Heips! Olen kahden ihanan tuliliskon omistaja, ja ne ovat olleet minulla jo noin 6 vuotta. Nyt kuitenkin olemme muuttamassa, ja Tico ja Taco täytyy valitettavasti myydä. Kysymys kuuluukin, että kauanko tuliliskot yleensä elävät? Eli onko niitä enää järkevää myydä jos ne eivät elä enää kauan. Olen todella kiitollinen jos joku viitsisi vastata tähän yksinkertaiseen kysymykseen, kun mistään muualta en vastausta ole saanut!
Tärkeä kysymys tuliliskoista!
Lance!
2
415
Vastaukset
- Zuuls
Sanotaan, että tularit elävät ainakin 10vuotta, mutta esim. 20vuottakaan ei ole mahdotonta hyvässä hoidossa.
Kannattaa eläimet mielestäni mielummin myydä, kuin lopettaa, koska tuo 6vuotta on kuitenkin vielä aika vähän ja voivat elää vielä pitkäänkin. Hintaa ei toki voi olla niin paljoa enää, kuin nuorilla, mutta muuten myy hyvään kotiin vain eläimet. :) - todellakin kiinnostunut!!!!
oletko myymässä noita maailman suloisimpia otuksia?? paljonko pyytäisit niistä? vai onko niillä jo uusi omistaja:(??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5501797Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18877- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729- 63715
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2707- 63676
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74628- 65543