lihavat ja helle

Anonyymi-ap

voisi toivoa että pukeudutaan peittävämmin vaikka lakanaan tms. menee ruokahalu kaupoissa kun läskit tursuu ja tatuoinnit. usein myös hapan haju, kannattaa käydä usein suihkussa ja pestä läskipoimut. jos ei syö niin paljoa, niin laihtuu.tatuointeja voi poistattaa myös.

73

1438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei meme vain ruokahali vaan oksettaa kun läskit tursuaa tiukoista vaatteista ohi. 🤮

      • Anonyymi

        Älä katso peiliin, ettei mene ruokahalu.


      • Anonyymi

        No voi voi.


    • Anonyymi

      Miksi pitää syödä yli kulutuksen? Lohdun ja mielihyvän hakemista mussuttamalla???

      • Anonyymi

        Ttoiset saavat mielihyvää olemalla ilkeitä toiset syömisestä.
        Jos ylipainoisia joita pääset haukkumaan ei olisi olemassa elämäsi olisi silti yhtä säälittävää ja surullista.


    • Anonyymi

      On tuossa mielenterveysyksiköllä tekemistä.

      • Anonyymi

        Lihavuus on mielen sairaus - henkisesti terve ihminen syö vain sen minkä kuluttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihavuus on mielen sairaus - henkisesti terve ihminen syö vain sen minkä kuluttaa.

        Ja mielen sairautta on arvostella muita ihmisiä. Oletko jäänyt lapsuudessa ja nuoruudessa vähälle huomiolle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mielen sairautta on arvostella muita ihmisiä. Oletko jäänyt lapsuudessa ja nuoruudessa vähälle huomiolle?

        Ei ole sairautta arvostella saati haukkua läskejä.
        Sen on vain läskeille kannustusta: joko pysyy piilossa läskeineen tai sitten aloittaa terveellisen elämän ja laihduttaa ne läskit pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sairautta arvostella saati haukkua läskejä.
        Sen on vain läskeille kannustusta: joko pysyy piilossa läskeineen tai sitten aloittaa terveellisen elämän ja laihduttaa ne läskit pois.

        Juurikin näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sairautta arvostella saati haukkua läskejä.
        Sen on vain läskeille kannustusta: joko pysyy piilossa läskeineen tai sitten aloittaa terveellisen elämän ja laihduttaa ne läskit pois.

        Eihän se tosiaan mitään haukkumista ole, jos sanoo suoraan, että kokolailla suurinosa alle 40v naisista on läskejä tavalla tai toisella.
        Olen tehnyt havaintoja, että juuri tälläiset selvästi ylipainoiset naiset aina mussuttavat jotain, jopa kävellessään, onko ihme että ylipainoa kertyy ?

        Mikäli olisin vielä nuorempi ja etsisin naisseuraa, ei sitä oikein paljon enää tuonikäisistä naisista löydy ja noihin "taikinapalloihin" en pitkällä tikullakaan koskisi, se kuvottaa jo katsellessa.
        Nainen on upea silloin, kun hän osaa pitää itsestään huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se tosiaan mitään haukkumista ole, jos sanoo suoraan, että kokolailla suurinosa alle 40v naisista on läskejä tavalla tai toisella.
        Olen tehnyt havaintoja, että juuri tälläiset selvästi ylipainoiset naiset aina mussuttavat jotain, jopa kävellessään, onko ihme että ylipainoa kertyy ?

        Mikäli olisin vielä nuorempi ja etsisin naisseuraa, ei sitä oikein paljon enää tuonikäisistä naisista löydy ja noihin "taikinapalloihin" en pitkällä tikullakaan koskisi, se kuvottaa jo katsellessa.
        Nainen on upea silloin, kun hän osaa pitää itsestään huolta.

        Itse ultimate fätsou vanha mies siellä arvostelee muita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ultimate fätsou vanha mies siellä arvostelee muita..

        Ohilaukaus, olen kyllä jo vanhempi mies, mutta en ole koskaan ollut läski, enkä arvostele, vaan kerron aika monen miehen mielipiteen.
        Nykyään naiset puhuvat kehopositiivisuudesta(sig), mutta totuus on kuitenkin liikalihavuus, joka on kansanterveydellisesti kallista kaikille veronmaksajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohilaukaus, olen kyllä jo vanhempi mies, mutta en ole koskaan ollut läski, enkä arvostele, vaan kerron aika monen miehen mielipiteen.
        Nykyään naiset puhuvat kehopositiivisuudesta(sig), mutta totuus on kuitenkin liikalihavuus, joka on kansanterveydellisesti kallista kaikille veronmaksajille.

        Sori. Siellä olikin KÖYHÄ peräkammarinpoika-vanhus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori. Siellä olikin KÖYHÄ peräkammarinpoika-vanhus.

        Eikö kapasiteetti riitä asialliseen keskusteluun ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kapasiteetti riitä asialliseen keskusteluun ?

        Täällä asiallista keskustelua tällaisessa asiattpmassa keskustelussa? Oletko tosissasi seniili??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä asiallista keskustelua tällaisessa asiattpmassa keskustelussa? Oletko tosissasi seniili??

        Jokainen itse voi vaikuttaa siihen, onko keskustelu asiallista vai ei.
        Mitä tulee taikinapalloihin, taidat edustaa juuri heitä, kun vanhan sanonnan mukaan;" se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa", osuiko ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohilaukaus, olen kyllä jo vanhempi mies, mutta en ole koskaan ollut läski, enkä arvostele, vaan kerron aika monen miehen mielipiteen.
        Nykyään naiset puhuvat kehopositiivisuudesta(sig), mutta totuus on kuitenkin liikalihavuus, joka on kansanterveydellisesti kallista kaikille veronmaksajille.

        Miten se mulle sen kalliimmaksi käy onko jotkut lihavia?
        Menee veroa aina se 20% työttömyyspäivärahasta ja tuskin se vero vähenee vaikka joku laihduttaisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen itse voi vaikuttaa siihen, onko keskustelu asiallista vai ei.
        Mitä tulee taikinapalloihin, taidat edustaa juuri heitä, kun vanhan sanonnan mukaan;" se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa", osuiko ?

        Osui. Painoa enemmän kuin pituutra. Mutta en sentään ole katkeroitunut peräkammarin seniili vanhus.

        Eikä teikäläisellä ole kaikki kunnossa. Vaadit asiallisuutta, mutta haukut läskejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osui. Painoa enemmän kuin pituutra. Mutta en sentään ole katkeroitunut peräkammarin seniili vanhus.

        Eikä teikäläisellä ole kaikki kunnossa. Vaadit asiallisuutta, mutta haukut läskejä.

        En sentään seniili peräkammarin poika, minulla on neljä lasta ja sitä mukaa myös lapsenlapsia, joten puuhaakin riittää.

        En haukkunut läskejä, vaikka sanaa käytinkin, voin tietysti käyttää ylipainoinen, mikäli se ei loukkaa.
        Olen kuitenkin tehnyt em havaintoja, vieläpä nuoremmista, mitä mainitsin ja onhan se surullistakin katsottavaa, koska tuosta kärsii kyseinen henkilö itse kaikella tavalla.
        En myös ole ketjun avaaja.

        Hänelle, joka ihmetteli miten se voi vaikuttaa työttömyyspäivärahan, kyllä se vaan vaikuttaa sosiaalipuolen kuormittumisena, koska ylipaino on terveysriski, niin fyysisesti, kuin nähtävästi myös psyykkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sentään seniili peräkammarin poika, minulla on neljä lasta ja sitä mukaa myös lapsenlapsia, joten puuhaakin riittää.

        En haukkunut läskejä, vaikka sanaa käytinkin, voin tietysti käyttää ylipainoinen, mikäli se ei loukkaa.
        Olen kuitenkin tehnyt em havaintoja, vieläpä nuoremmista, mitä mainitsin ja onhan se surullistakin katsottavaa, koska tuosta kärsii kyseinen henkilö itse kaikella tavalla.
        En myös ole ketjun avaaja.

        Hänelle, joka ihmetteli miten se voi vaikuttaa työttömyyspäivärahan, kyllä se vaan vaikuttaa sosiaalipuolen kuormittumisena, koska ylipaino on terveysriski, niin fyysisesti, kuin nähtävästi myös psyykkisesti.

        Eli olet rasite koko valtiolle. Vielä pahimmanlaatuinen, kun olet idiotismi - geenejäsi siirtänyt eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet rasite koko valtiolle. Vielä pahimmanlaatuinen, kun olet idiotismi - geenejäsi siirtänyt eteenpäin.

        Totuus sattuu...


    • Anonyymi

      Jos ei enää olisikaan niitä läskejä ihmisiä , niin ketä sitten haukkuisit ?

      • Anonyymi

        Aivan niin, koska sulla on pakko haukkua joitakin ihmisiä. Sulla on itelläs minimaalinen itsetunto ja surkee aivokapasiteetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan niin, koska sulla on pakko haukkua joitakin ihmisiä. Sulla on itelläs minimaalinen itsetunto ja surkee aivokapasiteetti.

        Mustalaiset ovat itse aiheuttaneet oman maineensa. Enemmistö tekee sitä mitä ei pidä ja se pieni vähemmistö kärsii siitä.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista nähä saako uusi hallitus yhtään hoidettua tätä isoa kansanterveydellistä ongelmaa. Hallitusohjelmassahan se on, että ihmiset huolehtisivat enemmän itse omasta terveydestään.

      • Anonyymi

        Jos toimeentulotuen saajat laitetaan töitä tekemään tukensa edestä, niin joutuu ne ainakin siksi ajaksi sieltä sohvalta nousemaan ja jotain liikettä saa aikaiseksi.


    • Anonyymi

      Ai että kun olis kaftaanille tilausta. Vaan ei. Se peittää liikaa ja on epäseksikäs.

      • Anonyymi

        Nyt äkkiä ne mustat tuulipuvut päälle, ettei tule sanomista !


    • Anonyymi

      etsin naista jota sais lihottaa. löytyykö täältä ? herkkuja kaikkia mitä haluatte ostan ja katson ihaillen kun syötte.

      • Anonyymi

        Suuron osa mikkeliläisistä naisista on tällaisia. Myös naapurin bimbo läski yh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuron osa mikkeliläisistä naisista on tällaisia. Myös naapurin bimbo läski yh.

        Opetelkaa kirjottamaan. En mahda mitään näille helteille, pukeudun kesävaatteisiin, vaikka painan 55 kiloo. Olen läski.


    • Anonyymi

      lihavat naiset paraita, aah! saapi hyllyttöö mahamakkarat!

      • Anonyymi

        Vai niin. Vaimoni kanssa seksielämä mennyttä hänen lihottuaan muodottomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin. Vaimoni kanssa seksielämä mennyttä hänen lihottuaan muodottomaksi.

        Laita vaihtoon se lihava vaimo.
        Lihavalla nelikymppisellä vaimolla saa jo kaksi parikymppistä hoikkaa naista tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita vaihtoon se lihava vaimo.
        Lihavalla nelikymppisellä vaimolla saa jo kaksi parikymppistä hoikkaa naista tilalle.

        Suunnitteilla on vaimonvaihto. Ei jaksa enää katsella kun toinen vaan syö ja syö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnitteilla on vaimonvaihto. Ei jaksa enää katsella kun toinen vaan syö ja syö.

        Eikö tuollaisen ylläpito tule kalliiksi, kun joutuu ostamaan herkkuja kaiken aikaa? Ruoka on muutenkin kallistunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuollaisen ylläpito tule kalliiksi, kun joutuu ostamaan herkkuja kaiken aikaa? Ruoka on muutenkin kallistunut.

        Lihavanainen ja ottaa tatuointeja , voiko olla hirveempää näkyä ! Hyi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihavanainen ja ottaa tatuointeja , voiko olla hirveempää näkyä ! Hyi !

        No voi, kävelevät luurangot jotka ottaa tatuointeja! Hyi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuollaisen ylläpito tule kalliiksi, kun joutuu ostamaan herkkuja kaiken aikaa? Ruoka on muutenkin kallistunut.

        Kuka sinua sitten elättää, jos vaimosi potkii sinut pellolle ?


    • Anonyymi

      Jos saisin päättää, yhteiskunta ottaisi ylilihavia kiinni, ja lähettäisi laihtumisleireille. Pois pääsisi kun on normaalin kokoinen. Tämä olisi ainoa toimiva keino. Voi kuulostaa rajulta. mutta koituisi heidän omaksi parhaakseen - lihansa on vaan yksinkeraisesti liian heikko, ei tahdonlujuutta vastustaa herkkuja.

      • Anonyymi

        Mutta mistä apu asenneongelmaisille toisten ihmisten kyttääjille? Peilistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mistä apu asenneongelmaisille toisten ihmisten kyttääjille? Peilistä?

        Läskeistä tässä on kyse. Kannustetaan yhdessä niitä pysymään kotona piilossa ja julkisille paikoille pukeutumaan telttaan.

        Teidän ihrat oksettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läskeistä tässä on kyse. Kannustetaan yhdessä niitä pysymään kotona piilossa ja julkisille paikoille pukeutumaan telttaan.

        Teidän ihrat oksettaa.

        naiset lihoo kun niillä ei ole miestä joka panee säännöllisesti ja kunnolla niitä. spermassa on aineita jotka tuo hyvän olon hormoonit tason ylös. samate miehen testosteterooni höyryt rauhottaa naisem mielen ni ei tarvii mussuttaa koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        naiset lihoo kun niillä ei ole miestä joka panee säännöllisesti ja kunnolla niitä. spermassa on aineita jotka tuo hyvän olon hormoonit tason ylös. samate miehen testosteterooni höyryt rauhottaa naisem mielen ni ei tarvii mussuttaa koko ajan.

        Nyt peräkammarin seniili pähkäili asian väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt peräkammarin seniili pähkäili asian väärin.

        en pähkäilnä väärin.moni punkeronainen ite myöntäny, kun olen ensin hoidellu sängyssä tytyväisiks!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en pähkäilnä väärin.moni punkeronainen ite myöntäny, kun olen ensin hoidellu sängyssä tytyväisiks!

        Seksi fantasiat kuuluu johonkin aivan muualle.


    • Anonyymi

      Sitten nämä suomalaiset juntit ihmettelee, miksi naiset tykkää tummista miehistä.

      • Anonyymi

        Matuille kelpaa läskit ja se ei ketään haittaa.


    • Anonyymi

      Täällä taas ihmiskunnan kerma oksentaa vammansa ulos.

      • Anonyymi

        sais läskit ottaa mallia, mutta oksentaa ruokansa pois.


    • Anonyymi

      Onneksi kohta tulee taas talvi. Naiset kulkee mustat tuulipuvut päällään, nastakengät jaloissaan ja vihainen ilme naamallaan. Kaiken kauneuden kruunaa lyhyeksi kynitty ja mustaksi värjätty tukka .

      • Anonyymi

        Niin, eli viestiketjun aloittaja kertoo tuossa itsestään, buahhahhahhah!!


    • Anonyymi

      Ennen mies ol ylypee lihavasta vaimostaan,se ol terveen ja hyvän synnyttäjän malli. Jos ol laiha luikki niin luulivat nälässä piettävän.

      • Anonyymi

        ennen asuttiin savupirtissä ja kuljettiin tuohivirsut jalassa.


    • Anonyymi

      Niin, te köyhät taidatte tosiaan syödä tosi vähän. Rautakangin taakse pääsee piiloon, näkyy vain isot korvat 😂

      • Anonyymi

        Ns. köyhissä on ylivoimaisesti eniten lihavia. Onko ne silloin oikeasti köyhiä, kun varaa ylensyödä? Mitä mieltä olette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ns. köyhissä on ylivoimaisesti eniten lihavia. Onko ne silloin oikeasti köyhiä, kun varaa ylensyödä? Mitä mieltä olette?

        Kyllä, sulla puuttuu jotakin pään sisältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, sulla puuttuu jotakin pään sisältä.

        Mutta rahaa säästyisi paljon ruokakaupassa ja terveysmenoissa, diabetes-verenpaine- ym. lääkkeissä, jos vaan söisi ja joisi kohtuudella. Mikä siinä on, että pitää mussuttaa koko ajan jotakin, epäterveellistä vielä?


    • Anonyymi

      Aloittaja on narsisti periaattella "vain minä olen oikeassa". Minkähänlainen kurpponen mahtaa olla?

    • Anonyymi

      Mistä tulee se häpeän tunne kun muut näkee lihavan vartalosi? Esim. rannalla?

      • Anonyymi

        Mistä tulee se häpeän tunne kun muut näkevät narsistisen, vittumaisen luonteen omistavan kurpposen?


    • Anonyymi

      Hyvä nimi olisi jollekin kaunottarelle: Helle Talvinen.

      • Anonyymi

        Ja viestiketjun aloittajalle Nyrkki-Kyllikki Kurpponen, buahhahhahhah!


    • Anonyymi

      Sääli herää aina kun näkee rankasti ylipainoisen lihavan: polvinivelet paukkaa, suolissa syöpävaara, suonissa rasvatukoksen vaara, haimassa diabeteksen vaara. Rankka mielen tauti ylensyömiminen on. :/

      • Anonyymi

        Sääli herää aina kun näkee rankasti alipainoisen, narsistisen ja vittumaisen akan kurpposen. Rankka mielen tauti narsismi on kun on aina vain minä minä minä!


    • Anonyymi

      Olen muuten aika varma, että ketjun aloittaja on mielenterveysongelmainen entinen koulukiusaaja tai - kiusattu joka purkaa narsismin täyttämää pahaa oloaan muihin ihmisiin.

      • Anonyymi

        Nyt on mennyt läskin tunteisiin.. 😂
        Hei! Suurinnosa pitää teitä oksettavina. Harva valitettavasti sen suoraan osoittaa.

        Sairasta haukkua narsistiksi vain sen takia, ettei tykkää teistä yhteiskuntaa rasittavista läakeistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on mennyt läskin tunteisiin.. 😂
        Hei! Suurinnosa pitää teitä oksettavina. Harva valitettavasti sen suoraan osoittaa.

        Sairasta haukkua narsistiksi vain sen takia, ettei tykkää teistä yhteiskuntaa rasittavista läakeistä.

        Väärin meni arvauksesi, en ole ylipainoinen. Halveksun ja pidän oksettavana sinunlaistasi sairasta narsistista luuviulua ja akan koppuraa jolla ei ole muuta elämää kuin kytätä toisia. Kyttää ja rassaa mieluummin puhelintasi jonka voi kuvitella olevan sinulla käsissä jatkuvasti. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin meni arvauksesi, en ole ylipainoinen. Halveksun ja pidän oksettavana sinunlaistasi sairasta narsistista luuviulua ja akan koppuraa jolla ei ole muuta elämää kuin kytätä toisia. Kyttää ja rassaa mieluummin puhelintasi jonka voi kuvitella olevan sinulla käsissä jatkuvasti. 😂

        Sairas tunnut olevan, ehkäpä narsisti, kun täällä muita sellaisiksi haukut.

        Meillä on viikonloppuna peli:
        Kuka löytää ja kuvaa rumimman läskin julkisella paikalla.


    • Anonyymi

      Ihan sama onko lihava tai laiha, vois kyllä miettiä miten kaupoissa kulkee. Ei ole fiksua näytellä tissejään liian avonaisilla vaatteilla, eikä myös persettään. Sama onko mies tai nainen, pukeutukaa siel rannoilla mökeissä ym.kuin älyvapaata,vaan julkisilla paikoilla ei ole kiva nähdä esim.isoja ukkojen kaljamahoja ym.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe