Elementti kerrostalo kerää lämpöä massaan kun aurinkoista ja säteet osuu siihen.
Siksi lämpötilat ei laske koskaan sisällä kesällä sellaiseksi kuin talvella. Elämisen laatu laskee merkittävästi.
Kerrostalon jäähtyminen kestää jopa useita viikkoja
6
474
Vastaukset
- Anonyymi
Minäpä en asukaan elementtikerrostalossa.
Minun kämppäni on tiilestä ja betonista paikalla rakennettu. Eron huomaa helposti. - Anonyymi
Myös uunit muurataan kiviaineksesta kun ne varaavat hyvin lämpöä.
- Anonyymi
Eipä sillä paljoa ole merkitystä mistä on tehty. Mulla on kaihtimet kiinni enkä tuulettele päivisin. Ihan hyvin täällä pärjää vaikka on elementtitalo.
- Anonyymi
Hirsitalosta markiisit alas auringon puolelta, näin alkukesästä ei tarvitse edes jäähdyttää, elokuussa sitten jos menee liian lämpimäksi...
- Anonyymi
Joo, ihan mukavasti menee, olohuoneen lämpömittari näyttää +28 astetta.
Kyllä, kaikki ikkunat sekä parvekkeen ovi ovat auki.
Ilmatieteellisen mukaan ulkona 26,2 astetta.- Anonyymi
Joitain asuntoja ei voi edes tuulettaa koska naapurit tupakoivat alvariinsa. Hyppäävät parvekkeillaan joka tunnin päädtä ja katkut asuntoon sisälle. S*** na mitä porukaa asuu kerrostaloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23710232
- 1266841
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486404- 815056
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324650- 403944
- 613334
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253208On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283175Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063