Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja hyvää kahvia. ☕

58

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Back to black kuten Amy Winehouse..

      • Juu


      • Anonyymi

        Läpy. Isolla witocell


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­N­y­m­­f­o­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17892670Z

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Hyvää huomenta😊☕️ kuinka olet nukkunut? minä nukuin aivan liian vähän🥱 mutta ei voi mitään, nyt pitää nousta.

      • Huomenta prinsessalle. Nukuin huonosti ja vähän. Olen nyt autokorjaamolla... Onneksi vielä ehtii levätä, ennen illan treenejä. 🐺😌


      • Prinsessasi
        mustasusi kirjoitti:

        Huomenta prinsessalle. Nukuin huonosti ja vähän. Olen nyt autokorjaamolla... Onneksi vielä ehtii levätä, ennen illan treenejä. 🐺😌

        🚘🔧🐺

        Minun pitää tunnin päästä lähteä taas iltavuoroa kohden🏃🏼‍♀️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        🚘🔧🐺

        Minun pitää tunnin päästä lähteä taas iltavuoroa kohden🏃🏼‍♀️

        Joo... Me tavataan sitten illemmalla täällä taas. Mukavaa työiltaa Prinsessalle. 🧑‍⚕️👸🏼


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo... Me tavataan sitten illemmalla täällä taas. Mukavaa työiltaa Prinsessalle. 🧑‍⚕️👸🏼

        Kiitos, sinulle mukavaa vapaapäivää😊☀️ huh kun on kuuma päivä!


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos, sinulle mukavaa vapaapäivää😊☀️ huh kun on kuuma päivä!

        Kiitos. On hellettä nyt ja kannattaa jokaisen muistaa riittävä nesteytys (ei alkoholia, sillä se kuivattaa kehoa). Etenkin jos liikkuu paljon. 🥤

        Minä lähden nyt salille ja sen jälkeen uimarannalle. 🏋🏽‍♂️ 🌊


      • Anonyymi

        Hyvin vähä mu eipä juur ole väsyttänytkään


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos, sinulle mukavaa vapaapäivää😊☀️ huh kun on kuuma päivä!

        Eipä tuo ny ollu kun vähä lämpimämpi päivä tänään juurikaan normaalia enempää hikoiluttanu ainakaan


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. On hellettä nyt ja kannattaa jokaisen muistaa riittävä nesteytys (ei alkoholia, sillä se kuivattaa kehoa). Etenkin jos liikkuu paljon. 🥤

        Minä lähden nyt salille ja sen jälkeen uimarannalle. 🏋🏽‍♂️ 🌊

        Alkoholi kun kuivattaa myös sisuskaluja jotta ihminen voi olla notkea ja joustava travitsee myös sisuskalujen olla kunnossa jotta niidenkin elastisuus on yhä tallessa


      • mustasusi kirjoitti:

        Kiitos. On hellettä nyt ja kannattaa jokaisen muistaa riittävä nesteytys (ei alkoholia, sillä se kuivattaa kehoa). Etenkin jos liikkuu paljon. 🥤

        Minä lähden nyt salille ja sen jälkeen uimarannalle. 🏋🏽‍♂️ 🌊

        Vesi on paras janojuoma💧 tai sitten vissy, jossa on natriumia sekä magnesiumia.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Vesi on paras janojuoma💧 tai sitten vissy, jossa on natriumia sekä magnesiumia.

        Suoloja hyvä saada. Dexalia juon itse kun liikun.


    • Anonyymi

      Huomenta tääl pks lähiöstä.

      • Huomenta täältä Keski-Suomen korvesta.


      • Anonyymi

        Pks on pääkaupunkiseutu sille läntille mahtunee monta lähiötä mu huomenia ny kuitee


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huomenta täältä Keski-Suomen korvesta.

        Miltä kohdin mitä maisemia näet kun katsot ikkunasta ulos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miltä kohdin mitä maisemia näet kun katsot ikkunasta ulos

        Toisella puolella on puita ja toisella näen katuja ja koulun.


    • Anonyymi

      Oletteko te kaveruksia tai kenties sukulaisia jotka kirjoittelette täällä susi, prinsessa, Kana yms? Teillä on hyvää yhteistyötä ainakin.

      • Anonyymi

        prinsessa on suden tyttöystävä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        prinsessa on suden tyttöystävä.

        Ei ole... Koska emme kirjoittele muuta kuin täällä, emmekä koskaan näe toisiamme.


      • Me olemme vain tavanneet palstalla ja kirjoitelleet täällä... Taikka oikeammin, hän löysi minut täältä ja alkoi kirjoitella minun kanssa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole... Koska emme kirjoittele muuta kuin täällä, emmekä koskaan näe toisiamme.

        Mutta vastahan sä sanoit että prinsessa on sun nettityttöystävä. Alat sä nyt pettää häntä muiden naisten kanssa.


      • Tuo kana on kirjoitellut minun kanssa täällä pitemmän aikaa... Olen itse roikkunut palstalla 2021 syksystä, kun kuvittelin ihastuksen olleen täällä vielä silloin... Se tavallinen tarina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta vastahan sä sanoit että prinsessa on sun nettityttöystävä. Alat sä nyt pettää häntä muiden naisten kanssa.

        Ei ole mikään tyttöystävä, kun ei Prinsessa ole sellaista tunnustanut. En minä siitä yksin päätä. Olemme vain palstakaverit. Sitä termiä Prinsessa on käyttänyt tuolla aiemmin yhdessä ketjussa. Pettää? Missä ne muut naiset muka ovat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta vastahan sä sanoit että prinsessa on sun nettityttöystävä. Alat sä nyt pettää häntä muiden naisten kanssa.

        Jos minä tietäisin naisia, keiden kanssa voisin hypätä sänkyyn, niin tuskin täällä itkisin yhtään. Vaan kun naisia, ei ole kuin kavereina muutama. Ja heistä en edes kelpuuttaisi sänkyyn ketään vaikka maksaisivat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuo kana on kirjoitellut minun kanssa täällä pitemmän aikaa... Olen itse roikkunut palstalla 2021 syksystä, kun kuvittelin ihastuksen olleen täällä vielä silloin... Se tavallinen tarina.

        niin netta ei ollut täällä. Hänellä on poikaystävä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole mikään tyttöystävä, kun ei Prinsessa ole sellaista tunnustanut. En minä siitä yksin päätä. Olemme vain palstakaverit. Sitä termiä Prinsessa on käyttänyt tuolla aiemmin yhdessä ketjussa. Pettää? Missä ne muut naiset muka ovat?

        Mutta sähän sanoit että prinsessa tykkää susta.


      • Anonyymi

        Voi kai olla noista mitä tahansa jos kun ei tunne henkilökohtaisesti mu jos mun tarttis yrittää arvata ni kenties isä ja tytär


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        prinsessa on suden tyttöystävä.

        Oletko aivan varma tunnetko heidät henkilökohtaisesti millä tavoin he kuuluvat sun lähes päivittäiseen elämään että voit tuolla varmuudella noin väittää mistä tiedät että he ovat puhuneet sinulle totta jos olet itse jommallekummalle heistä edes joskus valehdellut


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole... Koska emme kirjoittele muuta kuin täällä, emmekä koskaan näe toisiamme.

        Miksi ette näe toisianne koskaan onko liikaa välimatkaa vai jokin muu syy


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Me olemme vain tavanneet palstalla ja kirjoitelleet täällä... Taikka oikeammin, hän löysi minut täältä ja alkoi kirjoitella minun kanssa.

        Kenties hän etsi miehen mallia millainen tosi mies on sekään kun ei selviä keskustelemalla jos jompikumpi tai molemmat valehtelee toinen toisilleen tosimies kun uskaltaa tunnustaa tekonsa ja kantaa vastuun teostaan tai teoistaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta vastahan sä sanoit että prinsessa on sun nettityttöystävä. Alat sä nyt pettää häntä muiden naisten kanssa.

        Kuinka hän voisi tätä mahdollisesti edes pettää jos he täällä kirjoittelevat kumpiko on jonkun huomiosta tämän palstan välityksellä lupautunut toinen toiselleen


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuo kana on kirjoitellut minun kanssa täällä pitemmän aikaa... Olen itse roikkunut palstalla 2021 syksystä, kun kuvittelin ihastuksen olleen täällä vielä silloin... Se tavallinen tarina.

        Hmm osaako kana muuta kun kotkottaa itse en tiedä kun en tietääkseni ainakaan ole kanan kasvattaja osaa se toki siemeniä maasta syödä niinkuin kaikki linnut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sähän sanoit että prinsessa tykkää susta.

        Voi tykätä. Palstakamuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette näe toisianne koskaan onko liikaa välimatkaa vai jokin muu syy

        Koska Prinsessaa ei kiinnosta niin paljon.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos minä tietäisin naisia, keiden kanssa voisin hypätä sänkyyn, niin tuskin täällä itkisin yhtään. Vaan kun naisia, ei ole kuin kavereina muutama. Ja heistä en edes kelpuuttaisi sänkyyn ketään vaikka maksaisivat.

        et sä muuta ajattele kuin että kenen kaa voi mennä sänkyyn. Kaverit voi olla ihan vaan kavereita ilman että täytyy sun miettiä haluatko heidän kaa sänkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aivan varma tunnetko heidät henkilökohtaisesti millä tavoin he kuuluvat sun lähes päivittäiseen elämään että voit tuolla varmuudella noin väittää mistä tiedät että he ovat puhuneet sinulle totta jos olet itse jommallekummalle heistä edes joskus valehdellut

        Mistä mä olen valehdellut täällä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos minä tietäisin naisia, keiden kanssa voisin hypätä sänkyyn, niin tuskin täällä itkisin yhtään. Vaan kun naisia, ei ole kuin kavereina muutama. Ja heistä en edes kelpuuttaisi sänkyyn ketään vaikka maksaisivat.

        Niin kai se prinsessakin miettii sitten sinusta. Kaverina ok mutta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai se prinsessakin miettii sitten sinusta. Kaverina ok mutta...

        No niin tietenkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Koska Prinsessaa ei kiinnosta niin paljon.

        ja susi itkee jos prinsessa ei ole hänen seuranaan.Eilen illallakin itki kun prinsessa meni nukkuu eri aikaa kuin susi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        et sä muuta ajattele kuin että kenen kaa voi mennä sänkyyn. Kaverit voi olla ihan vaan kavereita ilman että täytyy sun miettiä haluatko heidän kaa sänkyyn.

        Kyllä se on ihan luonnollista, jos on ollut puutteessa 10 vuotta ja enemmänkin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä se on ihan luonnollista, jos on ollut puutteessa 10 vuotta ja enemmänkin.

        Niin että sitten ajatellaan voisko kaverin kanssa panna koska on ollut ilman.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin että sitten ajatellaan voisko kaverin kanssa panna koska on ollut ilman.

        Kyllä sitä monet panee kavereidenkin kanssa. Sulle on seksi joku ongelma?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä sitä monet panee kavereidenkin kanssa. Sulle on seksi joku ongelma?

        Paitsi sä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä sitä monet panee kavereidenkin kanssa. Sulle on seksi joku ongelma?

        Nyt ei ole kyse mun seksielämästä. Sä valitat välillä yksinäisyyttä mutta sä kelpuutat kaveriksi sellaiset joiden kaa mahdollisesti voisit panna. Ei ole ihme ettei sulla ole kavereita kun sulla on tollaset kriteerit kaverille,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei ole kyse mun seksielämästä. Sä valitat välillä yksinäisyyttä mutta sä kelpuutat kaveriksi sellaiset joiden kaa mahdollisesti voisit panna. Ei ole ihme ettei sulla ole kavereita kun sulla on tollaset kriteerit kaverille,

        Sinä ymmärrät kaiken tahallaan väärin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette näe toisianne koskaan onko liikaa välimatkaa vai jokin muu syy

        Koska Prinsessaa ei kiinnosta nähdä minua. Siinä syy.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä ymmärrät kaiken tahallaan väärin.

        Eli sulle käy nainen kaveriksi joka ei ole missin näköinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sulle käy nainen kaveriksi joka ei ole missin näköinen?

        Kaveri voi olla kyllä. Jos on mukava ihminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi sä.

        Paitsi mä... Niin kun ei ole yhtäkään pantavaa kaveria, joka haluisi minun kanssa tehdä sitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Paitsi mä... Niin kun ei ole yhtäkään pantavaa kaveria, joka haluisi minun kanssa tehdä sitä.

        Mitäs olet kaveriksi hankkinut rumia naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet kaveriksi hankkinut rumia naisia.

        Ei tällä naamalla saa tasokkaita naisia, edes kaveriksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tällä naamalla saa tasokkaita naisia, edes kaveriksi.

        Ihan oikein sulle.Oliko Netta 17 v tasokas nainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikein sulle.Oliko Netta 17 v tasokas nainen?

        Niin in minulle oikein että jään yksin.


    • Salilla huhkittu ja myös on taas paahduttu auringon paahteessa... Nälkä siinäkin tuli.
      Hetki lepoa ja taas mentävä sapelia heiluttamaan helteessä.
      Yhtä treenaamista tämä elämä. Mitäpä tässä enää muutakaan.
      I will fade to black.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe