Tiedätkö mies miksi nainen

Anonyymi-ap

joka tykkää tai välittää ei ole yhteydessä? Ei tule tekemään asialle mitään. Listaan muutamia syitä:

- Mies on mennyt eteenpäin, hakee seuraa, treffeilee muita; ei ole enää mahdollista, että mitään tuttavuutta kummempaa syntyisi

- Mies ei ole riittävän kiinnostunut tai ei näe vaivaa asioiden edistämiseksi; sama asia

- Mies on kohdellut loukkaavasti tai alentuvasti taikka pettänyt luottamuksen; ei ole vaihtoehto vakavaan suhteeseen

Että voit olla jollekin maailman ihanin Mies ja unelmavävy. Olet jollekin juuri se oikea, täydellinen. Mutta minkään edellä mainitun täyttyessä et minulle.

123

1859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samat ne on toiseenkin suuntaan eli naiselle ja jos ei käytös ja kohtelu muutu, hän jää ilman sitä hyvää miestä. Ottakoon seuraavan ja katsokoon, onko se seuraava sitten niin paljon parempi.

• Anonyymi

En ole tehnyt mitään noista. Ap.

• Anonyymi

Just näin. Kaksinaismoralistista vaatia toiselta sellaista mitä itse ei ole noudattanut. Ja sieltä alusta saakka. Muutoin mies tekee sen jälkeen ihan mitä se ikinä lystää. Oikeutetusti. Toisin kuin rikkonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin. Kaksinaismoralistista vaatia toiselta sellaista mitä itse ei ole noudattanut. Ja sieltä alusta saakka. Muutoin mies tekee sen jälkeen ihan mitä se ikinä lystää. Oikeutetusti. Toisin kuin rikkonut.

Mies tekee joka tapauksessa mitä lystää. Jos ajattelee minusta noin, ei ole kiinnostunut. Ei mitään syytä olla yhteydessä.

• Anonyymi

Voi en välittäisi mistään noista, syy miksi en ole yhteydessä on että en tiedä miten tällaisessa ihastustilanteessa kuuluu toimia, ja hänen puolisonsa.

• Anonyymi

Naiselta

• Anonyymi

Sairasta.
        Olette valinneet pahuuden.

• Anonyymi

..ja hänen puolisonsa. Whaat?

Olet nyt antanut pahalle pikkusormen.
        Lopettakaa.

• Anonyymi

Jos oisin syyllistynyt johkin noista tai loukannut häntä niin leikkaisin tassun irti itseltäni :(

• Anonyymi

Tassun?

• Anonyymi

Aww, tassun! <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tassun?

Eiku tussun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tassun?

Nalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nalle?

Se nyt tuosta tuli mieleen, ja ei mikään runonalle. Vaan paljon jotain parempaa. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nyt tuosta tuli mieleen, ja ei mikään runonalle. Vaan paljon jotain parempaa. -sivusta

En minä runonalle mikään ihmeellinen olekaan :(

• Anonyymi

Uskaltaisin todeta, että ajatteleva mies kyllä itsekin tiedostaa syyn omalla kohdallaan ja edelleen, voi kyllä arvata naisen miettivän jotakin noista kolmesta yleisimmästä syystä. Sitten toinen asia, onko syyt tuotu päivänvaloon.

• Anonyymi

Meinaatko, että oikea syy olisi siis jokin muu, mitä mies ei ole kertonut? -sivusta

• Anonyymi

Tulee äkkiä takaraivoon. Odota ukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko, että oikea syy olisi siis jokin muu, mitä mies ei ole kertonut? -sivusta

Meinaan. Voi olla hyvinkin henk. koht. asia, mitä mies ei välitä tuoda julki tiedostaen samalla, että suhteessa on kuitenkin tapana olla avoin kumppanille. Korostaisin, etten tarkoita mitään rikollista juttua tai muutakaan "vastaavaa", vaan voi olla jotain, mitä ei odota toisen ymmärtävän. Pitää sitten loitontumisen järkevämpänä ratkaisuna. 19.32

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaan. Voi olla hyvinkin henk. koht. asia, mitä mies ei välitä tuoda julki tiedostaen samalla, että suhteessa on kuitenkin tapana olla avoin kumppanille. Korostaisin, etten tarkoita mitään rikollista juttua tai muutakaan "vastaavaa", vaan voi olla jotain, mitä ei odota toisen ymmärtävän. Pitää sitten loitontumisen järkevämpänä ratkaisuna. 19.32

Ap. Ei lähe täsä eikä muualla arvailemaan yhtikäs mittään, vaan antaa ihmisen tehä omat johtopäätöksensä ihan rauhasa. Ap. ei kysele enempiä selityksiä täällä eikä muualla. Päätös on kerran tehty ja siihen on ollut toimivalta. Sitä kaikki asianosaiset noudattakoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mahdollista, että asia on sellainen, jonka se toinen osapuoli itse asiassa jo tietää? Tavalla tai toisella selvinnyt. Ja joka on tälle toiselle osapuolelle ihan ok, eikä mikään ongelma. Mutta mies ei vain tiedä/oleta hänen tietävän? -sama tyyppi sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mahdollista, että asia on sellainen, jonka se toinen osapuoli itse asiassa jo tietää? Tavalla tai toisella selvinnyt. Ja joka on tälle toiselle osapuolelle ihan ok, eikä mikään ongelma. Mutta mies ei vain tiedä/oleta hänen tietävän? -sama tyyppi sivusta

Haluat jatkaa samasta aiheesta? Jos tyyppi on sitä mieltä, että en ymmärtäisi, luotan hänen arvioonsa. Luulen, että tietää varsin hyvin hyvin, mitä en ymmärrä enkä hyväksy. Itse en halua tietää enempää.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat jatkaa samasta aiheesta? Jos tyyppi on sitä mieltä, että en ymmärtäisi, luotan hänen arvioonsa. Luulen, että tietää varsin hyvin hyvin, mitä en ymmärrä enkä hyväksy. Itse en halua tietää enempää.

Ap.

Sori, siis olin tuo toinen sivusta, joka vastasi tuolle miehelle sivusta. -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, siis olin tuo toinen sivusta, joka vastasi tuolle miehelle sivusta. -sivusta

Miksi spekuloida asialla. En pidä tungettelevista ja uteliaista ihmisistä. Jos mulle jotain kerrotaan, otan sen arvostaen vastaan. Itse en utele. Kysyn suoraan, jos tieto on tärkeää ja toinen voi sen kertoa ilman suurempia ongelmia. Ehkä olen joskus kysynyt liikaa tai liian vähän.
        Kerron myös, mikä on täysin poissuljettua. En palaa siihen tilanteeseen, josta lähdin. En ota elämääni ihmistä, jonka toimintaa ja tekoja en hyväksy. Minua ei saa edes samalle hehtaarille, jos näkö tai kuuloyhteys. Siinä on raja. Muita asioita olen valmis harkitsemaan. Mitään en lupaa, jos en varmaksi tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin saat ätmi yhä edelleen pidettyä pässejä narunnokassa huutelemalla kolmansille osapuolille ym. Ei tälle voi ku nauraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi spekuloida asialla. En pidä tungettelevista ja uteliaista ihmisistä. Jos mulle jotain kerrotaan, otan sen arvostaen vastaan. Itse en utele. Kysyn suoraan, jos tieto on tärkeää ja toinen voi sen kertoa ilman suurempia ongelmia. Ehkä olen joskus kysynyt liikaa tai liian vähän.
        Kerron myös, mikä on täysin poissuljettua. En palaa siihen tilanteeseen, josta lähdin. En ota elämääni ihmistä, jonka toimintaa ja tekoja en hyväksy. Minua ei saa edes samalle hehtaarille, jos näkö tai kuuloyhteys. Siinä on raja. Muita asioita olen valmis harkitsemaan. Mitään en lupaa, jos en varmaksi tiedä.

Vau kylläpä on yksinpuhujaäijä erittäin vakuuttava catfaitti taas🥱 Jos sattuu olemaan joku kylän tiedotuskalossi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain nössöt kaapissaolijat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap. Ei lähe täsä eikä muualla arvailemaan yhtikäs mittään, vaan antaa ihmisen tehä omat johtopäätöksensä ihan rauhasa. Ap. ei kysele enempiä selityksiä täällä eikä muualla. Päätös on kerran tehty ja siihen on ollut toimivalta. Sitä kaikki asianosaiset noudattakoon.

Ootko Suomen presidentti vai ylijumala.
        Teksti oli mahtipontista. Naurettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos palautteesta. Kävisit sinäkin välillä ulkona niin saisit muuta ajateltavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm...Vähällä viisaudella hallittavakin muuttuu muuttuu hallitsijaksi,kunhan sen taidon osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjetöntä siis. Pelkkää ajanhaaskausta ja vedätystä. Jos ei suhteessa pysty olla avoin, tiet eroavat. Sinä et siis pelkää edes menetystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa on kimuranttia yhteiselämää. Ei tuo ole yhteiselämää.
        Salaisuuksia ja epäluuloa. Epäluottamusta.
        Huijauksen makua.,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjetöntä siis. Pelkkää ajanhaaskausta ja vedätystä. Jos ei suhteessa pysty olla avoin, tiet eroavat. Sinä et siis pelkää edes menetystä?

Näin minä sen tulkitsisin.

Ap.

• Anonyymi

Parisuhteet eivät vain kiinnosta. Siinä yksi syy.

• Anonyymi

Eihän tässä olekaan ole alunperinkään ollut kyse mistään parisuhteesta, vaan hetken hurmasta satunnaisesti - Sivusta

• Anonyymi

Laskujen maksaja ja kulissisuhde kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla aika yleistä naisilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm..Ehkäpä jonkun virkaanastujaisissa tavataan.

• Anonyymi

Tämä kirjoitus saa minulta 1000 pistettä
      T.k

• Anonyymi

Peiliin katsomisen paikka/aloitusteksti käänteisenä, eli osoitettuna naiselle.

• Anonyymi

M — N.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

M — N.

Jos pystyy kertomaan, että olen jonkun noista tehnyt, otan palautteen nöyrästi vastaan. Eihän se silti lopputulosta muuta. Mies on tehnyt johtopäätöksensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pystyy kertomaan, että olen jonkun noista tehnyt, otan palautteen nöyrästi vastaan. Eihän se silti lopputulosta muuta. Mies on tehnyt johtopäätöksensä.

Jep.

• Anonyymi

Ujous ja arkuus.

• Anonyymi

Tykkään nuorehkosta brunettinaisesta, eikä se muuksi muutu. Tykkääkö hän? Siihen en ole saanut vastausta. m>n

• Anonyymi

Minkä ikäinen on nuorehko? 💁‍♀️

• Anonyymi

Näin olen ymmärtänyt, että joku muu kiinnostaa-> ei syytä muuttaa johtopäätöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen on nuorehko? 💁‍♀️

Sellainen joka kylpee vielä veressänsä löytämättä kivittäjäänsä.

• Anonyymi

Ap, maista omaa lääkettäsi välillä, voit yllättyä.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat? Hän on minut jo torjunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Hän on minut jo torjunut.

Olitko varattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko varattu?

En ollut. Siihen ei liity muitakaan lieventäviä asianhaaroja.

• Anonyymi

Ihme nipotusta.
      Minkä sille voi jos varattuna ihastuu varattuun??

• Anonyymi

Listat yhdistää kardashiania ja tuiskuakin 🤔 ei perse sentään.......

• Anonyymi

Sama pätee naiseen, ja toi keskimmäinen on meidän rakkauden esteenä.

Nainen ei tule SENTTIÄKÄÄN vastaan, joten mun pitäisi olla häiritsevä jonkun muun mielestä osoittaakseni ”riittävää vaivannäköä”.

• Anonyymi

Muistaa, että miehistä ei ole muuta kuin vaivaa ja ongelmia. Sen kun pitää mielessä niin ei kiinnosta yksikään mies eikä ottaa yhteyttä.

• Anonyymi

Jos nainen on estoinen ja sulkeutunut, ei osoita kiinnostusta, ei tee mitään hyviä tekoja minun suuntaani, ei kerro tunteistaan, ei hakeudu seuraani, ei ole ikinä aloitteellinen viestinnässä, ei sano että haluaisi nähdä jne., niin silloin en kyllä mitään liikkuja tee hänen suuntaansa, vaikka olisi millainen kaunotar tahansa. Kiinnostus on joko molemminpuolista ja vastavuoroista tai sitten sitä ei ole ollenkaan. Ei kiinnosta liehitellä mitään omahyväisiä drama queeneja.

• Tuo on totta...

• Anonyymi

Ehkei hän ole kokenut oloaan varmaksi ja turvalliseksi kanssasi niin, että uskaltaisi ilmaista tunteitaan. Ehkei hän ymmärrä ailahtelevaa toimintaa. Ehkei ympäristö ole sellainen, että tunteita voi turvallisesti tuoda esiin. Tarkoitan konflikteja, ulkopuolisia ja muita naisia. On ehkä ujo ja epävarma. Sulkeutuu kuoreensa kun ei tiedä, mitä toinen ajattelee. Tai ei ole kiinnostunut. Mistä tiedät, jos et ota selvää. Joka tapauksessa draama eikä säätäminen kiinnosta itseänikään millään lailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkei hän ole kokenut oloaan varmaksi ja turvalliseksi kanssasi niin, että uskaltaisi ilmaista tunteitaan. Ehkei hän ymmärrä ailahtelevaa toimintaa. Ehkei ympäristö ole sellainen, että tunteita voi turvallisesti tuoda esiin. Tarkoitan konflikteja, ulkopuolisia ja muita naisia. On ehkä ujo ja epävarma. Sulkeutuu kuoreensa kun ei tiedä, mitä toinen ajattelee. Tai ei ole kiinnostunut. Mistä tiedät, jos et ota selvää. Joka tapauksessa draama eikä säätäminen kiinnosta itseänikään millään lailla.

Olkoon mitä tahansa itsetunto-ongelmia, mutta minuakaan ei kiinnosta estyneet ja sulkeutuneet naiset.

- Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olkoon mitä tahansa itsetunto-ongelmia, mutta minuakaan ei kiinnosta estyneet ja sulkeutuneet naiset.

- Sivusta

Sinulle riittää kyllä muualla kohderyhmää. Mene someen ja laita haku päälle, sieltä löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle riittää kyllä muualla kohderyhmää. Mene someen ja laita haku päälle, sieltä löytyy.

Ei tarvitse, kiitos. Kyllä ne parhaimmat yksilöt löytää somen ulkopuolelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse, kiitos. Kyllä ne parhaimmat yksilöt löytää somen ulkopuolelta.

Joka tapauksessa löytyy. Menehän etsimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ehkä täysin samanlaista epävarmaa itseensä sulkeutunutta ihmistä kohtasi? Itselläni käynyt näin. Ei siinä tilanteessa auta muu kuin avata suu ja ruveta kommunikoimaan. Ihmeitä saattaa tapahtua..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ehkä täysin samanlaista epävarmaa itseensä sulkeutunutta ihmistä kohtasi? Itselläni käynyt näin. Ei siinä tilanteessa auta muu kuin avata suu ja ruveta kommunikoimaan. Ihmeitä saattaa tapahtua..

Toivon, että ihme toteutuu kohdallasi. Itsellä ei ole siitä oikein kokemusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka tapauksessa löytyy. Menehän etsimään.

Ei tarvitse etsiä, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse etsiä, kiitos.

No hyvä jos on löytynyt. Minkä sille teen.

• Anonyymi

Totta on.

• Tiedän vain, ettei minusta kukaan tykkää. Korkeintaan kaverina vain.

• Anonyymi

Mies mennyt vuorten taa

• Anonyymi

Aloittaja: en tiedä. Voitko valaista miksi joku (sinä) tekee näin?

• Anonyymi

Kerroin aloituksessa. Miksi se sinua häiritsee? Olet täällä kaipaamassa jotain muuta, johon sinulla on ilmeisesti suhde. Tai johon haluat suhteen. Miksi aloitus häiritsee sinua?

• Anonyymi

Miltä tuntuisi jos laitettaisiin nyt nukkumaan?

• Anonyymi

Hyvä ajatus. Miksi kamppailet täällä kanssani jonninjoutavista asioista, kun sinulla on varmasti tärkeämpääkin mietittävää.

• Anonyymi

Ok.

• Anonyymi

Onko mies kutittanut huuliasi?

• Anonyymi

Ei kuulu sulle.

• Anonyymi

Hei sinä seksuaalisesti hyvin turhautunut ja patologista seksuaalista halventamista harrastava ihminen- kokeiles välillä kiihottua tavanomaisemmista materiaalista netissä näiden miehen kirjoitusten sijaan, chattihommia esim varmaan on

• Anonyymi

Herpes. Kondylooma.

• Anonyymi

Millä tavoin?

• Anonyymi

Jaa niin kuinka?

• Anonyymi

Kaikki kohdat täyttyy ja tietäisin pari lisääkin. Itselleni terveellisempää pysyä kokonaan erossa.

• Anonyymi

Hyvä päätös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä päätös.

Täällä aika lapsellisesti monet ovat sitä mieltä että kaikki on mahdollista, kun on vain niitä tunteita. Minä näen asiat toisin. Kaikki ei vaan ole mahdollista, vaikka miten haluaisi. Olen tietysti toivonut, että jokin ihme tapahtuisi ja olisi. Ehkä liian kauan jo. Mietin että teen kaikkeni, jos saan tilaisuuden. Ja tilaisuuksia tuli.

Mutta ei tuntunut siltä, että sillä toisella olisi yhtään kaunista tunnetta minua kohtaan. Olen ollut itselleni pahoillani siitä, että suostuin sellaiseen kohteluun. Ei minun tarvitse yrittää saada hyväksyntää ihmiseltä, joka ei minua pysty hyväksymään itsenäni, ei ymmärrä, ei arvosta, eikä halua tietää elämästäni mitään. En minäkään hänen.

Viime kerralla kaikki merkit oli jo ilmassa, ennen kuin hänen luokseen saavuin. Koska hän ei parempaan pysty, niin ollaan sitten erossa. Se mikä harmitti, oli se oma naiivi usko, että jokin olisi muuttunut. Ja sitten taas sattui ja siitä en ole päässyt yli. Mielummin vaikka aina yksin, kuin kylmyyttä.

• Anonyymi

No itse kerron naiselle mitä ajattelen. Jos nainen ei tämän jälkeen osoita jotain merkkejä tule vastaan jollain tavalla tai puhu mitään oletan että hän ei ole kiinnostunut ja jatkan matkaani eteenpäin.
      Eli jos olet nainen ja odotat että mies jää roikkumaan epätoivoisena teidän hymyillessänne sisäänpäin vallastanne iloisena ja passiivisena. Ajattelette että roikkukoon siinä nyt pari kuukautta niin katsotaan sitkeys. Olette väärässä että kukaan sellainen mies jonka kanssa oikeasti haluaisitte olla ei jää siihen. Epätoivoiset jää. Itse pystyn lähtemään eri suuntaan vaikka kuinka rakastaisin naista. Itsekunnioitus pitää olla. Lisäksi en halua pelata mitään pelejä. Te olette kiinnostuneita tai ette ole ja käytöksenne kertoo että oletteko vai ette.

• Anonyymi

Ei tämä taida johtaa mihinkään tämä keskustelu. Ymmärrän silti, mitä sanot.

Ap.

• Anonyymi

Kuin ajatusmaailmastani.

- Mies -

• Anonyymi

Sä puhut? Mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä puhut? Mies?

Ehkä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä puhut? Mies?

Kyllä mies voi olla avoimempi tunteistaan. Tai ainakin ilmaista niitä helpommin. Itselläni on vaikeaa löytää sanoja oikeaan aikaan. Olen parempi kirjoittamaan kuin puhumaan. Tai se riippuu. Harmittaa se itseäkin etten saa suuta auki, kun pitäisi enkä uskalla heti lähelle.

Ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mies voi olla avoimempi tunteistaan. Tai ainakin ilmaista niitä helpommin. Itselläni on vaikeaa löytää sanoja oikeaan aikaan. Olen parempi kirjoittamaan kuin puhumaan. Tai se riippuu. Harmittaa se itseäkin etten saa suuta auki, kun pitäisi enkä uskalla heti lähelle.

Ap.

No jos sanoisin sinulle että olet ihana nainen kaikella tavalla mitä nainen voi olla ymmärtäisitkö siitä että KAIKELLA on tosiaan KAIKELLA tavalla. Eli ovi on auki tule vastaan. Jos reaktio on hiljaisuus jatkan matkaani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos sanoisin sinulle että olet ihana nainen kaikella tavalla mitä nainen voi olla ymmärtäisitkö siitä että KAIKELLA on tosiaan KAIKELLA tavalla. Eli ovi on auki tule vastaan. Jos reaktio on hiljaisuus jatkan matkaani.

En uskoisi, jos sanot anonyymina. Oletko itse tullut vastaan kun olen yrittänyt ottaa yhteyttä? Ehkä olet jollain tavalla, mutta siten kuin kohtelias ja hyvätapainen ihminen tekee. Viimeksi kyllä jäädyin itse, mutta sinä olit minusta kuin yleensä. Sellainen kuin sinä olet. Fiksu ja ystävällinen mies.

• Anonyymi

Nainen antaa ristiriitaisia viestejä, tai vaikuttaa sairaalloisen omistushaluiselta.

• Anonyymi

No näin. Ks. kohta kaksi. Ei mitään uutta auringon alla. Olen jo kuullut sata syytä, miksi en kelpaa. Kerroin vain miksi en tee mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No näin. Ks. kohta kaksi. Ei mitään uutta auringon alla. Olen jo kuullut sata syytä, miksi en kelpaa. Kerroin vain miksi en tee mitään.

Eli mielestäsi miehen tehtävä on selvittää sinun ristiriitaiset viestisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kysyä, jos tahtoo tietää. Minä en lue ajatuksia eikä hänkään. Puhua ylipäätään jos se on ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kysyä, jos tahtoo tietää. Minä en lue ajatuksia eikä hänkään. Puhua ylipäätään jos se on ongelma.

Mutta itse et koe sitä tarpeelliseksi? Ehkä ei ole yhteydessä, kun ei halua selvitellä mitään ristiriitaisuuksia?

Oman näkemykseni mukaan sinulla se ongelma on, mutta odotat miehen sen ratkovan. Jos asenne on tuo, niin en ihmettele ettet "kelpaa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annahan olla jo trollimiehen kanssa tappelu, ei se johda mihinkään tulokseen😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta itse et koe sitä tarpeelliseksi? Ehkä ei ole yhteydessä, kun ei halua selvitellä mitään ristiriitaisuuksia?

Oman näkemykseni mukaan sinulla se ongelma on, mutta odotat miehen sen ratkovan. Jos asenne on tuo, niin en ihmettele ettet "kelpaa".

No en kelpaa. Mutta sanohan, miten pohjimmiltaan turvaton ihminen voi tarjota toiselle selkeyttä ja turvaa. Toiselle pyrkii antamaan sitä, mitä itse pitää tärkeänä tai mitä luulee toisen tarvitsevan. Minä tarvitsen rehellisyyttä, lojaalisuutta, turvallisuutta ja selkeyttä. Selkeyttä. On harmi jos en kykene sitä toiselle tarjoamaan, jos toinen sitä tarvitsee. Todella harmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annahan olla jo trollimiehen kanssa tappelu, ei se johda mihinkään tulokseen😂

Tappelu? En minä mielestäni tapellut, vaan yritin keskustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en kelpaa. Mutta sanohan, miten pohjimmiltaan turvaton ihminen voi tarjota toiselle selkeyttä ja turvaa. Toiselle pyrkii antamaan sitä, mitä itse pitää tärkeänä tai mitä luulee toisen tarvitsevan. Minä tarvitsen rehellisyyttä, lojaalisuutta, turvallisuutta ja selkeyttä. Selkeyttä. On harmi jos en kykene sitä toiselle tarjoamaan, jos toinen sitä tarvitsee. Todella harmi.

Kokeile vaikka terapiaa.

Kuuntele muita, äläkä oleta omien tarpeidesi perusteella muiden tarpeita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile vaikka terapiaa.

Älä viitsi. Turhaa tuollainen. Sovitaanko niin, että emme sopineet toisellemme. Ei ollut toimivaa kommunikaatiota ja erilaiset ajatukset ihmissuhteista ja siitä, mikä on tärkeää. Ihan täysin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi. Turhaa tuollainen. Sovitaanko niin, että emme sopineet toisellemme. Ei ollut toimivaa kommunikaatiota ja erilaiset ajatukset ihmissuhteista ja siitä, mikä on tärkeää. Ihan täysin.

Joo, ei todellakaan sovittu. En voi sietää ihmisiä jotka olettavat asioita puolestani. Vielä vähemmän sellaisia ihmisiä, jotka tekevät omia johtopäätöksiä niiden omien olettamustensa pohjalta. Siitä on mielestäni kommunikointi kaukana, ja minulle kommunikointi on tärkeä osa ihmissuhdetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ei todellakaan sovittu. En voi sietää ihmisiä jotka olettavat asioita puolestani. Vielä vähemmän sellaisia ihmisiä, jotka tekevät omia johtopäätöksiä niiden omien olettamustensa pohjalta. Siitä on mielestäni kommunikointi kaukana, ja minulle kommunikointi on tärkeä osa ihmissuhdetta.

Hyvä. Tuohon tapaan ajattelen itsekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Too late, too much

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeile vaikka terapiaa.

Ai niin.
        Sä kaikessa ylivoimainen, superälypää, ylijumala ylenkatsot vaihtoehtoa etkä koe tarvitsevasi terapiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin.
        Sä kaikessa ylivoimainen, superälypää, ylijumala ylenkatsot vaihtoehtoa etkä koe tarvitsevasi terapiaa.

Ei mulla mitään terapiaa vastaan ole. Tässä tapauksessa en usko, että terapia auttaa. Ei toisen tunteita voi muuttaa. Jos ja kun minä en ole se, josta on kiinnostunut, en voi asialle mitään.

• Anonyymi

Mikä tästä aloituksesta tekisi näitä muita naisenaesiintymisperformansseja uskottavamman nääs?

• Anonyymi

Vaikuttaa ihan siltä, että puhuisit suomea. Silti lauseessasi ei ole mitään järkeä. Jännä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa ihan siltä, että puhuisit suomea. Silti lauseessasi ei ole mitään järkeä. Jännä.

Olet selvästi niitä, jotka tavaa aamusta iltaan jokaisen ätmitrollauksen ja etsii varmenteita väitteilleen. Jännä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet selvästi niitä, jotka tavaa aamusta iltaan jokaisen ätmitrollauksen ja etsii varmenteita väitteilleen. Jännä

Yrität selvästi kommunikoida. Valitettavasti en ymmärrä tuosta suomensukuisesta(?) mongerruksestasi yhtikäs mitään.

Voisitko koittaa selittää saman vaikkapa englanniksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrität selvästi kommunikoida. Valitettavasti en ymmärrä tuosta suomensukuisesta(?) mongerruksestasi yhtikäs mitään.

Voisitko koittaa selittää saman vaikkapa englanniksi?

You are the one with compulsive need to outsmart the crowd

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

And your claim is based on what?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

And your claim is based on what?

Well, your skills to manipulate is way more poor than you think in order to cope with your need to feel superior

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Well, your skills to manipulate is way more poor than you think in order to cope with your need to feel superior

Where do you get the feeling that I'm trying to manipulate anyone and how does it relate to your earlier comment about a compulsive need to outsmart the crowd? Furthermore, why'd you think that I need to feel superior?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I AM THE ONE ! YAHOOOOO

Or, wait.
        You mean ''you are the one'' WITH compulbla bla bla, or, that I am _the_ person who is that? Know what I mean.

Kinda like, it's sometimes just hard here. I'm not a dick, just tryna understand :)

• Anonyymi

Itse ajattelen miehenä aloittajan tyylisesti. Siksi olen yksin nyt ja todennäköisesti aina.

• Anonyymi

Kiitos kohtalotoverille🥰🥰🥰

• Anonyymi

Yritä päästä yli katkeruudestasi.

• Anonyymi

Pääsen kyllä. Miten on sinun laitasi?

• Anonyymi

"Älä katkeroidu."

• Anonyymi

Ei minulle tarvitse perustella sitä, että on ihastunut toiseen tai turhautunut odottamaan ja mennyt eteenpäin. En sille mitään voi, enkä sitä enää sure. Asiat on niinkuin ne on. Hyväksytty ja loppuun käsitelty. Nyt täytyy mennä nukkumaan, että jaksaa huomenna touhuta. Ihmisiähän pitää auttaa, eikö niin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe