottaa muiden ulkonäköä ja syömisiä. Keskittyisi omaan napaan.- Anonyymi
Hitaasti laihduttaen tuloskin onn pysyvämpi. Jos en kelpaisi sellaisena kuin olen niin en haluaisikaan kelvata. Niin yksinkertainen juttu. Plus en oikein välitä jumpasta. Salilla käyminen on jees. Tiesitkö että joku voi käydä salilla ja olla vahva olematta laiha?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitaasti laihduttaen tuloskin onn pysyvämpi. Jos en kelpaisi sellaisena kuin olen niin en haluaisikaan kelvata. Niin yksinkertainen juttu. Plus en oikein välitä jumpasta. Salilla käyminen on jees. Tiesitkö että joku voi käydä salilla ja olla vahva olematta laiha?
Tämä oli siis jatkoa.. Ja ap:lle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummomaiset ja pappamaiset kutsuu jumppaamiseksi xD
- Anonyymi
Tämä on mulle, kiitoksia kaveri.
- Anonyymi
Rodrigo esitteli parit jumppa liikkeet niin niihän siinä monesti käy.
- Anonyymi
En käy koskaan enää missään.
- Anonyymi
Aloitus on katkeralta naiselta joka mustamaalaa vakituiseen palstalla.
- Anonyymi
Voi hyvin olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvin olla.
Komppaatko itseäsi vai oletko joku ulkopuolinen joka niinikään yrittää mustamaalata jotain naista ja tukeutuu kenen tahansa randomin kommenttiin, vaikka teillä ei edes olisi sama mustamaalaamisen kohde, vaan mieli elää omaa elämäänsä riemastuen anomyymien kommenteista tyyliin ai SE nainen
- Anonyymi
Oletko itse joku katkera nainen, joka kokee saavansa vastinetta omalle mustamaalaukselleen ja viettää täällä aikaa viulunkireänä? Olen ymmärtänyt, että tämä voi olla muita haukkuville ja mustamaalaaville tyypillinen dystopia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse joku katkera nainen, joka kokee saavansa vastinetta omalle mustamaalaukselleen ja viettää täällä aikaa viulunkireänä? Olen ymmärtänyt, että tämä voi olla muita haukkuville ja mustamaalaaville tyypillinen dystopia
Tai jopa keino tehdä itsestään kierosti uhri ja mielenkiinnon kohde eräänlainen munchausen proxyn alalaji- minäminäminäminä. Esiintyy varmasti myös miehillä jossain määrin ja etenkin jos oma suu on louskunut ensin ja laumasieluisuuden tietäen, ”uhreja” on pian useita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jopa keino tehdä itsestään kierosti uhri ja mielenkiinnon kohde eräänlainen munchausen proxyn alalaji- minäminäminäminä. Esiintyy varmasti myös miehillä jossain määrin ja etenkin jos oma suu on louskunut ensin ja laumasieluisuuden tietäen, ”uhreja” on pian useita
Siitä ku rupee vaan plaraamaan almanakkaa
- Anonyymi
Luuseri se nainen on, joka esittää miestä.
- Anonyymi
Ei täällä kukaan nainen kylläkään esitä miestä, mutta mies esittää naista kuten jokainen järjissään oleva tajuaa
- Anonyymi
Mites te gubet jotka esitätte skidejä ja daameja netissä heitä joku arvaus mitä te ootte
- Anonyymi
Miksi pitäis käydä. Pysy vaan exässä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768