Valtiovarainministeriksi heiluttamaan raippaa. Kansalaispistemallini on vapaasti käytettävissä.
Ihana Elina Valtonen tai ihana Susanna Koski
16
246
Vastaukset
- Anonyymi
Ne eivät edes yhdessä paina Saarikon verran... Mutta nyt on varaa valita huippu osaajista, talouden pilvet vaan synkkenee ja velkapiikki meillä on tapissa. Nyt joudutaan tekemään ikäviäkin asioita, mutta kepun tapaan niitä ei voi loputtomasti lakaista piiloon, toki vasemmisto teki sitä samaa, mutta kepu on nykyään vasemmistopuolue.
- Anonyymi
OikeistoSosDem kirjoitti:
Kuten Mauno Suuri sanoi: "Tiukka talous on köyhän ystävä".
Tämä Suuri hirtätti 10000 yrittäjää konklaavillaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Suuri hirtätti 10000 yrittäjää konklaavillaan.
Jos joku on niin tyhmä että raha-asioiden vuoksi itsensä hirttää..
Kukaan ei pakottanut ottamaan valuuttalainaa...- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178927938
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Arbeit Macht Frei tai jopa vieläkin kylmäävämpää: "Jedem das Seine"
- Anonyymi
Buchenwaldin keskitysleirin portti
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Gate_KZ_Buchenwald.jpg - Anonyymi
Pallopaituli on rantauttanut nietzscheläisen fasisminsa Keskustan palstalle. Alfred Rosenbergin ideologinen kuoripoika.
Anonyymi kirjoitti:
Pallopaituli on rantauttanut nietzscheläisen fasisminsa Keskustan palstalle. Alfred Rosenbergin ideologinen kuoripoika.
Natsifantasiointisi menee jo patologisen puolelle.
- Anonyymi
Natsifantasiointisi menee jo patologisen puolelle.
Turvauduit sitten Goebbelsin pelitaktiikkaan, jonka myös Kreml on selvästi kopioinut itselleen? Moni muukin palstalla näkyy havainneen kytköksen ajattelussasi, kuten näkyy tässäkin ketjussa parissa edeltävässä kommentissa.
Anonyymi kirjoitti:
Turvauduit sitten Goebbelsin pelitaktiikkaan, jonka myös Kreml on selvästi kopioinut itselleen? Moni muukin palstalla näkyy havainneen kytköksen ajattelussasi, kuten näkyy tässäkin ketjussa parissa edeltävässä kommentissa.
Orpon hallituksen myötä koittaa Vapauden Valtakunta missä jokainen saa ja palkitaan ansioidensa mukaan.
Nietzschen ja Spenglerin kauniin ja kyvykkään ihmisen tulema.- Anonyymi
Orpon hallituksen myötä koittaa Vapauden Valtakunta missä jokainen saa ja palkitaan ansioidensa mukaan.
Nietzschen ja Spenglerin kauniin ja kyvykkään ihmisen tulema.Voithan sinä sitä "kolmatta valtakuntaasi" sellaiseksikin kutsua.....
Anonyymi kirjoitti:
Voithan sinä sitä "kolmatta valtakuntaasi" sellaiseksikin kutsua.....
"Myötätunto väärä sellainen on pohjimmiltaan mukavuudenhalua".
Meidän kaikkien on varottava ruminta ihmistä sisällämme.
Näin puhui Zarathustra.
- Anonyymi
Missivaimoa pettämässä?
- Anonyymi
Toimeentulotukeen on tulossa työvelvoite.
Siirsit sitten maalia?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576